آراکانکس


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 23 مرداد 1398
بازدید : 76
نویسنده : سئو سایت نوین

گروه تولیدی آراکانکس با بیش از 10 سال سابقه، در زمینه طراحی و تولید انواع کانکس ، اتاق و خانه پیش ساخته و قابل حمل ( انواع  کانکس اداری  ,  کانکس سرویس بهداشتی  ,  کانکس فروشگاهی  ,  کانکس ویلایی  ,  کیوسک نگهبانی  ,  کانکس دست دوم  ,  کانکس مسکونی) فعال می باشد.

این شرکت همچنین در زمینه طراحی ، ساخت و اجرای ویلای پیش ساخته با ابعاد مختلف و امکانات لوکس ( ویلای معمولی و دوبلکس) دارای تجربه ای چند ساله می باشد. ما در ساخت و اجرای این سازه های پیش ساخته در کنار نبوغ کارشناسان خویش همواره مرهون پیشنهادات خلاقانه مشتریان خویش نیز بوده ایم. از اینروست که نمونه کارهای ما در این زمینه بسیار زیبا و با کاربری عالی بوده است. اگر شما ایده ای در خصوص ساخت ویلای پیش ساخته و یا خانه پیش ساخته برای خود در ذهن دارید با ما تماس بگیرید. شما همچنین می توانید در خصوص اطلاع از قیمت کانکس و یا خرید آن با ما تماس بگیرید.

مشخصه های اصلی ما در آراکانکس بر اساس اصول زیر می باشد.

تضمین کیفیت محصولات

استفاده از مواد اولیه با کیفیت و متریال های استاندارد در ساخت کانکس تضمین می شود.

گارانتی مطمئن محصولات

گارانتی محصولات تولیدی توسط شرکت در خصوص درب ها ، یراق آلات و … تا 2 سال

پشتیبانی محصولات

پشتیبانی و تامین نگهداری و جابجایی و نصب مجدد محصولات توسط آرا تامین می شود.

قیمت غیرقابل رقابت

قیمت کانکس تولیدی آرا به نسبت کیفیت بسیار بالا غیر قابل رقابت می باشد.

 

برای استعلام قیمت کانکس ، خرید کانکس و شرایط فروش کانکس با ما تماس بگیرید.

خرید و فروش کانکس دست دوم و کانتینر

گروه تولیدی و صنعتی آراکانکس امکان خرید و فروش کانکس دست دوم مشتریان را دارد. افرادی که به کانکس دست دوم و کانتینر دست دوم خود احتیاجی ندارند با ما تماس حاصل نمایند. خرید بر اساس نظر کارشناسان بوده و میزان سلامتی کالای دست دوم تعیین کننده قیمت آن است.

در صورتی که مشتریان از ما خریداری نموده باشند کارشناسان تنها ظاهر آنها را بازبینی خواهند نمود. بنابراین نیازی به کارشناسی فنی مصالح بکار رفته نیست. این مساله در قیمت فروش آنها تاثیر مثبتی خواهد داشت. ما با در اختیار داشتن فضایی بسیار بزرگ امکان خرید و انبار کانتینر دست دوم شما را داریم.

پس از خرید از مشتری در صورت نیاز عیب و ایراد احتمالی رفع میگردد و یک بازسازی کلی و دقیق در آنها انجام می شود. شما میتوانید برای اطلاع از خرید و فروش و قیمت کانکس دست دوم و کانتینر دست دوم 20 فوت و 40 فوت با ما تماس بگیرید.

قیمت کانکس دست دوم چه در زمان خرید از مشتری و چه در زمان فروش به مشتری بر اساس میزان سلامت و متریال استفاده شده و نیز امکانات آن لحاظ می شود. ما برای هر کدام از محصولات پایه خود قیمت حدودی بر اساس قیمت مصالح روز را داریم. شما برای اطلاع دقیق و محاسبه هزینه تمام شده برای کانــکس خویش می توانید با ما تماس بگیرید.

خرید و فروش کانکس دست دوم در آراکانکس

برخی از کانکسهای دست دوم که در بازار خرید و فروش می شوند به خاطر عدم استفاده اصولی دچار نقص های زیادی می شوند. آسیب ها مخصوصا در بخش های میانی دیوارها و عایق ها می باشد. عدم دقت مشتریان در هنگام خرید باعث زیان  ضرر مالی و مشکلات فراوان در استفاده خواهد شد. ما بر اساس تعهد و وظیفه کاری خود همواره سعی کرده ایم که در هنگام فروش و یا خرید کانکس دست دوم مشتری را در جریان مشکلات احتمالی آن قرار دهیم.

هرچند که تقریبا تمامی محصولات دست دوم ما بدون مشکل این چنینی بوده و نواقص آنها به صورت کامل رفع گردیده است. این مساله را ما مطرح نمودیم چرا که درد دل و شکایت بسیاری از مشتریانمان بوده است.که تجربه های این چنینی را با همکاران ما داشته اند که به کار اصولی و حقوق مشتری گاها احترامی نمی گذارند.

قیمت کانکس

عوامل متعددی در محاسبه قیمت کانکس دخیل می باشد. که این مساله در ساخت و اجرای انواع آن و اتاقکهای پیش ساخته و سازه های پیش ساخته قابل حمل، بر مبنای ابعاد، کیفیت، طرح و مکان قرار گرفتن سازه می باشد. که بنا به خواسته و نیاز مشتریان قابل محاسبه می باشد.

گروه صنعتی آرا با اجرای سازه های پیش ساخته و کانکس در کیفیت های متفاوت و قیمت های متنوع، مشتریان خویش را در امر انتخاب نوع سازه درخواستی یاری نماید، امید آن است تا بتوانیم در رفع نیازهای مشتریان خویش کوشا باشیم. کافیست شما نیاز خود  را با ما در میان بگذارید. بهترین قیمت بازار به نسبت متریال و مصالح استاندارد بکار رفته به شما اعلام خواهد. با توجه به تغییرات قیمت مواد اولیه برای ساخت ، قیمت تمام شده متغیر می باشد. شما می توانید برای استعلام قیمت کانکس به صورت به روز با کارشناسان ما تماس بگیرید.

کانکس مسکونی

یکی از محصولات پرتقاضا توسط مشتریان کانکسهای مسکونی می باشد. با توجه به سختی پروسه گرفتن مجوز ساخت از ادارات ، این روزها تقاضا برای کانکسهای مسکونی بسیار زیاد است. البته در میان مشتریان نوع مسکونی تعاریف متفاوتی دارد. کلا ما هر نوع کانکس با قابلیت سکونت را مسکونی می گوییم ولی ابعاد و کیفیت کار از منظر مشتریان متفاوت است.

به عنوان مثال برخی به دنبال نوع ویلایی با امکانات بیشتر هستند و برخی از مشتریان به دنبال صرفا مکانی ساده برای سکونت. فرقی نمی کند در هر دو حالت استانداردهای لازم مسکونی بایستی رعایت شود. کانکسهای مسکونی تولیدی در دو نوع ساده و یا ویلایی شناخته می شود.

قیمت کانکس مسکونی

قیمت کانکس مسکونی بر اساس متریال مورد استفاده متغیر است. کانکس مسکونی می تواند ساده به صورت سالنی با ابعاد مشخص باشد. کانکس 12 متری (4 در 3) و یا همان کانکس 4 متری (بر اساس طول) بیشترین سفارش را از طرف مشتریان دارد. البته در ساخت کانکس عرض استاندارد 2.5 متر است. ابعاد دیگر 10 متر مربع ، 15 متر مربع و … به بالاتر باشد (از این نوع برای زلزله زدگان اخیر بسیار ارسال گردیده است) که صرفا یک مکان مسکونی به صورت اضطراری است. یا اینکه به صورت ویلایی باشد که طراحی خاص و زیبایی را داشته باشد. در طراحی کانکسهای مسکونی ویلایی بر اساس سلیقه مشتری عمل می شود. به گونه ای که شما هر طرحی را که در نظر داشته باشید برای شما خواهیم ساخت. استفاده از متریال استاندارد و با کیفیت بالا عمر محصول را بسیار بالاتر می برد.

انواع کانکس

ما در آراکانکس تمام نیازهای بازار مصرف را پوشش می دهیم. انواع کانکسهای مورد استفاده و پرکاربرد به شرح زیر است. کانکس مسکونی ، سرویس بهداشتی ، حمام ، کارگری ، فروشگاهی ، اداری و ویلایی. ما سعی کرده ایم بر اساس نیاز مشتری همه موارد رو پیش ساز کرده و در کارگاه انبار نماییم. به جز پیش سازه ویلایی که بر اساس سلیقه مشتری است.

مابقی محصولات آماده تحویل می باشد. در توالت سیار و یا همان سرویس بهداشتی کانکسی ما دو متراژ استاندارد 120 سانتی متر مربع و 140 تولید می نماییم. کانکسهای کارگری بیشتر از ورق گالوانیزه عایق ساخته می شود. همچنین برای کانکسهای فروشگاهی از متریال های مختلف می توان استفاده نمود. نمای سایدینگ ، وود و ساندویج پانلی از برخی اقلام مورد استفاده است.

کانکس نگهبانی آرا

کیوسک نگهبانی یکی از محصولات ما می باشد. این محصول مورد نیاز بسیاری از افراد می باشد. کیوسک نگهبانی تولیدی ما بر اساس نیاز مشتری ابعاد مختلفی را دارد. یک اندازه استاندارد کانکس نگهبانی 2 در 2 می باشد. هرچند می توان بر اساس سفارش مشتری ابعاد را جابجا کرد. کیوسک ها بر اساس متریال قیمت متفاوتی دارد. مشخصه اصلی کیوسک نگهبانی داشتن دید 4 طرفه هست. کیوسک های ساخته شده با ورق گالوانیزه ، ساندویج پانل از محبوب ترین سفارشات مشتریان است.

کانکس ویلایی تخصص گروه صنعتی آرا

یکی از محصولات پرطرفدار ما کانکسهای ویلایی است. ساخت و ساز در بسیاری از زمین های ویلایی با مشکل مجوز روبروست. گرفتن مجوز بعضا غیرممکن است. در زمین های ویلایی شما می توانید از کانکسهای ویلایی ما استفاده کنیم. نصب این سازه ها نیاز به مجوز ندارند. در ضمن شما تمامی امکانات مدنظرتان را می توانید در یک ویلای پیش ساخته داشته باشید. ویلای پیش ساخته می تواند متراژ دلخواه شما را داشته باشد. همچنین شما می توانید تعداد اتاق دلخواه آشپزخانه و سرویس و حمام را داشته باشید. ما حتی می توانیم ویلای پیش ساخته دوبلکس برای شما بسازیم.

یک کانکس ویلایی حداقل دارای عمر 15 الی 20 سال می باشد. البته مصالح مورد استفاده این عمر را تعیین می کند. همچنین بر اساس وضعیت آب و هوای مورد استفاده عمر می تواند بیشتر و یا کمتر باشد. برای هماهنگی بیشتر و آشنایی با نحوه کار با ما تماس بگیرید.





:: موضوعات مرتبط: کانکس , ,
:: برچسب‌ها: کانکس , کانکس اداری , کانکس ساندویچ پانل , کانکس سرویس بهداشتی , کانکس فروشگاهی , کانکس مسکونی , کانکس ویلایی , کانکس پلیس , کانکس چرخدار , کانکس کارگری , کیوسک نگهبانی , آراکانکس ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جوپرس و آدرس joopress.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com