عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 23 بهمن 1398
بازدید : 98
نویسنده : سئو سایت نوین

پارتیشن چیست؟ | گلسار مجری و نصاب پارتیشن

شرکت پایدار طراحان تجهیزات گلسار یکی از شرکت های مطرح در زمینه مبلمان اداری است که به عنوان یک شرکت خلاق در زمینه تولید مبلمان اداری است. ما در کنار تولید و فروش مبلمان اداری به کار طراحی و پیاده سازی دکوراسیون داخلی ادارات ، سازمانها و شرکت ها پرداخته ایم. یکی از توانمندی های شرکت گلسار پارتیشن می باشد. ما در زمینه تولید ، طراحی و نصب و پیاده سازی انواع آن برای مشتریان مجرب و متخصص هستیم. کیفیت کار ما را می توانید از مشتریانی بپرسید که سالهاست با ما هستند. بی شک نمونه کارهای بسیار زیبا و خلاقانه ما در تصمیم شما برای انتخاب ما تاثیر خواهد داشت. از نمونه کارهای ما دیدن نمایید.

پارتیشن چیست؟

پارتیشن (Partition) در لغت به معنی مجزا کردن و تقسیم کردن است. یکی از راه ها برای تعریف فضایی جدید در دل یک فضای دیگر، استفاده از پارتیشن یا جداکننده ها است. در طراحی سنتی چه در محیط های کاری و اداری و چه در منازل، هر فضا به وسیله چهار دیوار محصور شده و فعالیت ها در داخل چهار دیواری مخصوص به خود صورت می گیرند.

در عصر حاضر، به دلیل تغییراتی که در سبک زندگی و تکنولوژی و متعاقبا در اندازه و مساحت فضاهای خصوصی و کاری ایجاد شده تعریف چارچوب فعالیت ها نیز تغییر کرده است و نیاز به مکان هایی با کاربری متفاوت حس می شود.

در اصل مهم ترین عملکرد پارتیشن ها جداسازی تقریبی و یا کامل فضاهای مختلف از یکدیگر است. این عمل در عین سادگی بسیار پر کاربرد بوده و امروزه نقش مهمی را در دکوراسیون داخلی ایفا می کند. در محیط های مسکونی، اداری و دیگر مکان ها، با تقسیم فضا از طریق دیوار کشی و پارتیشن بندی بین مقاطع مختلف کاری، می توان به راحتی فضایی با چند کاربری طراحی کرد.

 

پارتیشن اداری گلسار



:: موضوعات مرتبط: پارتیشن , ,
:: برچسب‌ها: پارتیشن , پارتیشن اداری , پارتیشن دوجداره , پارتیشن یک جداره ,
تاریخ : چهار شنبه 23 مرداد 1398
بازدید : 104
نویسنده : سئو سایت نوین

پارتیشن در لغت به معنی تقسیم کردن و مجزا کردن است. درست مثل پارتیشن در ساختمانها و اداره ها که یک قسمت را از قسمت دیگر جدا می کند.ر محیط های اداری قسمت هایی که فعالیت مشخص و متمایزی در آن انجام می گیرد، می توانند توسط پارتیشن دوجداره (و یا پارتیشن تک جداره) از یکدیگر جدا شوند. در حقیقت پارتیشن اداری ، به منظور تقسیم کردن یک فضای بزرگ کاری به تعداد بیشتری فضای کوچک تر، جهت اسکان کارمندان به کار گرفته می شوند. استفاده از پارتیشن بندی در فضاهای داخلی علاوه بر کاربرد، جنبه دکوراتیو نیز دارد. باید توجه داشت که در فضاهایی با متراژ کم، نوع پارتیشن نباید باعث کوچک تر شدن فضا شود. پارتیشن های دوجداره می توانند با ارتفاع کوتاه نصب شوند. در این حالت به صورت دیوارک عمل کرده و معمولا در محیط های یکپارچه برای جداسازی دو فضا به کار می روند. در طراحی پارتیشن های اداری، می توان از تلفیق ام دی اف  (MDF)  با شیشه (سندپلاست یا شفاف) و فلزاتی نظیر آلومینیوم بهره گرفت.

شرکت پارتیشن فضاپوش یکی از بهترین شرکت های نصب پارتیشن در تهران است. ما انواع پارتیشن دوجداره و تک جداره اداری را ططراحی و نصب می کنیم. با ما می توانید مبلمان اداری و دکوراسیون اداری مکان خود را به بهترین شکل باز طراحی کنید.

 

پارتیشن دوجداره ام دی اف (64)

 

تاریخچه پارتیشن

این واژه برداشتی مفهومی از کلمه لاتین  cubiculum بمعنای اطاقک های بدون سقف می باشد. در اواخر دهه ۵۰ میلادی اولین نسل پارتیشن ها در آمریکا که عمدتا پارتیشنهای اداری بودند، وارد بازار شدند. گفته شده در ابتدا اصطلاح Action Office بجای پارتیشن  متداول بوده. همچنین باوربرخی از کارشناسان بر این است که نمایش پارتیشن های اداری یا بعبارت بهتر دفاتری که با صفحات عمودی از هم جدا شده بودند اولین بار توسط کمپانی های فیلمسازهالیود انجام پذیرفته است. پارتیشن ها در حالت کلی به تکجداره و چند جداره تقسیم می شوند، اما آنچه که در تقسیم بندی تعریف شده و ملموس از نظر مخاطبان آن اهمیت دارد انواع کاربردی آن می باشد که به دو دسته عمده صنعتی و اداری  تقسیم می شوند عمدتا هدف از ایجاد پارتیشن های صنعتی، جدا کردن حریم ماشین آلات و اپراتورها از همدیگر می باشد. بطوریکه در زمان فعالیت کارگران در محوطه کارخانه و حرکت با ماشین آلات نیمه سنگین مانند انواع لیفتراکها و جرثقیل ها، همگی در مسیرهای تعیین شده قرار گرفته و از تصادم احتمالی جلوگیری بعمل آید. در ساخت این نوع پارتیشن ها تمرکز اصلی بر کارایی و عملکرد و همچنینی مقاومت مکانیکی خود پارتیشن بوده و بحث زیبایی و همچنین کاهش آلودگی صوتی کمرنگ و یا بطور کلی منتفی می باشد. مواد تشکیل دهنده این پارتیشن ها اغلب ترکیبی از پروفیل های فولادی و توریهای فلزیست. ترانسپارنت بودن در این نوع جدا کننده ها معمولا از ضروریات است. یکی از نکات امنیتی مهم که در ساخت این نوع پارتیشن باید مورد توجه سازندگان آن قرار بگیرد محافظت پارتیشن های فلزی از مجاورت با کابل های برق فشار قوی ایست که می تواند منجر به مرگ و حتی آتش سوزی در اماکن صنعتی گردد.
نوع دیگری از پارتیشن صنعتی، جدا کننده های بهداشتی است که از این نوع پارتیشن در فضاهایی که نیاز به شستشوی دایم و مستمر وجود دارد استفاده می شود. هدف این نوع پارتیشن معمولا کارخانجات تولید مواد غذایی و لبنی، دامداریهای صنعتی، سرویس های بهداشتی و حمام های عمومی می باشد. در گذشته نه چندان دور از پروفیل آلومینیوم و صفحات مقاوم در برابر آب و رطوبت بعنوان جداکننده بهداشتی استفاده می شد. ولی امروزه پروفیل های پلاستیکی جایگزین بهتری برای فلز تلقی می شوند

پارتیشن در سال های پیش معمولا از جنس چوب و تا سقف طراحی می شدد، هنور هم چنین پارتیشن هایی قابل پیاده سازی هستند اما با پیشرفت تکنولوژی و رشد طراحی معماری داخلی پارتیش بندی شناور کاربرد بیشتر دارد و در نتیجه  طرفدار زیادی پیدا کرده است. پارتیشن شناور این‌گونه طراحی می شود که وحدت طراحی فضا از بین نمی رود و انتقال هر نوع انرژی گرمایشی، سرمایشی و نور قابل حرکت می باشد و سبک معماری قابل رویت می باشد.
پارتیشن ها در فضای داخلی ساختمان ها برای جداسازی فضای ورودی از دیگر فضاها استفاده می شود، همچنین پارتیشن به عنوان یک پوشاننده در قسمت های دارای نقص می باشد، پارتیشن برای ایجاد فضا در اتاق های خواب و یا تبدیل آن ها به دو اتاق مجزا یا برای تقسیم بندی فضای حمام برای ایجاد فضایی جهت تعویض لباس بسیار کاربرد دارد.
امروزه با توجه به محدودیت جا و لزوم استفاده از فضای موجود توجه بسیاری از معماران و طراحان به استفاده از سیستمهای کارآمد ،کم حجم و مقرون به صرفه جهت تفکیک بهینه فضا جلب گردید.

اهمیت پارتیشن

مهمترین عملکرد پارتیشن جداسازی فضاهای مختلف داخلی است این عملکرد کاربردی و بسیار ساده و زیبا می باشد. پارتیشن در محیط های اداری و ساختمان های مسکونی و غیر مسکونی با تقسیم فضا نقش مهمی را در دکوراسیون ایفا می‌کندیک پارتیشن بین مقاطع مختلف یک ساختمان و اتاق های آن، چندین فضای کاربردی طراحی و ایجاد میکند .

موارد استفاده از پارتیشن

پارتیشن می‌تواند برای ایجاد فضا و محیط جدید در اتاق هایی با متراژ بالا و تبدیل آن به دو اتاق با متراژ مناسب استفاده شود که در این صورت با صرف اندکی هزینه برای پارتیشن بندی می‌توان از صرف هزینه گزاف و سنگین خرید یا اجاره آپارتمان بزرگ‌تر خودداری نمود و در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنیم . باکمی درایت و تیزهوشی و مدیرت وقت و بودجه و منابع و با انتخاب پارتیشن اداری مناسب به فضای کار و تجارت اضافه نمود .
پارتیشن امکان جداسازی قسمت ورودی ساختمان و راهروهای منتهی به اتاق‌ها را از فضاهای دیگر میسر می‌سازد.
قابلیت افزایش ضریب عایق صوتی با استفاده از فوم سایلنت در داخل جداره پارتیشن اداری در اماکن نظامی و یا امنیتی نیز میسر است با بکار بردن صفحه داخلی فلزی بین جداره ها در پارتیشن و شیشه ضد گلوله می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

قابلیت های پارتیشن در مکان های مختلف

پارتیشن می‌تواند باعث جداساختن قسمت هال از سایر قسمت‌های یک آپارتمان اداری شود
پارتیشن قابلیت پنهان کردن فضاهای پرت ، و یا ایجاد قسمت جدید بابت انباری  را دارد.
قابلیت حمل و جابجایی آسان و یا تغییر موقعیت را بدون هزینه اضافی دارد . قابلیت ضد آب نمودن بدنه پارتیشن ها با استفاده از تکنولوژی نانو که در آزمایشگاه‌ها بیمارستان‌ها و سایر اصناف که ممکن است در محل نصب ، پارتیشن ها در جوار و معرض آب و مایعات باشند .
فضایی برای قرار دادن وسایل بازی کودک می‌تواند بسیار کارآمد بوده و فضایی دوست داشتنی برای کودک خردسال شما به وجود بیاورد
استفاده از پارتیشن در فضای ساختمان و اتاق ها و فضاهای کوچک بزرگ تنها به منزله تقسیم بندی و ایجاد فضا نمی باشد، پارتیشن ها امروزه در تغییر دکوراسیون و جهت ظاهر داخلی و تغییر سبک معماری برای داشتن یک دکوراسیون زیبا استفاده می شوند. حالت پارتیشن های امروزی به صورتی هستند که در انواع طرح و رنگ با جنس های مختلف قابل تهیه و در دسترس می باشند
پارتیشن های امروزی حاصل خلاقیت طراحان متخصص و مهندسان معماری دکوراسیون داخلی است که هم فضای مورد نیاز را با یک پارتیشن  به وجود می اورد ، و نمایی بسیار متفاوت و شیک به طراحی داخلی می افزاید. طراحان استفاده از یک پارتیشن را براساس نیاز مشتری و فضای داخلی پیشنهاد می دهند، سپس طراحی و پیاده سازی می کنند. برای مثال برای فضای کوچک استفاده از پارتیشن کوتاه مانند یک دیوارک استفاده می شود که به اندازه کافی نور را به هر دو فضا منتقل کند و پارتیشن به عنوان یک مانع تلقی نشود.

 پارتیشن , پارتیشن اداری , پارتیشن دوجداره , پارتیشن تک جداره , پارتیشن ام دی اف   ,   قیمت پارتیشن  ,  پارتیشن آلومینیومی  ,  پارتیشن شیشه ای

انواع پارتیشن

پارتیشن تک جداره

پارتیشن تک جداره متشکل از فریم و جداره های ام دی اف و شیشه هست که با توجه به سفارش مشتریان اندازه جداره ها می‌تواند به صورت کوتاه ، نیمه بلند ، بلند و تا ارتفاع سقف متغیر باشد .ام دی اف استفاده شده در این نوع پارتیشن ها به صورت ۱۶ میلی‌متری هست . این سیستم از پارتیشن های تک جداره قابلیت اجرا در هر ارتفاعی را داراست ولی برای درب ارتفاع ۲۰۰ سانتی‌متر به بالا پیشنهاد می‌گردد. شیشه‌های مورداستفاده در این پارتیشن باضخامت ۶ میلی‌متری و به صورت ساده ، تمام سندبلاست و یا سندبلاست راه مات هست. در پارتیشن تک جداره فریم درب ها با فریم مخصوصی ساخته می شود تا تجهیزات قفل و یراق‌آلات را بتوان بر روی درب پیاده نمود و لذا می‌توان لوگوی مشتریان را به صورت سند بلاست بر روی شیشه پیاده کرد از مزایای پارتیشن های تک جداره می‌توان به ارزان بودن و سبک بودن ، و خاصیت جابجایی راحت آن و از معایب آن عایق نبودن نسبت به صدا و حرارت نام برد.

پارتیشن دو جداره

پارتیشن دو جداره از جداره های شیشه نیز به صورت دو جداره استفاده می‌گردد که ارتفاع استفاده از شیشه ها متناسب با نور موجود در محل و سلیقه مشتریان قابل‌تغییر هست. پارتیشن دو جداره دارای این قابلیت می‌باشند که می‌توان از پرده کرکره در بین جدارهای شیشه نیز استفاده کرد . پارتیشن دوجداره با ام دی اف ۱۶ میل ساخته میشود تمام لبه های ام دی اف پی وی سی و عایق رطوبت میشود همچنین ضخامت پارتیشن دو جداره۱۳ سانت و در ارتفاع های مختلف جهت آکوستیک فضا اجرا میگردد. از پرده ولومی فلزی در بین دو جدارشیشه جهت مات کردن اتاق استفاده میشود .

چه ارتفاعی برای پارتیشن دو جداره مناسب است؟

ارتفاع پارتیشن دو جداره در مدل های مختلف کاملا به تصمیم مشتری بستگی دارد و می توان با توجه به نیاز از پارتیشن دو جداره با ارتفاع مناسب استفاده کرد. به عنوان مثال در مکانی می خواهید فقط حریم کاری پرسنل مشخص شود ولی آنها بتوانند در موقع لزوم با یکدیگر ارتباط ایجاد کنند می توان از پارتیشن های دو جداره کوتاه استفاده کرد به طوری که کارکنان در هنگام ایستادن یکدیگر را بینند در این حالت معمولا از ارتفاع۱۲۰تا۱۵۰ استفاده می شود که می‌توان با ۲۰تا ۴۰سانتیمتر از پارتیشن دو  جداره را پنجره و مابقی را پانل استفاده کرد.

در مواقعی که نیاز به دیوار داشته و هدف جداسازی کامل فضاها از یکدیگر باشدو کاربران نیاز به حریم خصوصی دارند باید ارتفاع پارتیشن دو جداره را تا سقف ادامه داد تا فضا ها دارای یک دیوار کامل شوند.

ویژگی پارتیشن های دوجداره

 

  • نصب سریع و آسان پارتیشن دوجداره
  • خود ایستائی بیشتر پارتیشن دوجداره نسبت به پارتیشن تک جداره
  • امکان تعویض پرکننده ها شیشه به MDF و بالعکس یا جایگزینی پرکننده های تصویری و …
  • سرعت در تعویض و تعمیر قطعات
  • مقاوم در برابر رطوبت
  • امکان انتخاب ارتفاع دلخواه متناسب با کاربری
  • قابلیت عبور کابل برق، شبکه و تلفن به صورت عمودی و افقی
  • قابلیت نصب پرده کرکره ، سند بلاست شیشه قابلیت اتصال کمد و فلاور باکس
  • قابلیت تعویض، جایگزینی و تغییر طرح با حداقل هزینه
  • زیبایی، آرامش و امکان داشتن محیطی پویا
  • عایق مناسب جهت عبور صدا، امکان آکوستیک کردن پارتیشن دوجداره
  • نصب سریع و آسان پارتیشن دوجدار

 

انواع پارتیشن از لحاظ ساختار

 

پارتیشن ام دی اف

ام‌دی‌اف (MDF) مخفف واژه Medium Density Fiberboard است که جزو فرآورده‌های چوبی محسوب می شود. MDF نوعی تخته فیبر است که به روش خشک تولید می‌گردد و چگالی آن بین ۶۵۰ تا ۸۰۰ کیلوگرم بر متر مکعب است.
ام دی اف را پس از تولید می‌توان روکش نمود. روکش‌های تزیینی علاوه بر زیبایی به دوام و کاربرد آن در محیط‌هایی مانند آشپزخانه کمک می‌کند.در پارتیشن های ام دی اف همان‌طور که از اسم آن پیداست استراکچر و سازه های اصلی از ام دی اف ساخته شده است در اصلاح عامیانه به پارتیشنی ام دی اف گفته می شود که هم دیواره پرکننده و هم فریم یا سازه دور پارتیشن از جنس ام دی اف باشد . که این نوع از پارتیشن برحسب نحوه مونتاژ و دمونتاژ به دسته پارتیشن های ام دی اف بد مونتاژ و ام دی اف خوش مونتاژ گروه‌بندی می شود به هم این دلیل باید در انتخاب پارتیشن ام دی اف بسیار دقت نمود . بسیاری از خریداران نمی‌توانند به‌راحتی تشخیص دهند که آیا پارتیشن ام دی اف آن‌ها قابلیت دمونتاژ راحت و نصب مجدد بدون آسیب دیدن دارد یا خیر.این پارتیشن که ساختار و اسکلت آن از ام دی اف به قطر مناسب استفاده می‌گردد که باروکشی از لمینیت و لبه آن به قطر ۲ میلی متر پوشانده شده است . اتصالات این نوع پارتیشن ها از رافیکس بوده و به هیچ عنوان پیچ در ساختار آن به کارگرفته نشده است تا در نهایت دقت ، زیبایی ظاهری خاص و تمیزی به آن بدهد . پارتیشن های ام دی اف با توجه به ابعاد ام دی اف حداکثر تا ارتفاع ۳۶۰ سانتی‌متر قابل‌اجرا هست و در تمام ارتفاع های کوتاه ، نیمه بلند و تا سقف تولید می‌گردد.د ر صورت استفاده از نوع ارتفاع کامل ، این محصول به صورت کاملاً عایق صدا و دما عمل می‌نماید.

پارتیشن ام دی اف به لحاظ ساختاری بسیار مقاوم بوده و از ماندگاری و طول عمر بالایی نیز برخوردار است . در پارتیشن های ام دی اف ، شیشه و پرده به راحتی قابل تعویض هست و امکان نصب پرده کرکره ، در جداره میانی این پارتیشن ، فراهم هست ولیکن برای جابجایی آن حتماً باید با کارشناسان این مجموعه هماهنگ گردد.

پارتیشن آلومینیومی

در پارتیشن آلومینیومی از اسکلت های الومینیوم استفاده می‌شود که به استحکام پارتیشن میفزاید در این نوع پارتیشن نیز می‌توان بین دو جداره از پرده کرکره استفاده کرد.

پارتیشن شیشه ایی

ساختار و اسکلت آن از آلومینیوم یا ام دی اف و استیل و پرکننده داخلی آن از شیشه ۱۰ میل سکوریت استفاده می شود مزیت این پارتیشن نسبت به دیگر پارتیشن ها این است که در فضاهای اداری برای افزایش میزان نور طبیعی استفاده می‌شود.

ویژگی های پارتیشن شیشه ای

  • تأثیر روانی استفاده از پارتیشن شیشه ای سیکوریت باعث می شود تا کارکنان و مراجعه کنندگان احساس خوبی به فضا داشته باشند .واز لحاظ دید هیچ مانعی ایجاد نمی‌کند.

 

  • بدون رنگ بودن پارتیشن شیشه ای سیکوریت باعث می‌شود تا تضادی در دکوراسیون دفتر ایجاد نکرده و آیتم خنثی باشد.

 

  •  ویژگی مهم دیگر اینکه برای محل هایی که قبلاً از پارتیشن دو جداره بافرم و شکل مختلفی کارشده ، بسیارانتخاب مناسبی است و چون یک کارکتر مجزای معماری بشمار می‌رود با آن پارتیشن دو جداره و یا تک جداره بافرم و مدل دیگر مقایسه نمی‌گردد.
  • ضخامت کم پارتیشن شیشه ای باعث می‌شود که فضای زیادی را اشغال نکند و بتوان باضخامت اندک پارتیشن شیشه ای و اشغال بسیار کم فضای مورد نیاز را به شکلی که می‌خواهیم تقسیم کنیم.

 

  • در پارتیشن سیکوریت شیشه ای چون بیشترین متریال استفاده شده شیشه هست کاملاً امکان استفاده از کل پانلهای جدا کننده پارتیشن را می‌دهد و بالاترین نوردهی را ایجاد می‌نماید.

 

  •  این نوع پارتیشن را می‌شود محبوب‌ترین نوع پارتیشن دانست. پارتیشن اداری شیشه ای در تمام طرح ها و مدل های آن امکان تفکیک فضای موردنظر بدون محدود کردن کامل دید را می دهد و در مراکز درمانی ازجمله بیمارستان ها به علت قابل شستشو و استریل بودن آن و همچنین فضاهای مدرن اداری توصیه می‌گردد در نصب آن‌ها به ابزار خیلی پیچیده ای نیاز نیست و با استفاده از چند قاب پک به‌راحتی می‌توان پنل های پارتیشن شیشه ای را نصب کرد. ولی با توجه به ظرافت کار با شیشه حتماً این کار باید توسط افراد مجرب انجام گیرد.

 



:: موضوعات مرتبط: پارتیشن , ,
:: برچسب‌ها: نصاب پارتیشن , پارتیشن , پارتیشن آلومینیومی , پارتیشن اداری , پارتیشن ام دی اف , پارتیشن تک جداره , پارتیشن تک جداره آلومینیومی , پارتیشن دوجداره , پارتیشن دوجداره آلومینیومی , پارتیشن شیشه ای ,
تاریخ : چهار شنبه 23 مرداد 1398
بازدید : 113
نویسنده : سئو سایت نوین


:: موضوعات مرتبط: پارتیشن , ,
:: برچسب‌ها: نصاب پارتیشن , پارتیشن , پارتیشن آلومینیومی , پارتیشن اداری , پارتیشن ام دی اف , پارتیشن تک جداره , پارتیشن تک جداره آلومینیومی , پارتیشن دوجداره , پارتیشن دوجداره آلومینیومی , پارتیشن شیشه ای ,
تاریخ : چهار شنبه 23 مرداد 1398
بازدید : 90
نویسنده : سئو سایت نوین

آراپارتیشن با بیش از ۱۵ سال سابقه فعالیت در حوزه طراحی ، ساخت و نصب انواع پارتیشن اداری , تک جداره و پارتیشن دوجداره ، آلومینیومی ، شیشه ای و فریم لس می باشد . ما در رزومه کاری خود طراحی و نصب انواع مختلف partition را داریم . کیفیت بالا و قیمت پارتیشن رقابتی دو شاخصه اصلی کار ماست . ما به لطف اعتماد مشتریان توانسته ایم در تمام این سالها خدمات به روز به مشتریان ارائه دهیم . مشتریان ما در تمامی بخش های ادارات دولتی ، شرکت های خصوصی ، مدارس و دانشگاه ها ، منازل شخصی و کارخانه ها می باشد . شما می توانید برای بهینه سازی فضای اداری و مسکونی خود روی خلاقیت ما حساب کنید . بهترین طرحپارتیشن متناسب با فضا و دکوراسیون شما ارائه می گردد.

 

برای مشاوره در خصوص پارتیشن بندی ادارات با ما تماس بگیرید.

پارتیشن چیست؟

پارتیشن چیست ؟ | فضاهای اداری و مسکونی مورد استفاده گاها نیاز به تغییراتی دارد. در فضاهای اداری گاهی تعداد کارمندان زیاد می شود. این مساله باعث می شود نیاز به نصب پارتیشن احساس شود. گاهی ما می خواهیم فضای یک اتاق بزرگ را به چند بخش تقسیم کنیم. با توجه به اینکه این تصمیم ها برای تقسیم فضا موقت است. بنابراین نمی توان با بنایی و آجر اتاق جدید را ایجاد کرد. البته در اکثر مواقع ما به دنبال جداسازی فضا نه صورت کامل بلکه محدود هستیم. partition یک کلمه انگلیسی است. به معنای بخش بندی و یا تقسیم است. البته ما در زبان فارسی کلمه پارتیشن بندی را استفاده می کنیم که اشتباه است.

استفاده از پارتیشن راهکار اقتصادی و مناسب

فرض کنید شما یک سالن بزرگ برای بخش پشتیبانی تلفنی محصولاتتان دارید. این سالن پر از کارشناسان پاسخگوی تلفنی است. که پشت میزهایشان نشسته اند. و مدام با تلفن صحبت می کنند. اگر هیچ حریمی در کنار این کارمندان نباشد مشتریان شما علاوه بر صدای کارشناس مربوطه ، صدای دیگران را نیز خواهند شنید. این مساله حرفه ای نیست و بسیار بد است. بهترین راهکار برای چنین فضاهای بزرگی استفاده از پارتیشن نیم قد است. البته استفاده از این نوع باعث می شود که قیمت پارتیشن خریداری شده شما نیز پایین تر باشد. (به دلیل استفاده از متریال کمتر).

تعریف مان را تکمیل می کنیم. پارتیشن عبارت است از دیوار متحرک و یا نصب شده در یک فضا برای تقسیم آن به چند بخش. این کار می توان با یک تکه ورق ام دی اف ساده هم انجام داد. منتها افراد سعی می کنند که در نصب پارتیشن ساختارهای مهندسی تعریف شده برای سکونت را رعایت کنند. دیواری که شما برای تقسیم بندی ایجاد می کنید بایسیت درای درب و پنجره نیز باشد تا بتوانید دید داشته باشید.

بر اساس نیاز مشتریان انواع مختلفی استفاده می شود. با توجه به نیاز مشتریان همواره طراحی متفاوت خواهد بود. بدون شک شما برای ایجاد یک بخش جدید برای انباری و یا بایگانی پرونده های مختومه نیازی به پنجره ندارید. ولی جداسازی یک بخش پذیرش مستریان نیاز به پنجره دارد. و یا اینکه اتاقک حراست در ورودی ساختمان نیاز به دید ۳۶۰ درجه دارد.

همه اینها را گفتیم تا بدانیم که بر اساس نیاز مشتری نیاز به طراحی ، ساخت و نصب داریم. امروزه انواع مختلفی از متریال وجود دارد. که اجازه می دهد بتوانیم پارتیشن شیک طراحی و اجرا کنیم. ما در ادامه انواع آن را بیان می کنیم.

انواع پارتیشن

پارتیشن انواع مختلفی دارد. ما در ادامه آنها را معرفی می کنیم. شرکت آرا پارتیشن به عنوان پارتیشن کار حرفه ای، تمامی این خدمات را ارائه می دهد. ما با توجه به تجربه و نیروی فنی یکی از نصاب پارتیشن تهران های تهران هستیم.

پارتیشن اداری

مصطلح ترین اسم است. این نوع شامل تمام انواع مختلفی است که برای تقسیم فضا در محیط های اداری استفاده می شود.

پارتیشن ام دی اف

همانگونه از نام پارتیشن mdf پیداست با ام دی اف ساخته می شود. ام دی اف جنس پایه اکثر partition ها می باشد.

پارتیشن دوجداره

یک نوع پارتیشن ام دی اف است که به صورت دوجداره ساخته می شود. این کار برای استحکام و جلوه بهتر است. ضخامت دیوار ساخته شده حدودا ۱۰ تا ۱۲ سانتی متر است.

پارتیشن تک جداره

به صورت یک لایه است. ضخامت دیوار ساخته شده با آن حدودا ۳ سانتی متر است.

پارتیشن شیشه ای

همان گونه از نامش مشخص یک دیوار شیشه ای است. که بتواند دید کامل را از پشت دیوار به ما بدهد. بیشتر برای اتاق جلسات فروش مجزا و فوری استفاده می شود.

پارتیشن آلومینیومی

بیشتر با قاب آلومینیومی مدنظر است. این نوع می تواند با تلفیق متریال ام دی اف استفاده شود. این نوع مستحکم تر از بقیه می باشد. این نوع پارتیشن به دو دسته پارتیشن تک جداره آلومینیومی  ,  پارتیشن دوجداره آلومینیومی تقسیم می شود.

پارتیشن فریم لس

همان نوع شیشه ای بدون قاب است. شاید در فرودگاه ها بخش های تماما شیشه ای را دیده اید. و یا در مال ها. این نوع تقسیم بندی برای داشتن دید کامل استفاده می شود. البته شیشه های استفاده شده از ۲ سانتی متر تا ۳ متغیر هستند.

شرکت آرا یک تیم قوی و توانمند می باشد. تجربه بالای ما می تواند به شما در دکوراسیون جدیدتان کمک کند. ما سعی می کنیم بهترین راهکار را با بهترین قیمت به شما پیشنهاد دهیم. مشاوره کارشناسی ما برای انتخاب بهترین متریال و اجرا کاملا رایگان است. قبل از اجرا ما بازدید از محل را انجام می دهیم. پس از توافق با مشتری اولین گام طراحی است. سپس ساخت در محل کارگاه انجام می شود. مرحله آخر نصب و تحویل است. البته در پروژه های بزرگ و تخلیه مصالح و ابزارآلات به محل منتقل می شود. این مساله باعث سرعت بالای کار است. پارتیشن فریم لس در بازار به نامهای پارتیشن تمام شیشه و پارتیشن اداری شیشه ای نیز معروف است.

 

 



:: موضوعات مرتبط: پارتیشن , ,
:: برچسب‌ها: نصاب پارتیشن , پارتیشن , پارتیشن آلومینیومی , پارتیشن اداری , پارتیشن ام دی اف , پارتیشن تک جداره , پارتیشن تک جداره آلومینیومی , پارتیشن دوجداره , پارتیشن دوجداره آلومینیومی , پارتیشن شیشه ای ,
تاریخ : چهار شنبه 23 مرداد 1398
بازدید : 129
نویسنده : سئو سایت نوین
شرکت پایدار طراحان تجهیزات گلسار بیش از 15 سال تجربه در زمینه طراحی ، تولید و اجرای مبلمان اداری دارد. ما یکی از شرکت های با تجربه و خوشنام در بازار ایران می باشیم. محصولات تولیدی در سه دسته اصلی مبلمان اداری کلاسیک ، مبلمان اداری مدرن و مبلمان اداری لوکس تولید می شود. عمده محصولات ما شامل انواع میز اداری ، صندلی اداری و پارتیشن می باشد. ما همچنین خدمات تجهیز سالن کنفرانس , تجهیز سالن آمفی تئاتر و تجهیز سیستم صوت را به مشتریان خویش ارائه می کنیم.

یکی دیگر از محصولات تولیدی ما ، انواع صندلی فرودگاهی و میز کانتر می باشد. صندلی فرودگاهی برای سالن های انتظار کاربرد بسیاری دارد. تولید ما بر استفاده از دانش به روز و مواد اولیه با کیفیت استوار است. این مساله باعث شده است محصولات و خدمات ما دارای استانداردهای به روز دنیا باشند. ما سعی کرده ایم راحتی و آرامش را در محیط کار به مشتریان هدیه کنیم.

فضای کارگاهی شرکت گلسار بیش از 5000 متر مربع می باشد. ما جمع کثیری از متخصصین این حوزه را به خدمت گرفته ایم. ما با استفاده از توانمندی های آنها در واحدهای طراحی ، تولید و اجرا سعی در ارائه خدمات ارزشمندی به مشتریان خویش داریم. برای آشنایی با تمام محصولات از بخش های مختلف سایت دیدن نمایید. همچنین در صورت داشتن هر گونه پرسش با ما تماس بگیرید.

 

مبلمان اداری

گلسار تولید کننده مبلمان اداری می باشد. ما توان تولید اقلام مورد نیاز ادارات و سازمان ها را داریم. محصولات ما به پشتوانه دانش , تجربه و توان بالا تولید می شود. تمامی محصولات مبلمان اداری ما به روز و استاندارد می باشد. محصولات ما عبارت است از انواع میز اداری ، صندلی اداری ، مبل اداری و نیم ست ، کتابخانه ، کمد اداری ، مبلمان راحتی ، بوفه و … برای سفارش با ما تماس بگیرید.

صندلی اداری

یکی از محصولات شرکت گلسار صندلی اداری می باشد. انواع محصولات صندلی اداری ما عبارت است از : صندلی مدیریتی ، صندلی کارمندی ، صندلی سینما ، صندلی سالن کنفرانس ، صندلی اتاق جلسات ، صندلی فرودگاهی ، صندلی انتظار و …. ما سعی کرده ایم صندلی های اداری با کیفیت رقابتی تولید نماییم. زیبایی ، دوام ، کیفیت و طبی بودن خصیصه صندلی های ماست.

میز اداری

یکی از ملزومات در محیط های اداری و شرکتی میز اداری است. شرکت گلسار تولید کننده برتر میز اداری می باشد. انواع محصولات ما در زمینه میز اداری شامل ، میز مدیریت ، میز کنفرانس ، کارمندی ، منشی ، کارشناس و … می باشد. میزهای اداری تولیدی با استفاده از مواد اولیه استاندارد می باشد. چوب ، ام دی اف ، فلز و … استفاده شده در تولید از مرغوب ترین متریال می باشد.

پارتیشن

یکی از خدمات اصلی گلسار نصب و اجرای پارتیشن می باشد. عمده خدمات ما برای ادارات ، سازمانها و شرکت ها می باشد. ما در زمینه اجرای پارتیشن دارای 15 سال تجربه می باشیم. دانش , تجربه و توان کارگاهی بالا خصیصه این بخش از خدمات ماست. برای سفارش انواع پارتیشن , پارتیشن اداری , پارتیشن دوجداره , پارتیشن تک جداره , پارتیشن ام دی اف و … با ما تماس بگیرید.

پارتیشن اداری

پارتیشن اداری برای تقسیمات محیطی ادرات و شرکت ها نصب و اجرا می گردد. در اجرای آن طرح های مختلفی بر اساس انواع موجود و سلیقه و درخواست مشتری قابل ارائه و انجام است. برای سفارش و یا استعلام قیمت تماس بگیرید.

پارتیشن دو جداره

پارتیشن دوجداره با استفاده از MDF به اندازه 16 میلیمتر ساخته می شود. در لبه های mdf از PVC استفاده می شود. این نوع را می توان بصورت بلند و یا کوتاه اجرا کرد. برای استعلام قیمت و یا سفارش کار با شرکت گلسار تماس بگیرید.

پارتیشن ام دی اف

این نوع از پارتیشن با پایه ام دی اف ساخته می شود. طرح های مختلف بسیار زیادی را بر پایه رنگ های مختلف ام دی اف می توان در محیط های اداری پیاده کرد که با دکوراسیون داخلی آن سازگار باشد. برای سفارش با ما تماس بگیرید.

پارتیشن تک جداره

پارتیشن تک جداره برای محیط هایی که سروصدای زیادی ندارند قابل استفاده است. این نوع با توجه به جداره تک آن به لحاظ اقتصادی نیز برای مشتریان به صرفه می باشد. تک جداره بودن تاثیر به سزایی در استحکام و مقاومت این نوع ندارد.

تجهیز سالن کنفرانس

تجهیز سالن کنفرانس یکی از تخصص های شرکت گلسار می باشد. ما با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های موجود در بازار می توانیم سالن کنفرانس شما را تجهیز نماییم.

تجهیز سالن آمفی تئاتر

یکی از خدمات شرکت گلسار تجهیز سالن آمفی تئاتر می باشد. خدمات ما بر اساس آخرین استانداردهای روز می باشد. این شرکت امکان تامین تمامی اقلام مربوط به تجهیز سالن مشتریان را دارد.

تجهیز سیستم صوت

تجهیز سیستم صوت بر اساس دکوراسیون و طراحی داخلی مکان شما. پیاده سازی و  تجهیز سیستم صوتی اماکن اداری و سالن کنفرانس با کیفیت بالا و بالاترین رسایی انجام می شود.



:: موضوعات مرتبط: پارتیشن , مبلمان اداری , ,
:: برچسب‌ها: تجهیز سالن آمفی تئاتر , تجهیز سالن کنفرانس , تجهیز سیستم صوت , صندلی اداری , صندلی فرودگاهی , مبل اداری , مبلمان اداری , میز اداری , پارتیشن , پارتیشن دوجداره , پارتیشن اداری , پارتیشن آلومینیومی , پارتیشن شیشه ای ,

صفحه قبل 1 صفحه بعد

به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جوپرس و آدرس joopress.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com