عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 24 دی 1399
بازدید : 77
نویسنده : سئو سایت نوین

منبع این مقاله وب سایت ترخیص کارا است. شرکت کارا با نزدیک به یک دهه تجربه در زمینه ترخیص ، واردات و صادرات کالا فعال است. این شرکت دانش بنیان با رویکردهای علمی می تواند در صادرات محصولات و همچنین واردات محصولات مورد نیاز به شما کمک کند.

 

 

زمان لازم برای مطالعه مقاله 5 دقیقه است.

در تمام کشورهای جهان ، ترخیص کالا از گمرک ، گمرک محل کنترل واردات و صادرات محموله ها و کالاهای مختلف است. هر کالایی که قرار است از مرزهای کشور عبور کند ، مانند خرید از چین ، ابتدا باید وارد گمرک شود و سپس تشریفات گمرکی و ترخیص کالا از گمرک انجام شود.

ترخیص کالا از گمرک

 



:: موضوعات مرتبط: ترخیص کالا , ,
:: برچسب‌ها: ترخیص کالا , ترخیص کالا از گمرک , ترخیص کار ,
تاریخ : چهار شنبه 24 دی 1399
بازدید : 92
نویسنده : سئو سایت نوین

نکاتی در مورد واردات کالا از چین

اگر واردکننده ایرانی به دنبال کالای خاصی با مارک معتبر است و می خواهد از چین خرید کند ، شرکت ترخیص کارا به عنوان نماینده خبره و شرکت واردات کالا از چین می توانند اعتبار کالاهای چینی را انجام دهند و کالاها را نمونه برداری کنند. برای وارد کننده اگر نمونه کالاها توسط وارد کننده و بازرگان یا شرکت بازرگانی ایرانی تأیید شود ، می توان با فروشنده چینی معامله کرد و پس از مذاکره و چانه زنی ، شرکت ترخیص کالا از طرف تاجر قرارداد منعقد می کند. پس از ارسال پیش فرم (پیش فاکتور) توسط فروشنده و تأیید آن توسط خریدار ، قرارداد نهایی منعقد می شود و سازنده چینی در صورت عدم وجود کالاهای موجود برای تولید کالا ، بخشی از مبلغ خرید را دریافت می کند.

در خرید از چین ، پول از چند طریق به چین منتقل می شود که با توجه به شرایط و ضوابط قرارداد ، این نقل و انتقالات و حواله های ارزی انجام می شود ، در این زمینه توضیحات لازم و دقیق در بخشهای دیگر وجود دارد از سایت . هنگامی که کالا برای بارگیری در چین آماده شد ، شرکت وارد کننده کالا از چین با هماهنگی قبلی شرکت ترخیص با شرکت های حمل و نقل و نظارت و هدایت کالا وارد گمرک ایران می شود.

 

واردات از چین

 



:: موضوعات مرتبط: کانکس , ,
:: برچسب‌ها: واردات کالا از چین , واردات کالا , واردات از چین ,
تاریخ : چهار شنبه 24 دی 1399
بازدید : 168
نویسنده : سئو سایت نوین

یکی از محصولات شرکت دپوماشین انواع کانتینر است. انواع کانتینرهایی که تولید می کنیم در ابعاد استاندارد 20 فوت و 40 فوت هستند. کانتینرهای 20 فوت و 40 فوت استاندارد جهانی هستند. ما همچنین در مجموعه Depomachine کانتینر دست دوم و جدید را خریداری و می فروشیم. با توجه به عمر بسیار بالای محصولات دپوماشین ، شما می توانید پس از رفع نیاز خود ، ظرف خریداری شده را به شرکت دپوماشین فروش دهید.

کانتینر تولید دپوماشین با استانداردهای جهانی تولید مطابقت دارند. شرکت دپوماشین می تواند این محصول را در ابعاد 20 فوت (6 متر) و 40 فوت (12 متر) به شما عزیزان ارائه دهد. ظروف دست دوم این شرکت را می توان در کشورهایی مانند چین ، ایالات متحده آمریکا ، ژاپن ، سنگاپور و چندین کشور دیگر ساخت.

 

کانتینر



:: موضوعات مرتبط: کانکس , ,
:: برچسب‌ها: کانتینر , قیمت کانتینر , فروش کانتینر ,

به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جوپرس و آدرس joopress.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com