عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 31 ارديبهشت 1402
بازدید : 95
نویسنده : سئو سایت نوین

کانکس سرویس بهداشتی یکی از کانکس هایی است که با کاربری فراوان در سطح شهر مورد استفاده قرار میگیرد و در واقع به سازه ای اطلاق می شود که با کاربری سرویس بهداشتی به صورت دائم یا موقت با کاربری توالت عمومی یا توالت صحرایی در سطوح مختلف شهر تعبیه می شود. کانکس های سرویس بهداشتی از انواع کانکس های پیش ساخته هستند، که برای فراهم کردن تجهیزات و امکانات بهداشتی در فضاهایی که امکان ساخت بنا وجود ندارد، مانند پروژه های عمرانی و ساخت و سازها در حاشیه و خارج از شهرها، و همچنین برای راحتی مسافران جاده ها و مسیرهای بین شهری طراحی و تولید میشوند.

کانکس توالت سیار | کانکس دستشویی سیار | قیمت کانکس سرویس بهداشتی

 



:: موضوعات مرتبط: کانکس , ,
:: برچسب‌ها: کانکس سرویس بهداشتی ,
تاریخ : یک شنبه 31 ارديبهشت 1402
بازدید : 56
نویسنده : سئو سایت نوین

پد سلولزی گلخانه یکی از تجهیزات خنک کاری است که در گلخانه های کوچک و بزرگ صنعتی و مرغداری ها استفاده می شود. این سیستم که در بین استفاده کنندگان بازار به فن گلخانه نیز شناخته می شود، با ایجاد فضایی خنک کننده رطوبت مورد نیاز آن ها را فراهم می آورد و به دمای مطلوب گلخانه کمک بسیاری میکند.

کارکرد پدهای سلولزی شبیه به کولرهای خنک کننده دارند که در فصول گرم سال از آن برای خنک کردن هوای موجود در محیط استفاده می شود. از آنجایی که اساس کار پد سلولزی گلخانه فراهم آورد‌ن رطوبت مورد نیاز سالن های صنعتی است لذا از آن به نام خنک کننده رطوبتی نیز یاد می شود.

دلایل استفاده از پدهای سلولزی در گلخانه ها و مرغداری ها

یکی از موارد مهم که بایستی در سالن های صنعتی اعم از سالن های گلخانه ای به آن توجه شود میزان رطوبت مورد نیاز در فصول گرم سال است. در واقع میزان تهویه مطبوع در این دسته از اماکن بایستی به گونه ای باشد که رطوبت و دمای مورد نیاز در جهت رشد گیاهان تأمین گردد.

در صورتی که به هر دلیلی شرایط مذکور به هم بخورد و به عبارتی عدم تأمین آن اتفاق افتد، بدون شک گرد افشانی گل ها و نیز فرارسیدن زمان رشد و پرورش میوه های گلخانه ای هم مختل خواهد شد.

اگر شما هم به تازگی وارد این حرفه شدید و یکی از دغدغه تان برای پرورش گل و گیاهان گلخانه ای راه اندازی آن در فصول گرم سال است، مهمترین کارتان خرید پد سلولزی گلخانه است. ما در اینجا سعی می کنیم در خصوص مشخصات فنی این محصول و روش های بکارگیری آن صحبت کنیم. 

 

پد سلولزی گلخانه چیست؟



:: برچسب‌ها: پد سلولزی گلخانه , پد سلولزیپپد کولان سلپ پد سلولزی کولان سل ,

به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جوپرس و آدرس joopress.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com