عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 23 مرداد 1398
بازدید : 135
نویسنده : سئو سایت نوین

شرکت بازرگانی کارا ترخیص یک شرکت فعال در حوزه واردات و صادرات کالا و نیز ترخیص کالا از گمرکات کشور می باشد. این شرکت فعالیت هایی متمرکز در این بخش دارد. دانش فنی بالا ، نیروی انسانی زبده و داشتن ارتباطات کاری زیاد و عمیق باعث شده است که ما بتوانیم سفارشات کار مشتریان را در اسرع وقت و با بیشترین دقت انجام دهیم.

ترخیص کالا

ترخیص کالا از گمرک یک فعالیت بسیار تخصصی می باشد که نیاز به دانش و تجربه زیادی دارد. و عدم وجود چنین ویژگی هایی می تواند منجر به تاخیر در انجام کار و دشواری بسیار زیادی شود.

همچنین عدم آشنایی با محیط ترخیص کالا و بازرگانی می تواند باعث اتلاف در وقت و سرمایه شما شود.

شرکت بازرگانی کارا دارای تیمی متشکل از ترخیص کار ها و کارشناسان بازرگانی می باشد که با تجربه و دانش خود قادر به ترخیص کالا ی شما مشتریان گرامی در کمترین زمان ممکن می باشند.

فعـــالیت های بازرگـــانی کارا ترخـــیص

شرکت بازرگانی کارا ترخیص سعی دارد تا با استفاده از دانش و تجربه چندین سال فعالیت در زمینه ترخیص کالا از اتلاف وقت و سرمایه شما مشتریان گرامی جلوگیری نماید. و کالاهای مشتریان خود را در اســـرع وقت  به صاحبین کالا تحویل دهد.

مشاوره امور بازرگانی

آشنایی با قوانین و تعرفه های گمرکی کشورهای مختلف و همچنین آشنایی با پروسه ورود و خروج کالا از کشور و فرایند سرمایه گذاری و جلب توجه سرمایه گذار لازمه یه فعالیت تجاری و بازرگانی می باشد. لذا ما در بازرگانی کارا ترخیص با ارائه خدمات مشاوره بازرگانی سعی در ارائه خدمات مشاوره به شما مشتریان گرامی را داریم تا از اتلاف وقت و سرمایه شما جلوگیری شود.

 

واردات کالا با ارز مبادله ای

شرکت بازرگانی کارا ترخیص در کنار ترخیص کالا از گمرک، به ارائه خدمات ارزی و بانکی ، دریافت ارز مبادله‌ای و تخصیص ارز دولتی با انجام حواله های ارزیکه شامل حواله های یوان و گشایش ال‌سی برای جا به جایی ارز مبادله ای است، میپردازد. شرکت بازرگانی کارا ترخیص ، کلیه خدمات ذکر شده از قبیل ترخیص کالا و خدمات ارزی و بانکی و خدمات بازرگانی شامل صدور و اخذ مجوزهای واردات کالا از وزارت بازرگانی را ارائه می‌دهد.

 

ثبت سفارش کالا

شرکت بازرگانی کارا ترخیص ، تمامی خدمات ترخیص کالا همانند ثبت سفارش واردات کالا در سامانه جامع تجارت وزارت بازرگانی و اخذ مجوز های بازرگانی را در کوتاه ترین زمان، ارائه می دهد. شرکت کارا ترخیص و با اخذ کد فیدا برای فروشنده و ثبت اصلاحیه و جایگزین در ثبت سفارش کالا در ntsw و اظهار حمل در سامانه جامع تجارت ( ثبتارش ) جهت ثبت سفارش کالا با ارز دولتی اقدام می نماید. تخصیص ارز مبادلاتی از خدمات بازرگانی شرکت کارا ترخیص می باشد.

 

ترخیص کالا از گمرک

شرکت بازرگانی کارا ترخیص با فعالیت در زمینه ترخیص از گمرک و ثبت سفارش کالا در سامانه جامع تجارتو داشتن مدرک رسمی کارگزاری گمرک و پروانه حق العمل کاری گمرک با ترخیص کار های مجرب خویش در گمرک های سراسر کشورمان ایران خدمات ترخیص کالا را ارائه می دهد. این شرکت با اخذ مجوز های واردات کالا به ارائه خدمات بازرگانی و ترخیص به شرکت های بازرگانی واردات و صادرات می پردازد.

 

شرکت بازرگانی کارا ترخیص

شرکت ترخیص کالا و بازرگانی کارا ترخیص خدمات بازرگانی و واردات کالا را به واردکنندگان و تولید کنندگان سرتاسر کشور ارائه می کند. تمامی خدمات ترخیص کالا همچون ثبت سفارش کالا در سامانه جامع تجارت و …  از همان اولین مراحل بازرگانی با تحقیقات بازار ، منبع یابی ، انجام گرفتن مذاکرات بازرگانی بین الملل ، اخذ proforma پیش فاکتور ، عقد قرارداد بین الملل و انجام امور بازرسی حضوری و اعتبار سنجی فروشنده کالا است. علاوه بر این اخذ معافیت گمرکی از وزارت بازرگانی در سامانه بهین یاب ، انجام ثبت سفارش ، ارائه کارت بازرگانی ، اخذ مجوز واردات کالا ، انجام ترخیص کالا از گمرک توسط با تجربه ترین ترخیص کار ان شرگت ترخیص کالا انجام می گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با روند ترخیص از گمرک می توانید با شماره تلفن های ۲۲۶۳۹۵۸۰ و یا ۲۲۶۳۹۵۷۹ تماس حاصل فرمایید.

 

تاجـــریار

اولین اپلیکیشن هوشمند خدمات بازرگانی در تجارت بین المللی کشور

اپلیکشن بسیار  هوشمند تاجریار ، قبل از اقدام به واردات کالا ، ثبت سفارش کالا توسط ترخیص کار  و تجربه ی لطمه ها و هزینه های بالا ناشی از نداشتن اطلاع تاجر ، بازرگان و ترخیص کار از مقررات و قوانین واردات کالا ، و محدودیت های ترخیص کالا از گمرک و مقررات گمرکی با انجام محاسبه هزینه های واردات کالا به صورت اعم و ارائه انواع گوناگون  محدودیت ها و تسهیلات در کمترین زمان مسیر صحیح را برای انجام تجارت بین المللی ، واردات کالا و صادرات کالا به تمامی تولید کنندگان و تاجران معرفی می کند.

  • تعیین تعرفه کالا به صورت هوشمند
  • محاسبه اتوماتیک هزینه های گمرکی
  • محاسبه حقوق ورودی کالا
  • محاسبه حقوق گمرکی کالا
  • محاسبه مالیات کارت بازرگانی در واردات

و …

ترخیص کالا از گمرک

گمرک در همه کشورها مکانی است که کالا های وارداتی و صادراتی در آن مورد بازرسی و وارسی قرار می گیرد. تمامی کالا هایی که میخواهیم آن ها را از مرز کشورمان عبور دهیم باید اول وارد گمرک بشود و سپس مراحل و فرایند ترخیص و یا صادرات کالا انجام شود. برای مثال ترخیص کالا از چین. تمامی این مراحلی را که برای واردات کالا انجام میگیرد را ترخیص کالا از گمرک می گوییم.

ایران به عنوان یک کشوری که در زمینه واردات کالا و صادرات کالا بسیار فعال می باشد. دلیل این فعالیت و توجه زیاد به آن می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. برخی از این دلایل را ذکر میکنیم:

  1. موقعیت جفرافیایی خاص ایران   ۲٫ امکان واردات و صادرات کالا از طریق مسیر های زمینی ، هوایی و دریایی              و ….

مقدار حجم و ارزش دلاری کالا هایی که ایران آن را واردات کرده است. همجون خرید از چین ، واردات از چین ، واردات از ترکیه ، واردات از ایتالیا ، واردات از آلمان و … . در سال ۱۳۹۵ در حدود ۱ میلیارد و ۳۱۶ میلیون تن بوده است با ارزشی در حدود ۱۶ میلیارد و ۷۰۹ میلیون دلار. برای ترخیص کالا از گمرک این حجم و مقدار کالا از گمرک های کشورمان ایران به شرکت ترخیص کالا همچون بارزگانی کارا ترخیص ، و ترخیص کار های مجربی نیازمندیم.

ایران از جمله کشورهاییست که در حوزه صادرات و واردات فعال است. نظر به موقعیت جغرافیایی ایران، کالا ها از میسر راه های زمینی، هوایی و دریایی وارد مرزهای گمرکی آن می شوند. واردات کالا به ایران مانند خرید کالا از چین و واردات از چین در پنج ماه تخست سال ۹۵ بیش از ۱ میلیارد و ۳۱۶ میلیون تن با ارزش دلاری معادل بیش از ۱۶ میلیارد و ۷۰۹ میلیون دلار بوده. برای ترخیص این حجم محموله وارده به کشور شرکت های ترخیص کالا همچون شرکت کارا ترخیص خدمات ترخیص کالا از گمرک را ارائه کرده و این مقدار محموله را از گمرک های گوناگون ترخیص کرده و به دست شرکت های صادرات و واردات و تولیدی ها رساند.

طبق آمار ارائه شده از سمت گمرک ایران در ۵ ماه نخست سال ۱۳۹۵ بیش ترین مقدار ترخیص کالا از گمرک شهید رجایی بوده.

میزان ترخیص کالا از گمرک های مختلف کشور چقدر بوده است؟

گمرک شهید رجایی یکی از بزرگترین و اصلی ترین گمرک های کشور در مرزهای جنوبی کشورمان ایران می باشد. این گمرک بیش ترین مقدار واردات را به خود اختصاص داده است به شکلی که در این مدت ۵ ماهه از لحاظ ارزش دلاری بیش از ۵ میلیارد دلار واردات و ترخیص کالا از گمرک شهید رجایی انجام گرفته است. این مقدار و حجم  ۳۲ درصد کل ارزش دلاری واردات کشور را مشمول می شود.

گمرک بندر امام خمینی از نظر حجمی بیش ترین مقدار واردات و ترخیص را دارد به شکلی که ۴۴ درصد کل واردات کالا به این بندر بوده است که (خرید از چین نیز جزء آنها می باشد) و بیش از ۵۵ میلیون تن کالا به این گمرک وارد شده است. این به شکلی است که حجم واردات کالا به گمرک شهید رجایی بیش از ۲۸ میلون تن یعنی ۲۲ درصد کل واردات کالا به کشور بوده. علاوه بر این ارزش دلاری کالا های ترخیص شده از گمرک امام خمینی ۱۳ درصد کل واردات است. یعنی مبلغی بیش از ۲ میلیارد دلار.

طبق این آمار به آسانی می شود این دو بندر را با هم مقایسه کرد. به دلیل اینکه که بزرگ ترین کشتی ها قادر به بارگیری و تخلیه در گمرک بندر امام هستند و اسکله های موجود در آن بیش ترین مقدار و ظرفیت برای پذیرش کالاهای فله ای و کیسه ای را دارد می شود نتیجه گرفت که اکثر کالا هایی که وارد گمرک بندر امام می شود کالا های فله ای است که حجم بالایی دارد و ارزش دلاری آن ها نسبتا کم است.

کالا هایی مانند ذرت های دامی، کنجاله، حبوبات و غیره به همین خاطر است. ولی کالا هایی که به بندر شهید رجایی وارد می شوند حدودا از نظر حجمی کمتر و با ارزش دلاری بیش تری می باشند. برای مثال ماشین آلات، خطوط راه آهن و دیگر محصولات که از نظر ارزش دلاری گران تر از کالا های فله ای می باشد.

طبق آمار می شود گفت که گمرک فرودگاه امام خمینی از نظر ارزش دلاری بیش ترین مقدار واردات و ترخیص کالا را پس از گمرک شهید رجایی و گمرک بندر امام داشته به شکلی که ۹ درصد کل واردات کالا به این گمرک بوده . در گمرک فرودگاه امام خمینی نیز کالا هایی با حجم و مقدار نسبتا کوچک ولی ارزش دلاری خیلی بالا ترخیص می شود. به همین خاطر این گمرک با حجم خیلی کم واردات نسبت به دیگر گمرک ها رتبه سوم را در ارزش دلاری کل واردات کشور دارد.

از نطر حجمی گمرک منطقه آزاد بندر انزلی رتبه سوم را دارد و ۹ درصد واردات و ترخیص کالا از گمرک بندر انزلی انجام گرفته است. گمرک بندر انزلی واقع در استان گیلان می باشد و در قسمت جنوبی دریای خزر واقع شده . گمرک بندر انزلی هم با توجه به موقعیت جغرافیایی، انبارها و اسکله هایی که در خود دارد بیش تر پذیرای کالاهای فله ای و پر حجم است.

غیر از این چهار گمرک بالا از نظر ارزش دلاری می شود بیان کرد که ۸ درصد واردات و ترخیص کالا از گمرک تهران، ۵ درصد ترخیص کالا از گمرک انزلی، ۴ درصد ترخیص کالا از گمرک بوشهر، ۳ درصد ترخیص کالا از گمرک غرب تهران و الباقی از سایر گمرک های کشورمان ایران انجام گرفته است. همچنین از نظر حجم واردات می شود گفت که ۴ درصد ترخیص کالا از گمرک امیرآباد، ۳ درصد ترخیص کالا از گمرک بوشهر، ۲ درصد واردات و ترخیص کالا از گمرک تهران و الباقی از دیگر گمرک ها بوده است.

ترخیص کالا از گمرک با شرکت بازرگانی کارا ترخیص

شرکت کارا ترخیص به نام یک شرکت بازرگانی واردات و صادرات با استفاده از ترخیص کار ان مجرب و حق العمل کار گمرکی – کارگزار گمرک – خبره که در گمرک های گوناگون کشور مشغول به فعالیت هستند به ارائه خدمات ترخیص از گمرک خود به شرکت های واردات و صادرات و شرکت های تولید کننده و بازرگانی در حوزه خدمات بازرگانی و خرید مستقیم از چین ، ترخیص کالا از چین ، واردات از چین و امور ترخیص کالا و تشریفات گمرکی کمک رسانده و در کوتاه ترین مدت کالا ها و محموله های گوناگون را از گمرک ترخیص می کند. همچنین با ارائه مشاوره بازرگانی در حوزه ی واردات و صادرات و خرید کالا از خارج به تجار و بازرگانان آگاهی های لازم را می دهد تا فرایند واردات به بهترین شکل و بدون مشکل انجام گیرد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: ترخیص کالا , ,
:: برچسب‌ها: ترخیص , ترخیص کار , ترخیص کالا , ترخیص کالا از گمرک , ثبت سفارش کالا , شرکت ترخیص کالا , واردات از چین , واردات کالا , واردات کالا از ترکیه , واردات کالا از چین ,
تاریخ : چهار شنبه 23 مرداد 1398
بازدید : 124
نویسنده : سئو سایت نوین

 

به لطف الهی شرکت ترخیص کارا با بهره از سوابق دانشی و تجربی دکتر محمد فرهی نژاد، با هدف ارائه خدمات بازرگانی بر پایه دانش روز به پشتوانه تحصیلات دکتری در رشته بازرگانی و بازاریابی و e-MBA بازاریابی در واردات و صادرات از بهترین دانشگاه های کشور و تجارب کاری در حمل و نقل بین المللی و سوابق مدیریتی بازرگانی خارجی و داخلی در شرکت های تولیدی نام آشنا با کارنامه ای آزموده و تاییدات رسمی گمرک با شماره پروانه ۹۵۵۸۷۴۰ به عنوان , ترخیص کار و حق العمل کار رسمی گمرک ایران، با توجه به نیاز بازار برای اولین بار به ارائه خدمات پایه و علمی در بازرگانی بین المللی به تجار و شرکت های بازرگانی و تولیدی پرداخته است.

بی شک ورود به امر تجارت، واردات و صادرات بدون انجام تحقیقات بازار و تحقیقات بازاریابی در این دوره، کاری پر ریسک و محکوم به شکست می باشد. بر اساس این خدمات علمی و دانش بنیان می توان قدم های بعدی را با اطمینان خاطر پیش برد. ارائه خدماتی همچون منبع یابی بین المللی و انجام مکاتبات و مذاکرات بین المللی از خدمات با ارزش افزوده بالای این مجموعه بوده که به تمامی تجار گرامی پیشنهاد می گردد. درعین حال انجام کلیه فعالیت های روتین بازرگانی از کارت بازرگانی و ثبت سفارش کالا تا دریافت معافیت های گمرکی، از دریافت مجوز واردات کالاو مجوز استاندارد تا استرداد حقوق گمرکی مربوط به صادرات، اشراف به کلیه رویه های گمرکی از جمله ورود موقت و استفاده از کنوانسیون آ.ت.آ، حمل و نقل بین المللی با شیوه های پیچیده ی کراس استاف(Cross Stuff)  و سوییچ بی ال (Switch BL)، انجام امور اقتصادی و بانکی، دریافت ارز دولتی، حواله بانکی، گشایش اعتبار اسنادی، بیمه بین المللی و ترخیص کالا از گمرک در حورزه تخصص و فعالیت مجموعه ترخیص کارا می باشد.

کارا یک بازرگانی و  ترخیص کالامی باشد. عمده فعالیت های ما شامل ترخیص کالا از گمرکات و بنادر ایران برای تجار ایرانی و خارجی می باشد.

همچنین یکی از وظایف شرکت ثبت سفارش و واردات کالا می باشد.  واردات کالا از چین , واردات کالا از ترکیه

 از فعالیت های وارداتی می باشد. ما همچنین سعی کرده ایم که کارهای آموزشی و مشاوره ای را نیز در دستور کار خود داشته باشیم.

مشاوره بازرگانی خارجی , مشاوره واردات , آموزش تجارت , آموزش صادرات و واردات , آموزش ترخیص کالا از گمرک  برخی از آموزش های ما به شرکت ها و تجار می باشد.

در عصر جهانی سازی، تمامی کسب و کارها ناگزیر از فعالیت در محیط بین المللی و توجه به بازار های جهانی می باشند. تغییرات محیطی کلان ناشی از این روند جهانی امری اجتناب ناپذیر است. امروز حتی شرکت های خدمات محلی نیز از تغییر در تکنولوژی جهانی مصون نیستند. تجارت از دیرباز نقشی اساسی در انتقال فرهنگ و یکپارچه سازی جهان داشته است و ملل در جهت کسب سود ناگزیر به صادرات و به اشتراک گذاری محصولات و تکنولوژی های تاثیر گذار به دیگر نقاط جهان هستند.

این عمل هر چند در ظاهر منتج به منافع مالی برای مخترع یا ملل پیشرو خواهد بود اما با ساز و کاری شگفت انگیز به سمت عدالت خواهی و به اشتراک گذاری منافع حاصل از تکنولوژی و افزایش رفاه جوامع پیش می رود. تکنولوژی ها تنها چند سال در انحصار کشور صاحب حق اختراع می مانند و بعد از مدتی به دلیل هزینه اقتصادی بالای تولید در کشور های توسعه یافته، ناگزیر به تولید در کشور های در حال توسعه شده و بعد از مدتی حتی منجر به واردات از این ممالک به کشور مادر می گردند.

کشور های جنوب شرقی آسیا به موقع از این فرصت بهره برده و با ایجاد اشتغال در میان مدت و انتقال تکنولوژی در بلند مدت به رقیبی برای قدرت های جهانی مبدل می شوند و این نظام بی شک نظام پایدار و عدالت خواه است و اینچنان است که به حکمت آیه شریفه :

*فانتشرو فی الارض و ابتغوا من فضل الله –  در زمین منتشر شوید و از فضل خداوند طلب نمایید

پی میبریم که فضل خدواند متعال در گشودن درها و هم سویی با تجارت و جهانی سازی بسیار پیش تر از این تئوری های اقتصادی فرامین خود را در این مهم بیان داشته است.

شرکت خدمات بازرگانی ترخیص کارا

 واردات کالا یکی از مهمترین موضوعات در بازرگانی بین المللی است. بسیاری از شرکت ها بخشی از منابع مورد نیاز خود را از طریق واردات و بازارهای بین المللی با کمک شرکت های بازرگانی صادرات و واردات از جمله شرکت خدمات بازرگانی ترخیص کارا تامین می کنند. شرکت بازرگانی واردات و صادرات ترخیص کارا در حوزه واردات کالا برای تامین نیاز شرکتهای بازرگانی واردات و صادرات و بازارهای داخلی فعالیت می نماید. در ادامه با عمده فعالیت ها و خدمات بازرگانی و خدمات شرکت بازرگانی واردات ترخیص کارا آشنا خواهیم شد.

 

تحقیقات بازار و بازارشناسی

شرکت بازرگانی واردات ترخیص کارا با اتکا به پشتوانه علمی خود در حوزه خدمات بازرگانی و بازاریابی به یکایک فعالان در حوزه تجارت و کسب و کار پیشنهاد می نماید از انجام هرگونه سرمایه گذاری بدون تحقیقات بازار اجتناب نمایند. شناسایی نیاز بازار و روند های آتی با توجه به تأمین کنندگان رقیب و آنالیزهای مربوط به زمان، هزینه واردات کالا و ترخیص و اطمینان از تامین کنندگان خارجی و آنالیز کیفیت و توجه به بازرسی های پیش از خرید کالا از خارج و خرید کالا از چین از کشور می تواند شرکت های واردات و صادرات را در این خصوص یاری نماید.

تحقیقات در حوزه ی بازارشناسی داخلی و در خصوص بازار های بین المللی از خدمات بازرگانی ارائه شده در شرکت ترخیص کارا می باشد.

 

شرکت بازرگانی

منبع یابی

در صورتی که شرکت بازرگانی واردات محترم تصمیم به واردات کالا گرفته و از توجیه پذیری این امر با انجام تحقیقات لازم اطمینان پیدا کرده است، باید به منبع یابی یا انتخاب چندین تأمین کننده یا فروشنده بین المللی مطرح و قابل اتکا اقدام نماید. شرکت بازرگانی واردات و صادرات ترخیص کارا با توجه به پتانسیل های علمی و روابط قوی و سوابق در واردات از چین و خرید از چین، واردات از ترکیه و واردات از اروپا در این حوزه می تواند به این امر مبادرت نموده و تامین کنندگان موثق را معرفی نماید. این فرآیند در دو مرحله صورت می پذیرد:

 ۱: بررسی اولیه فروشندگان یا تأمین کنندگان

۲: اعتبار سنجی شرکت های واجد شرایط

کیفیت کالای مورد نظر جهت واردات کالا ، قیمت کالای وارداتی و شهرت برند کالا از جمله عوامل مهم و قابل توجه در منبع یابی است.

 
خدمات ثبت سفارش | ثبت سفارش وزارت بازرگانی | شرکت ثبت سفارش بازرگانی

مذاکرات و مکاتبات بازرگانی برای خرید کالا از خارج از کشور و واردات کالا

مذاکرات قوی با هدف اخذ امتیاز بیشتر یکی از مهم ترین عناصر تجارت در بازرگانی بین الملل محسوب می گردد. شرکت واردات صادرات با عقد قرارداد منسجم و دقیق، منافع آتی خویش را در خرید کالا از خارج تضمین می نماید. این مهم با توجه به وجود دانش و تخصص کافی و نمایندگی های شرکت بازرگانی واردات و صادرات ترخیص کارا در کشور چین، ترکیه و آلمان جهت واردات از چین ، خرید از چین و واردات از ترکیه و واردات از اروپا به صورت کامل امکان پذیر می باشد.
معمولا موضوعاتی از قبیل قیمت کالا، تخفیف، کمیت و کیفیت کالا، نوع حمل بین المللی، بیمه کالا در واردات کالا، تاریخ تحویل کالا و … از موضوعات مورد بحث می باشند. البته در موارد کوچک مذاکرات به صورت تلفنی و از طریق ایمیل صورت می پذیرد.
معمولا بعد از عقد قرارداد مرحله ی صدور پرفرما صورت می گیرد. شرکت بازرگانی واردات صادرات ترخیص کارا در این خصوص نیز تخصص و الزام کافی را جهت ارائه خدمات بازرگانی به شرکت های واردات و صادرات و بازرگانان گرامی ارائه می نماید.

 

ثبت سفارش کالا

ثبت سفارش واردات در سامانه ثبت سفارش بازرگانی و سامانه جامع تجارت ایران

شرکت وارد کننده کالا پس از دریافت پرفرما، طبق ماده هشت قانون واردات و صادرات باید نسبت به دریافت مجوز واردات یا ثبت سفارش کالا اقدام نماید. این امر در واقع جواز وزارت صنعت، معدن و تجارت برای واردات کالا می باشد. بنابراین پیشنهاد می گردد شرکت بازرگانی صادرات و واردات پس از ثبت سفارش کالاهای وارداتی اقدام به پرداخت و انتقال ارز نماید تا مشکلی از بابت ممنوع بودن واردات کالا وجود نداشته باشد. شرکت خدمات بازرگانی واردات و صادرات ترخیص کارا در پروژه های وارداتی خود به این مسئله توجه نموده و به شرکت های واردات و صادرات گرامی نیز توصیه می نماید که شرط نهایی کردن قرارداد یا پرفرما را منوط به دریافت مجوز ثبت سفارش بازرگانی کالا در نظر بگیرند. مجموعه ترخیص کارا با انجام امور ثبت سفارش واردات در سامانه ثبت سفارش وزارت بازرگانی و همچنین در سامانه جامع تجارت ایران، تأیید کارشناسان بازرگانی در وزارت صنعت، معدن و تجارت را در حداقل زمان دریافت می نماید.

 
شرکت خدمات بازرگانی , شرکت بازرگانی

اخذ دیگر مجوز های واردات کالا

علاوه بر مجوز واردات کالا با عنوان ثبت سفارش بازرگانی، در برخی موارد باید مجوز سایر نهاد ها (اعم از مجوز وزارت بهداشت، مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجوز سازمان استاندارد، مجوز سازمان تنظیم مقررات رادیویی و …) را نیز برای واردات برخی کالا ها دریافت نمود. با توجه به اهمیت و گاهی پیچیده بودن دریافت مجوزهای واردات کالا، شرکت واردات و صادرات ترخیص کارا به شرکت های وارداتی گرامی پیشنهاد می نماید پیش از پرداخت هرگونه وجه در خصوص این خدمات بازرگانی از جلسات مشاوره ای شرکت بازرگانی واردات کارا بهره ببرند.

شرکت ترخیص کارا ارائه کلیه امور اقتصادی از جمله خدمات بانکی، حواله های ارزی، حواله های بانکی، تخصیص ارز دولتی، انتقال ارز به بانک های اقصی نقاط جهان، گشایش اعتبارات اسنادی (LC) بسته به شرایط قید شده در پرفرما و قرارداد تجاری نوع انتقال ارز و پرداخت بین المللی را برای شرکت های صادرات و واردات گرامی مقدور می سازد.

 
بیمه کالا

بیمه کالا در واردات کالا

شرکت بازرگانی و ترخیص کالای کارا کلیه خدمات بازرگانی جهت انجام بیمه کالا با هر سه کلوز A, B, C را برای محموله های وارداتی به عهده می گیرد.

بازرسی کالا ( COI ) و استاندارد اجباری

بخش بازرسی کالا در فرآیند واردات و صادرات مشترک می باشد. معمولا خریداران و شرکت های وارداتی به طور معمول در زمان تولید کالا، بسته بندی کالا و ارسال کالا در محل تولید کننده حضور ندارند. جهت نظارت بر این فرآیند و اطمینان از انطباق ( Conformity ) کالای ارسالی، یک سازمان معتبر به صورت تخصصی به بازرسی کالا می پردازد. شرکت بازرگانی صادرات و واردات ترخیص کارا با توجه به حضور نمایندگان خود در کشور مبدأ می تواند امکان سرکشی های منظم و بررسی های خاص را نیز فراهم آورد. شرکت واردات صادرات ترخیص کارا خدمات پنج نوع بازرسی را ارائه می نماید:

  • بازرسی اصالت فروشنده
  • بازرسی حین تولید
  • بازرسی قبل از حمل (PSI)
  • بازرسی قیمت
  • بازرسی استاندارد اجباری

 

حمل و نقل بین المللی

حمل و نقل بین المللی کالا و خدمات فورواردری

حمل و نقل بین المللی به روش های دریایی، جاده ای، ریلی، هوایی و مرکب صورت می گیرد که باتوجه به نوع کالا، مبدأ و مقصد، حجم و وزن کالا، هزینه حمل و سرعت حمل بین المللی کالا و ریسک های موجود انتخاب می گردد.

مدیریت شرکت بازرگانی واردات ترخیص کارا با توجه به سوابق و فعالیت های گسترده در این حوزه می تواند بهترین راهکار های موجود را عملیاتی نماید. شیوه های پیچیده ی کراس استاف (Cross Stuff) و یا سوییچ بی ال (Switch BL) از جمله این راهکارها به شمار می آیند. یکی از خدمات بازرگانی شرکت واردات و صادرات ترخیص کارا انجام حمل و نقل بین المللی و اعلام کرایه حمل و خدمات فورواردری به صورت کاملا تخصصی می باشد.

امورگمرکی و ترخیص کالا از گمرک

پس از واردات کالا به کشور، کار ترخیص کار گمرک آغاز می شود. مطابق قانون، حمل کننده کالا باید از مسیر های مجاز وارد کشور شود. این مسیر مجاز محلی از مرز می باشد که گمرک در آن مستقر است. انجام امور تشریفات گمرکی با توجه به قوانین اینکوترمز انتخابی بر عهده ی فروشنده یا خریدار قرار می گیرد. ترخیص کالا از گمرک تشریفاتی تخصصی است که باید توسط نماینده فروشنده یا خریدار یعنی ترخیص کار (کارگزار گمرکحق العمل کار گمرک ) انجام شود. انجام امور گمرکی از اصلی ترین خدمات بازرگانی  شرکت واردات ترخیص کارا می باشد.

 

خدمات شرکت ترخیص کارا


:: موضوعات مرتبط: ترخیص کالا , ,
:: برچسب‌ها: ترخیص , ترخیص کار , ترخیص کالا , ترخیص کالا از گمرک , ثبت سفارش کالا , شرکت ترخیص کالا , واردات از چین , واردات کالا , واردات کالا از ترکیه , واردات کالا از چین ,
تاریخ : چهار شنبه 23 مرداد 1398
بازدید : 92
نویسنده : سئو سایت نوین

لوازم یدکی خودرو مجید پارت وارد کننده و عرضه کننده لوازم یدکی انواع خودرو چینی می باشد. قطعات عرضه شده اصل خودروساز می باشد. این قطعات به صورت تضمینی عرضه می شود. لوازم یدکی جیلی , لوازم یدکی ام وی ام , لوازم یدکی برلیانس , لوازم یدکی لیفان , لوازم یدکی جک

 عمده محصولات یدکی ما می باشد.

 

لوازم یدکی خودرو

 

نکات مهم در خرید لوازم یدکی خودرو: لوازم یدکی خودرو یکی از ضروریات در حفظ و نگهداری خودرو میباشد و اینکه همیشه در تهیه لوازم یدکی باید دقت لازم را به خرج داد تا قطعه یدکی که تهیه میکنید اصل باشد .متاسفانه در بازار ایران گاها قطعات چینی درجه 2 و 3 به عنوان جنس اصل به مشتری فروخته میشود.

و به علت آنکه مشتری توانایی تشخصی جنس اصل از تقلبی را ندارد با قیمت بالایی آن را تهیه میکند و دل خوش از آنکه جنس اصلی تهیه کرده است برای تعویض قطعه تهیه شده با قطعه معیوب راهی تعمیرگاه میشود .پس از انکه کار تعویض قطعه به اتمام رسید و خودرو تحویل مشتری شد او بر خودروی خود سوار میشود به راه خود ادامه میدهد اما به علت آنکه قطعه ای که تهیه کرده بود دارای کیفیت پایین بوده پس از مدتی دوباره مجبور است به تعمیرگاه مراجعه کند واقدام به تعویض قطعه معیوب کند.

لوازم یدکی خودرو

علاوه بر اینکه قطعه خراب شده هزینه مجدد برای صاحب اتومبیل خواهد داشت ممکن است به سایر قسمت های اتومبیل آسیب وارد کند و باعث خرابی دیگر قطعات شود،حتی ممکن است که این لوازم یدکی غیر اصل به جان مسافران و راننده آسیب برساند
پس همواره کسانی که قصد تهیه لوازم یدکی خودرو را دارند باید از مراکز مجاز اقدام به تهیه لوازم یدکی کنند تا از مشکلاتی که در بالا ذکر شد جلوگیری کنند.


بهتر است برای خرید لوازم یدکی خودرو با کسانی که در این کار هستند مشورت کنید و ازآن ها بخواهید اطلاعاتی در مورد تشخیص اصالت قطعه به شما بدهند همچنین توصیه میگردد برای تهیه لوازم یدکی خودرو به یکی از نمایندگی ها مراجعه کنید تا بتوانید کالای اصل بخرید هرچند که تشخیص اصل یا تقلبی بود برخی کالا ها برایتان سخت خواهد بود و همیشه سعی کنید از بورس اینگونه قطعات را تهیه کنید مثلا اگر در تهران زندگی میکنید خیابان چراغ برق بورس لوازم یدکی خودرو میباشد.

لوازم یدکی جیلی , لوازم یدکی ام وی ام , لوازم یدکی برلیانس , لوازم یدکی لیفان , لوازم یدکی جک

مجید پارت ارائه دهنده بهترین قطعات و لوازم یدکی خودرو در ایران. برای هماهنگی سفارش و خرید با ما تماس بگیرید.



:: موضوعات مرتبط: لوازم یدکی خودرو , ,
:: برچسب‌ها: لوازم یدکی خودرو , لوازم یدکی ام وی ام , لوازم یدکی برلیانس , لوازم یدکی جک , لوازم یدکی جیلی , لوازم یدکی لیفان ,
تاریخ : چهار شنبه 23 مرداد 1398
بازدید : 103
نویسنده : سئو سایت نوین

پارتیشن در لغت به معنی تقسیم کردن و مجزا کردن است. درست مثل پارتیشن در ساختمانها و اداره ها که یک قسمت را از قسمت دیگر جدا می کند.ر محیط های اداری قسمت هایی که فعالیت مشخص و متمایزی در آن انجام می گیرد، می توانند توسط پارتیشن دوجداره (و یا پارتیشن تک جداره) از یکدیگر جدا شوند. در حقیقت پارتیشن اداری ، به منظور تقسیم کردن یک فضای بزرگ کاری به تعداد بیشتری فضای کوچک تر، جهت اسکان کارمندان به کار گرفته می شوند. استفاده از پارتیشن بندی در فضاهای داخلی علاوه بر کاربرد، جنبه دکوراتیو نیز دارد. باید توجه داشت که در فضاهایی با متراژ کم، نوع پارتیشن نباید باعث کوچک تر شدن فضا شود. پارتیشن های دوجداره می توانند با ارتفاع کوتاه نصب شوند. در این حالت به صورت دیوارک عمل کرده و معمولا در محیط های یکپارچه برای جداسازی دو فضا به کار می روند. در طراحی پارتیشن های اداری، می توان از تلفیق ام دی اف  (MDF)  با شیشه (سندپلاست یا شفاف) و فلزاتی نظیر آلومینیوم بهره گرفت.

شرکت پارتیشن فضاپوش یکی از بهترین شرکت های نصب پارتیشن در تهران است. ما انواع پارتیشن دوجداره و تک جداره اداری را ططراحی و نصب می کنیم. با ما می توانید مبلمان اداری و دکوراسیون اداری مکان خود را به بهترین شکل باز طراحی کنید.

 

پارتیشن دوجداره ام دی اف (64)

 

تاریخچه پارتیشن

این واژه برداشتی مفهومی از کلمه لاتین  cubiculum بمعنای اطاقک های بدون سقف می باشد. در اواخر دهه ۵۰ میلادی اولین نسل پارتیشن ها در آمریکا که عمدتا پارتیشنهای اداری بودند، وارد بازار شدند. گفته شده در ابتدا اصطلاح Action Office بجای پارتیشن  متداول بوده. همچنین باوربرخی از کارشناسان بر این است که نمایش پارتیشن های اداری یا بعبارت بهتر دفاتری که با صفحات عمودی از هم جدا شده بودند اولین بار توسط کمپانی های فیلمسازهالیود انجام پذیرفته است. پارتیشن ها در حالت کلی به تکجداره و چند جداره تقسیم می شوند، اما آنچه که در تقسیم بندی تعریف شده و ملموس از نظر مخاطبان آن اهمیت دارد انواع کاربردی آن می باشد که به دو دسته عمده صنعتی و اداری  تقسیم می شوند عمدتا هدف از ایجاد پارتیشن های صنعتی، جدا کردن حریم ماشین آلات و اپراتورها از همدیگر می باشد. بطوریکه در زمان فعالیت کارگران در محوطه کارخانه و حرکت با ماشین آلات نیمه سنگین مانند انواع لیفتراکها و جرثقیل ها، همگی در مسیرهای تعیین شده قرار گرفته و از تصادم احتمالی جلوگیری بعمل آید. در ساخت این نوع پارتیشن ها تمرکز اصلی بر کارایی و عملکرد و همچنینی مقاومت مکانیکی خود پارتیشن بوده و بحث زیبایی و همچنین کاهش آلودگی صوتی کمرنگ و یا بطور کلی منتفی می باشد. مواد تشکیل دهنده این پارتیشن ها اغلب ترکیبی از پروفیل های فولادی و توریهای فلزیست. ترانسپارنت بودن در این نوع جدا کننده ها معمولا از ضروریات است. یکی از نکات امنیتی مهم که در ساخت این نوع پارتیشن باید مورد توجه سازندگان آن قرار بگیرد محافظت پارتیشن های فلزی از مجاورت با کابل های برق فشار قوی ایست که می تواند منجر به مرگ و حتی آتش سوزی در اماکن صنعتی گردد.
نوع دیگری از پارتیشن صنعتی، جدا کننده های بهداشتی است که از این نوع پارتیشن در فضاهایی که نیاز به شستشوی دایم و مستمر وجود دارد استفاده می شود. هدف این نوع پارتیشن معمولا کارخانجات تولید مواد غذایی و لبنی، دامداریهای صنعتی، سرویس های بهداشتی و حمام های عمومی می باشد. در گذشته نه چندان دور از پروفیل آلومینیوم و صفحات مقاوم در برابر آب و رطوبت بعنوان جداکننده بهداشتی استفاده می شد. ولی امروزه پروفیل های پلاستیکی جایگزین بهتری برای فلز تلقی می شوند

پارتیشن در سال های پیش معمولا از جنس چوب و تا سقف طراحی می شدد، هنور هم چنین پارتیشن هایی قابل پیاده سازی هستند اما با پیشرفت تکنولوژی و رشد طراحی معماری داخلی پارتیش بندی شناور کاربرد بیشتر دارد و در نتیجه  طرفدار زیادی پیدا کرده است. پارتیشن شناور این‌گونه طراحی می شود که وحدت طراحی فضا از بین نمی رود و انتقال هر نوع انرژی گرمایشی، سرمایشی و نور قابل حرکت می باشد و سبک معماری قابل رویت می باشد.
پارتیشن ها در فضای داخلی ساختمان ها برای جداسازی فضای ورودی از دیگر فضاها استفاده می شود، همچنین پارتیشن به عنوان یک پوشاننده در قسمت های دارای نقص می باشد، پارتیشن برای ایجاد فضا در اتاق های خواب و یا تبدیل آن ها به دو اتاق مجزا یا برای تقسیم بندی فضای حمام برای ایجاد فضایی جهت تعویض لباس بسیار کاربرد دارد.
امروزه با توجه به محدودیت جا و لزوم استفاده از فضای موجود توجه بسیاری از معماران و طراحان به استفاده از سیستمهای کارآمد ،کم حجم و مقرون به صرفه جهت تفکیک بهینه فضا جلب گردید.

اهمیت پارتیشن

مهمترین عملکرد پارتیشن جداسازی فضاهای مختلف داخلی است این عملکرد کاربردی و بسیار ساده و زیبا می باشد. پارتیشن در محیط های اداری و ساختمان های مسکونی و غیر مسکونی با تقسیم فضا نقش مهمی را در دکوراسیون ایفا می‌کندیک پارتیشن بین مقاطع مختلف یک ساختمان و اتاق های آن، چندین فضای کاربردی طراحی و ایجاد میکند .

موارد استفاده از پارتیشن

پارتیشن می‌تواند برای ایجاد فضا و محیط جدید در اتاق هایی با متراژ بالا و تبدیل آن به دو اتاق با متراژ مناسب استفاده شود که در این صورت با صرف اندکی هزینه برای پارتیشن بندی می‌توان از صرف هزینه گزاف و سنگین خرید یا اجاره آپارتمان بزرگ‌تر خودداری نمود و در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنیم . باکمی درایت و تیزهوشی و مدیرت وقت و بودجه و منابع و با انتخاب پارتیشن اداری مناسب به فضای کار و تجارت اضافه نمود .
پارتیشن امکان جداسازی قسمت ورودی ساختمان و راهروهای منتهی به اتاق‌ها را از فضاهای دیگر میسر می‌سازد.
قابلیت افزایش ضریب عایق صوتی با استفاده از فوم سایلنت در داخل جداره پارتیشن اداری در اماکن نظامی و یا امنیتی نیز میسر است با بکار بردن صفحه داخلی فلزی بین جداره ها در پارتیشن و شیشه ضد گلوله می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

قابلیت های پارتیشن در مکان های مختلف

پارتیشن می‌تواند باعث جداساختن قسمت هال از سایر قسمت‌های یک آپارتمان اداری شود
پارتیشن قابلیت پنهان کردن فضاهای پرت ، و یا ایجاد قسمت جدید بابت انباری  را دارد.
قابلیت حمل و جابجایی آسان و یا تغییر موقعیت را بدون هزینه اضافی دارد . قابلیت ضد آب نمودن بدنه پارتیشن ها با استفاده از تکنولوژی نانو که در آزمایشگاه‌ها بیمارستان‌ها و سایر اصناف که ممکن است در محل نصب ، پارتیشن ها در جوار و معرض آب و مایعات باشند .
فضایی برای قرار دادن وسایل بازی کودک می‌تواند بسیار کارآمد بوده و فضایی دوست داشتنی برای کودک خردسال شما به وجود بیاورد
استفاده از پارتیشن در فضای ساختمان و اتاق ها و فضاهای کوچک بزرگ تنها به منزله تقسیم بندی و ایجاد فضا نمی باشد، پارتیشن ها امروزه در تغییر دکوراسیون و جهت ظاهر داخلی و تغییر سبک معماری برای داشتن یک دکوراسیون زیبا استفاده می شوند. حالت پارتیشن های امروزی به صورتی هستند که در انواع طرح و رنگ با جنس های مختلف قابل تهیه و در دسترس می باشند
پارتیشن های امروزی حاصل خلاقیت طراحان متخصص و مهندسان معماری دکوراسیون داخلی است که هم فضای مورد نیاز را با یک پارتیشن  به وجود می اورد ، و نمایی بسیار متفاوت و شیک به طراحی داخلی می افزاید. طراحان استفاده از یک پارتیشن را براساس نیاز مشتری و فضای داخلی پیشنهاد می دهند، سپس طراحی و پیاده سازی می کنند. برای مثال برای فضای کوچک استفاده از پارتیشن کوتاه مانند یک دیوارک استفاده می شود که به اندازه کافی نور را به هر دو فضا منتقل کند و پارتیشن به عنوان یک مانع تلقی نشود.

 پارتیشن , پارتیشن اداری , پارتیشن دوجداره , پارتیشن تک جداره , پارتیشن ام دی اف   ,   قیمت پارتیشن  ,  پارتیشن آلومینیومی  ,  پارتیشن شیشه ای

انواع پارتیشن

پارتیشن تک جداره

پارتیشن تک جداره متشکل از فریم و جداره های ام دی اف و شیشه هست که با توجه به سفارش مشتریان اندازه جداره ها می‌تواند به صورت کوتاه ، نیمه بلند ، بلند و تا ارتفاع سقف متغیر باشد .ام دی اف استفاده شده در این نوع پارتیشن ها به صورت ۱۶ میلی‌متری هست . این سیستم از پارتیشن های تک جداره قابلیت اجرا در هر ارتفاعی را داراست ولی برای درب ارتفاع ۲۰۰ سانتی‌متر به بالا پیشنهاد می‌گردد. شیشه‌های مورداستفاده در این پارتیشن باضخامت ۶ میلی‌متری و به صورت ساده ، تمام سندبلاست و یا سندبلاست راه مات هست. در پارتیشن تک جداره فریم درب ها با فریم مخصوصی ساخته می شود تا تجهیزات قفل و یراق‌آلات را بتوان بر روی درب پیاده نمود و لذا می‌توان لوگوی مشتریان را به صورت سند بلاست بر روی شیشه پیاده کرد از مزایای پارتیشن های تک جداره می‌توان به ارزان بودن و سبک بودن ، و خاصیت جابجایی راحت آن و از معایب آن عایق نبودن نسبت به صدا و حرارت نام برد.

پارتیشن دو جداره

پارتیشن دو جداره از جداره های شیشه نیز به صورت دو جداره استفاده می‌گردد که ارتفاع استفاده از شیشه ها متناسب با نور موجود در محل و سلیقه مشتریان قابل‌تغییر هست. پارتیشن دو جداره دارای این قابلیت می‌باشند که می‌توان از پرده کرکره در بین جدارهای شیشه نیز استفاده کرد . پارتیشن دوجداره با ام دی اف ۱۶ میل ساخته میشود تمام لبه های ام دی اف پی وی سی و عایق رطوبت میشود همچنین ضخامت پارتیشن دو جداره۱۳ سانت و در ارتفاع های مختلف جهت آکوستیک فضا اجرا میگردد. از پرده ولومی فلزی در بین دو جدارشیشه جهت مات کردن اتاق استفاده میشود .

چه ارتفاعی برای پارتیشن دو جداره مناسب است؟

ارتفاع پارتیشن دو جداره در مدل های مختلف کاملا به تصمیم مشتری بستگی دارد و می توان با توجه به نیاز از پارتیشن دو جداره با ارتفاع مناسب استفاده کرد. به عنوان مثال در مکانی می خواهید فقط حریم کاری پرسنل مشخص شود ولی آنها بتوانند در موقع لزوم با یکدیگر ارتباط ایجاد کنند می توان از پارتیشن های دو جداره کوتاه استفاده کرد به طوری که کارکنان در هنگام ایستادن یکدیگر را بینند در این حالت معمولا از ارتفاع۱۲۰تا۱۵۰ استفاده می شود که می‌توان با ۲۰تا ۴۰سانتیمتر از پارتیشن دو  جداره را پنجره و مابقی را پانل استفاده کرد.

در مواقعی که نیاز به دیوار داشته و هدف جداسازی کامل فضاها از یکدیگر باشدو کاربران نیاز به حریم خصوصی دارند باید ارتفاع پارتیشن دو جداره را تا سقف ادامه داد تا فضا ها دارای یک دیوار کامل شوند.

ویژگی پارتیشن های دوجداره

 

  • نصب سریع و آسان پارتیشن دوجداره
  • خود ایستائی بیشتر پارتیشن دوجداره نسبت به پارتیشن تک جداره
  • امکان تعویض پرکننده ها شیشه به MDF و بالعکس یا جایگزینی پرکننده های تصویری و …
  • سرعت در تعویض و تعمیر قطعات
  • مقاوم در برابر رطوبت
  • امکان انتخاب ارتفاع دلخواه متناسب با کاربری
  • قابلیت عبور کابل برق، شبکه و تلفن به صورت عمودی و افقی
  • قابلیت نصب پرده کرکره ، سند بلاست شیشه قابلیت اتصال کمد و فلاور باکس
  • قابلیت تعویض، جایگزینی و تغییر طرح با حداقل هزینه
  • زیبایی، آرامش و امکان داشتن محیطی پویا
  • عایق مناسب جهت عبور صدا، امکان آکوستیک کردن پارتیشن دوجداره
  • نصب سریع و آسان پارتیشن دوجدار

 

انواع پارتیشن از لحاظ ساختار

 

پارتیشن ام دی اف

ام‌دی‌اف (MDF) مخفف واژه Medium Density Fiberboard است که جزو فرآورده‌های چوبی محسوب می شود. MDF نوعی تخته فیبر است که به روش خشک تولید می‌گردد و چگالی آن بین ۶۵۰ تا ۸۰۰ کیلوگرم بر متر مکعب است.
ام دی اف را پس از تولید می‌توان روکش نمود. روکش‌های تزیینی علاوه بر زیبایی به دوام و کاربرد آن در محیط‌هایی مانند آشپزخانه کمک می‌کند.در پارتیشن های ام دی اف همان‌طور که از اسم آن پیداست استراکچر و سازه های اصلی از ام دی اف ساخته شده است در اصلاح عامیانه به پارتیشنی ام دی اف گفته می شود که هم دیواره پرکننده و هم فریم یا سازه دور پارتیشن از جنس ام دی اف باشد . که این نوع از پارتیشن برحسب نحوه مونتاژ و دمونتاژ به دسته پارتیشن های ام دی اف بد مونتاژ و ام دی اف خوش مونتاژ گروه‌بندی می شود به هم این دلیل باید در انتخاب پارتیشن ام دی اف بسیار دقت نمود . بسیاری از خریداران نمی‌توانند به‌راحتی تشخیص دهند که آیا پارتیشن ام دی اف آن‌ها قابلیت دمونتاژ راحت و نصب مجدد بدون آسیب دیدن دارد یا خیر.این پارتیشن که ساختار و اسکلت آن از ام دی اف به قطر مناسب استفاده می‌گردد که باروکشی از لمینیت و لبه آن به قطر ۲ میلی متر پوشانده شده است . اتصالات این نوع پارتیشن ها از رافیکس بوده و به هیچ عنوان پیچ در ساختار آن به کارگرفته نشده است تا در نهایت دقت ، زیبایی ظاهری خاص و تمیزی به آن بدهد . پارتیشن های ام دی اف با توجه به ابعاد ام دی اف حداکثر تا ارتفاع ۳۶۰ سانتی‌متر قابل‌اجرا هست و در تمام ارتفاع های کوتاه ، نیمه بلند و تا سقف تولید می‌گردد.د ر صورت استفاده از نوع ارتفاع کامل ، این محصول به صورت کاملاً عایق صدا و دما عمل می‌نماید.

پارتیشن ام دی اف به لحاظ ساختاری بسیار مقاوم بوده و از ماندگاری و طول عمر بالایی نیز برخوردار است . در پارتیشن های ام دی اف ، شیشه و پرده به راحتی قابل تعویض هست و امکان نصب پرده کرکره ، در جداره میانی این پارتیشن ، فراهم هست ولیکن برای جابجایی آن حتماً باید با کارشناسان این مجموعه هماهنگ گردد.

پارتیشن آلومینیومی

در پارتیشن آلومینیومی از اسکلت های الومینیوم استفاده می‌شود که به استحکام پارتیشن میفزاید در این نوع پارتیشن نیز می‌توان بین دو جداره از پرده کرکره استفاده کرد.

پارتیشن شیشه ایی

ساختار و اسکلت آن از آلومینیوم یا ام دی اف و استیل و پرکننده داخلی آن از شیشه ۱۰ میل سکوریت استفاده می شود مزیت این پارتیشن نسبت به دیگر پارتیشن ها این است که در فضاهای اداری برای افزایش میزان نور طبیعی استفاده می‌شود.

ویژگی های پارتیشن شیشه ای

  • تأثیر روانی استفاده از پارتیشن شیشه ای سیکوریت باعث می شود تا کارکنان و مراجعه کنندگان احساس خوبی به فضا داشته باشند .واز لحاظ دید هیچ مانعی ایجاد نمی‌کند.

 

  • بدون رنگ بودن پارتیشن شیشه ای سیکوریت باعث می‌شود تا تضادی در دکوراسیون دفتر ایجاد نکرده و آیتم خنثی باشد.

 

  •  ویژگی مهم دیگر اینکه برای محل هایی که قبلاً از پارتیشن دو جداره بافرم و شکل مختلفی کارشده ، بسیارانتخاب مناسبی است و چون یک کارکتر مجزای معماری بشمار می‌رود با آن پارتیشن دو جداره و یا تک جداره بافرم و مدل دیگر مقایسه نمی‌گردد.
  • ضخامت کم پارتیشن شیشه ای باعث می‌شود که فضای زیادی را اشغال نکند و بتوان باضخامت اندک پارتیشن شیشه ای و اشغال بسیار کم فضای مورد نیاز را به شکلی که می‌خواهیم تقسیم کنیم.

 

  • در پارتیشن سیکوریت شیشه ای چون بیشترین متریال استفاده شده شیشه هست کاملاً امکان استفاده از کل پانلهای جدا کننده پارتیشن را می‌دهد و بالاترین نوردهی را ایجاد می‌نماید.

 

  •  این نوع پارتیشن را می‌شود محبوب‌ترین نوع پارتیشن دانست. پارتیشن اداری شیشه ای در تمام طرح ها و مدل های آن امکان تفکیک فضای موردنظر بدون محدود کردن کامل دید را می دهد و در مراکز درمانی ازجمله بیمارستان ها به علت قابل شستشو و استریل بودن آن و همچنین فضاهای مدرن اداری توصیه می‌گردد در نصب آن‌ها به ابزار خیلی پیچیده ای نیاز نیست و با استفاده از چند قاب پک به‌راحتی می‌توان پنل های پارتیشن شیشه ای را نصب کرد. ولی با توجه به ظرافت کار با شیشه حتماً این کار باید توسط افراد مجرب انجام گیرد.

 



:: موضوعات مرتبط: پارتیشن , ,
:: برچسب‌ها: نصاب پارتیشن , پارتیشن , پارتیشن آلومینیومی , پارتیشن اداری , پارتیشن ام دی اف , پارتیشن تک جداره , پارتیشن تک جداره آلومینیومی , پارتیشن دوجداره , پارتیشن دوجداره آلومینیومی , پارتیشن شیشه ای ,
تاریخ : چهار شنبه 23 مرداد 1398
بازدید : 112
نویسنده : سئو سایت نوین


:: موضوعات مرتبط: پارتیشن , ,
:: برچسب‌ها: نصاب پارتیشن , پارتیشن , پارتیشن آلومینیومی , پارتیشن اداری , پارتیشن ام دی اف , پارتیشن تک جداره , پارتیشن تک جداره آلومینیومی , پارتیشن دوجداره , پارتیشن دوجداره آلومینیومی , پارتیشن شیشه ای ,
تاریخ : چهار شنبه 23 مرداد 1398
بازدید : 90
نویسنده : سئو سایت نوین

آراپارتیشن با بیش از ۱۵ سال سابقه فعالیت در حوزه طراحی ، ساخت و نصب انواع پارتیشن اداری , تک جداره و پارتیشن دوجداره ، آلومینیومی ، شیشه ای و فریم لس می باشد . ما در رزومه کاری خود طراحی و نصب انواع مختلف partition را داریم . کیفیت بالا و قیمت پارتیشن رقابتی دو شاخصه اصلی کار ماست . ما به لطف اعتماد مشتریان توانسته ایم در تمام این سالها خدمات به روز به مشتریان ارائه دهیم . مشتریان ما در تمامی بخش های ادارات دولتی ، شرکت های خصوصی ، مدارس و دانشگاه ها ، منازل شخصی و کارخانه ها می باشد . شما می توانید برای بهینه سازی فضای اداری و مسکونی خود روی خلاقیت ما حساب کنید . بهترین طرحپارتیشن متناسب با فضا و دکوراسیون شما ارائه می گردد.

 

برای مشاوره در خصوص پارتیشن بندی ادارات با ما تماس بگیرید.

پارتیشن چیست؟

پارتیشن چیست ؟ | فضاهای اداری و مسکونی مورد استفاده گاها نیاز به تغییراتی دارد. در فضاهای اداری گاهی تعداد کارمندان زیاد می شود. این مساله باعث می شود نیاز به نصب پارتیشن احساس شود. گاهی ما می خواهیم فضای یک اتاق بزرگ را به چند بخش تقسیم کنیم. با توجه به اینکه این تصمیم ها برای تقسیم فضا موقت است. بنابراین نمی توان با بنایی و آجر اتاق جدید را ایجاد کرد. البته در اکثر مواقع ما به دنبال جداسازی فضا نه صورت کامل بلکه محدود هستیم. partition یک کلمه انگلیسی است. به معنای بخش بندی و یا تقسیم است. البته ما در زبان فارسی کلمه پارتیشن بندی را استفاده می کنیم که اشتباه است.

استفاده از پارتیشن راهکار اقتصادی و مناسب

فرض کنید شما یک سالن بزرگ برای بخش پشتیبانی تلفنی محصولاتتان دارید. این سالن پر از کارشناسان پاسخگوی تلفنی است. که پشت میزهایشان نشسته اند. و مدام با تلفن صحبت می کنند. اگر هیچ حریمی در کنار این کارمندان نباشد مشتریان شما علاوه بر صدای کارشناس مربوطه ، صدای دیگران را نیز خواهند شنید. این مساله حرفه ای نیست و بسیار بد است. بهترین راهکار برای چنین فضاهای بزرگی استفاده از پارتیشن نیم قد است. البته استفاده از این نوع باعث می شود که قیمت پارتیشن خریداری شده شما نیز پایین تر باشد. (به دلیل استفاده از متریال کمتر).

تعریف مان را تکمیل می کنیم. پارتیشن عبارت است از دیوار متحرک و یا نصب شده در یک فضا برای تقسیم آن به چند بخش. این کار می توان با یک تکه ورق ام دی اف ساده هم انجام داد. منتها افراد سعی می کنند که در نصب پارتیشن ساختارهای مهندسی تعریف شده برای سکونت را رعایت کنند. دیواری که شما برای تقسیم بندی ایجاد می کنید بایسیت درای درب و پنجره نیز باشد تا بتوانید دید داشته باشید.

بر اساس نیاز مشتریان انواع مختلفی استفاده می شود. با توجه به نیاز مشتریان همواره طراحی متفاوت خواهد بود. بدون شک شما برای ایجاد یک بخش جدید برای انباری و یا بایگانی پرونده های مختومه نیازی به پنجره ندارید. ولی جداسازی یک بخش پذیرش مستریان نیاز به پنجره دارد. و یا اینکه اتاقک حراست در ورودی ساختمان نیاز به دید ۳۶۰ درجه دارد.

همه اینها را گفتیم تا بدانیم که بر اساس نیاز مشتری نیاز به طراحی ، ساخت و نصب داریم. امروزه انواع مختلفی از متریال وجود دارد. که اجازه می دهد بتوانیم پارتیشن شیک طراحی و اجرا کنیم. ما در ادامه انواع آن را بیان می کنیم.

انواع پارتیشن

پارتیشن انواع مختلفی دارد. ما در ادامه آنها را معرفی می کنیم. شرکت آرا پارتیشن به عنوان پارتیشن کار حرفه ای، تمامی این خدمات را ارائه می دهد. ما با توجه به تجربه و نیروی فنی یکی از نصاب پارتیشن تهران های تهران هستیم.

پارتیشن اداری

مصطلح ترین اسم است. این نوع شامل تمام انواع مختلفی است که برای تقسیم فضا در محیط های اداری استفاده می شود.

پارتیشن ام دی اف

همانگونه از نام پارتیشن mdf پیداست با ام دی اف ساخته می شود. ام دی اف جنس پایه اکثر partition ها می باشد.

پارتیشن دوجداره

یک نوع پارتیشن ام دی اف است که به صورت دوجداره ساخته می شود. این کار برای استحکام و جلوه بهتر است. ضخامت دیوار ساخته شده حدودا ۱۰ تا ۱۲ سانتی متر است.

پارتیشن تک جداره

به صورت یک لایه است. ضخامت دیوار ساخته شده با آن حدودا ۳ سانتی متر است.

پارتیشن شیشه ای

همان گونه از نامش مشخص یک دیوار شیشه ای است. که بتواند دید کامل را از پشت دیوار به ما بدهد. بیشتر برای اتاق جلسات فروش مجزا و فوری استفاده می شود.

پارتیشن آلومینیومی

بیشتر با قاب آلومینیومی مدنظر است. این نوع می تواند با تلفیق متریال ام دی اف استفاده شود. این نوع مستحکم تر از بقیه می باشد. این نوع پارتیشن به دو دسته پارتیشن تک جداره آلومینیومی  ,  پارتیشن دوجداره آلومینیومی تقسیم می شود.

پارتیشن فریم لس

همان نوع شیشه ای بدون قاب است. شاید در فرودگاه ها بخش های تماما شیشه ای را دیده اید. و یا در مال ها. این نوع تقسیم بندی برای داشتن دید کامل استفاده می شود. البته شیشه های استفاده شده از ۲ سانتی متر تا ۳ متغیر هستند.

شرکت آرا یک تیم قوی و توانمند می باشد. تجربه بالای ما می تواند به شما در دکوراسیون جدیدتان کمک کند. ما سعی می کنیم بهترین راهکار را با بهترین قیمت به شما پیشنهاد دهیم. مشاوره کارشناسی ما برای انتخاب بهترین متریال و اجرا کاملا رایگان است. قبل از اجرا ما بازدید از محل را انجام می دهیم. پس از توافق با مشتری اولین گام طراحی است. سپس ساخت در محل کارگاه انجام می شود. مرحله آخر نصب و تحویل است. البته در پروژه های بزرگ و تخلیه مصالح و ابزارآلات به محل منتقل می شود. این مساله باعث سرعت بالای کار است. پارتیشن فریم لس در بازار به نامهای پارتیشن تمام شیشه و پارتیشن اداری شیشه ای نیز معروف است.

 

 



:: موضوعات مرتبط: پارتیشن , ,
:: برچسب‌ها: نصاب پارتیشن , پارتیشن , پارتیشن آلومینیومی , پارتیشن اداری , پارتیشن ام دی اف , پارتیشن تک جداره , پارتیشن تک جداره آلومینیومی , پارتیشن دوجداره , پارتیشن دوجداره آلومینیومی , پارتیشن شیشه ای ,
تاریخ : چهار شنبه 23 مرداد 1398
بازدید : 128
نویسنده : سئو سایت نوین
شرکت پایدار طراحان تجهیزات گلسار بیش از 15 سال تجربه در زمینه طراحی ، تولید و اجرای مبلمان اداری دارد. ما یکی از شرکت های با تجربه و خوشنام در بازار ایران می باشیم. محصولات تولیدی در سه دسته اصلی مبلمان اداری کلاسیک ، مبلمان اداری مدرن و مبلمان اداری لوکس تولید می شود. عمده محصولات ما شامل انواع میز اداری ، صندلی اداری و پارتیشن می باشد. ما همچنین خدمات تجهیز سالن کنفرانس , تجهیز سالن آمفی تئاتر و تجهیز سیستم صوت را به مشتریان خویش ارائه می کنیم.

یکی دیگر از محصولات تولیدی ما ، انواع صندلی فرودگاهی و میز کانتر می باشد. صندلی فرودگاهی برای سالن های انتظار کاربرد بسیاری دارد. تولید ما بر استفاده از دانش به روز و مواد اولیه با کیفیت استوار است. این مساله باعث شده است محصولات و خدمات ما دارای استانداردهای به روز دنیا باشند. ما سعی کرده ایم راحتی و آرامش را در محیط کار به مشتریان هدیه کنیم.

فضای کارگاهی شرکت گلسار بیش از 5000 متر مربع می باشد. ما جمع کثیری از متخصصین این حوزه را به خدمت گرفته ایم. ما با استفاده از توانمندی های آنها در واحدهای طراحی ، تولید و اجرا سعی در ارائه خدمات ارزشمندی به مشتریان خویش داریم. برای آشنایی با تمام محصولات از بخش های مختلف سایت دیدن نمایید. همچنین در صورت داشتن هر گونه پرسش با ما تماس بگیرید.

 

مبلمان اداری

گلسار تولید کننده مبلمان اداری می باشد. ما توان تولید اقلام مورد نیاز ادارات و سازمان ها را داریم. محصولات ما به پشتوانه دانش , تجربه و توان بالا تولید می شود. تمامی محصولات مبلمان اداری ما به روز و استاندارد می باشد. محصولات ما عبارت است از انواع میز اداری ، صندلی اداری ، مبل اداری و نیم ست ، کتابخانه ، کمد اداری ، مبلمان راحتی ، بوفه و … برای سفارش با ما تماس بگیرید.

صندلی اداری

یکی از محصولات شرکت گلسار صندلی اداری می باشد. انواع محصولات صندلی اداری ما عبارت است از : صندلی مدیریتی ، صندلی کارمندی ، صندلی سینما ، صندلی سالن کنفرانس ، صندلی اتاق جلسات ، صندلی فرودگاهی ، صندلی انتظار و …. ما سعی کرده ایم صندلی های اداری با کیفیت رقابتی تولید نماییم. زیبایی ، دوام ، کیفیت و طبی بودن خصیصه صندلی های ماست.

میز اداری

یکی از ملزومات در محیط های اداری و شرکتی میز اداری است. شرکت گلسار تولید کننده برتر میز اداری می باشد. انواع محصولات ما در زمینه میز اداری شامل ، میز مدیریت ، میز کنفرانس ، کارمندی ، منشی ، کارشناس و … می باشد. میزهای اداری تولیدی با استفاده از مواد اولیه استاندارد می باشد. چوب ، ام دی اف ، فلز و … استفاده شده در تولید از مرغوب ترین متریال می باشد.

پارتیشن

یکی از خدمات اصلی گلسار نصب و اجرای پارتیشن می باشد. عمده خدمات ما برای ادارات ، سازمانها و شرکت ها می باشد. ما در زمینه اجرای پارتیشن دارای 15 سال تجربه می باشیم. دانش , تجربه و توان کارگاهی بالا خصیصه این بخش از خدمات ماست. برای سفارش انواع پارتیشن , پارتیشن اداری , پارتیشن دوجداره , پارتیشن تک جداره , پارتیشن ام دی اف و … با ما تماس بگیرید.

پارتیشن اداری

پارتیشن اداری برای تقسیمات محیطی ادرات و شرکت ها نصب و اجرا می گردد. در اجرای آن طرح های مختلفی بر اساس انواع موجود و سلیقه و درخواست مشتری قابل ارائه و انجام است. برای سفارش و یا استعلام قیمت تماس بگیرید.

پارتیشن دو جداره

پارتیشن دوجداره با استفاده از MDF به اندازه 16 میلیمتر ساخته می شود. در لبه های mdf از PVC استفاده می شود. این نوع را می توان بصورت بلند و یا کوتاه اجرا کرد. برای استعلام قیمت و یا سفارش کار با شرکت گلسار تماس بگیرید.

پارتیشن ام دی اف

این نوع از پارتیشن با پایه ام دی اف ساخته می شود. طرح های مختلف بسیار زیادی را بر پایه رنگ های مختلف ام دی اف می توان در محیط های اداری پیاده کرد که با دکوراسیون داخلی آن سازگار باشد. برای سفارش با ما تماس بگیرید.

پارتیشن تک جداره

پارتیشن تک جداره برای محیط هایی که سروصدای زیادی ندارند قابل استفاده است. این نوع با توجه به جداره تک آن به لحاظ اقتصادی نیز برای مشتریان به صرفه می باشد. تک جداره بودن تاثیر به سزایی در استحکام و مقاومت این نوع ندارد.

تجهیز سالن کنفرانس

تجهیز سالن کنفرانس یکی از تخصص های شرکت گلسار می باشد. ما با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های موجود در بازار می توانیم سالن کنفرانس شما را تجهیز نماییم.

تجهیز سالن آمفی تئاتر

یکی از خدمات شرکت گلسار تجهیز سالن آمفی تئاتر می باشد. خدمات ما بر اساس آخرین استانداردهای روز می باشد. این شرکت امکان تامین تمامی اقلام مربوط به تجهیز سالن مشتریان را دارد.

تجهیز سیستم صوت

تجهیز سیستم صوت بر اساس دکوراسیون و طراحی داخلی مکان شما. پیاده سازی و  تجهیز سیستم صوتی اماکن اداری و سالن کنفرانس با کیفیت بالا و بالاترین رسایی انجام می شود.



:: موضوعات مرتبط: پارتیشن , مبلمان اداری , ,
:: برچسب‌ها: تجهیز سالن آمفی تئاتر , تجهیز سالن کنفرانس , تجهیز سیستم صوت , صندلی اداری , صندلی فرودگاهی , مبل اداری , مبلمان اداری , میز اداری , پارتیشن , پارتیشن دوجداره , پارتیشن اداری , پارتیشن آلومینیومی , پارتیشن شیشه ای ,
تاریخ : چهار شنبه 23 مرداد 1398
بازدید : 97
نویسنده : سئو سایت نوین

شرکت طراحی وب سایت جوپرس با تجربه چند ساله در زمینه خدمات طراحی وب سایت و سئو فعال می باشد. این شرکت بیشتر در توسعه سیستم مدیریت محتوای وردپرس و جوملا فعالیت می کند. ما انواع وب سایت مورد نیاز مشتریان را طراحی می کنیم. طراحی وب سایت با اصول سئو یکی از تخصص های ماست. این ایده بر اساس نیاز مشتریان به سئو وب سایت ابداع شد. در ادامه ما در خصوص طراحی سایت شرکتی که بیشترین تقاضا را در بین مشتریان دارد در خدمات شما هستیم.

 

طراحی وب سایت شرکتی : در عصر حاضر با توجه افزایش میزان ارتباطات و رشد چشمگیر فناوری ، شرکت های زیادی با اهداف مختلف سعی دارند تا خدماتی را به اقشار مختلف جامعه ارائه کنند . اما آیا همین که شرکتی تاسیس شود و شروع به فعالیت کند کافیست ؟ در پاسخ باید گفت که البته ثبت قانونی شرکت و ثبت برند اختصاصی برای آن لازم و ضروری است ، اما کافی نیست .

از آنجا که امروز تعداد شرکت های فعال در زمینه های مختلف بسیار زیاد شده است ، می بایست برای رشد اقتصادی و تبلیغات تجارت و کسب و کار خود یک فضای گسترده و قابل دسترس برای عموم را انتخاب کرد . البته تبلیغات فیزیکی و یا از طریق رسانه های مختلف خیلی می تواند موثر باشد ، اما با محدودیت های فراوانی مواجه است و همچنین نیاز به نیروی انسانی بیشتر و صرف انرژی و هزینه و زمان بیشتری نیز دارد . بنابراین برای تبلیغات مفید و موثر باید چه کرد ؟

در دنیای فناوری عصر حاضر ، فضای وب در بستر شبکه گسترده جهانی اینترنت بسیار مورد توجه قرار گرفته و رشد فراوانی داشته است . فضای وب با در اختیار گذاشتن امکانات زیادی از جمله امکان طراحی وب سایت و یا اپلیکیشن های تحت وب برای منظورهای مختلف در امر تبلیغات و کسب اعتبار و جذب مشتریان بسیار مورد توجه و استفاده قرار گرفته است .

از جمله سایر ویژگی های این بستر ، راحتی و سرعت در دسترسی به آن است که این خود موجب می شود تا افراد بیشتر در این محیط به دنبال خدمات مورد نیاز خود باشند . تیم طراحی وب سایت جوپرس با نیروهای متخصص خود در زمینه طراحی وب سایت شرکتی و اجرای تمام امور تبلیغاتی برای کسب و کار شما و همچنین ارائه مشاوره تخصصی و رایگان در زمینه تجارت الکترونیک می تواند بهترین همراه شما در رسیدن به موفقیت در تجارتتان باشد .

در طراحی وب سایت شرکتی به چه نکات و مواردی باید توجه داشت ؟

مهمترین موردی که باید به آن دقت کرد همین تعدد وب سایت های شرکتی و تبلیغاتی است ، چرا که زمانی که کاربر وب با جست و جو در وب با انبوهی از وب سایت های شرکتی مواجه می شود از میان تمام آن ها تنها یکی را انتخاب می کند . پس این مساله باعث می شود تا صاحبان کسب و کار به دنبال داشتن وب سایتی برتر نسبت به سایر شرکت ها باشند .

در سال های گذشته ، طراحی وب سایت شرکتی صرفا به این معنی بود که صاحب کسب و کار تنها یک فضای کمی از فضای وب را در اختیار خود بگیرد و به تنها به معرفی خدمات خود و ارائه کمی توضیح درباره آن ها باشد . این کار با یک طراحی ساده و غیرحرفه ای و تنها تعدادی عکس و تعدادی مطلب امکان پذیر بود ، اما همانطور که در بخش قبل اشاره کردم دیگر روند طراحی وب سایت شرکتی تغییر کرده است و باید این کار به شکلی حرفه ای صورت گیرد که وب سایت شرکت ما به نسبت سایر وب سایت های مشابه برتری داشته باشد تا مورد استقبال کاربران و بازدیدکنندگان قرار گیرد.

طراحی وب سایت , طراحی وبسایت , طراحی وب سایت با وردپرس , طراحی وب سایت با اصول سئو ,  , قیمت طراحی وب سایت , تعرفه طراحی وب سایت , جوپرس  ,  طراحی وب سایت جوپرس

مراحل طراحی وب سایت شرکتی به طور حرفه ای

مهمترین گام در این کار این است که یک ایده و طرح نو و تازه ارائه کنیم . برای ارائه ایده ای برتر ، باید به سه سوال اصلی پاسخ داده شود :

•    شرکت مورد نظر در چه زمینه ای فعالیت دارد ؟

•    اهداف تجاری این شرکت چه هستند ؟

•    مخاطبان و مشتریان این شرکت چه کسانی هستند ؟

پس از پاسخ دادن به این سوالات اصلی ، حال وقت ایده پردازی در مورد طرح سایت است . از جمله ویژگی های تیم طراحی وب سایت جوپرس که آن را از سایر تیم های طراحی وب سایت متمایز ساخته است ، ارائه بهترین و برترین و بروزترین ایده ها برای طراحی وب سایت شرکتی به طور حرفه ای می باشد .

جزییات طراحی وب سایت شرکتی

پس از گام مهم ارائه ایده بروز برای طرح وب سایت ، نوبت آن است که به جزییات طرح وب سایت بپردازیم :

صفحه فرود وب سایت نقش بسیار مهم و کلیدی را ایفا می کند چرا که کاربر در بدو ورود به وب سایت به جلوه های ظاهری و گرافیکی سایت بسیار توجه می کند و این موارد می تونند کاربر را در وب سایت شما نگه دارند و یا باعث ناخوشایندی بازدید کننده شوند و او به سرعت سایت را ترک کند . پس تایپوگرافی صفحه اول برای ارتقا نرخ تبدیل بازدید کنندگان به کاربران دائمی وب سایت بسیار موثر است .

پس از طراحی صفحه اصلی (فرود) و جلب توجه بازدید کننده به بازدید از سایر بخش ها و صفحات وب سایت ، می بایست به طراحی سایر صفحات پرداخت . در طراحی وب سایت شرکتی ، صفحه ” درباره ما ” می تواند به عنوان مهمترین صفحه تلقی شود . افراد برای شناختن برند و مشاهده سوابق و اطلاعاتی درباره شرکت مورد نظر ، ابتدا به صفحه درباره ما می روند تا این موارد را مشاهده کنند . پس در واقع این صفحه نیز یک صفحه فرود محسوب می شود و می بایست همان نکات مشترک برای صفحات فرود مانند تایپوگرافی مناسب ، گرافیک زیبا و جالب توجه ، قرار دادن برند شرکت در راس سایر محتوای این صفحه برای جلب توجه بازدید کننده و … را باید در نظر گرفت .

در گام بعدی نوبت به ارائه اطلاعات تماس با شرکت و معرفی راه های ارتباطی بین شرکت و مشتریان است . این مجموعه از اطلاعات و محتوا را معمولا در صفحه ای به نام صفحه ” تماس با ما ” قرار می دهند . البته این صفحه یک صفحه فرود محسوب نمی شود ، اما باید در لی اوت محتوای آن بسیار دقت کرد . معمولا افراد برای اطمینان حاصل کردن از اعتبار شرکت ، ابتدا به آدرس و سپس شماره تماس آن توجه می کنند ؛ بنابراین باید آدرس و شماره تلفن معتبر شرکت به درستی در این صفحه ثبت شود و در بخشی قرار گیرد که بازدید کننده در یافتن با مشکل مواجه نشود . سپس باید یک فرم تماس مفید و مختصر و جذاب در قسمت میانی صفحه پیاده سازی شود تا از این طریق بتوانید نظرات و پیشنهادات و یا سایر مطالبی که کاربر قصد دارد به شما منتقل کند را دریافت کنید .

در روند سال های اخیر طراحی وب سایت شرکتی به طور حرفه ای ، صفحه ی دیگری نیز طراحی می شود برای ثبت اطلاعات و رزومه مربوط به کارکنان و کارمندان شرکت . این کار معمولا توسط شرکت های بزرگ و معتبر صورت می گیرد تا هر چه بیشتر اعتماد مشتری را به خود جلب کنند . تیم طراحی وب سایت جوپرس به طور اختصاصی و حرفه ای این صفحه را برای وب سایت شرکت مشتریان خود طراحی می کند .

مورد بعدی که بسیار در امر بهینه سازی وب سایت و سئو تاثیر مثبت دارد ، بلاگ وب سایت است . در سئو وب سایت مهمترین اصل برای رسیدن به وب سایتی بهینه و با رتبه و امتیاز بالا ، تولید محتوای بهینه می باشد . در طراحی وب سایت شرکتی نیز که قصد داریم وب سایت در بالاترین جایگاه نسبت به رقبای خود در رتبه دهی موتورهای جست و جو قرار بگیرد می بایست به این اصل سئو توجه داشته باشیم و از طراحی یک بلاگ برای قرار دادن اخبار و یا هرگونه مطالب مرتبط با سایت غافل نباشیم .

در طراحی وب سایت شرکتی برای شرکت هایی که علاوه بر ارائه خدمات ، قصد عرضه کردن محصولاتی را نیز دارند ، بخش بعدی که حائز اهمیت است بخش معرفی محصولات می باشد . در این بخش از سایت می بایست با طراحی دقیق و مناسب و گرافیکی چیدمان محصولات در صفحه ، به خوبی و زیبایی محصولات خود را مقابل دیدگان بازدید کنندگان قرار دهیم . البته در این بخش از سایت اگر شرکت دارای نمونه کار از خدمات اجرایی خود باشد ، تصاویر و توضیحاتی از آن ها نیز در این بخش قرار می گیرد .

همچنین به عنوان آخرین مورد مهم در جزییات طراحی وب سایت شرکتی لازم به ذکر است که تیم طراحی وب سایت جوپرس برای سایت شما یک سیستم فروش (سیستمی متفاوت از سیستم فروش وب سایت های فروشگاهی) طراحی می کند که به راحتی و کسب سود فراوان بتوانید محصولات و خدمات خود را به مشتریان عرضه کنید .

در آخر برای جمع بندی این بخش از مقاله می توان در یک جمله گفت که اولین همان گام اول ، یعنی ارائه ایده مناسب و حرفه ای برای طراحی وب سایت به درستی انجام شود ، سایر مراحل و جزییات پروژه نیز به دنبال آن به خوبی پیش خواهد رفت . از آنجا متخصصان جوپرس در ایده پردازی و ارائه طرح و پیاده سازی آن از مهارت بالایی برخوردار هستند ، پس دیگر جای هیچگونه نگرانی برای شما مشتری گرامی وجود نخواهد داشت .

طراحی وب سایت شرکتی به روش طراحی ریسپانسیو

طراحی ریسپانسیو (واکنش گرا) یا همان mobile-friendly در واقع روشی در طراحی وب سایت است که صفحات سایت شما را بر روی دستگاه های مختلف با ابعاد صفحه نمایش متفاوت سازگار می سازد . همانطور که در روند میزان استفاده کاربران وب از دستگاه های غیردسکتاپ مانند تلفن های هوشمند و تبلت ها و … مشاهده کردید ، این رویه روز به روز در حال افزایش است و دیگر در سال های اخیر اکثریت کاربران وب به عنوان کاربران موبایل وب شناخته می شوند و طراحی وب سایت ریسپانسیو تبدیل به امری لازم و ضروری در طراحی وب سایت شده است .

همچنین باید گفت که گوگل با آپدیت الگوریتم های امتیاز دهی خود به وب سایت ها ، برای وب سایت های ریسپانسیو امتیاز بیشتری در نظر می گیرد و رتبه برتری به آن ها می دهد . این mobile-friendly بودن وب سایت ها برای کاربران وب به قدری مورد توجه قرار گرفته و حائز اهمیت هم برای بهبود تجربه کاربری و هم رتبه گرفتن و سئو وب سایت می باشد که حتی وب سایت های قدیمی که قبلا طراحی شده بودند نیز اقدام به بازطراحی سایت های خود کرده اند تا قابلیت واکنش گرایی را به آن اضافه کنند .

طراحی وب سایت , طراحی وبسایت , طراحی وب سایت با وردپرس , طراحی وب سایت با اصول سئو ,  , قیمت طراحی وب سایت , تعرفه طراحی وب سایت , جوپرس  ,  طراحی وب سایت جوپرس

سئو , سئوکار حرفه ای ، مشاور سئو , آموزش سئو , سئو سایت , سئو وب سایت , سئو و بهینه سازی سایت

طراحی وب سایت شرکتی توسط تیم طراحی وب سایت جوپرس

•    ارائه برترین و بروزترین ایده ها برای طراحی وب سایت شرکتی

•    مشاوره رایگان برای انتخاب کلمات کلیدی و سئو وب سایت

•    پیاده سازی طرح وب سایت با بهترین کیفیت (از نظر فنی و ظاهری) و مناسب ترین هزینه و کمترین زمان و همینطور متناسب با سلیقه کارفرما

•    معرفی خدمات و محصولات شرکت شما و تبلیغات حرفه ای برای شناخته شدن در فضای وب و کسب اعتبار بین کاربران وب

•    استفاده از شیوه های حرفه ای برای برندسازی و افزایش محبوبیت برند شرکت شما در فضای گسترده اینترنت

•    جذب حداکثری بازدیدکنندگان و تبدیل آن ها به کاربران دائمی وب سایت

•    رقابت با برترین وب سایت های شرکت های مشابه

•    همراهی شما در به موفقیت رسیدن در تجارت الکترونیک

* ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی وب سایت و بهینه سازی و سئو وب سایت توسط تیم حرفه ای جوپرس *

ویژگی های وب سایت شرکتی  :


  • نمایش لینک صفحات در شبکه های اجتماعی
  • قابلیت تغییر ترتیب چیدمان منو به دلخواه شما و گرافیک جذاب و کاربرپسند
  • قابلیت طراحی فرم های مختلف برای دریافت اطلاعات کاربران و مشتریان
  • پدیداری بالا در موتور های جستجو
  • امکان مدیریت آسان مطالب،موضوعات ، اسناد و تصاویر
  • گالری تصاویر
  • امکان نمایش آمار بازدیدکنندگان سایت توسط سیستم آمارگیری پیشرفته
  • مدیریت نظرسنجی و امکان ثبت نظر برای کاربران و مدیران با استفاده از صندوق دریافت و ارسال پیام
  • ارائه خبرنامه و ارسال ایمیل اختصاصی و پیشرفته برای کاربران ثبت نام کرده
  • امکان ثبت کلمات کلیدی در همه ی صفحات
  • امکان ایجاد اسلاید نمایشی جذاب و هوشمند
  • قابلیت اضافه شدن بخش فروش اینترنتی و فروشگاه اینترنتی در سایت
  • معرفی محصولات و خدمات شرکت
  • رزومه شرکت و هر آنچه که افراد در باره شما بایدبدانند
  • سرعت بالای لود صفحات
  • قابلیت چند زبانه شدن سایت
  • امکان ریسپانسیو یا واکنش گرا بودن طراحی سایت
  • امکان بارگزاری فیلم در سایت
  • بخش مقالات و سوالات متداول
  • پیام مدیران
  • استفاده از نقشه ی گوگل آنلاین بهمراه جانمایی در نقشه


:: موضوعات مرتبط: طراحی وب سایت , سئو سایت , ,
:: برچسب‌ها: جوپرس , سئو , سئو سایت , سئو وب سایت , سئوکار حرفه ای , طراحی وب سایت , طراحی وب سایت با اصول سئو , طراحی وب سایت با وردپرس , طراحی وب سایت جوپرس , مشاور سئو ,
تاریخ : چهار شنبه 23 مرداد 1398
بازدید : 122
نویسنده : سئو سایت نوین

بیسیم و واکی تاکی ارتباطات جلوه

توسعه صنعت ارتباطات جلوه یک شرکت وارد کننده بیسیم می باشد. محصولات وارداتی ما شامل انواع بی سیم موتورولا ، واکی تاکی و لوازم جانبی آن هستیم. بخشی از خدمات ما شامل تعمیرات تخصصی و استاندارد بی سیم های موتورولا می باشد. ما برای فعالیت های خود دارای پروانه ی عرضه خدمات ورود می باشیم. ارتباطات جلوه دارای مجوز خرید و فروش انواع تجهیزات ارتباطی و تجهیزات جانبی آن از سازمان تنظیم مقرارت و ارتباطات رادیویی می باشد.

تجربه کاری شرکت در این زمینه بیش از 10 سال می باشد. شایان ذکر است که ما جزو وارد کنندگان اصلی این صنف می باشیم. در بحث خدمات فنی شرکت ارتباطات جلوه توانایی راه اندازی انواع شبکه های رادیویی را دارد. ما خدمات مشاوره ، طراحی و اجرای شبکه های بی سیم را ارائه می کنیم. بخشی از خدمات ما شامل نگهداری و تعمیرات سیستمهای رادیوئی است.شما می توانید برای مشاوره در این خصوص با ما تماس بگیرید. همچنین می توانید برای استعلام قیمت بیسیم و یا خرید و فروش بیسیم آن با شماره های ما تماس بگیرید. کارشناسان ما در تمام ساعات کار اداری پسخگوی شما هستند.

 

عمده خدمات به شرح زیر است:

بیسیم موتورولا

  • واردات انواع مدل های تولیدی بیسیم موتورولا
  • خدمات پشتیبانی و تعمیرات بی سیم موتورلا
  • عرضه انواع قطعات قابل تعمیرات بی سیم موتورولا
  • عرضه تمام تجهیزات جانبی موتورولا

تعمیرات بیسیم

  • تعمیرات بی سیم موتورولا بصورت تخصصی
  • تعمیرات بی سیم تولیدی برندهای دیگر
  • تامین قطعات فنی تخصصی
  • تامین تجهیزات مورد نیاز برای تعمیرات بی سیم

تعمیرات بیسیم

  • تعمیرات بی سیم موتورولا بصورت تخصصی
  • تعمیرات بی سیم تولیدی برندهای دیگر
  • تامین قطعات فنی تخصصی
  • تامین تجهیزات مورد نیاز برای تعمیرات بی سیم

سیستم های رادیویی

  • واردات ، خرید و فروش سیستم های رادیویی
  • ارائه خدمات پشتیبانی سیستم های رادیویی
  • نصب و راه اندازی سیستم های رادیویی
  • فروش انواع بی سیم تولیدی برندهای معتبر جهانی

مشاوره، طراحی و اجرا

  • شبکه های بی سیم مخابراتی با پوشش شهری تا کشوری
  • شبکه های مدیریت از راه دور
  • سیستمهای مدیریت و تجهیزات بحران
  • مشاوره، طراحی و اجرای دکل های مخابراتی

مشاوره، طراحی و اجرا

  • شبکه های بی سیم مخابراتی با پوشش شهری تا کشوری
  • شبکه های مدیریت از راه دور
  • سیستمهای مدیریت و تجهیزات بحران
  • مشاوره، طراحی و اجرای دکل های مخابراتی

 

واکی تاکی مجاز

شرکت توسعه صنعت ارتباطات جلوه ارائه کننده انواع بیسیم می باشد. این شرکت دارای پروانه فروش به شماره 198-68 از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است. دستگاه های واکی تاکی عرضه شده توسط ارتباطات جلوه دارای مجوز می باشد. بنابراین برای بهره برداری توسط مشتریان نیازی به مجوز نیست. واکی تاکی مجاز عرضه شده توسط ما جزو محصولات بیسیم موتورولا می باشد که برای استفاده های عمومی بکار می رود. شما می توانید برای استعلام قیمت واکی تاکی و خرید و فروش واکی تاکی دست دوم خود با ما تماس بگیرید

 

ارتباطات جلوه , بیسیم ارتباطات جلوه , بیسیم , خرید بیسیم , قیمت بیسیم , واکی تاکی , واکی تاکی مجاز , بیسیم مجاز خرید واکی تاکی فروش واکی تاکی قیمت واکی تاکی بیسیم موتورولا   ,  بیسیم دیجیتال  ,  بیسیم صبا  ,  بیسیم طنین  ,  خرید بیسیم برای رستوران  ,  بیسیم بافینگ

موارد استفاده واکی تاکی مجاز

موارد استفاده واکی تاکی مجاز در ارگانها و نهادهای دولتی، کارخانجات و کارگاهها ، مراکز نگهبانی و حفاظتی است. همچنین می توان از واکی تاکی در مراکز خرید و تفریحی ، هتل ها و مراکز اقامتی ، مراکز ورزشی و باشگاهی ، تالارها و رستوران ها ، گروه های زیارتی و تفریحی می باشد. در کل راه اندازی یک شبکه بیسیم ارتباطی در بیشتر مراکز و پروزه ها احساس نیاز می شود.واکی تاکی چیس

واکی تاکی یک فرستنده بیسیم رادیویی است. واکی تاکی به صورت دستی و قابل حمل است. واکی تاکی در طول جنگ جهانی دوم برای اولین بار توسط شرکت موتورولا توسعه پیدا کرد. از این رو می توان به نقش شرکت موتورولا در پیدایش و رشد و تکمیل این تکنولوژی پی برد. در طول جنگ واکی تاکی برای ارتباط بین پیاده نظام و واحدهای پشتیبانی و توپخانه استفاده می شد. پس از جنگ کاربرد این وسیله در جامعه گسترش یافت و وارد حوزه های اجتماعی ، مهندسی و شغلی و تجاری شد.

واکی تاکی چیست؟

واکی تاکی یک رادیوی (بیسیم) دو طرفه می باشد که امکان ارسال و دریافت سیگنال را بر خلاف یک رادیوی رایج دارد. در حقیقت واکی تاکی رادیویی است که هم فرستنده می باشد و هم گیرنده. واکی تاکی با توجه به وزن کم قابل حمل به صورت همراه می باشد. امروزه بیسیم واکی تاکی مجاز در موقعیت های مختلف اجتماعی و کاری بسیار کاربرد دارد. فرض کنید شما به عنوان برگزار کننده همایشی هستید که بایستی بین افراد برگزار کننده ارتباطی را برقرار کنید. واکی تاکی مجاز  (بیسیم مجاز) به عنوان یک وسیله ارتباطی بدون هزینه مخابراتی می تواند استفاده شود.

کار کردن با واکی تاکی بسیار ساده است. شما به هنگام اجاره و یا خرید واکی تاکی مجاز به سادگی می توانید طرز کارکرد آن را یاد بگیرید. شرکت بی سیم موتورولا انواع واکی تاکی با فرکانس کاری مختلف عرضه نموده است. ما دو مدل از محبوب ترین آنها را عرضه نموده ایم.

نحوه کار واکی تاکی مجاز

واکی تاکی یک دستگاه ارتباطی نیمه دوبلکس است. نیمه دوبلکس به این معنی است چندین دستگاه واکی تاکی از یک کانال رادیویی استفاده می کنند. همین مساله باعث می شود که در لحظه فقط یک دستگاه امکان ارسال داشته باشد. بقیه دستگاه ها در لحظه ارسال پیام توسط یکی در حالت دریافت هستند. واکی تاکی عموما در حالت دریافت می باشد. در زمانی که شخص بخواهد صحبت کند دکمه ptt را فشار می دهد. اینکار باعث می شود که فرستنده روشن و گیرنده خاموش شود.

مزیت واکی تاکی مجاز

به هنگام خرید واکی تاکی بایستی همواره دقت داشته باشید که واکی تاکی مجاز بخرید. در کل ما به بیسیم هایی که به صورت غیرمجاز ساخته شده و یا بصورت قاچاق وارد کشور شده باشند بی سیم غیر مجاز می گوییم. واکی تاکی مجاز دارای فرکانس هایی است که به صورت مجاز از طرف دولت به استفاده کنندگان واگذار می شود. یک بیسیم واکی تاکی غیرمجاز در فرکانس هایی کار میکند که قبلا از طرف دولت به نهادها و ارگان ها به صورت مجاز واگذار شده است.بنابراین تداخل ایجاد شده باعث میشود که نهادهای نظارتی نسبت به جمع آوری و ضبط تجهیزات شما اقدام کنند.

برخی از معایب استفاده از بیسیم واکی تاکی غیرمجاز بخاطر تداخل فرکانسی با سایر استفاده کنندگان مجاز را می توان در موارد زیر خلاصه کرد. اینها مواردی است که بایستی در هنگام خرید واکی تاکی به آن دقت نمایید.

معایب واکی تاکی غیرمجاز

  1. مکالمات استفاده کننده گان از واکی تاکی غیر مجاز فاش می شود.
  2. امکان سوء استفاده از مکالمات استفاده کنندگان مجاز توسط افراد غیرمجاز ایجاد میگردد. همین مساله در ادامه می تواند به طرح شکایت و پیگیری از طرف نهادهای نظارتی بیانجامد.  مطابق قانون استفاده کنندگان غیرمجاز با جریمه و حبس مواجه گردند.
  3. با توجه به افشای اطلاعات امکان سرقت و دزدی نیز افزایش می یابد.

واکی تاکی مجاز عرضه شده توسط شرکت توسعه صنعت ارتباط جلوه با داشتن پروانه فروش از سازمان تنظیم مقررات رادیویی این مشکلات را برای شما نخواهد داشت. برای خرید واکی تاکی و یا استعلام قیمت واکی تاکی و یا قیمت بیسیم ، بیسیم موتورولا ، خرید بیسیم موتورولا و لوازم جانبی بیسیم با ما تماس بگیرید.

تاریخچه ساخت واکی تاکی و بیسیم

واکی تاکی برای اولین توسط یک کانادایی به نام دونالد هینگز ساخته شد. سال ساخت 1937 بود. هینگز سیسام اختراعی خودش را packset نامید. بعدها این سیستم رو واکی تاکی نامیدند. در سال 2001 اختراع هینگز به عنوان ملزومات جنگی شناخته شد. در سال 1942 برای اولین از واکی تاکی هینگز به نام c-58 در جنگ استفاده شد. این سیستم نتیجه یک تحقیق مخفیانه بود.

اولین بار واکی تاکی توسط ایالات متحده به صورت گسترده استفاده شده است. موتورولا یک واکی تاکی به نام SCR-300 تولید کرده بود که توسط ایالات متحده استفاده شد. این واکی تاکی توسط تیم مهندسی شرکت galvin (پیشرو موتورولا) ساخته شد.

علائم اختصاری و تجاری واکی تاکی

علامت اختصاری HT از علامت تجاری “Handie-Talkie” موتورولا مشتق شده است. این علامت معمولا برای اشاره به رادیوی دستی قابل حمل استفاده می شود.همچنین کلمه واکی تاکی “Walkie Talkie” که اغلب به عنوان نام کاربری استفاده می شود. واکی تاکی در بازار مصرف به طور خاص برای اشاره به یک اسباب بازی مورد استفاده قرار می گیرد.

در حوزه امنیت عمومی و کاربران تجاری به طور کلی به عنوان “رادیو” اشاره دارد. دستگاه های Handie-Talkies بعد از جنگ جهانی دوم به سرعت به استفاده توسط اپراتورها دست یافت و عمومی شد. رادیوهای امنیت عمومی موتورولا در دهه 1950 و 1960 به عنوان بخشی از برنامه دفاع شهری به گروه خام تقسیم شدند. برای جلوگیری از نقض علامت تجاری، تولید کنندگان دیگر از نام های Handheld Transceiver” و یا “Handie Transceiver برای نام گذاری محصولات خود استفاده می کنند

 



:: موضوعات مرتبط: بیسیم و واکی تاکی , ,
:: برچسب‌ها: بیسیم , بیسیم ارتباطات جلوه , بیسیم بافینگ , بیسیم دیجیتال , بیسیم صبا , بیسیم طنین , بیسیم مجاز , بیسیم موتورولا , واکی تاکی , واکی تاکی مجاز ,
تاریخ : چهار شنبه 23 مرداد 1398
بازدید : 125
نویسنده : سئو سایت نوین

امروزه یکی از دغدغه های افراد حفظ زیبایی و سلامت پوست و مو می باشد. در گذشته این مساله بیشتر در بین خانم ها مطرح بود. ولی امروزه هم آقایان و هم خانم ها درگیر این مشاله است. پیدا کردن یک کلینیک زیبایی خوب همواره سخت می باشد. یک کلینیک خوب به کیفیت خدمات و قیمت مناسب شناخته می شود. هرچند بسیاری از کلینیک ها در تبلیغات خود را بهترین کلینیک زیبایی در تهران و ... معرفی می کنند، ولی در واقع این مساله چندان درست نیست.

ما بر اساس همین تقاضا سعی کرده ایم که یک وب سایت را راه  اندازی کنیم که در آن کلینیک های مختلف را معرفی کنیم. بر اساس امتیاز شما بهترین کلینیک انتخاب شده و معرفی گردد. ما همچنین سعی کرده ایم که تمامی نیازهای زیبایی پوست و مو را در آن بگنجانیم.

شما می توانید از طریق وب سایت کلینیک یاب با کلینیک های زیبایی مختلفی آشنا شوید. کلینیک های زیبایی با خدمات لیزر موهای زائد ، میکرونیدلینگ , هایفو , پلاسماجت , میکرونیدلینگ , آر اف فرکشنال , مزوتراپی ،  میکرودرم ، بوتاکس ، تزریق ژل ، فیلر ، درمان آکنه ، جوانسازی پوست ، پاکسازی پوست ، رفع چین و چروک و ...

 

کلینیک یاب شامل بخش اخبار و مقالات می باشد. در این بخش شما می توانید مقالات به روز سلامتی و زیبایی را مطالعه نموده و برخی راهکارهای خانگی زیبایی و سلامتی را یاد بگیرید.

بخش تخفیفات کلینیک زیبایی ، بخش مهم دیگر ماست. در این بخش نیز می توانید از آخرین تخفیفات کلینیک های زیبایی اطلاع پیدا کنید.

بخش گفتگو یک بخش برای تبادل نظرات بین افراد است. در این بخش می توانید عضو شوید و درباره تجربیات خود به گفتگو بنشینید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: کلینیک زیبایی , ,
:: برچسب‌ها: بوتاکس , تزریق ژل , جوانسازی پوست , درمان آکنه , رفع چین و چروک , لیزر موهای زائد , مزوتراپی , میکرونیدلینگ , پاکسازی پوست , کلینیک یاب ,
تاریخ : چهار شنبه 23 مرداد 1398
بازدید : 97
نویسنده : سئو سایت نوین

نکاتی در خصوص لیزر مو در کلینیک دکتر هنرور

کلینیک زیبایی دکتر هنرور جزو یکی از بهترین کلینیک های زیبایی در تهران می باشد. لیزر مو جزو خدمات اصلی این مرکز می باشد. دوستان عزیزى که قصد انجام لیزر موهای زائد در کلینیک ما را دارند لطفا به نکات زیر توجه داشته باشند:

لیزر موهای زائد در کلینیک دکتر هنرور در اکثر مواقع با استفاده از دستگاه لیزر  ” دستگاه لیزر دایود الکس سوپرانو ” انجام می شود. هر چند که کلینیک مجهز به دستگاه های دیگری از جمله دستگاه لیزر سوپر ایلایت SHR نیز می باشد. مشخصات دستگاه ، اثرگذاری و نتیجه لیزر مو توسط دستگاه دایود لیزر الکس سوپرانو به شرح زیر است.

دایود لیزر الکس سوپرانو

١- دستگاه دایود لیزر الکس سوپرانو با لیزر بار قوى آلمانى ساخت شرکت معروف GenOptik می باشد. این دستگاه دارای کولینگ قوى با استفاده از سیستم tec+sopphire است.

٢- دایود لیزر الکس سوپرانو به عنوان تکنولوژی برتر روز دنیاست. این دستگاه برای اولین در ایران توسط کلینیک دکتر هنرور استفاده شده است.

٣- هنگام استفاده از این دستگاه لیزر، بیمار هیچ دردی احساس نخواهد کرد. همچنین به هیچ وجه امکان سوختگی در این دستگاه وجود ندارد.

٤- لیزر موهای زائد کل بدن با استفاده از دستگاه دایود لیزر الکس سوپرانو تنها ۴۰ دقیقه زمان بر است. در حالی که این زمان برای دستگاه الکساندرایت ۲ ساعت است.

٥- اثر بخشی دستگاه لیزر دایود الکس ۸۸% می باشد. همچنین اثر بخشی این دستگاه های برای پوست های تیره ۵ درصد بیشتر از سایر دستگاه های موجود در بازار ایران است.

 

لیزر موهای زائد
 
 
مشاوره حضوری در کلینیک زیبایی دکتر هنرور رایگان است. در صورت نیاز به مشاوره در خصوص لیزر مو و دیگر خدمات می توانید با ما هماهنگ شوید.

دستگاه لیزر سوپر ایلایت SHR

١- دستگاه لیزر دیگری که در کلینیک استفاده می کنیم، سوپر ایلایت SHR می باشد. با دستگاه لیزر SHR معمولا در عرض ۶-۸ جلسه به طور معمول ۸۰% موها از بین میروند. و باقیمانده موها نیز به شکلی نازک و پراکنده تبدیل می شوند. که پس از آن برای حذف دائمی موها بایستی در سال اول هر سه تا شش ماه یک جلسه و بعد از آن سالیانه یک تا دو جلسه لیزر را تکرار نمایید. البته بسته به بدنهاى مختلف ممکن هست تعداد جلسات لیزر کمتر یا بیشتر شود. به عنوان مثال در اختلالات هورمونى معمولا تعداد جلسات بیشتر است و گاهى به موازات لیزر موها ، دارو مصرف شود و …

٢- دستگاه مورد استفاده در کلینیک کاملا بدون درد می باشد و استفاده از کرم هاى بى حسى لازم نیست. تنها در لیزر ناحیه بیکینی کمى درد در ناحیه بیکینى حس می شود که با استفاده از یخ میزان درد تقریبا به صفر می رسد.

با خیالی راحت به ما مراجعه نمایید و نگران دردهای رایج نباشید ، با دستگاه سوپراسلایت هیچ دردی را تجربه نخواهید کرد.
لیست قیمت لیزر مو را در بالا ببینید.

٣- سرعت شات دستگاه لیزر مورد استفاده در کلینیک ما بالا می باشد در نتیجه کار بسیار سریع و راحت انجام میشه به طوریکه لیزر کل بدن در کمتر از ٤٠دقیقه قابل انجام است .

٤- سعى ما در مرکز زیبایی و لیزر مو دکتر هنرور بر این می باشد که بهترین خدمات با حداقل قیمت را به شما عزیزان گرامی ارائه دهیم. قیمت های پایین ما در راستای جذب مشتریان وفادار و ثابت می باشد. شما می توانید آن را تجربه کنید.

٥- یک نکته مهم : هرچند تفاوتهایی بین دستگاههاى مختلف لیزر وجود داشته و این دستگاه ها نسبت به هم مزایا و معایبى دارند ولی در نهایت نتیجه کار در همه آنها تقریبا یکسان می باشد.

ما اکیدا توصیه می کنیم که اگر در استفاده از یک دستگاه خاص اصرار دارید و یا قبلا از یک دستگاه جواب خوب گرفتید دستگاه مورد نظرتان را براى درمان انتخاب کنید چون انرژى که خودتون براى انجام کار میذارید خیلى به روند درمان کمک میکنه.

در صورتیکه نیاز به مشاوره در مورد لیزر یا سایر روشهاى درمانى دارید با کمال میل در ساعات ادارى مشتاقانه جوابگوى شما عزیزان هستیم .

۰۲۱۶۶۵۶۱۶۸۷     –      ۰۹۳۵۹۰۹۰۹۸۱

 

برخی لینک های مهم ما:

لیزر مو , میکرونیدلینگ , هزینه لیزر موهای زائد لیزر موهای زائد , لیزر موهای زائد زیر بغل , لیزر موهای زائد صورت , لیزر موی زائد , آر اف فرکشنال , لیفت پلک با پلاسماجت , پلاسماجت , پلاسماتراپی , بلفاروپلاستی بدون جراحی , لاغری موضعی با دستگاه , هزینه پلاسماجت , قیمت پلاسماجت

نکاتی که باید در مورد لیزر موهای زائد بدانید

در خصوص لیزر موهای زائد و دستگاه لیزر مو نکات مهمی است. نکاتی که بایستی قبل از انتخاب کلینیک بدان توجه کنید. در ادامه ما در این خصوص مطالبی را برای شما آورده ایم.

هرچه دستگاه برند معتبرتر و جدیدترى داشته باشد قطعا هزینه هر شات دستگاه و تعویض فلش لامپ دستگاه بیشتر خواهد شد. در نتیجه هزینه انجام لیزر هم افزایش مى یابد. بعضى دستگاهها مثل آى پى ال ،ایلایت و آى پى ال-اس اچ آر دستگاههاى ارزانترى هستند. در نتیجه هزینه انجام کار با آنها کمتر مى باشد. اما بدلیل اینکه سیستم نورى دارند برگشت موها با این دستگاهها سریعتر و بیشتر اتفاق مى افتد. و در نتیجه تعداد جلسات افزایش مى یابد طوریکه در صورت فقدان مشکل هورمونى حداقل هشت جلسه درمانى لازم است که جلسات شارژ در سال اول هر سه ماه یکبار و سپس هر شش ماه یکبار مى باشد.در نتیجه تعداد کل جلسات و هزینه نهایى بالاتر از زمانى است که از سیستم هاى لیزرى استفاده مى شود.

سیستم هاى لیزرى مثل الکساندرایت ،دایود و دایود الکس دستگاههاى گرانترى هستند. در نتیجه هزینه انجام کار با این دستگاهها بیشتر مى باشد. اما خبر خوب اینکه در صورت فقدان اختلال هورمونى تعداد جلسات به حداکثر شش جلسه کاهش مى یابد. جلسات شارژ به صورت هر شش ماه تا سالى یکبار مى باشد (ناحیه بیکینى استثنا مى باشد و به هشت تا دوازده جلسه نیاز دارد.)

در نتیجه با توجه به اینکه تعداد جلسات کاهش مى یابد در نتیجه هزینه نهایى کمتر خواهد شد.

دستگاه دایود لیزر الکس سوپرانو بهترین دستگاه موجود ایران. لیست قیمت لیزر با این دستگاه را در بالا ببینید

نکته قابل توجه این است که فلش لامپ هر دستگاه بعد از تعداد شات مشخص قدرت لازم براى جوابدهى مناسب را نخواهد داشت. در نتیجه انجام لیزر بدون نتیجه خواهد بود. و حتما باید تعویض گردد. متاسفانه بسیارى از مراکز اقدام به انجام لیزر با دستگاهى مى کنند که عمر مفید لامپ تمام شده است و معمولا براى جذب مراجعه کننده لیست قیمت لیزر بسیار پایینی ارائه می کنند. اینکار صرفا جهت تامین هزینه تعویض لامپ با نام دستگاههاى مطرح اقدام به انجام لیزر مى کنند.

در چنین مواردی با وجود خروج نور از دستگاه جوابدهى و تاثیر ندارد. حتى بدتر اینکه اگر در ابتداى تمام شدن طول عمر لامپ مراجعه نمایید هنوز دستگاه قادر به انتقال انرژى کمى مى باشد. اما این انرژى براى از بین بردن موها کافى نیست و موها را به فاز خواب مى برد. در این حالت مراجعه کننده فکر مى کند از لیزر جواب گرفته است. ولى بعد از چند ماه شاهد رشد مجدد و کامل موها خواهد بود که در نتیجه تعداد جلسات افزایش مى یابد. حتى در مواردى مقاومت به درمان ایجاد مى شود.پس مراقب باشید کیفیت را فداى کمیت نکنید.

لطفا براى کسب اطلاعات بیشتر یا مراجعه جهت مشاوره حضورى رایگان با ٦٦٥٦١٦٨٧-٦٦٥٦١٨٦-٠٩٣٥٩٠٩٠٩٨١ تماس حاصل نمایید.

دستگاه لیزر مو مورد استفاده در مطب دکتر هنرور دایود لیزر الکس سوپرانو جدیدترین تکنولوژى و بهترین دستگاه لیزر مو برای رفع موهاى زائد مى باشد که بدون درد و سوختگى در کمترین تعداد جلسه موها را از بین مى برد. قیمتها به گونه اى تنظیم شده است که تعداد شات لازم در هر ناحیه زده شود و همه نقاط به طور کامل شات زده شود.چون یکى از عوامل طولانى شدن تعداد جلسات شات ناکافى است.پس باز هم تاکید مى کنیم که کیفیت را فداى کمیت نکنید زیرا باعث طولانى شدن پروسه درمان میشود. همچنین براى رفاه حال مراجعین پکیج هاى به صرفه و اقتصادى در نظر گرفته شده است تا انجام لیزر نواحى بزرگتر و بیشتر با هزینه کمتر قابل انجام باشد.

همچنین با پیوستن به کانال تلگرام یا صفحه اینستاگرام ما مى توانید از تخفیفات هفتگى مطلع شوید.

چند توصیه پزشکی در مورد لیزر برای شما عزیزان

در سالهاى اخیر حرفه پزشکى در زمینه زیبایى پوست متاسفانه به نوعى تجارت تبدیل شده است. افراد غیر پزشک و غیر متعهد به اخلاق پزشکى در این حیطه وارد شده اند. شاهد رفتارهاى غیراخلاقى و خلاف اصول پزشکى هستیم .لذا خواندن مطالب زیر را قبل از انجام لیزر توصیه مى نمایم . 

از بین بردن موهای زائد با لیزر درحال حاضر بهترین روش کاهش دائمی و نه مادام العمر موهای زائد می باشد که در عین موثر بودن عوارض درمانی نادر است.  علت آنکه از لیزر مو زائد به این سرعت جایگزین روش های دیگر کاهش موهای زائد شده است. این است که به نسبت وقت و هزینه ای که صرف می شود ، هیچ روش دیگری از نظر تاثیر و ماندگاری و سرعت ، قابلیت رقابت با حذف موهای زائد با لیزر را ندارد .

بیشتر بخوانید : نکاتى مهم در مورد لیزر موهاى ناخواسته

بیشتر بخوانید : لیزر جوان سازی پوست

بیشتر بخوانید : چگونه دستگاه لیزر مو مناسب را تشخیص دهیم ؟

بطور خلاصه در مورد از بین بردن موهای زائد با لیزر می توان چنین گفت ، هرچه موها ضخیمتر و تیره تر بوده و پوست اطراف روشن تر باشد نتیجه نهایی درمان رضایت بخش تر است و بالعکس، یعنی از بین بردن موهای نازک بخصوص روی پوستهای سبزه و تیره کاری بس دشوار به شمار می رود. بسیاری از متقاضیان از بین بردن موهای زائد باورهای غیر علمی در خصوص این تکنیک دارند یا بیش از حد انتظار دارند و یا بیش از حد نگران هستند.

تعداد جلسات لازم

تمامی پزشکان تعداد جلسات حداقل ۴ تا ۶ جلسه را پیشنهاد می کنند. لیزر موها باعث از بین رفتن ۱۰۰ درصدی نمی شود. در بهترین حالت نتیجه گیری ۸۰% می باشد. در گروهی از افراد (٥٪) ممکن است تنها پاسخ درمانی به شکل نازک تر شدن تارموها باشد و هرگز شاهد ریزش مو نباشیم.

هر تار مو در سه مرحله رشد می کند. اما فقط در فاز رشد فعال، تراکم ملانین در پیاز مو به اندازه ای است. که انرژی نورانی را در حد تخریب جذب می کند. از آنجائیکه در هر مقطع زمانی تنها یک سوم موها در این فاز قرار دارند، لذا حداقل ۴ تا ۶ جلسه برای از بین بردن موهای زائد با لیزر مورد نیاز است. افرادی که دارای پوست تیره یا موهای روشن هستند نیازمند جلسات بیشتری برای درمان هستند.

تعداد جلسات درمان بخصوص در متقاضیان با موهای باریک ، موی روشن، پوست تیره ، وجود اختلالات هورمونی زمینه ای ، نامنظمی سیکلهای ماهیانه ، و نیز در خصوص آقایانی که تمایل به پیرایش موهای صورت و یا پشت گردن دارند بیشتر خواهد بود و گاهی تا ۱۲ جلسه نیز خواهد بود. به یاد داشته باشید که لیزر مو باعث ریشه کنی مو نمی شود.

بعلاوه نتیجه نهایی درمان کاهش نسبی قابل توجه در تعداد و ضخامت موها می باشد و تقریبا در هیچ شرایطی پوست بطور کامل عاری از مو نخواهد گردید. تعداد جلسات لیزر مو در آقایان دو برابر خانم هاست.

آیا صد در صد موها با لیزر از بین میرود؟

توجه داشته باشید که نتیجه گیری در لیزر مو ۱۰۰ در صدی نیست. دلیل عمده این امر نیز مواردی زیادی است. همچون اختلالات هورمونی درمان نشده یا ناقص درمان شده، زمینه های ژنتیکی. موارد دیگری مانند کیستهای تخمدان ، درمان جهت ناباروری ، وجود استرسهای شدید روحی و کاهش وزن زیاد از طریق تاثیر بر محور هیپوتالاموس – هیپوفیز. عدم استفاده مناسب از ضد آفتابها و برنزه شدن پوست می توانند سبب شکست درمان یا رشد مجدد موها شوند.

میزان تاثیر حداکثری لیزر مو تا ۸۰ درصد می باشد. اما هیچگونه تضمینی در خصوص عدم رشد مجدد موها و یا برطرف شدن کامل موی محل لیزر وجود ندارد. بنابر این از بین بردن موهای زائد با لیزر تضمینی اصلا از نظر علمی درست نیست.

این امر نه به مشکلات تکنیکی یا روش انجام لیزر بلکه ریشه گرفته از ماهیت ارگانیسم انسانی است. در ۵ درصد مواقع ممکن است هیچگونه پاسخ درمانی را حتی بعد از ۱۰ جلسه لیزر موهای زائد شاهد نباشیم.

فریب تبلیغات کلینیک های مختلف را نخورید. تبلیغات حذف کامل موها دروغی بیش نیست. البته لازم به ذکر است که در درصد بسیار کمى از افراد نزدیک به صد در صد موها از بین مى رود.


:: موضوعات مرتبط: کلینیک زیبایی , لیزر مو , ,
:: برچسب‌ها: فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد , قیمت لیزر موهای زائد , لیزر مو , لیزر مو دکتر هنرور , لیزر موهای زائد , لیزر موهای زائد بدن , لیزر موهای زائد بیکینی , لیزر موهای زائد زیر بغل , لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی ,
تاریخ : چهار شنبه 23 مرداد 1398
بازدید : 76
نویسنده : سئو سایت نوین

گروه تولیدی آراکانکس با بیش از 10 سال سابقه، در زمینه طراحی و تولید انواع کانکس ، اتاق و خانه پیش ساخته و قابل حمل ( انواع  کانکس اداری  ,  کانکس سرویس بهداشتی  ,  کانکس فروشگاهی  ,  کانکس ویلایی  ,  کیوسک نگهبانی  ,  کانکس دست دوم  ,  کانکس مسکونی) فعال می باشد.

این شرکت همچنین در زمینه طراحی ، ساخت و اجرای ویلای پیش ساخته با ابعاد مختلف و امکانات لوکس ( ویلای معمولی و دوبلکس) دارای تجربه ای چند ساله می باشد. ما در ساخت و اجرای این سازه های پیش ساخته در کنار نبوغ کارشناسان خویش همواره مرهون پیشنهادات خلاقانه مشتریان خویش نیز بوده ایم. از اینروست که نمونه کارهای ما در این زمینه بسیار زیبا و با کاربری عالی بوده است. اگر شما ایده ای در خصوص ساخت ویلای پیش ساخته و یا خانه پیش ساخته برای خود در ذهن دارید با ما تماس بگیرید. شما همچنین می توانید در خصوص اطلاع از قیمت کانکس و یا خرید آن با ما تماس بگیرید.

مشخصه های اصلی ما در آراکانکس بر اساس اصول زیر می باشد.

تضمین کیفیت محصولات

استفاده از مواد اولیه با کیفیت و متریال های استاندارد در ساخت کانکس تضمین می شود.

گارانتی مطمئن محصولات

گارانتی محصولات تولیدی توسط شرکت در خصوص درب ها ، یراق آلات و … تا 2 سال

پشتیبانی محصولات

پشتیبانی و تامین نگهداری و جابجایی و نصب مجدد محصولات توسط آرا تامین می شود.

قیمت غیرقابل رقابت

قیمت کانکس تولیدی آرا به نسبت کیفیت بسیار بالا غیر قابل رقابت می باشد.

 

برای استعلام قیمت کانکس ، خرید کانکس و شرایط فروش کانکس با ما تماس بگیرید.

خرید و فروش کانکس دست دوم و کانتینر

گروه تولیدی و صنعتی آراکانکس امکان خرید و فروش کانکس دست دوم مشتریان را دارد. افرادی که به کانکس دست دوم و کانتینر دست دوم خود احتیاجی ندارند با ما تماس حاصل نمایند. خرید بر اساس نظر کارشناسان بوده و میزان سلامتی کالای دست دوم تعیین کننده قیمت آن است.

در صورتی که مشتریان از ما خریداری نموده باشند کارشناسان تنها ظاهر آنها را بازبینی خواهند نمود. بنابراین نیازی به کارشناسی فنی مصالح بکار رفته نیست. این مساله در قیمت فروش آنها تاثیر مثبتی خواهد داشت. ما با در اختیار داشتن فضایی بسیار بزرگ امکان خرید و انبار کانتینر دست دوم شما را داریم.

پس از خرید از مشتری در صورت نیاز عیب و ایراد احتمالی رفع میگردد و یک بازسازی کلی و دقیق در آنها انجام می شود. شما میتوانید برای اطلاع از خرید و فروش و قیمت کانکس دست دوم و کانتینر دست دوم 20 فوت و 40 فوت با ما تماس بگیرید.

قیمت کانکس دست دوم چه در زمان خرید از مشتری و چه در زمان فروش به مشتری بر اساس میزان سلامت و متریال استفاده شده و نیز امکانات آن لحاظ می شود. ما برای هر کدام از محصولات پایه خود قیمت حدودی بر اساس قیمت مصالح روز را داریم. شما برای اطلاع دقیق و محاسبه هزینه تمام شده برای کانــکس خویش می توانید با ما تماس بگیرید.

خرید و فروش کانکس دست دوم در آراکانکس

برخی از کانکسهای دست دوم که در بازار خرید و فروش می شوند به خاطر عدم استفاده اصولی دچار نقص های زیادی می شوند. آسیب ها مخصوصا در بخش های میانی دیوارها و عایق ها می باشد. عدم دقت مشتریان در هنگام خرید باعث زیان  ضرر مالی و مشکلات فراوان در استفاده خواهد شد. ما بر اساس تعهد و وظیفه کاری خود همواره سعی کرده ایم که در هنگام فروش و یا خرید کانکس دست دوم مشتری را در جریان مشکلات احتمالی آن قرار دهیم.

هرچند که تقریبا تمامی محصولات دست دوم ما بدون مشکل این چنینی بوده و نواقص آنها به صورت کامل رفع گردیده است. این مساله را ما مطرح نمودیم چرا که درد دل و شکایت بسیاری از مشتریانمان بوده است.که تجربه های این چنینی را با همکاران ما داشته اند که به کار اصولی و حقوق مشتری گاها احترامی نمی گذارند.

قیمت کانکس

عوامل متعددی در محاسبه قیمت کانکس دخیل می باشد. که این مساله در ساخت و اجرای انواع آن و اتاقکهای پیش ساخته و سازه های پیش ساخته قابل حمل، بر مبنای ابعاد، کیفیت، طرح و مکان قرار گرفتن سازه می باشد. که بنا به خواسته و نیاز مشتریان قابل محاسبه می باشد.

گروه صنعتی آرا با اجرای سازه های پیش ساخته و کانکس در کیفیت های متفاوت و قیمت های متنوع، مشتریان خویش را در امر انتخاب نوع سازه درخواستی یاری نماید، امید آن است تا بتوانیم در رفع نیازهای مشتریان خویش کوشا باشیم. کافیست شما نیاز خود  را با ما در میان بگذارید. بهترین قیمت بازار به نسبت متریال و مصالح استاندارد بکار رفته به شما اعلام خواهد. با توجه به تغییرات قیمت مواد اولیه برای ساخت ، قیمت تمام شده متغیر می باشد. شما می توانید برای استعلام قیمت کانکس به صورت به روز با کارشناسان ما تماس بگیرید.

کانکس مسکونی

یکی از محصولات پرتقاضا توسط مشتریان کانکسهای مسکونی می باشد. با توجه به سختی پروسه گرفتن مجوز ساخت از ادارات ، این روزها تقاضا برای کانکسهای مسکونی بسیار زیاد است. البته در میان مشتریان نوع مسکونی تعاریف متفاوتی دارد. کلا ما هر نوع کانکس با قابلیت سکونت را مسکونی می گوییم ولی ابعاد و کیفیت کار از منظر مشتریان متفاوت است.

به عنوان مثال برخی به دنبال نوع ویلایی با امکانات بیشتر هستند و برخی از مشتریان به دنبال صرفا مکانی ساده برای سکونت. فرقی نمی کند در هر دو حالت استانداردهای لازم مسکونی بایستی رعایت شود. کانکسهای مسکونی تولیدی در دو نوع ساده و یا ویلایی شناخته می شود.

قیمت کانکس مسکونی

قیمت کانکس مسکونی بر اساس متریال مورد استفاده متغیر است. کانکس مسکونی می تواند ساده به صورت سالنی با ابعاد مشخص باشد. کانکس 12 متری (4 در 3) و یا همان کانکس 4 متری (بر اساس طول) بیشترین سفارش را از طرف مشتریان دارد. البته در ساخت کانکس عرض استاندارد 2.5 متر است. ابعاد دیگر 10 متر مربع ، 15 متر مربع و … به بالاتر باشد (از این نوع برای زلزله زدگان اخیر بسیار ارسال گردیده است) که صرفا یک مکان مسکونی به صورت اضطراری است. یا اینکه به صورت ویلایی باشد که طراحی خاص و زیبایی را داشته باشد. در طراحی کانکسهای مسکونی ویلایی بر اساس سلیقه مشتری عمل می شود. به گونه ای که شما هر طرحی را که در نظر داشته باشید برای شما خواهیم ساخت. استفاده از متریال استاندارد و با کیفیت بالا عمر محصول را بسیار بالاتر می برد.

انواع کانکس

ما در آراکانکس تمام نیازهای بازار مصرف را پوشش می دهیم. انواع کانکسهای مورد استفاده و پرکاربرد به شرح زیر است. کانکس مسکونی ، سرویس بهداشتی ، حمام ، کارگری ، فروشگاهی ، اداری و ویلایی. ما سعی کرده ایم بر اساس نیاز مشتری همه موارد رو پیش ساز کرده و در کارگاه انبار نماییم. به جز پیش سازه ویلایی که بر اساس سلیقه مشتری است.

مابقی محصولات آماده تحویل می باشد. در توالت سیار و یا همان سرویس بهداشتی کانکسی ما دو متراژ استاندارد 120 سانتی متر مربع و 140 تولید می نماییم. کانکسهای کارگری بیشتر از ورق گالوانیزه عایق ساخته می شود. همچنین برای کانکسهای فروشگاهی از متریال های مختلف می توان استفاده نمود. نمای سایدینگ ، وود و ساندویج پانلی از برخی اقلام مورد استفاده است.

کانکس نگهبانی آرا

کیوسک نگهبانی یکی از محصولات ما می باشد. این محصول مورد نیاز بسیاری از افراد می باشد. کیوسک نگهبانی تولیدی ما بر اساس نیاز مشتری ابعاد مختلفی را دارد. یک اندازه استاندارد کانکس نگهبانی 2 در 2 می باشد. هرچند می توان بر اساس سفارش مشتری ابعاد را جابجا کرد. کیوسک ها بر اساس متریال قیمت متفاوتی دارد. مشخصه اصلی کیوسک نگهبانی داشتن دید 4 طرفه هست. کیوسک های ساخته شده با ورق گالوانیزه ، ساندویج پانل از محبوب ترین سفارشات مشتریان است.

کانکس ویلایی تخصص گروه صنعتی آرا

یکی از محصولات پرطرفدار ما کانکسهای ویلایی است. ساخت و ساز در بسیاری از زمین های ویلایی با مشکل مجوز روبروست. گرفتن مجوز بعضا غیرممکن است. در زمین های ویلایی شما می توانید از کانکسهای ویلایی ما استفاده کنیم. نصب این سازه ها نیاز به مجوز ندارند. در ضمن شما تمامی امکانات مدنظرتان را می توانید در یک ویلای پیش ساخته داشته باشید. ویلای پیش ساخته می تواند متراژ دلخواه شما را داشته باشد. همچنین شما می توانید تعداد اتاق دلخواه آشپزخانه و سرویس و حمام را داشته باشید. ما حتی می توانیم ویلای پیش ساخته دوبلکس برای شما بسازیم.

یک کانکس ویلایی حداقل دارای عمر 15 الی 20 سال می باشد. البته مصالح مورد استفاده این عمر را تعیین می کند. همچنین بر اساس وضعیت آب و هوای مورد استفاده عمر می تواند بیشتر و یا کمتر باشد. برای هماهنگی بیشتر و آشنایی با نحوه کار با ما تماس بگیرید.



:: موضوعات مرتبط: کانکس , ,
:: برچسب‌ها: کانکس , کانکس اداری , کانکس ساندویچ پانل , کانکس سرویس بهداشتی , کانکس فروشگاهی , کانکس مسکونی , کانکس ویلایی , کانکس پلیس , کانکس چرخدار , کانکس کارگری , کیوسک نگهبانی , آراکانکس ,
تاریخ : چهار شنبه 23 مرداد 1398
بازدید : 131
نویسنده : سئو سایت نوین
شرکت کانتینر و کانکس سازی سامان با بیش از نیم قرن تجربه در زمینه کانکس و کانتینر یکی از بزرگترین کارخانجات تولیدی و صنعتی است.  شرکت سامان با تولید و بهره گیری از دانش فنی روز و با استفاده از بهترین مواد اولیه افتخار دارد تولیدات خود را با بالاترین کیفیت عرضه نماید . از سال 1346 با بکارگیری نیروهای کار آزموده با تاسیس کارخانه ای در محمود آباد مازندران و کارخانه دیگری در ابتدای جاده ساوه در امور تولید اتاق های پیش ساخته در انواع مختلف مسکونی ، اداری ، کارگاهی ، کیوسکهای نگهبانی ، اتاق فرمان مجهز به کلیه تجهیزات و امکانات رفاهی اقدام نموده و اکنون قادر به تأمین اقلام مورد نیاز شما در زمینه های مذکور می باشد.

شرکت کانکس سازی سامان با بهره گیری از نیروی متخصص و آخرین متد های روز دنیا در صنعت کانکس و کانتینر سازی توانسته است، محصولات خود را مطابق با آخرین استاندارد های روز دنیا تولید کند، استفاده از مواد اولیه با کیفیت ،ابزار و فناوری های جدید موجود در این صنعت ، باعث ارتقاء کیفی محصولات ما شده است.

شما می توانید هر گونه محصول مورد نیاز خود در زمینه کانکس و کانتینر را از ما بخواهید. برای اطلاع از چگونگی ثبت سفارش و یا سوال در خصوص خرید کانکس ، فروش کانکس ، کانکس دست دوم ، قیمت کانکس ، کانکس اداری ، کانکس فروشگاهی ، کانتینر ، کانتینر 20 فوت ، کانتینر 40 فوت ، کانکس سرویس بهداشتی , ، کیوسک نگهبانی , اتاق پیش ساخته و ... با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

شما برای اطلاع از نحوه خرید کانکس ، فروش کانکس ، قیمت کانکس و یا کانکس دست دوم می توانید با ما تماس بگیرید.

کانکس ویلایی پیش ساخته

کانکس ویلایی

 

کانکس ویلایی یا همان ویلای پیش ساخته در ابعاد مختلف ساخته میشود و طبق نقشه و سلیقه های مختلف در مکان های سرد و گرمسیر استفاده میشوند و دارای سرویسهای کامل مسکونی می باشند که به صورت دو طبقه یا حتی طبقات بیشتر هم ساخته میشود.

سبک بودن سازه و استراکچر قوی در ساخت کانکس ویلایی از مزیت های آن است و همچنین زیبا بودن نمای ظاهری با دیواره های دکوراتیو ،کامپوزیت و طرحهای مختلف و نماهای چوبی در ساختمان های ویلائی جذابیت و خواهان زیادی ( خریدار ) در شهرهای شمالی و توریستی داشته و مردم از این مدل کانکس ها جهت استراحتگاهها و برای اسکان خود میخواهند چون دقیقا" روی فونداسیون نصب میشود و دارای استحکام بالا بوده و ایزوله بودن و دیواره های داخلی PVC با طرحهای متنوع و پارتیشن بندی های داخلی با امکانات کامل سرویس بهداشتی و آبدارخانه با تمامی امکانات اعم از هود –گاز و کابینت های فلزی و MDF خیال استفاده کننده را آسوده ساخته است.

 مونتاژ و دمونتاژ شدن کانکس ویلایی از جایی به جایی حتی از یک شهر به یک شهر یا محل تفریحی دیگر خریدار در این فکر برده که هر وقت بخواهد ساختمان ویلایی دلخواه خود را انتقال دهد درست بر عکس ساختمانهای با مصالح سنتی که انجام این کار در آن غیر ممکن است و همیشه باید در تعویض آن ضرر کرد به خاطر سبک بودن سازه هیچ تهدیدی کمپهای ویلایی پیش ساخته را تهدید نمیکند و به وضوح در آینده ای نزدیک خواهیم دید مانند کشورهای پیشرفته این نوع کانکس ویلایی جای ساختمان سنتی را خواهد گرفت و تمام مردم قبول خواهند کرد که سرعت در ساخت ، قابلیت جابجایی سریع و ضد زلزله بودن مهمترین رویکرد به این مدلهای ساختمانی ویلایی میشود.

فروش کانکس اقساطی

فروش اقساطی کانکس خدمتی دیگر برای مشتریان کانکس سامان

شرکت کانکس سامان در راستای ارائه خدمات بیشتر به مشتریان اقدام به فروش کانکس اقساطی نموده است. این طرح فروش کانکس شامل تمامی کانکس های تولیدی سامان می باشد. بنابراین شما می توانید انواع کانکس تولیدی شامان شامل کانکس مسکونی ، کانکس فروشگاهی ، کانکس سرویس بهداشتی ، کانکس ویلایی و … را به صورت اقساطی از ما خریداری نمایید.

طرح فروش کانکس اقساطی بخاطر اوضاع ناناسب اقتصادی انجام می شود. بنابراین هدف ما از اجرای این طرح افزایش توان خرید مشتریان است. به نحوی که بتوانند کانکس مورد نیاز خود را تهیه کرده و هزینه ان را به صورت قسطی پرداخت کنند. فروش اقساطی فقط با %۲۵ میلغ از کل فاکتور به عنوان پیش پرداخت و الباقی مبلغ به صورت ۲ تا ۲۴ ماه قسط ( به داخواه مشتری ) می باشد. مشتریان این مجموعه در نظر داشته باشند فروش اقساطی کانکس به مانند وام و یا پرداخت قسط به صورت ماهیانه در نظر گرفته شده است. این کار به مشتری کمک می کند با بودجه اولیه خود بتواند کانکس مد نظرشان را خریداری کنند و مجبور به خرید کانکس کوچکتر نباشد.

 

فروش اقساطی کانکس

 شرایط خرید اقساطی کانکس

مشتریان عزیزی که در خواست خرید اقساطی کانکس را دارند می توانند به دفتر فروش سامان ایران مراجعه کنند و بنا به سفارش خود و قیمت تمام شده، ۲۵% از کل فاکتور را نقدا پرداخت کنند و الباقی را در تعداد چک های دلخواه توزیع کنند.

توجه داشته باشید که در فروش اقساطی چک هایی که تحویل می دهید به هیج عنوان برگشتی نداشته باشند ، استعلام در مورد موجودی و برگشتی چک از بانک توسط مجموعه صورت خواهد گرفت.

فروش کانکس اقساطی طی یک قرارداد رسمی فی مابین بین خریدار و مجموعه دپوماشین خواهد بود.

فروش اقساطی کانکس ویلایی

کانکس های ویلایی معمولا به دلیل هزینه ساخت بالا، از مشتریان توان خرید به صورت نقدر را ندارند ولی تمایل به تهیه کانکس ویلایی را دارند. مدیریت دپوماشین بسته به سلیقه و بودجه مشتری برای خرید کانکس های ویلایی در نظر گرفته است که تنها با پرداخت ۲۵% از کل مبلغ فاکتور را به صورت نقدر دریافت کرده و الباقی را به صورت چک های ۲ تا ۲۴ ماهه در دریافت کنند.

در نظر داشته باشید که امکان ارائه چک به تعداد اقساط را ندارید در ازای هر ۲ یا ۳ قسط یک چک ارائه دهید.

شما می توانید هم اکنون با ما تماس بگیرید و اطلاعات بیشتر را در این خصوص از واحد فروش دریافت نمایید.

برای استعلام قیمت کانکس و خرید آن می توانید با ما تماس بگیرید.



:: موضوعات مرتبط: کانکس , ,
:: برچسب‌ها: کانکس , کانکس اداری , کانکس ساندویچ پانل , کانکس سرویس بهداشتی , کانکس فروشگاهی , کانکس مسکونی , کانکس ویلایی , کانکس پلیس , کانکس چرخدار , کانکس کارگری , کیوسک نگهبانی , کانکس سامان ,
تاریخ : چهار شنبه 23 مرداد 1398
بازدید : 115
نویسنده : سئو سایت نوین

کارخانه مهندس محمد کرمانچی از سال ۱۳۳۶ فعالیت خود را در زمینه تولید ماشین‏ آلات راهسازی و ساختمانی از قبیل دستگاه های سنگ‏ شکن، تسمه ‏نقاله، سیلو، فیدر، ماسه شو، بتونیر، و دامپر و اتاق پیش‏ ساخته (کانکس) و دستگاه آسفالت و سانترال بتون آغاز نموده و در همان سالهای نخستین با توسعه فعالیت خود در زمینه واردات از ۲۲ کشور خارجی جهت ورود انواع بیل، سنگ شکن، غلطک، جرثقیل، تاورکرین و سایر وسایل و ماشین آلات و قطعات یدکی مورد نیاز آن ها با تکنولوژی جدید انجام داده است.

دپوماشین از سال ۱۳۶۰ با بکارگیری از نیروی کارآزموده و فعال با تاسیس کارخانه ای واقع در محمودآباد مازندران و کارخانه دیگری واقع در ابتدای جاده ساوه در امور تولید کانتینر و انواع کانکس از جمله اتاق پیش ساخته ، کیوسک نگهبانی ، اتاق فرمان مجهز به کلیه تجهیزات و امکانات رفاهی اقدام نموده است و اکنون قادر به تأمین اقلام مورد نظر شما در زمینه های مذکور می باشد. دوام، زیبائی، ایمنی در مقابل حوادث طبیعی و همچنین دارا بودن عایق مناسب حرارتی، صوتی، امکانات رفاهی مناسب و شرایط راحت حمل و نقل از ویژگی های خاص تولیدات ما می باشد.

 

شما می توانید برای استعلام از نحوه خرید کانکس ، قیمت کانکس ، فروش کانکس ، کانکس دست دوم با کارشناسان ما تماس بگیرید.

خدمات کانکس دپوماشین

شرکت تولیدی و صنعتی دپوماشین ، تولید کننده انواع کانکس مسکونی ، اداری ، ویلایی ، سرویس بهداشتی می باشد. یکی دیگر از محصولات ما کانتینر می باشد. ما بر اساس سفارش مشتری کانکسهای اختصاصی مشاغل را نیز تولید می کنیم. خرید و فروش کانکسهای دست دوم یکی دیگر از خدمات ما می باشد. دپوماشین با تکیه بر تجربه ۶۰ ساله تولید ، محصولات با گارانتی دپوماشین به مشتریان عرضه می کند. تحویل سفارش مشتریان در حداقل زمان ممکن انجام می شود.

انواع کانکس دپوماشین

دپوماشین بر حسب نیاز مشتریان انواع کانکس را تولید می کند. محصولات ما با استفاده از بهترین متریال و مصالح ساخته می شود. ما تولید کننده انواع کانکسهای مسکونی ، ویلایی ، سرویس بهداشتی و حمام ، نگهبانی و … هستیم.

گروه تولیدی دپوماشین توان طراحی و تولید کانکسهای سفارشی مشاغل را نیز دارد. ما با تکیه بر واحد طراحی توانمند خود قادر به انجام به اجرا و ساخت انواع سفارشات اختصاصی شما عزیزان هستیم.

 

کانکس ویلایی

کانکس ویلایی

یکی از تولیدات مهم دپوماشین کانکس ویلایی (ویلای پیش ساخته) است. ویلای پیش ساخته دپوماشین یک محصول بر پایه مصالح کانکس است. این ویلاهای پیش ساخته همانند یک واحد ساختمانی با مصالح سنتی هستند. در کانکسهای ویلایی همانند یک خانه تمامی بخش ها طراحی و ساخته می شود. متراژ ویلاهای پیش ساخته هیچ محدودیتی ندارد. همچنین در طراحی و ساخت این ویلاها می توان تعداد طبقات را بیشتر از یک طبقه ، دو طبقه و … طراحی نمود. طراحی و ساخت این کانکسها هیچ محدودیتی ندارد. شما می توانید حتی کانکس ویلایی دوبلکس نیز از ما بخواهید.

این سازه ها بر اساس محاسبات مهندسی دقیق طراحی می شود. قبل از شروع ، پلن کار مشخص و نقشه ساخت تهیه می شود. سپس کل کار به صورت قطعات مجزا در کارخانه ساخته می شود. پس از اتمام کار قطعات به محل مشتری انتقال می یابد و در محل مونتاژ می شود.

طرح و مصالح استفاده شده بر اساس خواست مشتری متغیر است. شما می توانید ویلای پیش ساخته خود را در کمترین زمان داشته باشید. بر اساس پیچیدگی کار ساخت ویلای پیش ساخته از ۱۰ روز تا ۱ ماه متغیر خواهد بود.

کانکس های ویلایی به طور متوسط تا ۲۰ سال عمر می کنند. بسته به کیفیت نگهداری این سن می تواند افزایش یابد. مزیت عمده این سازه ها ، سرعت نصب می باشد. همچنین عدم نیاز این سازه ها به مجوز ساخت شهرداری نیز مزیت دیگر آن است.

 

ساخت کانکس در محل

ساخت کانکس در محل

شرکت تولیدی کانکس دپوماشین دانش و نیروی فنی لازم برای اجرای کانکس در محل را دارد. در صورتی که مشتریان عزیز نیاز به ساخت کانکس در محل داشته باشند می توانند با همکاری دپوماشین پروژه خود را اجرا کنند. در عمل امکان ساخت پروژه های بزرگ به صورت کارگاهی وجود ندارد. در چنین مواقعی بخش های مختلف در کارخانه ساخته و در محل نصب می شود. در برخی مواقع کل پروژه در محل ساخته می شود. کمپ های اداری ، مجتمع های خوابگاهی ، کلینیک های درمانی و … از جمله مواردی است که می توان به صورت ساخت در محل اجرا شود.

شایان ذکر است که ما تا کنون پروژه های بسیاری در این خصوص برای ادارات و سازمان های مختلف انجام داده ایم. ما در شرکت دپوماشین کلیات طرح را بر اساس محاسبات مهندسی آماده کرده و سپس اجرا می کنیم. انتخاب متریال بر اساس نیاز مشتری و با پیشنهاد واحد انجام می شود. نمونه های ساخت کانکس در محل ما را ببینید.

روند کار برای ساخت در محل شامل موارد نشست با مشتری ، نیازسنجی ، طراحی پلن ، طراحی نقشه نهایی ساخت و اجرا می باشد. توجه داشته باشید که طرح شما توسط مهندسان فنی شرکت تهیه و آماده می شود. طرح آماده شده بر اساس خلاقیت گروه فنی ما می باشد. شما می توانید نظرات خود را در ابتدای کار مطرح و جمع بندی نمایید.

کانکس دست دوم | خرید ، فروش و قیمت

یکی از خدمات ما در دپوماشین خرید و فروش کانکس دست دوم می باشد. در صورتی که شما تمایل به خرید و یا فروش conex دست دوم خود دارید می توانید به دو روش زیر با ما در ارتباط باشید. ۱٫ در صورتی که مکان شما به ما نزدیک باشد، ما می توانیم کارشناسان خود را اعزام نماییم. البته در صورتی که تعداد کانکسهای فروشی شما زیاد باشد هم امکان اعزام کارشناس وجود دارد. کارشناسان ما پس از حضور، وضعیت کانکس را به لحاظ پوسیدگی ، فرسودگی و یا شکستگی کف و … بررسی می کنند. قیمت کانکس دست دوم برای اساس میزان پوسیدگی و یا خرابی تعیین می گردد. در صورتی که هیچ مشکلی وجود نداشته باشد، قیمت برآوردی ما حداکثر خواهد بود. خرید کانکس دست دوم ما از مشتریان به صورت نقد و در محل است.

در صورتی که فاصله شما با دپوماشین زیاد باشد، ما امکان اعزام کارشناس به محل را نخواهیم داشت. در این حالت قیمت گذاری بر اساس عکس های ارسالی خواهد بود. میزان سلامتی نمای بیرون ، اسکلت و نمای داخل کانکس در قیمت گذاری تاثیر گذار است.

کانکسهای دست دوم خریداری شده توسط دپوماشین تعمیر و رفع می شوند. در اکثر مواقع کف نیاز به تعمیر دارد و بایستی تعویض شود. شکستگی های داخل و بیرون نیز بایستی تعمیر شود. در کل کانکس های دست دوم دپوماشین بدون عیب و ایراد به مشتری فروخته می شود.

برای استعلام موجودی و قیمت می توانید با ما تماس بگیرید.

فروش اقساطی کانکس

شرکت دپوماشین در راستای تسهیل خرید مشتریان اقدام به فروش اقساطی کانکس نموده است. در طرح فروش اقساطی ، امکان پرداخت هزینه در بازه ۲۴ ماهه وجود دارد. شما می توانید برای اطلاع از شرایط فروش قسطی کانکس به صفحه مربوطه مراجعه کرده و شرایط را مطالعه نمایید.

 



:: موضوعات مرتبط: کانکس , ,
:: برچسب‌ها: کانکس , کانکس اداری , کانکس ساندویچ پانل , کانکس سرویس بهداشتی , کانکس فروشگاهی , کانکس مسکونی , کانکس ویلایی , کانکس پلیس , کانکس چرخدار , کانکس کارگری , کیوسک نگهبانی , دپوماشین ,
تاریخ : چهار شنبه 23 مرداد 1398
بازدید : 121
نویسنده : سئو سایت نوین

شرکت جهان کانکس

جهان کانکس یکی از تولیدکنندگان برتر در زمینه انواع کانـکس می باشد. یکی از مشخصات ویژه ما کیفیت بالای محصولات می باشد. کانکس جهان دارای تجربه تولید ۱۰ ساله در این زمینه می باشد. فضای کارگاهی مناسب و نیروی انسانی متخصص باعث شده است که ما بتوانیم انواع سفارشات مشتریان را در اسرع وقت انجام دهیم. ما دارای طیف وسیعی از مشتریان من جمله شرکت های بزرگ هستیم. همچنین افتخار آن را داریم که هر روزه بر خانواده مشتریان ما اضافه می گردد.

ما تولید کننده انواع کانکس مورد نیاز بازار مصرف کشور هستیم. عمده محصولات ما در زمینه : کانکس اداری ، کانکس مسکونی ، کانکس فروشگاهی ، کانکس ویلایی ، کیوسک نگهبانی ، کمپ پیش ساخته پانلی ، کانکس سرویس بهداشتی ، کانکس ساندویچ پانل ، کانکس پلیس ، کانکس کارگری ، کانکس چرخدار ، کانکس کامپوزیت ، کانکس حمام  می باشد. در صورت نیاز مشتری می توانیم ساخت کانکس در محل را نیز انجام دهیم.

خدمت دیگر مجموعه ما به مشتریان ، خرید کانکس دست دوم و فروش آن به مشتریان دیگر است. قیمت کانکس دست دوم در مجموعه ما به صورت کاملا کارشناسی ابرآورد می شود. بسیاری از همکاران قیمت های بسیار پایین را تعیین می کنند. ما سعی می کنیم که بر اساس میزان سلامت و کارکرد آن قیمت عادلانه را تعیین کنیم. ما همواره در کارگاه کانـکس دست دوم داریم. برای خرید می توانید با تماس بگیرید.

کانکس

برای استعلام قیمت کانکس ، خرید کانکس و فروش کانکس با ما تماس بگیرید.

کانکس دست دوم

کانکس را می توان برای مدت طولانی استفاده کرد. عمر کانکس بر اساس کیفیت مصالح مورد استفاده می تواند تا ۲۰ سال هم باشد. با اینحال بسیاری از مشتریان و افراد و شرکت ها نیاز مقطعی دارند. این افراد پس از مدتی نیازشان برطرف شده و نیازی بدان ندارند. با توجه به فضاگیر بودن نگهداری آن ، بهترین پیشنهاد فروش آن می باشد. همچنین در بسیاری از مواقع افراد تمایل ندارند هزینه زیادی بابت خرید بپردازند. بهترین پیشنهاد برای این افراد نیز خرید کانکس دست دوم می باشد.

شرایط خرید کانکس دست دوم

برای خرید کانکس دست دوم ، کارشناسان ما در محل حاضر می شوند(در صورت نزدیکی محل شما). کارشناسان ما وضعیت سلامتی و یا فرسودگی محصول را بررسی کنند. قیمت برآورد شده بر اساس میزان سلامت نمای داخلی و ظاهری ، میزان فرسودگی و یا پوسیدگی ، سلامت کف و … می باشد. خرید کانکس دست دوم به صورت نقدی توسط ما انجام می شود.

در صورتی که شما در محدوده کارگاهی ما نباشید، امکان بازدید میسر نخواهد بود. در اینصورت ما از شما می خواهیم که عکس های کانکس خود را برای ما بفرستید. عکس ها بایستی از داخل و نمای بیرونی باشند. ما شما راهنمایی می کنیم تا عکس های دقیق و واضحی را تهیه کنید. پس از بررسی عکس ها و اطلاع از وضعیت آنها، ما قیمت کارشناسی خود را اعلام می کنیم. در صورت توافق برای انتقال هماهنگی لازم انجام می شود تا در کارگاه بازبینی نهایی نیز انجام شود. در  صورت تطابق عکس ها با محصول در محل به صورت نقدی با شما تسویه خواهد شد.

در صورتی که کانکس دست دوم شما جزو تولیدات خود ما باشد، در هنگام خرید تنها میزان استهلاک و یا آسیب دیدگی های احتمالی بررسی می شود.

شما می توانید هم اکنون با کارشناسان ما تماس بگیرید تا هماهنگی های لازم در این خصوص انجام گیرد.

فروش کانکس دست دوم

فروش کانکس دست دوم | کانکس دست دوم خریداری شده در اکثر مواقع دارای عیوب و آسیب دیدگی هستند. در چنین مواقعی ما موارد آسیب دیده را تعمیر می کنیم تا محصول هیچ عیب و ایرادی را نداشته باشد. بنابراین هیچ محصول دست دومی چه در نمای ظاهری و چه داخلی و چه به لحاظ فنی و استراکچر هیچ مشکلی نخواهد داشت.

برخی از مشخصات محصولات دست دوم جهان :

• جنس و متریال خوب و عالی برای پوشش بدنه خارجی و داخلی

• کف و سقف با استحکام بسیار بالا

• هوک های قوی نصب شده بر روی ستون های اصلی

•بارگیری ، جابجایی و انتقال اصولی با استفاده از میلگردهای با قطر ۲۰ و ۲۲ میلیمتری

• جوشکاری محکم و یکپارچه نقاط مختلف برای کلیه اتصالات کانکس دست دوم

• سلامتی کامل کف پوش ، تخت کف ( این قسمت ها بیشتر در معرض فرسایش می باشند )

• استفاده از ورق گالوانیزه محکم برای بدنه خارجی و استفاده از ورق گالوانیزه ساده به همراه ایزوگام برای سقف

• تعمیر کف کانکس دست دوم با استفاده از ورق ام دی اف استاندارد

• رنگ آمیزی نمای بیرونی به منظور زیباسازی با استفاده از رنگ های روغنی صنعتی

انواع محصولات دست دوم جهان

شما می توانید انواع کانکس دست دوم را از ما بخواهید. سرویس بهداشتی سیار دست دوم ، کیوسک نگهبانی دست دوم ، کانتینر مسکونی دست دوم ، اداری دست دوم ، فروشگاهی ، ویلایی ، کارگری دست دوم و …

برای اطلاع از قیمت کانکس دست دوم بایستی تماس بگیرید.



:: موضوعات مرتبط: کانکس , ,
:: برچسب‌ها: کانکس , کانکس اداری , کانکس ساندویچ پانل , کانکس سرویس بهداشتی , کانکس فروشگاهی , کانکس مسکونی , کانکس ویلایی , کانکس پلیس , کانکس چرخدار , کانکس کارگری , کیوسک نگهبانی ,
تاریخ : چهار شنبه 23 مرداد 1398
بازدید : 91
نویسنده : سئو سایت نوین

گیت فروشگاهی AM

 

نحوه کارکرد دزدگیر فروشگاهی AM با گیت فروشگاهی RF متفاوت است. گیت فروشگاهی AM یک تکنولوژی جدید می باشد و در طراحی و تولید آن سعی شده است تا تمام معایب دزدگیر فروشگاهی RF رفع شود. گیت فروشگاهی AM بر اساس امواج اکوستو مغناطیس کار میکند و فرکانس کاری آن 58 کیلوهرتز می باشد. همین فرکانس پایین در گیت AM باعث شده است تا برای استفاده بر روی محصولات فلزی و یا نیمه فلزی نیز مناسب باشند.
تکنولوژی گیت فروشگاهی AM برای اولین بار در آمریکا ایجاد شده است که پس از آن شرکت های مطرح اروپایی نیز وارد تولید آن شده اند. دقت بالای دستگاه در تشخیص تگ و یا لیبل های عبوری باعث شده است تا در صورت نصب صحیح و رعایت فاصله مجاز پوششی دو آنتن هیچ تگ و یا لیبلی نتواند از دزدگیر AM رد شود.

گیت های فروشگاهی AM بخاطر پردازش سیگنال دیجیتال دارای دقت بالا بوده و درصد خطای آن نزدیک به صفر می باشد. گیت های فروشگاهی AM به نسبت گیت فروشگاهی RF فاصله بیشتری را پوشش می دهند (در حدود 4 متر).
پوشش عرضی بیشتر، دقت عملکرد خوب، عدم تداخل، تک فرکانس بودن (58 کیلوهرتز)، کوچکی لیبل ها و استفده راحت، قابلیت تنظیم دیجیتالی، کارکرد تگ ها در کنار هم جزو ویژگی های مثبت این گیت ها می باشد. گیت AM نسبت به گیت RF دستگاه گرانتری می باشد.. همینطور قیمت لیبل AM نسبت به لیبل RF حدوداٌ 3 الی 4 برابر گران تر می باشد.
دزدگیر فروشگاهی AM میتواند در حالت استفاده از 2 آنتن فاصله 2 متر را پوشش دهد. در صورتی که از یک تک آنتن استفاده گردد بسته به نصب آنتن در وسط عرض در، میتوان فاصله 240 سانتی متر را پوشش داد یعنی 120 سانتی متر از هر طرف.
در بازار ایران می توان مدل های مختلف ساخت ایران و وارداتی را پیدا کرد. گیت فروشگاهی AM ایرانی بخاطر قیمت پایین مشتریان بیشتری را نسبت به مشابه خارجی آن دارد. هرچند که به لحاظ کارایی تفاوتی را با نمونه های خارجی ندارد و قیمت پایین آن تنها به خاطر بومی سازی و نبود هزینه های حمل و نقل است. از برندهای مطرح داخلی می توان گیت سیگما و گیت ایمن موج و گیت استون را نام برد.

 

gate

انواع گیت فروشگاهی AM در بار وجود دارد. یکی از معروفترین برندها گیت سیگما است. ر زیر این مدل از گیت فروشگاهی را معرفی میکنیم.

گیت سیگما

گیت سیگما یکی از چند برند گیت فروشگاهی AM موجود در بازار است. گیت سیگما در اکثر مواقع متشکل از یک باکس و دو آنتن می باشد که بسته به نوع استفاده و موقعیت فروشگاه میتواند تک آنته و یا چند آنتنه نیز استفاده شود. تکنولوژی گیت سیگما متعلق به کشور فنلاند می باشد که در سالهای اخیر توسط متخصصین داخلی بومی سازی شده است و همین مساله باعث شده است تا با کسر هزینه زاید حمل و نقل و یا تعرفه های گمرکی قیمت این گیت بسیار مناسب باشد.

تکنولوژی و برد استفاده شده در این گیت فروشگاهی ، فنلاندی بوده و آنتن استفاده شده تولید داخل می باشد. هرچند که بسیاری از فروشندگان بعضا با اغراق کل سیستم را وارداتی می نامند که این مساله حقیقت ندارد. گیت سیگما یک برند آزموده است و کارایی بالای آن اثبات شده است.

یکی از مزیت های گیت سیگما تنوع در آنتن آن می باشد که همه سلایق را پوشش میدهد هرچند که قیمت آنتن ها متفاوت از هم می باشند ولی با این گیت فروشگاهی سیگما با گرانترین نوع آنتن قابل عرضه نیز قیمت مناسب و پایین تری را نسبت به نمونه های مشابه وارداتی اش دارد. گیت سیگما را می توان به عنوان دزدگیر ساعت، دزدگیر لوازم آرایشی، دزدگیر لوازم خانگی استفاده نمود.

بسته به نوع آنتن استفاده شده در گیت سیگما، این گیت فروشگاهی می تواند فاصله های متفاوتی را پوشش دهد که حتی فروشگاه های بزرگ با ورودی های عریض و بالای 2 متر را نیز پوشش دهد. باکس سیگما می تواند به تنهایی با یک آنتن باریک نیز کار بکند و این یک مزیت عمده برای فروشگاه های کوچک است که مشکل فضا برای نصب آنتن دارند.

 

برخی لینک های مهم ما :

گیت فروشگاهی , دزدگیر فروشگاهی , دزدگیر لباس , دزدگیر پوشاک , تگ فروشگاهی , لیبل فروشگاهی , نیوسک , گیت فروشگاهی نیوسک , قیمت گیت فروشگاهی , گیت فروشگاهی دست دوم  ,  تعمیر گیت فروشگاهی  ,  گیت فروشگاهی اسپینر  ,  گیت فروشگاهی اسپایدر  ,  بهترین گیت فروشگاهی

مدل های مختلف گیت فروشگاهی سیگما را می توانید در بخش گیت فروشگاهی AM ببینید.

برخی مزایای گیت های سیگما را می توان به شرح زیر بیان کرد:

1) استفاده از کنترلر باکس مجزا با قابلیت ساپورت تا 4 آنتن

2) دارای LCD گرافیکی و ریموت کنترل برای اعمال تنظیمات

3) تنوع در اتصال پایه ها به کنترلر بسته به موقعیت فروشگاه

4) دارای تنظیمات خودکار

5) دارای کد فعالسازی یکماهه و مادام العمر( قابل استفاده در فروش های غیر نقدی)

 

گیت فروشگاهی

لیبل AM بارکددار

برای سفارش گیت فروشگاهی و یا مشاوره با بخش فنی و یا فروش می توانید با ما تماس بگیرید



:: موضوعات مرتبط: گیت فروشگاهی , ,
:: برچسب‌ها: بهترین گیت فروشگاهی , تعمیر گیت فروشگاهی , تگ فروشگاهی , دزدگیر فروشگاهی , دزدگیر لباس , دزدگیر پوشاک , لیبل فروشگاهی , نیوسک , گیت فروشگاهی , گیت فروشگاهی دست دوم ,
تاریخ : چهار شنبه 23 مرداد 1398
بازدید : 119
نویسنده : سئو سایت نوین

گیت فروشگاهی , دزدگیر فروشگاهی , دزدگیر لباس , دزدگیر پوشاک , تگ لباس | نیوسک

نیوسک با تجربه ای چند ساله در زمینه تولید، فروش و راه اندازی سیستم های نظارتی و حفاظتی می تواند امنیت اماکن شما را تضمین نماید. محصولات تولیدی ما در عرصه گیت فروشگاهی و آنتن سهمی قابل توجه را در بازار مصرف مشتریان دارد. وجود تیم فنی متخصص و مجرب برای اجرا و راه اندازی جزو مزیت های ماست.

نیوسک در زمینه فروش و نصب و راه اندازی انواع سیستم های نظارتی و حفاظتی از جمله دوربین مداربسته ، گیت فروشگاهی ، دزدگیر فروشگاهی ، دزدگیر لباس ، دزدگیر پوشاک ، صندوق فروشگاهی ، بارکد خوان ، تجهیزات و سیستم های مبتنی بر RFID فعالیت دارد. نیوسک مفتخر است که تاکنون سیستم نظارتی و حفاظتی بسیاری از اماکن، فروشگاهها، موسسات اداری بزرگ و کوچک را اجرا نموده است و به داشتن چنین مشتریانی افتخار می کند

شما می توانید قبل از هر اقدامی از طریق مشورت با مشاوران و کارشناسان ما بهترین راهکار امنیتی و بهترین خرید تجهیزات را داشته باشید.

کافیست با شماره های ما تماس بگیرید.

 

گیت فروشگاهی نیوسک

گیت فروشگاهی

گیت فروشگاهی یا همان سیستم گیت امنیتی ضد سرقت فروشگاهی (Electrical Article Surveilling) یک سیستم امنیتی مورد استفاده در فروشگاه ها می باشد که متشکل از یک یا 2 آنتن و تگ و یا لیبل استفاده شده بر روی اجناس می باشد. در برخی از فروشگاه های بزرگ که عرض در خروجی فروشگاه بزرگ می باشد می توان از چندین آنتن در کنار هم استفاده کرد. گیت فروشگاهی در بازار به اسم های زیاد دیگری نیز شناخته میشود. دزدگیر لباس، دزدگیر فروشگاهی، دزدگیر پوشاک، گیت امنیتی فروشگاهی، گیت پوشاک، گیت، گیت دزدگیر، و .... اسامی هستند که در بین مصرف کنندگان رایج می باشد.

 گیت فروشگاهی در حقیقت یک سیستم امنیتی برای جلوگیری از سرقت احتمالی در فروشگاه ها می باشد. با اینکه کارکرد گیت فروشگاهی خیلی پیچیده نیست ولی کارایی بسیاری زیادی را در جلوگیری از دزدی در فروشگاه ها دارد.

صاحبان فروشگاهها مخصوصا فروشگاه های بزرگ معمولا سعی می کنند با نصب دوربین مداربسته و استخدام کارمندان زیاد امنیت خود را تامین کرده و از سرقت جلوگیری کنند ولی همیشه موفق نیستند چرا که دوربین مداربسته فقط سرقت ها را ضبط میکنند و اگر مسئول مانیتور حواسش نباشد سارق میتواند به راحتی جنس را از فروشگاه خارج کند.

 

گیت فروشگاهی

گیت فروشگاهی همانند یک پلیس باهوش و هوشیار تمام مشتریان را چک میکند و در صورت بروز سرقت و هنگام خروج سارق از فروشگاه آژیر میکشد. در صورتی که در یک فروشگاه از گیت فروشگاهی استفاده شده باشد احتمال دزدی تقریبا به صفر میرسد.

در سیستم گیت فروشگاهی، آنتن ها در خروجی فروشگاه نصب می شود و همواره روشن می باشند. این آنتن ها یک میدان رادیویی و یا مغناطیسی ایجاد می کنند. تگ ها و یا لیبل ها که متشکل از یک مدار الکترونیکی می باشند توسط صاحبان فروشگاه بر روی محصولات نصب میشوند و پس از فروخته شدن توسط صاحب فروشگاه تگ و لیبل باز شده و یا خنثی میشود. در صورتی که محصول سرقت شده باشد به هنگام خروج از فروشگاه آنتن های گیت فروشگاهی به تگ و لیبل روی محصول واکنش نشان میدهد و صدای آژیر آن بلند میشود.

یک تگ در اکثر مواقع مانند یک صدف از دو بخش تشکیل شده است که به هم متصل می شوند و برای باز کردن باید از جداکننده تگ و یا همان تگ بازکن مخصوص استفاده کرد و به هیچ عنوان نمیتوان آن را با ابزار دیگری مثل چاقو و یا پیچ گوشتی و غیره باز کرد.

یک لیبل نیز بوسیله چسب قدرتمندی بر روی محصول چسبانده میشود و کندن آن از روی محصول وقت زیادی را از سارق میگیرد و کلنجار رفتن با آن صاحب فروشگاه را متوجه می سازد. لیبل ها را میتوان بوسیله ابزار مخصوصی به نام خنثی کننده لیبل خنثی کرد.

با توجه به تنوع محصولات فروشگاهی و جنس آنها 3 نوع گیت فروشگاهی تولید شده است که هر نوع کاربرد و کارایی و فرکانس کاری متفاوتی را دارند.

برخی لینک های مهم ما :

 تگ فروشگاهی , لیبل فروشگاهی , نیوسک , گیت فروشگاهی نیوسک , قیمت گیت فروشگاهی , گیت فروشگاهی دست دوم  ,  تعمیر گیت فروشگاهی  ,  گیت فروشگاهی اسپینر  ,  گیت فروشگاهی اسپایدر  ,  بهترین گیت فروشگاهی

گیت فروشگاهی RF

گیت فروشگاهی RF برای محصولات لباس، کیف و کفش، چرم، کتاب و در کل برای هر محصول غیر فلزی کاربرد دارد که بسته به نوع محصول میتوان از لیبل RF و یا تگ RF در این نوع گیت فروشگاهی استفاده کرد. این نوع گیت با توجه به قیمت مناسب و نسبتا پایین استفاده بسیار بالایی را دارد.

گیت فروشگاهی AM

گیت فروشگاهی AM برای محصولات نیمه فلزی و یا فلزی همچون محصولات آرایشی و بهداشتی، لوازم آشپزخانه، لوازم ورزشی، عطر و ادکلن، بدلیجات و فروشگاههای لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل کاربرد دارد.

گیت فروشگاهی EM

گیت فروشگاهی EM بالاترین دقت را در بین گیت های فروشگاهی موجود دارد. این گیت برای فروشگاههای زیورآلات و طلا مناسب می باشد. با توجه به کوچکی تگ های این گیت فروشگاهی استفاده از آنها بر قطعات ریز طلا و جواهر امکان پذیر است. قیمت این گیت از بقیه گیت های موجو بالاتر است.

گیت فروشگاهی

گیت فروشگاهی AM نیوسک نصب شده در شعب پوشاک زارا تبریز



:: موضوعات مرتبط: گیت فروشگاهی , ,
:: برچسب‌ها: بهترین گیت فروشگاهی , تعمیر گیت فروشگاهی , تگ فروشگاهی , دزدگیر فروشگاهی , دزدگیر لباس , دزدگیر پوشاک , لیبل فروشگاهی , نیوسک , گیت فروشگاهی , گیت فروشگاهی دست دوم ,
تاریخ : چهار شنبه 23 مرداد 1398
بازدید : 97
نویسنده : سئو سایت نوین

میکرودرم ابریژن روشی برای لایه برداری , پاکسازی و جوانسازی

میکرودرم ابریژن یک روش لایه برداری پوست می باشد. در این روش پوست به وسیله یک ماده معدنی به نام پودر اکسید آلومینیوم ساییده می شود. این ساده ترین تعریفی است که می شود از میکرودرم بیان کرد. مکانیزم کار در میکرودرم به این صورت است که اکسید آلومینیوم به پوست ساییده شده و سلول های مرده از خارجی ترین سطح پوست جدا می گردند و به صورت همزمان دستگاه با عمل ساکشن پودر و سلول های جدا شده را می مکد.

تعداد جلسات لازم برای نتیجه گیری مناسب بین 4 تا 6 جلسه می باشد. دستگاه میکرودرم ابریژن یک دستگاه به روز برای زیبایی است. در نتیجه انجام میکرودرم ، پوست شما شفاف , شاداب و جوان خواهد شد.

میکرودرم یکی از روش های روز دنیا برای لایه برداری پوست , پاکسازی پوست و جوانسازی می باشد. میکرودرم برای موارد بسیاری چون رفع لک های پیری و حاملگی ، رفع جای زخم و اسکار ، رفع جای جوش و … استفاده می شود که در این صفحه به صورت کامل توضیح داده خواهد شد. میکرودرم یکی از خدمات ما می باشد که بوسیله دستگاه های تخصصی در کلینیک زیبایی رها انجام میشود .

 
 

میکرودرم ابریژن چیست و چگونه عمل می کند ؟

میکرودرم ابریژن روشی برای لایه برداری پوست بوسیله دستگاه است. دستگاه میکرودرم لایه ای بسیار سطحی از پوست ( معمولا فقط تا استراتوم کورنئوم ) را بر می دارد . این لایه برداری می تواند بنا به مشکلات پوست در سطوح مختلفی انجام شود. دستگاه میکرودرم ابریژن پودری کریستالی از جنس آلومینیوم را بر روی پوست می پاشد. همزمان با سایش سطح پوست ، لایه مرده و شاخی پوست را مکیده و حذف می کند.

میکرودرم، پوست را کاملا پاکسازی نموده و موجب افزایش جریان خون و فعال شدن سلول های فیبروبلاست میشود. در نتیجه آن ترمیم و جوانی پوست اتفاق می افتد. میکرودرم ابریژن، کلاژن سازی را تحریک میکند و به این ترتیب باعث تولید سلولهای جدید در پوست می شود. میکرودرم باعث استحکام و قوام پوست می شود.

میکرودرم ابریژن در کاهش خطوط و چروک ها ، لکه های قهوه ای، و دیگر لکه های سطحی پوست موثر است و افتادگی پوست ، جای جوش و زخم، تخریب های ناشی از نور خورشید و را بهبود میبخشد.

همچنین می تواند باعث کاهش منافذ پوست شده و دانه های سرسیاه و سر سفید را از بین برد.

لینک های مهم :

لیزر رها , لیزر مو رها , لیزر موهای زائد , هزینه لیزر موهای زائد صورت , عوارض لیزر موهای زائد صورت , لیزر موهای زائد بدن , لیزر موهای زائد بیکینی , فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد , لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی , لیزر موهای زائد زیر بغل , قیمت لیزر موهای زائد , لیزر مو , میکرودرم ابریژن , تزریق ژل | میکرودرم , قیمت تزریق ژل

فرق میکرودرم با میکرودرم ابریژن

یکی از سئوالاتی که مراجعه کنندگان از ما می پرسند این است. فرق میکرودرم با میکرودرم ابریژن چیست؟ اصطلاحاتی که شاید به گوش شما خورده باشد عبارت است از درم ابریژن , میکرودرم و میکرودرم ابریژن. ما در زیر درم ابریژن را برای شما مختصرا توضیح می دهیم تا تفاوت آن را میکرودرم ابریژن متوجه شوید.

درم ابریژن

یک روش جراحی تهاجمی می باشد. درم ابریژن توسط متخصص پوست انجام  می شود. برای انجام درم ابریژن از بی حسی موضعی استفاده می شود. هرچند در برخی مواقع پزشک می تواند برای شما داروی خواب آور و یا بیهوشی نیز استفاده کند. در درم ابریژن پوست بوسیله یک دستگاه چرخشی ساییده می شود. روش درم ابریژن برای اسکارهای عمیق پوست همچون جی آکنه مناسب تر است. درم ابریژن تنها برای پوست های روشن قابل انجام است.

برای پوست های تیره انجام درم ابریژن باعث تغییر رنگ پوست می شود. درم ابریژن برای درمان جای عمیق جوش ، جای آبله و یا زخم ها و اسکارهای ایجاد شده بواسطه تصادف و بیماری مناسب است. انجام درم ابریژن باعث می شود که پوست تا چند روز دچار سوزش شده و شما مجبور به مصرف دارو باشید. درم ابریژن برخی عوارض را به همراه دارد. شایع ترین عوارض درم ابریژن عبارت است:

عود جوش  تغییر رنگ پوست  باز شدن منافذ پوست که موقتی است  کک و مک  قرمزی و خارش و تحریک  ورم و یا التهاب پوست

مشاوره قبل از میکرودرم

میکرودرم همانند هر اقدام پزشکی نیاز به مشورت با پزشک دارد. شما بایستی قبل از انجام با پزشکتان مشورت کنید. وظیفه پزشک بررسی پوست شماست. همچنین ایشان وظیفه دارد تا خطرات احتمالی آن را به شما توضیح دهد. در جلسه مشاوره بسته بر ارزیابی پوست شما مزایا و نتیجه میکرودرم برای شما توضیح داده می شود. شما با توضیح مشکلات موجود و نتیجه ای که انتظار دارید می توانید پزشک را راهنمایی کنید. جلیه مشاوره کمک می کند تا بدانیم که آیا روش های دیگر برای شما مفیدتر است و یا اینکه میکرودرم بهترین روش برای شماست.

مراقبت‌ بعد از میکرودرم

برای نتیجه گیری و جلوگیری از مشکل شما بایستی مراقبت های بعد از میکرودرم را انجام دهید. شستشوی پوست جدید بلافاصله پس از درمان ، استفاده از کرم های ضد التهاب و یا کمپرس سرد ، استفاده ز پاک کننده های ملایم ، محافظت از پوست در برابر ضربه ، جلوگیری از التهاب پوست ، استفاده از کرم های مرطوب کننده ، قرار نگرفتن در معرض آفتاب ، عدم استفاده از جاهای گرم همانند سونا ،مصرف زیاد آب ، میوه و سبزیجات. در کل شما بایستی به توصیه پزشکتان عمل کنید.

مشاوره قبل از میکرودرم , مراقبت بعد از میکرودرم

موارد استفاده و مزایای میکرودرم ابریژن

  • شادابی پوست , درخشندگی پوست و نرم شدن آن
  • رفع چین و چروک پوست ، فرورفتگی های پوست , رفع جای زخم و اسکار و جای جوش
  • پایین بودن هزینه نسبت به سایر روش های جراحی و یا تهاجمی
  • بدون نیاز به بیهوشی و انجام بی حسی در صورت تمایل بیمار

عوارض میکرودرم

  • احتمال تغییر اندک پوست در محل درمان. امکان رخداد این مورد برای پوست های تیره وجود دارد.
  • احتمال بروز زخم و یا عفونت در صورت استریل نکردن دستگاه. (این مشکل در کلینیک های غیر مجاز می تواند ایجاد شود)
  • احتمال استنشاق کریستال دی اکسید آلومینیوم در حین عمل. (لزوما از ماسک استفاده نمایید)
  • افزایش حساسیت به آفتاب که موقتی است و سریعا رفع می شود.
  • میکرودرم ابریژن به خودی خود هیچ عارضه موثر ندارد و تمامی خطرات آن می تواند به خاطر غیراستاندارد بودن کلینیک است.

هزینه میکرودرم ابریژن

قیمت میکرودرم ابریژن به صورت جلسه ای محاسبه می شود. البته هزینه میکرودرم ابریژن هر بیمار بعد از معاینه توسط پزشک مشخص می شود. بدین صورت که تعداد جلسات مورد بر حسب نیاز توسط پزشک تعیین می شود. برای اطلاع از قیمت با ما تماس بگیرید.

عوارض میکرودرم ابریژن , مزایای میکرودرم ابریژن

مدت زمان هر جلسه میکرودرم ابریژن

مدت زمان هر جلسه میکرودرم ابریژن مابین 10 الی 20 دقیقه می باشد. بر حسب نوع درمان این زمان متغیر است.

فاصله و تعداد جلسات میکرودرم ابریژن

تعداد جلسات میکرودرم بر اساس تشخیص پزشک برای هر بیمار متغیر است. با اینحال برای جوانسازی پوست تعداد 4 الی 6 جلسه نیاز است. برای رفع لک پوست و روشن شدن نیز 10 الی 12 جلسه نیاز می باشد. بعد از هر 3 الی 4 ماه با نظر پزشک می توان یک جلسه نگهداره انجام داد. فاصله جلسات میکرودرم از 1 تا 4 هفته با نظر پزشک معالج می باشد.

 



:: موضوعات مرتبط: کلینیک زیبایی , ,
:: برچسب‌ها: عوارض میکرودرم , قیمت میکرودرم , میکرودرم , میکرودرم ابریژن , هزینه میکرودرم ,
تاریخ : چهار شنبه 23 مرداد 1398
بازدید : 143
نویسنده : سئو سایت نوین

تزریق ژل بر روی قسمت های مختلف بدن انجام می شود. در زیر برخی از پر استفاده ترین تزریق ژل را بیان می کنیم.

تزریق ژل لب

در تزریق ژل لب از یک پرکننده طبیعی و یا مصنوعی برای حجیم کردن لب برای مدت چند ماه استفاده می شود. تزریق ژل لب در یک جلسه درمانی انجام می شود. پروتز لب و سایر روش های جراحی راه کارهای طولانی تری در اختیار افراد قرار می دهند. اما علاوه بر وجود عوارض تزریق ژل در این جراحی ها، نتایج آن ها به راحتی قابل بازگشت نبوده و دوره ریکاروی طولانی تری دارند. هر سال هزاران نفر از تزریق ژل برای بزرگ کردن لب های خود استفاده می کنند و از نتایج آن راضی و خشنود می باشند.

تزریق ژل لب برای این موارد استفاده می شود:

  • لب های نازک
  • لب های پهن
  • عدم تقارن لب ها
  • خطوط ایجاد شده ناشی از کشیدن سیگار
  • ترک خوردگی در اطراف لب ها
تزریق ژل لب , هزینه تزریق ژل لب , قیمت تزریق ژل لب

مراحل تزریق ژل لب

تزریق ژل در لب ، در مطب پزشک و یا کلینیک در زمانی کوتاه بدون نیاز به بستری شدن انجام می شود. در جلسه تزریق ژل لب موارد زیر انجام می شود:

 

  1. متخصص پوست وضعیت لب ها و پوست شما را با دقت بررسی کرده و ناحیه اطراف لب ها را برای تزریق معاینه می کند.
  2. نقاط استراتژیک به عنوان راهنما برای تزریق مشخص می شوند.
  3. نقاط تزریق با استفاده از مواد آنتی باکتری، ضد عفونی می شوند. و سپس بی حسی موضعی استفاده می شود. گاهی اوقات خود ژل حاوی ماده بی حسی است اما در غیر اینصورت، و در صورت لزوم، بی حس کننده به طور جداگانه تزریق می شود.
  4. عمل تزریق ژل در تنها چند دقیقه انجام می شود. کل طول جلسه درمانی کوتاه می باشد.
  5. هر گونه علائم باقیمانده در نواحی مربوطه پاک شده و معمولا از یخ برای کاهش ناراحتی موقت استفاده می شود.

 

این مراحل، تقریبا در تمامی درمان های همراه با تزریق ژل یکسان می باشد. نتایج اولیه تزریق ژل لب، ممکن است بیش از حد انتظار باشد که این شرایط پس از گذشت چند ساعت یا چند روز برطرف خواهد شد.

تزریق ژل گونه , تزریق ژل چانه , تزریق ژل صورت

تزریق ژل گونه | تزریق ژل چانه

گونه بخش بسیار مهم میانه صورت است که در جوانسازی صورت توجه ویژه ای به آن می شود. کم حجم بودن گونه موجب می شود صورت صاف به نظر بیاید و انحناهای طبیعی گونه های پر که به صورت شادابی می بخشد، وجود نداشته باشند. علاوه بر این، گونه از پلک پایین حمایت می کند و برجسته کردن آن موجب از بین رفتن پف زیر چشم می شود. بهترین روش برای حل این مشکل، گونه گذاری بدون عمل جراحی می باشد. تزریق ژل گونه خطوط اطراف گونه را مشخص می کند.

ماندگاری تزریق ژل گونه و یا چانه، به طور متوسط 6 ماه تا یکسال می باشد.

مراحل انجام تزریق ژل گونه و تزریق ژل چانه ، مانند لب می باشد. بیمار بلافاصله بعد از تزریق ژل، با مقداری کبودی و پف موقت و یا التهاب و حساسیت در اطراف ناحیه تزریق رو برو خواهد شد. این مساله جای نگرانی ندارد. پزشک برای برطرف شدن تورم ایجاد شده کمپرس سرد می دهد. مدت زمان رفع این عوارض تا حد زیادی بستگی به نوع مواد تزریق شده دارد. اما معمولا قرمزی، کبودی و ورم ظرف یک هفته تا ده روز برطرف می شوند. فرد بعد از تزریق، می تواند فعالیت های روزانه خود را ادامه دهد. توصیه می شود تا 12 ساعت پس از تزریق آرایش نکنید. همچنین نباید در معرض نور خورشید قرار گرفته و به حمام بخار یا سونا برود. بیمار اجازه انجام هیچ درمان دیگری را در ناحیه مربوطه، تا 7 روز پس از تزریق نخواهد داشت.

تزریق ژل بینی | تزریق ژل برای گودی بینی

تزریق ژل بینی ( رینوپلاستی غیر جراحی ) یک درمان بسیار ساده است که برای صاف کردن یا بالا بردن نوک بینی، اصلاح انحراف، رفع قوز و یا گرد کردن نوک بینی انجام می شود. این عمل بدون جراحی بوده و نیازی به بیهوشی ندارد. عمل تزریق بینی یک روش درمانی بی خطر و غیر تهاجمی ست که می تواند جایگزینی برای جراحی رینوپلاستی باشد. در این روش عوارضی مانند خشکی بینی و یا خطرات ناشی از بیهوشی و جراحی در آن وجود ندارد. این عمل توسط جراح بینی انجام می شود و پزشک در بررسی های قبل از عمل، وضعیت بینی را مشخص کرده و بر اساس چهره بیمار و معیارهای زیبایی بینی، فرایند تزریق ژل را طراحی می کند. لازم به ذکر است این روش مانند دیگر عمل های تزریق ژل، ماندگاری دائمی ندارد و با توجه به نوع ژل تزریق شده تاثیر آن باقی خواهد ماند.

تزریق ژل بینی برای موارد زیر قابل انجام است:

 (1) بینی های کوچکی که به تجدید ساختار نیاز دارند. (2) بینی هایی همراه با کمی انحراف (3) وجود قوز بینی متوسط بر روی پل بینی (4) افتادگی بینی به میزان خفیف تا متوسط  (5) بینی های شبیه قلاب که نیاز به اصلاح ظاهر و صاف کردن دارند.  (6) بینی با نوک سر بالا، در مواقع نیاز به اصلاح نوک بینی  (7) زمانی که بعد از عمل جراحی رینوپلاستی نیاز به اصلاح باشد.

تزریق ژل بینی , تزریق ژل برای گودی بینی , قیمت تزریق ژل بینی

تزریق ژل بینی | تزریق ژل برای گودی بینی پگونه انجام می شود ؟

این روش درمانی در طول یک جلسه با بی حسی موضعی انجام می شود. نیاز به ریکاوری و مراقبت خاصی پس از آن وجود ندارد. هیچ جراحتی از آن بر صورت بیمار باقی نمی ماند. در عمل زیبایی بینی با تزریق ژل ، پر کننده های پوستی به مقدار کم و دقیق در محل مورد نظر تزریق می شوند. به عنوان مثال اگر ریشه بینی در بالای پل بینی فرو رفته باشد یک خطای بصری از قوز و برآمدگی  ایجاد می کند در حالی که اینگونه نیست. در این زمان باید محل دقیق تزریق توسط پزشک مشخص شود. پس از انجام عمل، پزشک محل تزریق را ماساژ می دهد تا تغییر شکل بینی ایجاد شود. همچنین برای درمان فرورفتگی بینی، تزریق بدون بالا بردن و یا تغییر نوک بینی انجام می شود و شکل و زاویه و یا طول بینی تعییر آشکاری نخواهد کرد.

لینک های مهم :

لیزر رها , لیزر مو رها , لیزر موهای زائد , هزینه لیزر موهای زائد صورت , عوارض لیزر موهای زائد صورت , لیزر موهای زائد بدن , لیزر موهای زائد بیکینی , فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد , لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی , لیزر موهای زائد زیر بغل , قیمت لیزر موهای زائد , لیزر مو , میکرودرم ابریژن , تزریق ژل | میکرودرم , قیمت تزریق ژل

بیمار در طول جلسه درمانی کاملا هوشیار بوده و با آینه می تواند نتایج عمل را مشاهده کند. تاثیر تزریق بلافاصله پس از عمل ظاهر می شود و با توجه به نوع ژل بین 8 ماه تا 2 سال ماندگاری دارد.

از مزایای این روش هزینه کمتر آن نسب به جراحی زیبایی بینی، غیر تهاجمی بودن و عدم نیاز به دوره ریکاوری می باشد. همچنین به علت داشتن نتایج نیمه ماندگار، افرادی که قصد انجام جراحی داشته اما در مورد آن تردید هایی دارند می توانند به صورت موقت نتایجی مشابه نتایج عمل رینوپلاستی را در صورت خود به وجود آورند.

تزریق ژل برای خط اخم ، خنده ، چین و چروک های دور چشم و گردن

همانطور که پیش از این نیز اشاره شد از دیگر کاربردهای تزریق ژل، رفع خطوط خنده و اخم و چین و چروک های صورت و گردن می باشد. به این دلیل که در ساخت ژل ها از مواد طبیعی استفاده شده، حساسیت زا نبوده و نیازی به تست ندارند. این ژل های پر کننده مشتقات اسید هیالورونیک، مانند رستیلان می باشند. رادیسه -Radiesse- نسبت به رستیلان دواک و ماندگاری بیشتری دارد. بدن کلاژن را به دور کره های بسیار ریز تشکیل می دهد از این رو نواحی ای که در آن تزریق ژل صورت گرفته حجیم می شوند.

تزریق ژل برای لاغری صورت

برای رفع ظاهری لاغری صورت می توان از تزریق ژل استفاده کرد. تزریق ژل برای لاغری صورت یک روش هست که می توان قسمت های استخوانی صورت را پر کرد.



:: موضوعات مرتبط: کلینیک زیبایی , ,
:: برچسب‌ها: تزریق ژل , فیلر , تزریق ژل گونه , تزریق ژل لب , تزریق ژل برای لاغری صورت , تزریق ژل چانه , تزریق ژل پیشانی , تزریق ژل صورت ,
تاریخ : چهار شنبه 23 مرداد 1398
بازدید : 110
نویسنده : سئو سایت نوین

تزریق ژل | کلاژن و چربی دو عنصر مهم در جوانی و شادابی پوست می باشد. این دو عنصر از افتادگی و تشکیل چین و چروک در پوست جلوگیری می کند. با قرار گرفتن در معرض خورشید و فعالیت عضلات در سال های طولانی و درنهایت با افزایش سن، سطح این دو عنصر در پوست کاهش می یابد. پس از آن پوست نازک و شکننده شده و خطوط ریز و چین چروک هایی در آن خود نمایی می کنند. یک راهکار مناسب برای رفع علائم پیری تزریق ژل می باشد.

برای اصلاح علائم پیری پوست، می توان از فیلر ها  ( پر کننده ) استفاده کرد. روش های پر کردن بافت نرم، کاملا غیر جراحی هستند و ژل های پر کننده با تزریق به زیر پوست نواحی آسیب دیده، شادابی و جوانی را در آن زنده می سازند. در افراد جوان بدون علائم شدید پیری پوست نیز، از پر کننده های بافت نرم جهت افزایش حجم در نواحی گوناگون مانند، سینه، گونه، لب و … استفاده می شود. بنابراین تزریق ژل لب ، تزریق ژل برای لاغری صورت ، تزریق ژل پیشانی ، تزریق ژل گونه جزو تزریق های با بیشترین کاربرد هستند.

 

ژل های پرکننده قابل تزریق تغییرات زیر را درمان می نمایند:

  • از دست رفتن میزان پری صورت، در ناحیه گونه، لب، پلک و….
  • شل شدن بافت ها
  • عمیق شدن چین ها و خطوط صورت

برای مشاوره تزریق ژل و نیز تعیین نوبت با کارشناسان ما در کلینیک زیبایی رها تماس بگیرید.

تزریق ژل چیست ؟

پیری پوست یک مساله اجتناب ناپذیر است. همانطور که می دانید کلاژن و چربی دو عنصر مهم در بدن انسان هستند. وظیفه این دو عنصر حفظ جوانی و شادابی پوست است. وجود کلاژن و چربی کافی در پوست باعث جلوگیری از چین و چروک و شل شدگی پوست می شود. افزایش سن و عوامل محیطی همانند آفتاب باعث پیری پوست می شود. بنابراین عوارض آن در پوست ظاهر می شود. تزریق ژل یک روش درمانی برای رفع علایم پیری در افراد است که در ادامه توضیح می دهیم.

در علم پزشکی برای برجسته سازی از فیلر استفاده می کنند. فیلر به معنی پرکننده می باشد. برخی از افراد به اشتباه فیلر را معادل با ژل می گیرند که این مساله صحیح نیست. فیلر طیف وسیعی از مواد پرکننده را شامل می شود که ژل تنها یکی از این موارد است. ژل تزریقی در اینجا از خانواده ژل هیالورونیک اسید است. این ژل خصوصیات مورد نظر برای پرکنندگی را داراست. بنابراین مورد تایید پزشکان است.

اثرات تزریق ژل

تزریق ژل ، پوست را بازسازی کرده و حجم از دست رفته را به آن باز میگرداند. همچنین میزان هیدراته پوست را بهبود می بخشد و تاثیرات مثبتی بر فرم و ظاهر پوست ایجاد می کند. فیلرها موجب می شوند تا به شکلی کاملا طبیعی پوست جوانسازی شود و حالت خستگی و خمودی چهره از بین برود. تزریق ژل یک راهکار بی خطر برای پوست است. پس از تزریق ممکن است کمی قرمزی و یا تورم در محل تزریق دیده شود که به سرعت رفع خواهد شد. امروزه از ژل برای رفع علائم پیری استفاده میشود.

گروه های متفاوتی از فیلرهای بافت نرم وجود دارند که ویژگی مشترکشان تزریق زیر پوست است. این محصولات ضخامت های متفاوتی نیز دارند به این صورت که هر چه ناحیه تزریق ژل عمیق تر بوده و نیاز به ایجاد برآمدگی بیشتری در پوست باشد، از محصولات ضخیم تر آن استفاده می شود. در افراد جوان بدون علائم شدید پیری پوست نیز، از پر کننده های بافت نرم جهت افزایش حجم در نواحی گوناگون مانند، سینه، گونه، لب و … استفاده می شود.

لینک های مهم :

لیزر رها , لیزر مو رها , لیزر موهای زائد , هزینه لیزر موهای زائد صورت , عوارض لیزر موهای زائد صورت , لیزر موهای زائد بدن , لیزر موهای زائد بیکینی , فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد , لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی , لیزر موهای زائد زیر بغل , قیمت لیزر موهای زائد , لیزر مو , میکرودرم ابریژن , تزریق ژل | میکرودرم , قیمت تزریق ژل

ژل های پر کننده از چه چیزی تشکیل شده اند؟

ژل های پرکننده مورد استفاده در تزریق ژل ، از انواع مختلف مواد طبیعی و مصنوعی ساخته شده اند. این ژل ها سال هاست که مورد استفاده قرار می گیرند. این ژل ها به دو دسته دائمی و موقت تقسیم می شوند.

ژل تزریقی دائمی

ژل های دائمی به دلیل استفاده از فیلرها با مواد مصنوعی و جابجایی و ایجاد التهاب در پوست، مردود می باشند و استفاده از آن ها توصیه نمی شود.

ژل تزریقی موقت

ژل های تزریقی موقت با طول عمر های متفاوت بین 6 تا 18 ماه موجود می باشند. ژل تزریقی موقت از محصولاتی مانند: کلاژن، اسید هیالورونیک و هیدروکسی آپاتیت کلسیم تشکیل شده اند. این مواد به صورت طبیعی نیز در بدن وجود دارند. کلاژن یک پروتئین حفاظتی مهم برای پوست می باشد. اسید هیالورونیک نیز به حفظ آب پوست کمک نموده و به آن حجم و فرم می دهد.

ژل هیالورونیک یک نوع ماده پر کننده طبیعی در بدن انسان می باشد. هنگامی که خط خنده  ( چین نازولبیال ) عمیق تر شود، لب ها شروع به نازک شدن می کنند. در نتیجه گوشه های آن دچار افتادگی شده و چین و چروک هایی ظاهر می شوند. فیلر های اسید هیالورونیک در زیر این خطوط چین ،گودی ها و یا چروک پیشانی تزریق می شوند تا حجم از بین رفته را جایگزین کنند.

مکانیسم اثر بخشی ژل ها به این صورت می باشد که ابتدا با تزریق در ناحیه مربوطه، یک جوانسازی فیزیکی اتفاق می افتد و چین و چروک ها و گودی ها پر می شوند. سپس با تحریک محل تزریق، عمل کلاژن سازی در پوست آغاز می شود. همچنین با توجه به جذب آب توسط ژل ، رطوبت پوست افزایش یافته و با بالا رفتن گردش خون در آن ، شاداب تر می شود.

انواع فیلرهای تزریقی

فیلرهای تزریقی به انواع زیر تقسیم می شوند:

فیلر ®JUVEDERM

این نوع فیلر یک پر کننده حاوی اسید هیالوروتیک است. انواع گوناگونی دارد که با توجه به میزان افزایش حجم متفاوت می باشند. نوع ®JUVEDERM Ultra plus بیشترین افزایش حجم را ایجاد می کند. از این فیلر معمولا در تزریق ژل گونه ها ، لب ها ، پر کردن خطوط گوشه دهان و چین های خنده استفاده می شود.

فیلر ®Restylane

نوعی دیگر از پرکننده قابل تزریق حاوی اسید هیالوروتیک می باشد. این فیلر باعث افزایش حجم متوسط می شود. Restylane®Fine Lines  نسبت به ®Rgular Restylane افزایش حجم کمتری ایجاد می کند. از کاربردهای آن می توان به رفع خطوط و چروک ریز در اطراف دهان اشاره کرد. از این فیلر همچنین در تزریق ژل برای پوشانیدن برجستگی های چربی در پلک بالایی استفاده می شود.

عوارض تزریق ژل

یک مساله مهم در تزریق ژل وجود دارد که در صورت رعایت نشدن می تواند مشکلات و خطرات جدی داشته باشد. تزریق ژل توسط متخصصان و پزشک مجرب. این روزها مراکز زیادی اقدام به تزریق ژل می کنند حتی آرایشگاه ها. ولی بخاطر حفظ سلامتی تان در هر مرکزی اینکار را انجام ندهید.

در چنین مراکزی دو تهدید بزرگ در کمین شماست. ژل نامرغوب و غیراستاندارد و تقلبی و کارنابلدی تزریق کننده. در صورتی که حتی کیفیت ژل خوب باشد ولی تزریق کننده تکنیک لازم را نداند شما با مشکل مواجه می شوید. در صورت ضد عفونی نکردن و عدم رعایت شرایط استریل، محل تزریق می تواند عفونت کند.

در صورتی که شما مکان مناسبی را با فرد مناسب برای تزریق ژل انتخاب کنید ، تنها عارضه تزریق ژل می تواند تورم و التهاب کوتاه مدت 2 و یا 3 روزه باشد. برخی مواقع کبودی و خون مردگی مختصری هم وجود خواهد داشت که سریعا رفع می شود. بنابراین با انتخاب درست عورض تزریق ژل عملا وجود ندارد.

ژل های تزریقی خطرناک

برخی ژل های تزریقی عوارض خطرناکی دارد. مثل تزریق ژل دائمی. نظر برخی از پزشکان بر این است که در این ژل ها از مواد سرطانزا استفاده شده است. برخی از افراد نسبت به این ژل ها حساسیت نشان می دهند. سیستم ایمنی این افراد سعی در دفع آن می کند که این تازه شروع مشکلات است.

بهترین ژل تزریقی

بهترین ژل تزریقی ، ژلی هست که در بدن حساسیت ایجاد نکند. همچنین بایستی به مرور قوام و دوام خود را از دست ندهد. برخی از ژل ها در چند ماه اول هیچ مشکلی را ندارند ولی بعد از گذشت چند سال به حالت گوله گوله در میایند. تخلیه این ژل ها سخت خواهد بود.



:: موضوعات مرتبط: کلینیک زیبایی , ,
:: برچسب‌ها: تزریق ژل , فیلر , تزریق ژل گونه , تزریق ژل لب , تزریق ژل برای لاغری صورت , تزریق ژل چانه , تزریق ژل پیشانی , تزریق ژل صورت ,
تاریخ : چهار شنبه 23 مرداد 1398
بازدید : 87
نویسنده : سئو سایت نوین

یکی از مشکلات و معضل های که همیشه خانم و گاهی اوقات آقایان با آن درگیر هستند رشد زیاد از حد مو در برخی از نواحی های قسمت بدن است که سبب می شود فرد مجبور شود به صورت مرتب آنها را از بین ببرد.

موهای زائد یا موهای ناخواسته به صورت موضعی در بدن ایجاد می گردند که عموما غیرمعمولی می باشند و به دلیل رنگ تیره ی که دارند سبب می شود تا غیر طبیعی بودن آنها بیشتر در معرض دید باشد. بیشترین محلی که این موها رشد می کنند در قسمت های لب فوقانی ، چانه ، نواحی دو سمت صورت، از محل ناف به سمت پایین و در فرورفتگی کمر ، به رنگ تیره و سیاه می باشند.

به صورت تقریبی همه ما دوست داریم که موهای زائدی که در بدن ما هستند از بین بروند و از وجود آنها ناراضی هستیم و یا دوست داریم حداقل میزان سرعت و ضخامت آنها را کم نماییم .

در این حیطه محصولات زیادی میباشند که ادعا می کنند می توانند به صورت کامل موهای زائد را حذف نمایند و اما در عمل نمی توانند برای شما موثر باشند. رفع موهای زائد با لیزر یکی از روش های به روز است. لیزر موهای زائد یکی از روش های به روز برای حذف موهای زائد می باشد.

 

روش های از بین بردن موهای زائد

باید بدانید که پیدا کردن روشی که بتواند به صورت کامل موهای شکم ، پا ، زیر بغل یا گردن، گوش ، بازو و ناحیه تناسلی و کشاله ران هم کار راحتی نمی باشد و به صورت کلی برای حذف کردن موهای زائد دو روش را داریم :

1)روش های دائمی

2)روش های موقتی

روش های موقتی روش های هستند که باید حذف موهای زائد به صورت موقتی می شوند از جمله موبر، موم ، اپیلاسیون و تیغ و … هستند .

لیزر موهای زائد ، یکی از عمومی ترین و رایج ترین روش های است که در ایالت متحده آمریکا انجام می گردد و دومین جراحی پس از جراحی جوان سازی و رفع چین و چروک پوست است.

تا کنون ثابت شده که برای از بین بردن موهای زائدی که در قسمت های گسترده پوشیده از مو هستند هیچ روشی بهتر از لیزر وجود نداشته است و هیچ روش دیگری مانند لیزر نمی تواند چندان موثر و با دوام باشد.

اگر بخواهیم این روش را با موم انداختن یا واکس و شمع مقایسه کنیم باید بدانیم که الکترولیز موهای زائد یا تیغ زدن لطیف تر و صاف تر می باشد.

با این شیوه ی ملایم می توانیم موی همه ی بخش های بزرگ بدن را به شیوه ی با تاثیر و همچنین با کم ترین ناراحتی و بی نیازی و استراحت و بدون اینکه نیازی باشد از منزل بیرون برویم ، از بین ببریم . یکی از رایج ترین عمل های زیبایی که امروزه انجام می شود حذف موهای زائد صورت و بدن می باشد.

از دیگر عواملی که می تواند بر نتیجه درمان لیزر حاصل شود می توان به نژاد ، سن ، مقدار هورمون ها ، داروی مصرفی و قسمت مورد نظر بدن که بر رنگ مو و میزان زبری موثر باشد ، اشاره نمود.

انواع دستگاه لیزر موهای زائد

برای برطرف کردن موهای زائد وسایل مختلفی استفاده می گردد ، در روش قطعی حذف موهای زائد پرتو لیزر با انرژی کم برای ناتوان کردن و تخریب فولیکول‌های رشد فعال مو استفاده می شود.

بسته به نوع پوست ، بزرگی مو و ضخامت و رنگ و محل ناحیه تحت درمان لیزر موهای زائد ، زمان بندی جلسات درمان و یکی از وسایل ترکیبی یا وسایل زیر به کار گرفته می شود:

لیزر الکساندرایت
• لیزر روبی (یاقوت)
• لیزر Nd:YAG
• سیستم نور پالسی شدید
• لیزر دایود

رفع موهای زائد با لیزر

برای اینکه در لیزر موهای زائد هیچ آسیبی به شبکیه یا قرنیه وارد نشود از یک چشم بند محافظ چشم استفاده می شود . موی محل مورد نظر اگر که نیازی به اصلاح باشد باید به گونه ی اصلاح گردد که از بلندی آن روی پوست چند میلی متر بیشتر نباشد. از ابزار سرد کننده یا ژل سرد بخصوصی در جهت حفاظت از لایه های خارجی استفاده می گردد که افزون بر اثر حفاظتی آن ، به علت سهولت نفوذ نور لیزر درون پوست می توانند بر کارکرد روش حذف موهای زائد با لیزر افزوده کند.

لیزر چه اثراتی بر روی موهای زائد داشته است ؟

• کم شدن میزان موها
• کم شدن سرعت رشد مو
• نازک تر شدن موها
• رنگ موها کم رنگ می شود که همه ی این دلایل سبب می شود که محل درمان طبیعی تر جلوه دهد.

تعداد جلسات لیزر موهای زائد

روش لیزر موهای زائد به پروسه رشد پیازهای مو در چرخه رشد آنها آسیب وارد می نماید . اما متاسفانه همه ی پیازهای مو در مرحله رشد دارای زمان بندی یکسانی نمی باشند ، افزون بر اینها میزان جلسه ها بستگی به شرایط پوستی بیمار و درمان مورد نیاز او داشته است .

ماندگاری و دوام لیزر موهای زائد

از این روش زمانی استفاده می شود که قصد حذف دائم موها را داشته باشیم ، در صورتی که برای بدست آوردن این نتیجه باید سه تا هشت جلسه صبر کرد تا مطمئن شوید که همه ی فولیکول‌های رشد فعال مو کاملاً از بین رفته اند . برای درمان قطعی و پدید شدن نتیجه ی بهتر باید تلاش کنید که بهترین مرکز لیزر موهای زائد صورت و بدن را انتخاب نمایید.

 

عوارض لیزر موهای زائد

امروزه خوشبختانه عموما انجام لیزر موهای زائد دارای هیچ عارضه ی جانبی نداشته و همه ی خطراتی که ممکن است بیمار بعد از آن مبتلا شود ، به او اطلاع داده می شود . اگر توصیه ها و دستورهای را که مختصص به بیمار می دهد ، رعایت کند سبب می شود که خطرهای که احتمال بروز بعد از لیزر موهای زائد صورت و بدن را دارند ، به حداقل برسند.

لینک های مهم :

لیزر رها , لیزر مو رها , لیزر موهای زائد , هزینه لیزر موهای زائد صورت , عوارض لیزر موهای زائد صورت , لیزر موهای زائد بدن , لیزر موهای زائد بیکینی , فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد , لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی , لیزر موهای زائد زیر بغل , قیمت لیزر موهای زائد , لیزر مو , میکرودرم ابریژن , تزریق ژل | میکرودرم , قیمت تزریق ژل

مراقبت های قبل از لیزر موهای زائد

از بین بردن موهای زائد امروزه از مسائلی است که افراد بسیار به آن توجه داشته اند و برای آن روش های مختلفی بکار گرفته شده است . امروزه لیزر از جمله روش های که بسیار کاربرد داشته است و افراد زیادی از آن استقبال کرده است .
عمل لیزر به واسطه نوعی نور صورت می گیرد که در طول موج خاصی به پوست می رسد . اما بسته به کدام بخش از پوست برای آن در نظر گرفته شده طول موج نوری متفاوت می باشد.

باید دقت داشته باشید که پیش از عمل لیزر موهای زائد و بعد از آن فرد می تواند نکاتی را رعایت کند که نتایج بهتری از این موضوع حاصل شود . در ادامه برخی از شرایط بیان شده است:

مهمترین مراقبت های قبل از لیزر موهای زائد

1) اگر فرد پیش از آن که لیزر را انجام دهد برنزه کرده باشد باید صبرنماید تا آثارلیزر به صورت کامل از بین بروند . چون در صورتی که پیش تر شخص برنزه کرده باشد و فاصله زیادی از آن نگذشته باشد ، هنوز بر روی پوست آثار آن باقی مانده است و انجام دادن لیزر سبب می شود که سوختگی یا تاول بر روی پوست انجام شود . به همین علت ایده آل تر این است که شخصی که قصد دارد لیزر را انجام دهد در مدت 4تا 6 هفته به صورت مستقیم در معرض آفتاب قرار نگیرد.

2) پیش از انجام لیزر بهترین زمان برای تراشیدن مو 2 یا 3 روز قبل است .

3) در صورتی که فرد دارای سابقه تبخال باشد پیش از آنکه لیزر را انجام دهد باید از اقداماتی پیشگیرانه در یک روز یا دو روز پیش استفاده نماید.

4) باید دقت شود پیش از آنکه لیزر انجام شود موهای زائد را با بند و موچین و اپیلاسیون بر نداشته و برای انجام این کار از تراشیدن با تیغ استفاده شود .

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد

1)باید بعد از انجام لیزر تا حدود یک ساعت از انجام دادن تمرین های بدنی سنگین خودداری کرد.

2)بعد از انجام لیزر ممکن است پوست حساس شود توصیه می شود که تا 3 هفته از اپیلاسیون یا بند انداختم استفاده نشود.

3)شخصی که عمل لیزر را انجام داده است تا 1 و نیم ماه نباید در برابر معرض مستقیم نور خورشید قرار بگیرد و باید از آفتاب دوری نماید.

4)برای پیشگیری کردن از آسیب های پوستی بهتر است شخص از ضد آفتاب SPF 15 استفاده نماید .

5) بخش های که لیزر شده نباید دستکاری یا سایده شوند.

6)فردی که لیزر را انجام داده است می تواند برای آب رسانی به پوست خود از یک کرم مرطوب کننده استفاده نماید.

7)هیچ وقت نباید پس از انجام لیزر از کرم های که دارای مواد شیمیایی هستند یا قوی می باشند مانند بنزوئیل استفاده کرد .

پس از اینکه عمل لیزر موهای زائد انجام شود اگر فرد به توصیه های گفته شده عمل کند و طول موجی نوری که ساطع شده در حد ایده آل باشد ، هیچ ضرری و خطری برای شخص نخواهد داشت .

لیزر موهای زائد و شیردهی

خانم های باردار و شیرده دارای شرایط ویژه ی هستند ، در دوران بارداری این افراد با تغییرهای هورمونی بدن روبرو می باشند که باید از انجام لیزر جلوگیری کنند . در زمان شیردهی و بارداری بروز هایپرپیگمنتاسیون افزایش پیدا می کند ، هنگامی که عمل لیزر در دوران شیردهی صورت بگیرد موجب می شود در ملانین ها تغییراتی شکل بگیرد پس توصیه می شود از انجام این کار خوداری گردد . در دوران بارداری نیز به بانوان توصیه میشود که لیزر را انجام ندهند.

تاثیرگذاری لیزر موهای زائد به چه صورتی است؟

برای از بین بردن موهای زائد به صورت کامل از سه روش استفاده می شود که عبارت اند از:

الکترولیز ؛ لیزر ؛ دارو

اگر لیزر صورت بگیرد سبب می شود که موهای زائد نازک تر شوند و همچنین میزان آنها کم شود ، اگر می خواهید موها به صورت کامل از بین بروند نیاز است که لیزرموهای زائد صورت گیرد و شخص هر 4 تا6 جلسه لیزر درمانی را باید انجام بدهد.

لیزر موهای زائد به عنوان یک روش درمانی قطعی می باشد البته این کار به شرط این است که بیمار دارای مشکلات هورمونی نباشد، در صورتی که شخص این مشکلات را نداشته باشد می توان به سرعت سبب حذف موهای زائد شد و برای همیشه این موها از بین بروند.

طبق توصیه و پیشنهاد متخصصان کلینیک های زیبایی بهتر است بیمار به تعداد جلسات پزشک خود دقت کند و حتما آنها را دنبال نماید تا به صورت قطعی با موهای زائد خداحافظی نماید.

آیا لیزر موهای زائد درد دارد؟

باید توجه داشته باشیم که اصلا هیچ دردی نخواهد داشت ، در صورتی که شخص حساس می باشد پیشنهاد می شود که از پماد های بی حسی برای این کار استفاده گردد.

چه زمانی پس از لیزر موهای زائد شخص می تواند آفتاب بگیرد؟

طبق توصیه متخصصان و پزشکان ، شخص بعد از اینکه عمل لیزر را انجام داد باید به مدت 3 ماه از آفتاب گرفتن جلوگیری نماید.

انجام عمل لیزر برای چه افرادی ضرر دارد؟

1)بانوان شیرده و باردار بهتر است از لیزر موهای زائد خوداری نمایند

2) افرادی که دارای بیماری های عصبی هستند نباید لیزر را انجام بدهند.

3) اگر شخص در بدن خود ، در ناحیه که قصد دارد عمل لیزر انجام شود دارای زخم یا عفونت است بایداز لیزر خودداری نماید.

آیا لیزر موهای زائد می تواند برای باروری و غدد لنفاوی تاثیری داشته باشد؟

در پاسخ این سوال باید بگوییم که خیر . اگر انجام عمل لیزر بر روی ناحیه بیکینی و زیر بغل صورت بگیرد هیچ گونه ی تاثیری بر روی تخمدان یا بافت سینه ها نداشته و همچنین هیچ تاثیر از لیزر موهای زائد بر روی غدد لنفاوی مشاهده نشده است و شخص می تواند با خیال راحت به انجام عمل لیزر بپردازد.

آیا لیزر موهای زائد سبب ایجاد سوختگی می گردد؟

در زمان لیزر سوختگی ایجاد نمی گردد البته این شرایط در هنگامی است که کار در محیطی پاکیزه و به دست متخصص صورت بگیرد ، اگر لیزر به وسیله ی شخصی مختصص صورت نگیرد ممکن است سوختگی رخ دهد . پیشنهاد ما این است که حتما پیش از آنکه لیزر را انجام دهید به کلینیک های درمانی معتبر مراجعه نمایید.

اقدامات بعد از لیزر موهای زائد

در بین جلسه های لیزر توصیه می شود که شخص از کندن موها و بند انداختن جلوگیری کند ، همواره به شخص توصیه می شود که از 14 روز پیش این کارهای را انجام ندهد و در زمان لیزر فقط برای حذف موهای زائد از تیغ استفاده نماید.

ممنوعیت انجام لیزر موهای زائد برای چه افرادی می باشد؟

عموما برای بیشتر افراد از لیزر موهای زاید استفاده می شود ، در صورتی که تعدادی از افراد نمی توانند از لیزر موهای زائد استفاده کنند در ادامه به برخی از این موارد اشاره کرده ایم :

1)برای افرادی که دارای پوست های تیره که روشن و کرکی هستند ، لیزر دارای تاثیرات بسیار پایینی می باشد.

2) افرادی که حمام آفتاب گرفته یا برنزه کرده و سولاریوم هستند پیشنهاد می شود بعد از 3 ماه از گذشت آن به انجام لیزر موهای زائد بپردازند ، به دلیل اینکه برای این اشخاص تاثیرات آن را تا بعد از 3 ماه مشاهده می نمایند

3) افرادی که تبخال فعال دارند بهتر است لیزر را انجام ندهند.

آیا وجود زخم مانع از انجام لیزر مو زائد است ؟

زخم عفونی: اگر شخصی که لیزر را انجام دهد در قسمت مورد نظر داری زخم عفونی باشد توصیه می شود حتما بعد از درمان زخم به انجام لیزر ادامه دهد ، برای این گونه افراد توصیه می شود از لیزر خوداری نمایند.

بانوانی که شیرده و باردار هستند نباید در این دوران از لیزر استفاده کنند.

افرادی که مصرف آکوتان دارند پیشنهاد می شوند بعد از قطع مصرف به لیزر بپردازند ، زیرا آکوتان سبب می شود که تاثیرات لیزر کم گردد از طرفی دیگر آکوتان موجب می شود که پوست حساس شود و بعد از آن نازک گردد به همین دلیل با انجام لیزر این امکان وجود دارد که در پوست اسکار و لک به وجود آید.

پسوریازیس

تعدادی از افرادی که بیماری های پوستی دارند مانند ویتیلیگو ، پسوریازیس سبب می شود که در هنگام لیزر این بیماری موجب ایجاد سوختگی و زخم شوند. به این گونه افراد پیشنهاد می شود که لیزر موهای زائد را انجام ندهند.

در افرادی که سابقه کلوئید داشته ، انجام عمل لیزر موهای زائد این امکان را دارد که دچار سوختگی یا زخم گردند ؛ علاوه بر آن لیزر موهای زائد در چنین اشخاصی امکان به وجود اوردن گوشت اضافه را نیز پدید می آورد .

آگزما یا آکنه

شخصی که دارای بیماری های عفونی اگزما یا آکنه است ، با انجام عمل لیزر موهای زائد این بیماری ها (آکنه و اگزما) فعال تر شوند و در نهایت سبب شود تا در بدن انتشار عفونت رخ دهد .

ماینوکسیدیل

افرادی که ماینوکسیدیل مصرف می کنند اگر لیزر را انجام بدهند سبب می شود که پر مو شوند به دلیل اینکه این دارو در زمان لیزر درمانی می توانید تاثیری برعکس داشته باشد و نه فقط موجب کم شدن موهای زائد نمی گردد بلکه موجب می شود این موها بیشتر شوند.

افرادی که از ترکیب های طلا استفاده می نمایند به آنها پیشنهاد می شود لیزر درمانی را انجام ندهند و یا تا پایان مصرف ، عمل لیزر را به تعویق بیاندازند.

لوپوس

افرادی که دارای بیماری لوپوس هستند ، پوستشان حساس به نور می باشد به دین ترتیب به آنها پیشنهاد می شود که هیچ گاه لیزر موهای زائد را انجام ندهند.

برای کسانی که دارای موهای زائد زیادی هستند آیا لیزر موهای زائد توصیه می شود؟

در پاسخ به این سوال باید این گونه جواب داد که خیر . لیزر به تنهایی نمی تواند سبب شود تا موهای زائد به صورت کامل از بین بروند. تنها در برخی از بیماران علت پر مو بودن بیماران مشکلاتی هورمونی می باشد ، پس این افراد باید در ابتدا این مشکلات هورمونی خود را برطرف نمایند و یا اگر کیست زنانه ی در آنها وجود دارد آن را برطرف نمایند.

بعد از آن با لیزر می تواند تارهای مویی مزاحم را برطرف نمایند . البته نباید فراموش کرد که پر مویی آزاردهنده نیز می توانند تخمدان پلی کیستیک باشند.

در صورتی که مشکل پر مویی ، هورمون ها نباشند آیا می توان برای همیشه لیزر موهای زائد را از بین برد؟

بله – اگر مشکلات هورمونی و کیستی در جریان نباشد می تواند از لیزر کمک گرفت و این مشکلات را به راحتی از بین برد . در درمان لیزر موهای زائد هر چقد پوست روشن تر باشد و موها تیره تر باشد سبب می شود که تارهای مویی زیادتری رفع گردد.

چه ارتباطی میان رنگ پوست و اثربخشی لیزر موهای زائد وجود دارد؟

افرادی که رنگ پوست تیره دارند ، با انجام لیزر دیر به نتیجه می رسند به معنی دیگر در صورتی که در وضعیت عادی تعداد جلسه ها درمانی 6 جلسه باشد ، افرادی که پوست تیره داشته اند باید 8تا9 جلسه به کیلینک های زیبایی مراجعه نمایند. پیشنهاد می شود کسانی که سولاریوم یا آفتاب گرفته اند ، تا هنگامی رنگ پوستشان به بهبودی کافی نرسیده از درمان لیزر درمانی استفاده نکنند.

لیزر موهای زائد به چه افرادی پیشنهاد نمی شود؟ افرادی که بیماری های خاصی مانند لوتوس داشته اند، با انجام چنین لیزرهای در واقع بر شدت بیماری خود افزوده اند . در اصل درصورتی که دچار بیماری خاصی هستید باید پیش از آنکه کاری انجام دهید با یک پزشک متخصص مشورت کنید . کسانی که دارای باتری قلبی هستند باید حتما با پزشک خود در این باره مشورت های لازم را انجام دهند.

تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر موهای زائد

برای لیزر موهای زائد در کلینیک لیزر رها تعداد جلسه های نیاز می باشد.

برای هر شخص تعداد جلسه های که نیاز است به نژاد ، ضخامت و خیلی عوامل دیگر مرتبط می باشد در صورتی که این میزان تقریبی می شود که برای هر ناحیه از بدن به چه جلساتی نیاز است:

لیزر موهای زائد صورت

معمولا برای اینکه به صورت کامل موهای زائد صورت را از بین برد به 4 جلسه نیاز است در برخی از شرایط افراد باید برای حذف این موها 8 جلسه را به کار بگیرند.

لیزر موهای زائد بدن

برخی از قسمت های بدن مانند دست و پا ،تنه، زیربغل، کشاله ران هستند که با انجام لیزر صورت می گیرند ، در این نواحی می توان از لیزر کمک گرفت که بسیار هم موفق می باشد چون در قسمت های حساسی مثل زیربغل که افراد با روش قدیمی از بین می برند به غدد لنفاوی آسیب جدی وارد می شد در صورتی که هیچ آسیبی با لیزر موهای زائد به غددلنفاوی وارد نمی شد بلکه فقط به راحتی موهای زائد این قسمت از بین می روند.

برای نواحی گفته شده به 4جلسه نیاز می باشد در صورتی که این موضوع می تواند برای افراد  5 تا 6  جلسه باشد. عموما در کلینیک زیبایی ما افراد از لیزر موهای زائد 4 الی 6 می باشد. خوشبختانه امروز در حیطه لیزر موهای زائد هم تکنولوژی پیشرفت کرده و هم دستگاهه جدیدتر شده اند که می توان در نواحی ژنیتال از آن نیز استفاده کرد.

آیا لیزر موهای بدن عارضه ای دارد ؟

البته باورها و نگرانی های وجود دارد که کاملا در مورد این موضوع اشتباه هستند که لیزر موهای زائد ژنیتال این امکان را دارد که عوارضی را در پیش داشته باشد ، متخصصان و پزشکان اعلام می کنند که هیچ گونه عوارضی در موهای زائد ژنیتال وجود ندارد و شخص به راحتی می تواند این کار را انجام بدهد. در کلینیک لیزر رها افرادی حضور دارند که بسیار آموزش دیده و باتجربه هستند و می توانند این کار را به درستی انجام بدهند.

یکی از روش های که درد سرهای کمتری دارد و بی عارضه محسوب می شود لیزر موهای زائد است که در طول حداکثر زمان 20 دقیقه قادر است این کار را انجام بدهد. هیچ گونه زخمی با انجام لیزر بر روی پوست شخص ایجاد نمی شود بلکه فقط امکان دارد که این ناحیه لیزر شده کمی قرمز شود که جایی هیچ گونه نگرانی نمی باشد و در زمان خیلی کوتاهی از بین خواهد رفت .

لیزر موهای زائد هیچ لک و اسکاری نیز به جایی نمی گذارد . تنها چیزی که باید دقت کنید این است که در نزد پزشکی متخصص و مجرب این کار صورت بگیرد و میزان تعیین انرژی لیزر در طول لیزر درمانی بسیار مهم و ضروری است.

تاثیر کلفتی و تیرگی موها در لیزر مو چقدر است ؟

با توجه به آنچه تا کنون بیان شد ، هر چقد میزان کلفتی و تیرگی مو بیشتر باشد لیزر موفق تر است و برعکس این موضوع نیز وجود دارد یعنی اگر موها بور یا کم رنگ باشند تاثیر پایین تری روی مو داشته است که می تواند چیزی حدود   30 تا 40  درصد سبب حذف موها شوند در صورتی که لیزرهای نیز وجود دارند که می توانند حدود70تا80درصد بر روی این موها تاثیر پذیر باشند.

در رابطه با لیزر موهای زائد این نکته نیز وجود دارد که تعداد جلسه ها به محل موهای زائد نیز بستگی دارد مثلا در صورت عموما موهای که در چانه وجود دارند به نسبت دیگر نقاط صورت به درمان با لیزری قوی تر نیاز دارندوبه جلسه های زیادتری برای درمان نیاز داشته ایم. البته این اشتباه دیگری در مورد لیزر موهای زائد وجود دارد که می تواند در موها سبب سفیدی شود ، اما باید بدانید که اشتباه است و هیچ تاثیری بر سفیدی ندارد و پایه علمی نداشته است .

در نهایت باید بدانید که در پایان جلسه های لیزر شما 80 تا100 درصد با نتیجه عالی پیش رفته اید و به صورت کامل موها از بین خواهند رفت .

لیزر موهای زائد دارای دستگاههای متفاوتی می باشد که در هر کلینیک از یک یا چند دستگاه استفاده می کنند البته پزشک با توجه به سن ، جسنیت ، ضخامت مو و …. از آنها برای حذف موهای زائد استفاده می کند.

انتخاب عمل لیزر موهای زائد چگونه است؟

این روش بدون درد است و بسیار تاثیر گذار می باشد، با استفاده از این روش می توانیم برای همیشه از شر موهای زائد خلاص شویم . لیزر موهای زائد هیچ زخم یا اسکاری بروی پوست باقی نمی گذارد و به نسبت دیگر روش ها به زمان کمتری نیاز دارد. با استفاده از لیزر می توان موهای زائد قسمت های حساس را از بین برد مانند کمر، ناحیه تناسلی و …..
افرادی که به کلینیک لیزر رها مراجعه می کنند در ابتدا خواستار از بین بردن موهای زائد ناحیه تناسلی ، صورت ، زیر بغل و … می باشند این در حالی است که آقایان می خواهند لیزر موهای زائد کمر ، صورت و سینه و پاها را انجام بدهند.خوشبختامه امروزه دستگاه های زیادی وجود دارد که می تواند در نواحی متفاوت لیزر موهای زائد را انجام بدهد.

لیزر موهای زائد کل بدن

همیشه برای مشتریان این سوال مطرح است که لیزر تمام بدن چه شرایطی دارد که اغلب این افراد خانم هستند زیرا می دانند که این موضوع سبب افزایش جذابیت و زیبایی آنها خواهد شد.

هزینه لیزر موهای زائد

نمی توان به صورت دقیق به قیمت لیزر موهای زائد اشاره کرد زیرا به زمان و جسات ها و ناحیه مورد نظر و … بستگی دارد، و نوع دستگاه نیز بسیار تاثیر پذیر در قیمت می باشد. مسئله دیگری که بسیار مهم است خود شخص است که دارای چه نوع پوست و موی می باشد . طبیعی است که اشخاصی که دارای پوستی هستند که زودتر به نتیجه می رسند از هزینه ی و زمان کمتری برخوردارند.مثلا افرادی که پوست سبزه یا گندمگون یا افرادی که موهای ظریف و باریکی دارندبه تعداد جلسات زیادتری نیازمند هستند. در شرایط عادی برای رفع موهای زائد بین 6 تا8 جلسه نیاز می باشد.

لیزر موهای زائد چگونه انجام می گیرد؟

برای انجام لیزر موهای زائد برای هر قسمت بدن ، درجه بندی ویژه ی صورت می گیرد زیرا که پوست در برخی از شرایط ظریف و حساس تر می باشد و در برخی از نواحی دیگر ضخیم تر و باقوام تر است به همین ترتیب برای لیزر کلی بدن نیاز است تا دقت بیشتری صورت بگیرد که مبدا موجب سوزش یا درد شود.

نکته ی دیگری که در رابطه با هزینه لیزر کل بدن مد نظر است این است که در افراد لاغر یا چاق به علت وسعت پوست هزینه های که وجود دارد متغییر می باشد. لازم است که بعد از تمام شدن دوره های درمانی فرد برای جلوگیری از رویش مجدد مو هر 12 ماه یکبار به کلینیک مراجعه نماید و اقدام به تمدید لیزر کل بدن در یک جلسه کند.

بیمار پس از اینکه لیزر را انجام داد چه حسی دارد؟ انجام عمل لیزر با توجه به اینکه به زمان کمی نیاز دارد بسیار راحت و ساده است . عموما اشخاص بعد از اینکه اینکار را انجام می دهند حسی مانند یک بند انداختن دارند زیرا در طول زمان لیزر دردی را احساس نمی کنند. در کلینیک های زیبایی برای اشخاصی که پوستی حساس دارند از ژل های بی حسی استفاده می شود .

افرادی که به کلینیک لیزر رها مراجعه کرده اند بعد از انجام لیزر پوستی حساس دارند چون در کم ترین زمان ممکن و بدون درد می توانند از شر موهای زائد خلاص شوند.

انجام لیزر موهای زائد و بازگشت فوری به محل کار

شخص پس از اینکه لیزر موهای زائد را انجام داد به سرعت می تواند فعالیت های روزانه خود را انجام دهد و به زندگی عادی خود برگردد .ممکن است بعد از آن محل لیزر کمی قرمز شود که هیچ جای نگرانی نیست و بعد از مدت کوتاهی از بین خواهد رفت .افراد دقت داشته باشند که در معرض نور خورشید به مدت 24 ساعت قرار نگیرند.

فراموش نکنید که قرمزی پوست در اصل بیانگر واکنش پوست به نسبت لیزر می باشد.پس از اینکه لیزر صورت گرفت شخص می تواند از کرم های ویژه ی به دستور پزشک استفاده کند. در کلینیک لیزر رها به بیماران تصوریه می شود که از کرم های که اسیدگلیکولیک یا رتینوئیدها دارند استفاده نشود همچنین از مصرف لوازم آرایشی تا 24 ساعت جلوگیری شود.

لیزر موهای ناحیه تناسلی

تا کنون هیچ خاصیت برای موهای ناحیه تناسلی مشخص نشده و فقط سبب می شود که ظاهری نامطلوب و به عبارتی زشت پیدا کند . اگر موهای ناحیه تناسلی رشد کند و هیچ برنامه معینی برای حذفشان وجود نداشته باشد ممکن است خطر آفرین باشد و یکی از خطرهای رایج شپش ناحیه تناسلی می باشد.

اگر در این قسمت ها از ژیلت یا تیغ استفاده شود تارهای موی که در آن قسمت وجود دارد ضخیم تر می گردد و ریشه ها را تیره تر و کلفت تر می کندبه گونه ی که رنگ تیره ی موها بر روی پوست دیده می شود . افزون بر این موارد خارج نمودن مو ها و اپیلاسیون در چنین مواردی بسیار درد ناک است و ممکن است بعدها سبب شود که عارضه به دنبال داشته باشد مانند رشد زیر مویی پوست که پوست را ناهمواره می سازد و سبب ایجاد لکه های تیره و ایجاد اثر می شود.به همین علت توصیه می شود که از لیزر رفع موهای زائد برای این قسمت استفاده شود .

با توجه به تحقیق های صورت گرفته و مطالعات متخصصان ، استفاده نمودن از لیزر موهای زائد هیچ تاثیر سوئی بر فیزیک مردان یا زنان نداردو کم ترین عارضه را این روش به دنبال می آورد.یکی ازپر طرفدار ترین روش های است که در کشور ایران وجود دارد.

 

 

لیزر موهای زائد پا

اگر دوست دارید برای همیشه از شر موهای زائد در قسمت های متفاوت بدن مانند زانو ، ران و پا استفاده کنید پیشنهاد می شود لیزر موهای پا را انجام بدهید. در کلینیک زیبایی پزشکان از جدیدترین دستگاه ها برای ارائه نمودن خدمات به بیماران استفاده می کنند که بتواند بهترین نتیجه را برای افراد داشته باشد و در زمان یک جلسه قسمت وسیعی از آن تحت درمان قرار بگیرد. در کلینیک لیزر رها ، دستگاه های لیزری که وجود دارد برای همه نوع پوست و تارهای مویی مناسب می باشد و همچنین برای بهره برداری های پوستی قابل تنظیم می باشد .

اگر موهای پای شما ضخیم است می توانید بین 6 تا8 جلسه با مشاوره از پزشک و پیروی از دستورات او در این خصوص اقدام نماید . برای همه ی نوع پوست ها از جمله تیره ، روشن ، موهای ضخیم و نازک استفاده از این روش بسیار ایده آل و مفید میباشد . در خصوص لیز ر موهای زائد باید 3هفته پیش تر از آنکه این کار را انجام دهید موها را شیو نمایید و به هیچ عنوان آن ها را از ریشه نکنید. در طول درمان نیاز می باشد که از ژیلت یا تیغ برای اینکار استفاده کنید و اصلا موها ریشه کن نکنید.

هزینه لیزر موهای زائد پا چقدر است؟

لیزر موهای پا بسته به اینکه فرد مورد نظر چاق است یا لاغر و با میزان وسعت موها و نواحی مو هزینه های لیزر متغیر می باشد.علاوه بر آن نباید فراموش کردکه با توجه به نوع دستگاههی که استفاده می شود میتواند بر روی قیمت تاثیرگذار باشد بنابر این تا پیش از آن نمی توان هیچ گونه نظری بر روی قیمت و هزینه ها داشت.

بعد از اینکه دوره درمان تمام شد لازم است فرد هر 12 ماه یکبار برای تمدید درمان لیزر موهای زائد به کلینیک مراجعه نماید البته این تمدید تا 2 تا3 سال ضروری است و اگر این گونه نباشد ممکن است موهای زائد دوباره رشد کنند.

مشکلات مربوط به لیزر موهای زائد

موهای زائدی که در ناحیه تناسلی وجود دارد می تواند بر روابط جنسی اثری منفی داشته باشد و در برخی از افراد این موها حساسیت و خارش را به وجود می آورند و به ممکن است موها سبب ایجاد قارچ، عفونت پوستی، خارش، عفونت انگلی شوند و حشرات ریز را افزایش بدهند بنابر این در اثر تیغ که فرد دچار خونریزی و سوزش می شود.

در نتیجه در صورت استفاده از لیزر موهای زائد هم می توان به حذف موهای زائد کمک کرد و هم پوست ناحیه تناسلی روشن تر می شود. این تکنیک هیچ گونه درد یا سوزشی ندارد اما ممکن است از اشعه لیزر موهای زائد کمی احساس سوزش نمایید که این موضوع نیز کاملا طبیعی می باشد اما در کلینیک لیزر رها از دستگاه های پیشرفته و خنک کننده استفاده می شود که می توانند حرارت پوستی را تا لایه های عمقی کم کند تا بیمار هیچ گونه سوزشی را تجربه نکند .

عموما بعد از 4 جلسه که از لیزر موهای زائد سپری شد حدود 85 درصد تارهای مویی کم می شود و بقیه آنها ضعیف می گردند به علت حساسیتی که در ناحیه تناسلی وجود دارد ، باید درجه بندی اشعه لیزر خیلی دقیق و اصولی انجام شود تا هیچ آسیبی به پوست وارد نشود.

مزیت های لیزر مو در کلینیک لیزر رها

  • برخورداری از تخفیفات لیزر موهای زائد ویژه مناسبت های متفاوت
  • برخورداری از محیطی آرام و با رعایت اصول کاملا بهداشتی
  • انجام تمامی خدمات با کادری مجرب و با بهترین دستگاهها با تاییده از سوی سازمان جهانی
  • برخورداری از دستگاههای مختلف که متناسب با هر گونه تیپ پوستی ایرانی است و کم ترین عارضه ی را داشته است.

هزینه لیزر موهای زائد در کلینیک لیزر رها

هزینه لیزر موهای زائد به توجه به هر شخص و نیازهای او معین می شود . در کلینیک لیزر رها رضایت مشتری در درجه اول قرار دارد و با توجه به نوع پوستی شخص و جنس مو میزان جلسانی که نیاز میباشد هزینه آنها معین می شود. لازم است بدانید که در برخی از شرایط و مناسب ها توسط کلینیک لیزر رها به مشتریان عزیز تخفیف داده می شود .

یکی دیگر از نکاتی که بسیار در لیزر موهای زائد با تاثیر است نوع دستگاهی است که در لیزر موهای زائد استفاده می شود . خیلی از کلینیک ها هستند که از دستگاههای بی کیفیت و نسل قدیم استفاده می کنند که سبب می شود تعدادجلسات بیشتر شود و شخص به علت قیمت کم تر به آن مراجعه می نماید اما باید بدانید که در این شرایط نه تنها صرفه جویی صورت نگرفته بلکه به دلیل بالا رفتن تعداد جلسات بیشتر هزینه فرد نیز بالاتر می رود .

فراموش نکنید که در کلینیک لیزر رها از دستگاههای استفاده می شود که بسیار بروز می باشند و این دستگاه ها در دنیا مطرح می باشند و با کم ترین زمان و جلسه ممکن با توجه به جنس موی آنها و تیپ پوستی که دارند می توانند تاثیر پذیر باشند و در نهایت سبب جلب رضایت مشتری خواهند شد.



:: موضوعات مرتبط: کلینیک زیبایی , لیزر مو , ,
:: برچسب‌ها: فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد , قیمت لیزر موهای زائد , لیزر مو , لیزر مو رها , لیزر موهای زائد , لیزر موهای زائد بدن , لیزر موهای زائد بیکینی , لیزر موهای زائد زیر بغل , لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی ,
تاریخ : چهار شنبه 23 مرداد 1398
بازدید : 109
نویسنده : سئو سایت نوین

در مقاله نمای شیشه ای مختصری درباره نمای اسپایدر صحبت کردیم حال در این مقاله قصد داریم جزییات بیشتری از نمای اسپایدر و شیشه اسپایدر بگوییم. تا شما خوانندگان عزیز بتوانید با ذهنی باز متریال نمای ساختمان خود را انتخاب کنید.

معرفی شیشه اسپایدر:

علت نام گذاری نمای اسپایدر به این نام دو علت دارد که یکی به دلیل این است که یراق آلاتی که برای اتصال این شیشه اسپایدر استفاده می شود شبیه به عنکبوت هستند از این رو به آنها شیشه های عنکبوتی و در اصل شیشه اسپایدر گویند. دومین علتی که برای این نوع نام گذاری هست این است که شیشه های اسپایدر به صورت شبکه موزاییکی بر پایه محورها است شبیه به عنکبوت است از این رو به این نوع شیشه ها، شیشه های اسپایدر یا نمای اسپایدر گویند.

نماهای اسپایدر به دلیل اتصالات پیشرفته ای که نسبت به سایر ساختمان های اطراف خودشان دارند متمایز می شوند و توجه هر انسانی را به خود جلب می کند و هر بیننده ای مجذوب این شاهکار مهندسی می شود. بارزترین جایی که حتما با نمای اسپایدر بر خورده اید در بانک ها هست و مطمئنا برای شما هم اتفاق افتاده است که به این اتصالات خیره شوید و سعی کنید از زیبایی بی بدیل این شاهکار مهندسی سر در بیاورید که چگونه این شیشه ها که به صورت شبکه ای نمای ساختمان حساسی مثل بانک را پوشانده اند و چگونه استحکام کافی در زمان زلزله یا برخورد ضربه دارند.

حقیقت این است که شیشه ها و نمای اسپایدر سازه های پیشرفته ای هستند که توسط مهندسین عمران تمام محاسبات شیشه اسپایدر انجام می شود و در آن تمام الامان ها مانند ضربه، زلزله، آتش سوزی و غیره مورد محاسبه قرار می گیرد و سپس با توجه به کاربرد و سایر شرایطی که مهندسان پیشبینی کرده اند نمای اسپایدر را اجرا می کنند. گاه بدون ستون آلومینیومی، گاه با ستون آلومینومی، گاهی با سازه های کابلی و گاهی هم با تیغه های شیشه ای شیشه اسپایدر در محل ساختمان اجرا می شود.

 

نما اسپایدر

مزایا و معایب شیشه اسپایدر

در تمام مقالات سایت نمافراز تلاش شده است که درک درستی به خواننده نسبت به هریک از متریال هایی که در نمای ساختمان ها به کار می رود داده شود. یکی از مهمترین بخش ها که درک عمیقی از متریال های مختلف می دهد بخش مزایا و معایب هر متریال است در اینجا نیز قصد داریم مزایا و معایب نمای اسپایدر را بگوییم:

مزایای نمای اسپایدر:

•     وزن پایین نسبت به سایر نماها

•     شفافیت بی بدیل

•    نصب آسان

•     قدرت مانور بالا در نماهای پیچیده

•    تنوع بالا متناسب با هر کاربردی

•     مقاومت بالا در برابر ارتعاشات زلزله

معایب شیشه اسپایدر

•     پیچیدگی بالا برای نمونه های باز شو (از این رو اکثر نمای اسپایدر باز شو نیستند.)

•    حساسیت و کنترل بالا برای آب بندی شیشه اسپایدر

•     نیاز به محاسبات پیشرفته و پیچیده مهندسی برای اجرا

اجرای نمای اسپایدر:

شیشه اسپایدر

 

همانطور که مقدمه و در مزایا معایب شیشه های اسپایدر گفته شد محاسبات نمای اسپایدر الحق و الانصاف محاسبات بسیار پیچیده و دقیقی دارند. محاسبات دقیق و اجرای دقیق هر دو مکمل یکدیگر اند گاهی یک اختلاف چند میلی متری به ساختار کلی شبکه نمای اسپایدر آسیب می رساند. از این رو تمام مراحل از اندازه گیری نما تا ساخت در کارخانه تا محاسباتبی که مهندسان و مشاوران انجام می دهند با دقت بسیار بالایی انجام می شود و تقریبا هر گونه خطایی را به صفر می رسانند. اما زیبایی بی نظیری که این نما ایجاد می کند و  تمایزی که با سایر ساختمان ها دارند این سختی ها را برای هر پیمانکار و مجری طرحی دلپذیر و دل نشین می کند.

ابعاد شیشه اسپایدر کاملا دست طراحان و مهندسان است که با توجه به کاربری ساختمان و شرایط طراحی و مهندسی ابعاد پنل های نمای اسپایدر را تعیین می کنند اما به طور کلی هر چه ابعاد شیشه های اسپایدر بزرگتر باشد در کنار پیچیدگی بالا زیبایی بیشتری به ساختمان می دهد. ضخامت شیشه اسپایدر بین ۱۱ میلی متر تا ۱۲ میلی متر هستند که با استفاده از یراق آلات  فولادی ضد زنگ که مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارند. نمای اسپایدر از جنس شیشه نشکن (سکوریت یا سکوریت لمینیت) است که در برابر ضربه زلزله آتش سوزی و غیره استحکام و مقاومت بالایی دارند. علاوه بر این ویژگی ها شیشه های اسپایدر عایق صوتی و حرارتی هستند که آسایش لازم برای ساکنین را فراهم می کند و تلاف انرژی بسیار کمی دارد زیرا در اجرا و عایق بندی دقت بسیار بالایی صرف می شود.

از شیشه اسپایدر در ورودی بانک ها، وزارت خانه ها، مراکز خرید، برج ها، سفارت خانه ها، استخر های سر پوشیده و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت شیشه اسپایدر:

نمای شیشه اسپایدر

 

نمای اسپایدر یکی از شاخه های نمای کرتین وال است. و با توجه به مسایل و پیچیدگی هایی که در بالا گفتیم قیمت اجرای نما اسپایدر تابع شرایط بسیار خاصی است و بنابراین قیمت هزینه هر شیشه اسپایدر بسته به نوع پروژه متفاوت است. زیرا هر پروژه بسته به مساحتی که برای اجرای نمای اسپایدر انجام می شود، پیچیدگی های نما، نوع کاربری ساختمان، میزان پیچیدگی های محاسباتی، مدت زمانی که مهندسان صرف محاسبات می کنند، نوع اجرا از نظر با ستون آلومینیومی یا بدون ستون آلومینیومی، سازه کابلی یا تیغه شیشه ای، شرایط نصب و بسیاری عوامل دیگر  دست به دست هم می دهند تا قیمت یک پروژه شیشه اسپایدر را تعیین کنند.

لینک های مهم :

 

کرتین وال  ,  نمای کرتین وال  ,  نما کرتین والنما شیشه ای  ,  نمای شیشه ای  ,  نمای اسپایدر  ,  نما اسپایدر  ,  نرده شیشه ای  ,  نمای لامل  ,  نما لامل  ,  نمای کامپوزیت  ,  نما کامپوزیت

اما برای اینکه قیمت حدودی از این نوع نما داشته باشید برای ارزانترین نوع نمای اسپایدر که حالت فیس کپ (برای مطالعه حالات مختلف نصب شیشه های نما اینجا کلیک کنید) است و برای ارزان ترین نوع شیشه که شیشه سکوریت ۱۰ میلی متری است با اجرت نصب و به ازای هر متر مربع بین ۴۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان است و برای شیشه ۱۲ میلی متری از ۶۰۰ هزار تومان تا ۸۰۰ هزار تومان  به ازای هر متر مربع  است که علاوه بر پیچیدگی هایی که در بالا گفته شد خود شرکتی که این کار را انجام می دهد نیز تفاوت های بسیاری با هم دارند و هر شرکت با توجه به شرایطی که دارد  قیمتی را اعلامی می کند. علاوه بر این نوع یراق آلاتی که استفاده می شود نیز مانند فین گلس نوع ۱ یا ۲ ، روتل یک جداره یا دو جداره نوع استیل به کار رفته نیز تنوع قیمتی بالایی دارند از این رو در قرار دادی که با شرکت پیمانکاری فعال در حوزه ساخت نما اسپایدر است تمام این موارد را به ریز در قرار داد خود درج کنید.



:: موضوعات مرتبط: نمای ساختمان , ,
:: برچسب‌ها: نما لامل , نما کرتین وال , نمای لامل , نمای کرتین وال , کرتین وال , نمای شیشه ای , نمای اسپایدر ,
تاریخ : چهار شنبه 23 مرداد 1398
بازدید : 94
نویسنده : سئو سایت نوین

به طور کلی ساختمان ها دارای ۲ وجه داخلی و خارجی هستند. از زمانی که انسان به غار نشینی روی آورد به هر ۲ جنبه  محل سکونتش توجه داشته است. گاه با گیاهان تزیین شده است و گاه با پوست یا اسکلت حیواناتی که توسط صاحب خانه شکار شده اند. اما به تدریج گل و خشت و سپس ترکیب سنگ و گل تا به امروز که انواع نماهای سنگی، آجری و کرتین وال قدمت و تاریخچه نمای ساختمان را می رساند. ما در این مقاله قصد داریم کرتین وال که نمایی جدید در صنعت ساختمان است را توضیح دهیم.

کرتین وال

نمای کرتین وال چیست؟

خب قبل از هر چیزی باید تعریف درستی از نمای کرتین وال داشته باشیم. Curtain Wall که معادل آن به فارسی دیوار پرده ای است. دیوار و پرده هر دو حائل هایی بین دو فضا هستند یکی سخت و سنگین و دیگری سبک و قابل انعطاف است. از ترکیب این دو عبارت یا در حقیقت این دو نوع حائل محققان به ترکیبی دست پیدا کرده اند که هم استحکام و مقاومت دیوار را دارد و هم زیبایی و سبکی پرده از این رو نام انرا کرتین وال Curtain Wall قرار دادند. نماهای کرتین وال از آنجا که هیچ باری از خود ساختمان را به دوش نمی کشند و تنها نیرویی که تحمل می کنند یکی نیروی وزن خودشان و دیگری نیرو های جانبی نظیر باد است را تحمل می کنند از این رو به سازه های کرتین وال سازه های خود ایستا می گویند. نما کرتین وال انواع و اقسام و زیادی دارد و پر کاربرد ترین آنها که حتما شما هم دیده اید نماهای کرتین وال شیشه ای هستند. در بازار مصرف به نمای کرتین وال ، نمای لامل نیز گفته می شود.

از ویژگی مهم های کرتین وال می توان به عایق حرارتی، رطوبتی، صوتی اشاره کرد که باعث بهینه سازی دمای محیط و نور می شود از این رو نیاز ساختمان به مصرف انرژی الکتریسیته را کاهش می دهد. از طرفی کرتین وال ها چون سازه هایی بسیار سبک هستند بار کلی وارد بر ساختمان را کاهش می دهند همچنین رفتار خوبی در مقابل زلزله دارند و در نهایت سهولت در نصب و زیبایی و مقرون به صرفه بودن نسبت به سایر نماهای ساخمانی برتری دارند. حال کمی فنی تر به قضیه  نگاه می کنیم کرتین وال ها در واقع شاسی ها و لامل هایی هستند که در اطراف پروژه قرار می گیرند و شیشه هایی که به عنوان نمای ساختمان قرار است بگیرند به جای اینکه روی خود ساختمان نصب شوند روی سازه کرتین وال نصب می شوند از این رو وزن وارده بر ساختمان کاهش می یابد. این کاهش وزن سبب می شود که  مقاومت ساختمان نسبت به زلزله افزایش یابد. از نماهای کرتن وال  می توان به نمای ساختمان جدید بورس در سعادت آباد تهران اشاره کرد.

همانطور که گفتیم ساختمان اصلی کرتین وال یا استراکچر کرتین وال از شاسی و لامل تشکیل شده است و سپس شیشه ها یا سایر پوشش ها روی آنها نصب می شوند.  حال لامل را به شما معرفی می کنیم. لامل در حقیقت همان سازه آلومینیومی است که شیشه ها روی آن نصب می شوند. و این لامل ها در دو جهت افقی و عمودی نصب می شوند و فضایی مشبک مناسب نصب صفحات شیشه ای یا غیره را می دهند. به لامل های عمودی مولیون و به نماهای افقی ترنسم گویند. لامل ها نیز با توجه به طراحی نمای و کاربری که دارند انواع مختلفی دارند لامل های آلومینیومی، لامل های فولادی و لامل های چوبی از انواع مختلف لامل ها هستند.

لامل 

سطح مقطع لامل ها نیز به گونه ای توسط مهندسان طراحی شده است که بتوان در شیار هایی لامل ها در هم قفل می شوند و یا شیشه ها در فضای بین مولیون و ترنسم قرار می گیرند را بتوان با لاستیک های مخصوصی به نام  EPDM جهت انجام عایق بندی حرارتی اقدام کرد. از این رو نماهای کرتین وال عایق صوتی حرارتی رطوبتی خیلی خوبی هستند.  همانطور که گفتیم این لامل ها دارای  انواع مختلفی نظیر فولادی چوبی و آلومینیومی هستند که بهترین آنها همان آلومینیومی هست که در اکثر پروژه ها می بینید علت آن این است که نمونه های فولادی و چوبی به علت خوردگی وزن بالا مشکلاتی که در عایق بندی دارند خیلی زود از صحنه حذف شدند اما نمونه آلومینیومی و آلیاژ های آن به دلیل خواصی که دارند نظیر استحکام بالا در عین سبکی توانایی جیگ و فیکسچر بودن بالا به منظور عایق بندی رطوبتی و هوادهی از مزیت هایی اسن که طراحان و معماران و مهندسان بسیاری را توجهشان را به خود جلب کرده است.

سیستم های کرتین وال به از جهت نصب نیز به دو نوع تقسیم بندی می شوند: فریملس framless (بدون خطوط ظاهری نمایان) و فیسکپ facecap (در پوش دار). که نمونه فریملس خود به دو زیر مجموعه full frame و Ufram تقسیم بندی می شوند که هر کدام از این انواع با توجه به شرایط پروژه ساختار نما و غیره توسط مهندسان و معماران انتخاب و پس از انجام کامل طراحی از نظر فنی و زیبایی شناختی در محل پروژه نصب می شوند.

لینک های مهم :

 

کرتین وال  ,  نمای کرتین وال  ,  نما کرتین والنما شیشه ای  ,  نمای شیشه ای  ,  نمای اسپایدر  ,  نما اسپایدر  ,  نرده شیشه ای  ,  نمای لامل  ,  نما لامل  ,  نمای کامپوزیت  ,  نما کامپوزیت

نمونه فول فریم کرتین وال:

در این حالت ها شیشه هایی دوجداره یا چند جداره ای که بین فضای خالی بین دو شیشه از چسب های پایه سیلیکون استفاده شده است درون قاب هایی که اصطلاحا کاست نامیده می شند قرار می گیرند و سپس مجموعه شیشه و کاست را در فضای خالی بین لامل های افقی و عمودی با استفاده پیچ  یا پرچ در جای خود محکم می شوند.

نمونه  یو چنل کرتین وال:

در این حالت ها شیشه هایی دوجداره یا چند جداره ای که بین فضای خالی بین دو شیشه از چسب های پایه سیلیکون استفاده شده است درون کاست های u شکل قرار می گیرند و سپس توسط لقمه های مخصوص فلزی در فضای بین لامل های افقی و عمودی قرار می گیرند.

نمونه فیسکپ کرتین وال:

در این نمونه یکی از لامل های افقی یا عمودی حذف می شوند و سپس از لاستیک و چسب هایی که ماده اصلی تشکیل دهنده آنها سیلیکون است استفاده می شود.

مشخصات و ویژگی های کرتین وال ها

نمای کرتین والنمای کرتین وال

نماهای کرتین وال بر حسب نوع اجرا به سه گروه زیر تقسیم بندی می شوند:

۱-نوع قاب:

قاب ۶۰ میلی متری:

این پروفیل ها با پهنای ۶۰ میلی متر و عمق متغییر که پارامترهایی نظیر محاسبات فشار باد و ارتفاع سازه ها در تعیین عمق پروفیل نقش دارد. همچنین قابلیت اجرا در انواع سطوح مسطح، چند ضلعی، سقف های باز شو شیشه ای به صورت تک جداره، دو جداره ، چند جداره را دارد.

قاب ۵۰ میلی متری:

این پروفیل ها با پهنای ۵۰ میلی متر و عمق متغییر که پارامترهایی نظیر محاسبات فشار باد و ارتفاع سازه ها در تعیین عمق پروفیل نقش دارد. همچنین قابلیت اجرا در انواع سطوح مسطح، چند ضلعی، سقف های باز شو شیشه ای به صورت تک جداره، دو جداره ، چند جداره را دارد.

قاب فریملس ۶۰ میلی متری:

این پروفیل ها با پهنای ۶۰ میلی متر و عمق متغییر که پارامترهایی نظیر محاسبات فشار باد و ارتفاع سازه ها در تعیین عمق پروفیل نقش دارد. همچنین قابلیت اجرا در انواع سطوح فریملس مسطح، چند ضلعی، سقف های باز شو شیشه ای به صورت تک جداره، دو جداره ، چند جداره را دارد. در این حالت شیشه ها دو جداره روی فریم با چسب مخصوص در کارخانه چسبانده و توسط یراق آلات و اتصالات روی نما نصب می شود.

قاب فریملس ۵۰ میلی متری:

این پروفیل ها با پهنای ۶۰ میلی متر و عمق متغییر که پارامترهایی نظیر محاسبات فشار باد و ارتفاع سازه ها در تعیین عمق پروفیل نقش دارد. همچنین قابلیت اجرا در انواع سطوح فریملس مسطح، چند ضلعی، سقف های باز شو شیشه ای به صورت تک جداره، دو جداره ، چند جداره را دارد. در این حالت شیشه ها دو جداره روی فریم با چسب مخصوص در کارخانه چسبانده و توسط یراق آلات و اتصالات روی نما نصب می شود.

قاب فریملس ۶۰-۵۰ میلی متری تایپ اس:

مشخصات فنی سیستم های فوق همانند قاب فریملس ۵۰ میلی متری می باشد. با این تفاوت که مکانیزم نصب شیشه ها بدون استفاده از قاب آلومینیومی توسط یراق آلات لامل های عمودی و افقی نصب می گردد.

۲-سیستم Semi Unitized

 

در این حالت پروفیل های عمودی به صورت جزیی است بنابراین شبکه بندی نما که شامل پروفیلهای افقی و عمودی به صورت قاب هایی با عرض یک شیشه و ارتفاع ۱ یا ۲ طبقه در کارخانه تولید و سپس در محل پروژه مونتاژ می شود و شیشه ها در آن نصب می شود. از آنجا که قاب ها بدون شیشه به محل پروژه منتقل می شود راحت می توان آن قاب ها را به طبقات بالایی منتقل کرد. بنابراین سرعت اجرای نمای لامل سریع تر از حالت قبل است. و در مقابل ارتعاشات و زلزله مقاومت بالایی دارند. و عموما ابعادی معادل ۱۷۰ در ۱۸۰ سانتی متر  است.

۳-سیستم Unitized

در این  حالت از انجا که پروفیل ها از زمان اجرای پروژه در محل پروژه انجام می شود سرعت اجرا و تکمیل بالایی دارد.  شیشه ها نیز با بسته بندی مناسب  همزمان با اجرای پروژه  به محل پروژه منتقل می شود. از مزیت های بسیار مهم  این روش بدون نیاز نصب داربست قابل اجرا است.

 



:: موضوعات مرتبط: نمای ساختمان , ,
:: برچسب‌ها: نما لامل , نما کرتین وال , نمای لامل , نمای کرتین وال , کرتین وال ,
تاریخ : چهار شنبه 23 مرداد 1398
بازدید : 109
نویسنده : سئو سایت نوین

از دیگر مدرن ترین نماهایی که چند سالی نیز هست که در کشور عزیزمان ایران و بخصوص در پایتخت به دلیل سرعت نصب بالا، زیبایی، قدرت مانور و خلاقیت در طراحی رواج یافته است. نمای کامپوزیت است. نمای کامپوزیت شامل ورق های آلومینیومی  و یک لایه پلی اورتان هستند که با فرآیند اکستروژن به هم پرس شده اند. نمای کامپوزیتی برای اولین بار در سال ۱۹۶۹ توسط شرکت آلمانی آلکوباند کشف و اختراع کردند.

انواع پنل های نمای کامپوزیت:

پنل کامپوزیتی آلومینیومی:

 

کامپوزیت فریم لس

در این نوع کامپوزیت که ساده ترین نوع نمای کامپوزیت است از ترکیب چند لایه ورق آلومینیوم  که بین آنها از ترکیبات پلی اتیلن پوشانده شده است تشکیل شده است. و از تریق فرآیند اکستروژن و پرس این لایه ها به هم پرس شده اند. علت این کار این است که از لایه لایه شدن پنل تحت شرایط جوی مختلف جلوگیری به عمل آید.

پنل نانو  کامپوزیتی آلومینیومی:

این پنل ها علاوه بر خواصی که پنل های معمولی نمای کامپوزیتی مانند:ضد آلایندگی، مقاومت در برابر آتش سوزی، استحکام بالا و غیره ای که دارند از ویژگی های منحصر به فرد مواد نانو مانند: خاصیت خود تمیز کنی، مقاومت در برابر اسید و باز و …  برخوردار هستند. که یقینا خاصیت خود تمیز کنی این پنل ها به تنهایی توجیه هزینه بالاتر آنها نسبت به پنل های معمولی را دارد.

پنل کامپوزیتی آلومینیومی:

این پنل ها همانطور که نامشان پیدا است دارای رنگ بندی هستند و شما می توانید در نمای کامپوزیت خود علاوه بر رنگ طبیعی خود آلومینیوم از سایر رنگ هایی خاصی که روی پنل ها نما کامپوزیت آلومینیومی پوشیده می شود استفاده کنید و به نمای خود لطافت و احساس بیشتری در عین افزایش حس زیبایی شناختی بیننده بدهید. این پنل ها با توجه به زاویه نوری که خورشید به آنها می تابد رنگ خاصی را از خود صاطع می کنند.

پنل آنتی باکتریال کامپوزیتی آلومینیومی:

این پنل ها که محصول انحصاری شرکت iBond  است که مانند سایر پنل های آلومینیومی از هسته پلی اتیلن و لایه های آلومینیوم ساخته شده است اما با این تفاوت که روی این پنل ها از مواد آنتی باکتریال پوشانده شده است که علاوه بر زیبایی خاصیت ضد باکتری نیز دارد. از این پنل ها در اتاق عمل، مراکز نگهداری دارو آزمایشگاه ها اتاق های قرنتینه و… استفاده می شود.

پنل ضد آتش کامپوزیتی آلومینیومی:

تفاوت این پنل ها با بقیه پنل های آلومینیومی این است که لایه پلی اتیلنی که در مرکز این پنل ها هستند از جنس جدید ضد آتش هستند که در برابر حرارت مقاومت بالایی دارند. این پنل ها استاندارد های خاصی را گذرانده اند و درجه کیفی ۱ را دریافت کرده اند از دیگر مزیت های این پنل ها این است که در صورت آتش سوزی مواد سمی از خود منتشر نمی کنند.

پنل کامپوزیتی چوبی:

این پنل ها بر خلاف اسمشان از جنس چوب نیستند و در حقیقت مانند سایر پنل های نمای کامپوزیتی از آلومینیوم با هسته پلی اتیلن تشکیل شده اند با این تفاوت که یک لایه لمینیت طرح چوب روی این پنل ها نصب شده است معمولا از این پنل ها در نماهای داخلی ساختمان ها استفاده می شود.

مزایا و معایب نمای کامپوزیت:

 

این نماها همانند سایر نماها مانند نما شیشه ای یا نما کرتین وال مزایا و معایبی دارد که باید معماران و طراحان نماهای ساختمان ها آنها را بدانند تا باتوجه به کاربردی که ساختمان ها دارند بهترین متریال را برای نمای خود استفاده کنند.

مزایای نمای کامپوزیت:

  • استحکام و سفتی بالا
  •  خاصیت غیر خورندگی و  غیر مغناطیسی
  • جاذب انرژی
  • عمر بالا
  • توانایی ارتقاع به کامپوزیت های هوشمند از طریق نصب سنسور در لایه های کامپوزیت
  • قدرت مانور بالا برای اجرای طرح های خلاقانه
  • وزن پایین
  • سرعت اجرای بالا
  • تنوع و رنگ بندی زیاد متناسب با هر نوع کاربرد

معایب نمای کامپوزیت:

  • قیمت بالای
  • شکننده بودن ( مقاومت پایین در یرایر ضربات شدید)
  • در کامپوزیت های پایه پلیمر آلایندگی بالایی دارند
  • ایجاد درز بین نما و دیوار ساختمان و فراهم آوردن محیط مناسب برای رشد و تکثیر حشرات

روش های اجرای نمای کامپوزیت

نحوه اجرای نمای کامپوزیت به سه روش فیکس، سوپر فیکس، هنگ در ساختمان نصب می شوند. در تمامی این روش ها عملیات شاسی کشی روی سطح ساختمان اجرا می شود و سپس پنل های نما کامپوزیت روی شاسی ها نصب می شوند.

روش فیکس و سوپر فیکس

در این روش پس از انکه روی پنل ها برش و شیار های مناسب نمای ساختمان ایجاد شد از کارخانه به محل نصب منتقل می شوند. در مدت زمانی که این پنل ها در کارخانه تولید می شوند در محل پروژه عملیات شاسی کشی روی دیوار جانبی ساختمان انجام می شود که این شاسی کشی با توجه به شرایطی که طراح در نظر می گیرد گاهی از جنس فلزی و گاهی از جنس آلومینیومی انجام می شود. سپس پنل ها با پیچ و پرچ روی این شاسی ها نصب می شوند و در فاصله بین پنل ها از تسمه و یا چسب های پایه سیلیکون به منظور ضد آب شدن نما استفاده می شود.

روش هنگ

در این سیستم، پنل ها با استفاده از شیار های چکمه ای به صورت ریلی روی شاسی های آلومینیومی نصب می شوند. پس از اجرای شاسی کشی فلزی که منظور رفع خطاهای احتمالی سازه است. قطعات شاسی آهنی با شیارهای لوبیایی روی شاسی مطابق با نقشه های اجرایی، نصب می گردند. در مرحله بعد، ریل های آلومینیومی با مقطع مشخص در بوسیله براکت های آلومینیومی روی شاسی فلزی متصل می شوند. در این روش جهت جلوگیری از خوردگی بین آهن و آلومینیوم، از لاستیک های دی الکتریکال PVC بین براکت آلومینیومی و نبشی آهنی استفاده می گردد. و در اخر پنل های آلومینیوم کامپوزیت بوسیله اتصالات U  شکل آلومینیومی که در داخل لامل های آلومینیومی هستند، روی لامل ها نصب می شوند.

مقایسه هزینه های نما سازی در متریال های مختلف:

البته با توجه به تنوع شرکت های ارائه دهنده انواع مختلف نما و رقابتی که در بازار وجود دارد و همچنین شرایط آپشن ها و سایر مزایایی که هر شرکت عنوان می دارد نمی توان قیمت دقیقی را برای نماهای مختلف ارائه داد اما به طور میانگین برای متریال های که امروزه برای نما استفاده می شوند به شرح زیر اند:

نمای سنگ گرانیت:

در این نوع نما که وزن آن به ازای هر متر مربع حدود ۸۰ کیلوگرم و هزینه مصالح زیر ساخت نما تقریبا ۲۰ کیلوگرم با در نظر گرفتن شاسی کشی فلزی برابر با ۵۰۰ هزار تومان با هزینه اجرت است.

نمای سیمانی:

در این نوع نما که وزن آن به ازای هر متر مربع حدود ۸۱ کیلوگرم و هزینه مصالح زیر ساخت نما تقریبا ۱۵ کیلوگرم  با۵۰ هزار توان با در نظر گرفتن اجرت است.

نمای آجری:

در این نوع نما که وزن آن به ازای هر متر مربع حدود ۷۵ کیلوگرم و هزینه مصالح زیر ساخت نما تقریبا ۲۵ کیلوگرم برابر با ۲۰۰ هزار تومان با در نظر گرفتن اجرت است.

نمای شیشه ای:

در این نوع نما که وزن آن به ازای هر متر مربع حدود ۲۵ کیلوگرم و هزینه مصالح زیر ساخت نما تقریبا ۲۰ کیلوگرم با در نظر گرفتن شاسی  فلزی برابر با ۴۵۰ هزار تومان با اجرت است.

نمای کامپوزیت:

در این نوع نما که وزن آن به ازای هر متر مربع حدود ۷ کیلوگرم و هزینه مصالح زیر ساخت نما تقریبا ۶ کیلوگرم با در نظر گرفتن شاسی کشی برابر با ۸۰۰ هزار توان با اجرت است.

نمای تراورتن:

در این نوع نما که وزن آن به ازای هر متر مربع حدود ۴۰ کیلوگرم و هزینه مصالح زیر ساخت نما تقریبا ۵ کیلوگرم  برابر با ۷۰۰ هزار تومان با اجرت است.



:: موضوعات مرتبط: نمای ساختمان , ,
:: برچسب‌ها: مزایای نمای کامپوزیت , معایب نمای کامپوزیت , نما کامپوزیت , نمای کامپوزیت , پنل آنتی باکتریال کامپوزیتی آلومینیومی , پنل کامپوزیتی آلومینیومی , پنل کامپوزیتی چوبی ,
تاریخ : چهار شنبه 23 مرداد 1398
بازدید : 89
نویسنده : سئو سایت نوین

قبلا در مورد انواع کاربردهای شیشه در نما و در درب و پنجره  صحبت کرده ایم. امروز قصد داریم در خصوص کاربرد نرده شیشه ای سکوریت و لمینیت صحبت کنیم. در برخی اماکن مانند اماکن تفریحی و توریستی، اقامتی که نیاز است نور محیط و در عین حال زیبایی داشته باشد و نیز ضمن اینکه ماهیت نرده که حفاظت انسان در برابر افتادن و سقوط است هم باید داشته باشد. از این رو نرده شیشه ای سکوریت و لمینیت پا به عرصه طراحی و تولید گذاشتند تا ضمن انجام کاربرد حافظت از جان انسان ها به طراحان و معماران قدرت طراحی فضاهای خلاقانه و بی بدیل را بدهد. نرده شیشه ای سکوریت و لمینیت به این علت استفاده می شود که علاوه بر موارد فوق مانند سایر شیشه های عادی شکننده نیستند از این رو نرده شیشه ای سکوریت و لمینیت تمام ویژگی هایی که یک طراح یا معمار از یک نرده می خواهد اعم از: زیبایی، دوام، استحکام، قدرت مانور در طراحی های خلاقانه و غیره را دارد.

نرده شیشه ای

انواع نرده شیشه ای سکوریت و لمینیت:

نرده شیشه ای سکوریت و لمینیتی که در راه پله ها و بالکن ها و راه رو های اماکن مختلف استفاده می شود بسته به فراخور کابردی که دارند و انتظاراتی که طراحان داخلی و معماران دارند انواع مختلفی دارند برخی از این مدل ها عبارتند از: نرده شیشه ای سکوریت و لمینیت فیکس پوینت , نرده شیشه ای سکوریت و لمینیت اکسپوز , نرده شیشه ای سکوریت و لمینیت اسپیگت , نرده شیشه ای سکوریت و لمینیت با پایه شیشه گیر.

نرده شیشه ای سکوریت و لمینیت فیکس پوینت:

در این مدل از نرده های شیشه ای که ترکیبی از یست های اسپایدری آلومینیومی و نرده شیشه ای سکوریت و لمینیت با ضخامت ۱۲ الی ۱۶ میلی متر تولید می شوند. و معمولا در قسمت جای دست ( هند ریل) از پروفیل هاب آلومینیومی استفاده می کنند. نکته منفی در این نوع از نرده شیشه ای سکوریت و لمینیت این است که چون از بست های اسپایدری استفاده می شود باید حتما محاسبات دقیقی انجام شود در غیر این صورت ۱ میلی متر تغییر می تواند خسارات بسیار زیادی هم به کارفرما و هم به پیمانکار وارد کند.

نرده شیشه ای سکوریت و لمینیت اکسپوز:

این نرده ها با فریم های U شکل از جنس آلومینیومی که در کف سازه با فاصله ۲۰ تا ۳۰ سانتی متر نصب می شود و شیشه سکوریت و لمینیت روی این فریم ها نصب می شوند. شیشه ها بعد از انکه پایه های U شکل الومینیومی تراز شدند روی آنها قرار می گیرند و توسط یک ورق آلومینیومی به ضخامت ۱۲ تا ۲۰ سانتی متر بسته به ضخامت و وزنی که شیشه ها دارند در جای خود فیکس می شوند.

نرده شیشه ای سکوریت و لمینیت اسپیگت:

نرده شیشه ای سکوریت و لمینیت اسپیگت یکی از بهترین انواع نرده های شیشه ای هستند که هم زیبایی بی بدیلی دارند و هم استحکام باور نکردنی دارند. به طور معمول برای هر شیشه سکوریت و لمینیت از دو پایه استیل سوزنی شکل به ارتفاع ۱۲ تا ۱۵ سانتی متر که دارای شیار هایی برای محار کردن شیشه ها هستند استفاده می شود. این مدل نرده علاوه بر زیبایی و استحکام سرعت نصب بالایی نیز دارند. و در هر مکانی اعم از راه رو، راه پله، تراس قابل استفاده است. معمولا پنل های شیشه ای در این مدل نرده بین ۳ تا ۴ متر طول دارند.

لینک های مهم :

 

کرتین وال  ,  نمای کرتین وال  ,  نما کرتین والنما شیشه ای  ,  نمای شیشه ای  ,  نمای اسپایدر  ,  نما اسپایدر  ,  نرده شیشه ای  ,  نمای لامل  ,  نما لامل  ,  نمای کامپوزیت  ,  نما کامپوزیت

نرده شیشه ای سکوریت و لمینیت با پایه:

در این مدل نرده نیز همانند مدل اکسپوز از پایه های الومینیومی و در بعضی مواقع از پایه استیل استفاده می شود. در این نوع نرده شیشه ها حداکثر ۱۲ میلی متر ضخامت داشته و در حدود ۹۰ تا ۱۱۰ سانتی متر ارتفاع دارند. این مدل نرده ارزانترین نوع نرده است اما این را هم فراموش نکنید که هیچ ارزانی بی حکمت نیست چرا که این مدل مانند سایر مدل های نرده شیشه ای سکوریت و لمینیت استحکام و دوام بالایی ندارد.

کاربرد های نرده شیشه ای سکوریت و لمینیت:

به طور کلی نرده های شیشه ای به دلیل زیبایی و دوام و قدرت مانور پذیری بالا برای اجرای طرح های خلاقانه کاربرد های فراوانی دارند از این حیث برخی از کاربرد های نرده شیشه ای سکوریت و لمینیت را در زیر تشریح می کنیم.

بالکن ها:

به طور کلی اولین علت استفاده از شیشه به عنوان نرده داشتن حداکثر نور و منظره است. نرده هایی که برای کاربری بالکن ها استفاده می شوند علاوه بر داشتن این ویزگی ذاتی استحکام و دوام بالایی دارند و جهت حفاظت و ایمنی افرادی که در بالکن قرار دارند بسیار مناسب اند. همچنین شیشه هایی که برای  بالکن ها استفاده می شوند تنوع بالایی در رنگ بندی دارند. ارتفاع نرده های شیشه ای بالکنی را به دلیل ایمنی عموما بین ۱۱۰ الی ۱۴۰ سانتی متر در نظر می گیرند و ضخامت آنها بین ۱۲ تا ۱۶ میلی متر است که بسته به طول شیشه تغییر می کند به این مفهوم که هر چه طول نرده شیشه بیشتر ضخامت نرده شیشه ای نیز بیشتر می شود. در واقع از دیدگاه مهندسین طول و ضخامت شیشه باهم رابطه مستقیم دارند.

راه پله ها:

از انجا که راه پله ها عموما ۲ طبقه مختلف از یک ساختمان را به هم وصل می کنند شیشه های نرده ای راه پله ها به شکل لوزی هایی با زاویه ۴۵ درجه ساخته می شوند. عموما از انجا که راه پله ها در مکان هایی که اختلاف سطح دارند استفاده می شود به همین دلیل برای ایمنی ۹۰ سانتی متر ارتفاع دارند. و علاوه بر زیبایی، شفافیت، مدرنیته ایمنی و استحکام بالایی دارند.

قیمت شیشه ای سکوریت و لمینیت:

قیمت نرده شیشه ای سکوریت و لمینیت بسته به نوع اجرای آن (نرده شیشه ای فیکس پوینت ، نرده شیشه ای اکسپوز ، نرده شیشه ای اسپیگت ، با پایه) و همچنین کیفیت شیشه و یراق الاتی که استفاده می شود و در نهایت میزان دقت در محاسبات و پیچیدگی های مهندسی که دارد قیمت گذاری می شوند. که البته در این بین رقابتی که بین شرکت ها و همچنین کیفیت و برندی که هر شرکت با توجه به سابقه خود در اجرای پروژه های این چنینی دارد قیمت ها تغییر می کنند.

برای لیست قیمت نرده شیشه ای تماس بگیرید.



:: موضوعات مرتبط: نمای ساختمان , ,
:: برچسب‌ها: نرده سکوریت , نرده شیشه ای , نرده شیشه ای با پایه آلومینیومی , نرده شیشه ای سکوریت , نرده شیشه ای سکوریت و لمینیت ,
تاریخ : چهار شنبه 23 مرداد 1398
بازدید : 89
نویسنده : سئو سایت نوین

شرکت شیمی ساختمان با بیش از 40 سال تولید فرآورده های شیمیایی صنعت ساختمان سابقه درخشانی در سازندگی و آبادانی ایران عزیز دارد.

تولیدات شرکت شیمی ساختمان شامل بیش از 100 نوع محصولات در زمینه های مختلف اعم از : افزودنی های بتن ، اندودهای آب بندی ، چسب های بتن ، چسب های کاشی ، ماستیک های درز بندی ، پوشش های محافظ و رنگ های نما ، نوار واتر استاپ ، افزودنی های ضد سایش سیمان میباشد.

شرکت شیمی ساختمان دارای کادر فنی مجرب و آزمایشگاه مجهز کارخانه بعنوان آزمایشگاه همکار استاندارد افزودنی های بتن و چسب های کاشی فعالیت دارد.

شرکت  شیمی ساختمان دارای گواهینامه ایزوهای – ISO 14001 – ISO 9001 OHSAS18001 و گواهینامه R&D از وزارت صنعت معدن تجارت می باشد. افتخار ما انتخاب شیمی ساختمان در سالهای 1390 ، 1391 ، 1392 ، 1393 ،1394، 1395 ، 1396 بعنوان واحد نمونه کیفیت استاندارد انتخاب می باشد.

شیمی ساختمان یک شرکت با رویکرد کشف ، تولید و بهبود کارایی محصول است. وظیفه انجام این پروسه از تولید محصول به عهده واحد R&D شرکت می باشد. ما در واحد تحقیق و توسعه (R&D) شرکت بصورت مداوم کار تحقیقاتی بر روی محصولات موجود انجام می دهیم. بررسی ترکیبات مختلف جهت بهبود عملکرد و کارایی محصولات پروسه ای است که در این واحد به صورت مداوم انجام می شود. در سایه تلاش مداوم همکاران این بخش امروزه شیمی ساختمان دارای بیش از 100 محصول کارا و به روز می باشد.

یکی دیگر از بخش های حیاتی در کارخانه تولیدی شیمی ساختمان واحد آزمایشگاهی است. ما در کارخانه شیمی ساختمان 6 واحد آزمایشگاهی شامل آزمایشگاه های زیر هستیم.

(1) آزمایشگاه چسب های کاشی و سنگ طبیعی و مصنوعی و ضد اسید  (2) آزمایشگاه بتن و گروت های صنعتی (3) آزمایشگاه افزودنی های بتن (4) آزمایشگاه رزین (5) آزمایشگاه رنگ و پوشش های صنعتی (6) آزمایشگاه همکار استاندارد.

شیمی ساختمان به عنوان یک شرکت پیشرو در صنعت ساختمانی افتخار همکاری در بسیاری از پروژه های بزرگ و ملی را داشته است. در این راستا برخی از پروژه های همکاری شده به شرح زیر است:

افزودنی های بتن

  • پروژه های بزرگراه طبقاتی شهید صدر ، پل شهید باقری ، طرح توسعه مصلی تهران ، بیمارستان میلاد ، کارخانجات ایران خودرو ، سایپا ، طرح های عمرانی وزارت دفاع و …

گروت های منبسط شونده

  • بندر شهید رجایی ، پلایشگاه های کرمانشاه و تبریز ، پتروشیمی های امیرکبیر ، گلپایگان ، فجر و … ،

نماسازی

  • دانشگاه های قم ، همان ، پزشکی اهواز و … ، برج های آسمان تبریز و …

ماستیک های درزبندی

  • پالایشگاه های بندرعباس ، آبادان ، تصفیه خانه بزرگ فاضلاب تهران ، فرودگاه مهرآباد و …

ملات های اصلاح شده

  • کارخانجات ایران خودرو ، کشتی سازی خلیج فارس ، کتابخانه ملی ، …

اینها تنها بخشی از همکاری های گسترده شیمی ساختمان در طول این سالها می باشد. برای دریافت رزومه کامل شرکت می توانید از طریق لینک انتهای صفحه دانلود نمایید.

شرکت شیمی ساختمان سهم بزرگی را در محصولات شیمیایی ساختمان دار می باشد. همکاران داخلی بسیاری محصولات ما را به مشتریان عرضه می نمایند. هر چند در این بین با توجه به معروفیت و محبوبیت برند ما ، بسیاری محصولات خود را نیز با نام ما به فروش می رسانند. شایان ذکر است که محصولات ما با نام اختصاری “شیمی ساختمان” به فروش می رسد و هیچ پیشوند و یا پسوندی ندارد.

شیمی ساختمان بخشی از محصولات خود را به کشورهای منطقه و دنیا صادر نموده است. با توجه به کیفیت بالا و دارا بودن نشان های استاندارد و ایزوهای مختلف ما موفق شده ایم که بازار ثابت و نسبتا بزرگی را در منطقه برای خود ایجاد نماییم. امروزه کشورهای اروپایی و آسیایی مشتریان شیمی ساختمان می باشند.

 

شیمی ساختمان , شیمی ساختمان هنرمند , شرکت شیمی ساختمان تهران , شیمی ساختمان میرداماد , shimisakhteman

افزودنی های بتن , روان کننده بتن , روان کننده بتن شیمی ساختمان , فوق روان کننده بتن , فوق روان کننده بتن شیمی ساختمان

چسب بتن , چسب بتن اپوکسی , چسب بتن ساروج , چسب بتن پودری , قیمت چسب بتن

چسب کاشی , چسب سرامیک , چسب کاشی و سرامیک , چسب کاشی ساروج , لیست قیمت چسب کاشی , چسب کاشی شیمی ساختمان

گروت , گروت اپوکسی , قیمت گروت آماده

 ماستیک درزبندی , ماستیک آب بندی , واتر استاپ , نوار واتر استاپ

رنگ صنعتی , رنگ صنعتی اپوکسی , رنگ روی بتن

آدرس دفتر

تهران – بلوار میرداماد – بعد از خیابان نفت جنوبی – پلاک 242- طبقه 2

info@shimisakhteman.net

کدپستی : 1549845115

شماره تماس : 27427-021

سایر شماره تماس ها:   021-22263099  -   021-22263100  -  021-22259736  -  021-22921708  -  021-22921709   - 021-22921710

شماره فکس: 22260586-021

 

 

آدرس کارخانه

کرج-ابتدای جاده شهریار-شهرک صنعتی سیمین دشت-خیابان سوم شرقی (قطعه دوم سمت راست) و خیابان دوم شرقی

کدپستی : 3165953535

شماره های تماس کارخانه:

0263-6670012   -   0263-6670013  -  0263-6670014  -  0263-6670015  -  0263-6670017  -  0263-6670018

0263-6670019

شماره فاکس: 6670016-0263


:: موضوعات مرتبط: شیمی ساختمان , ,
:: برچسب‌ها: افزودنی های بتن , روان کننده بتن , شرکت شیمی ساختمان تهران , شیمی ساختمان , شیمی ساختمان میرداماد , شیمی ساختمان هنرمند , فوق روان کننده بتن , مدیر عامل شیمی ساختمان , نماینده شیمی ساختمان ,
تاریخ : چهار شنبه 23 مرداد 1398
بازدید : 116
نویسنده : سئو سایت نوین

شرکت شیمی ساختمان به عنوان یک شرکت پیشرو و دانش محور دارای آزمایشگاه های مختلفی برای تولید محصولات خود می باشد. وظیفه این آزمایشگاه ها کنترل کیفی محصولات شیمی ساختمان می باشد. ما همچنین به عنوان آزمایشگاه همکار استاندارد فعال هستیم. در زیر آزمایشگاه های شیمی ساختمان را به شما معرفی می کنیم.

آزمایشگاه افزودنی های بتن

افزودنی های بتن شامل انواع روان کننده ، فوق روان کننده بتن ، کاهنده آب و … جزو محصولات شیمی ساختمان می باشد. تمامی این محصولات به صورت مستمر در آزمایشگاه آنالیز می شود.

آزمایشگاه بتن و گروت

فعالیت مستمر آزمایشگاه  بتن و گروت شیمی ساختمان در تمام این سالها منجر به تولید بتن های کارا برای مصارف مختلف شده است. دستیابی به ترکیبات جدید و موثرتر از دستاوردهای ما بوده است.

آزمایشگاه چسب کاشی

بخش آزمایشگاهی ما در زمینه چسب های کاشی و سنگ طبیعی و مصنوعی و ضد اسید فعال می باشد. فعالیت مستمر ما در این بخش باعث بهبود کیفی محصولات هر روزه شده است.

آزمایشگاه همکار استاندارد

ما به عنوان آزمایشگاه همکار استاندارد فعال هستیم. همکاری ما با استاندارد برای ارائه نظرات کارشناسی در خصوص محصولات تولیدی چسب کاشی و افزودنی های بتن می باشد.

آزمایشگاه رنگ

بخشی از محصولات ما در زمینه رنگ و پوشش های صنعتی می باشد. به منظور کنترل کیفی رنگ تولیدی در خصوص دوام و سایش رنگ، این بخش به صورت مستمر بر محصول تولید شده نظارت دارد.

آزمایشگاه رزین

آزمایشگاه رزین شیمی ساختمان با هدف بهینه سازی کیفی محصولات تولیدی دایر می باشد. با توجه به تولید انواع رزین در کارخانه این بخش به صورت مستمر وظیفه کنترل کیفی تولیدات را دارد.

در ادامه وظایف هر کدام از آزمایشگاه ها را به تفسیر بیان می کنیم.

 

آزمایشگاه افزودنی های بتن

آزمایشگاه افزودنی های بتن

با رشد روز افزون شهرها و صنایع مختلف، نیاز به بتن در حال افزایش است. علیرغم ساخت بتن از مواد پایه سیمان ، شن و دانه های معدنی، مصارف متفاوتی دارد. بنابراین در عمل به بتن با خصوصیات متنوع نیاز است. از این رو افزودنی های بتن مختلفی مورد نیاز است. شرکت شیمی ساختمان تولید کننده انواع افزودنی های بتن می باشد. این شرکت برای تولیدات خود واحد آزمایشگاهی مجهزی در اختیار دارد. در آزمایشگاه افزودنی های بتن ، تولیدات به لحاظ کیفی و کارایی مورد آزمایش قرار می گیرد.

 

 

آزمایشگاه افزودنی بتن شیمی ساختمان علاوه بر رفع نیازهای شرکت به عنوان واحد آزمایشگاهی همکار و استاندارد می باشد.

تولید و استفاده از بتن، سابقه حدود 100 ساله در ایران دارد. با توسعه صنایع مختلف و شهرسازی ، نیاز به بتن نیز رشد زیادی داشته است. تنها با مخلوط کردن سیمان ، شن و دانه بندی های معدنی نمی توان بتنی همه کاره تولید کرد. برای تولید بتن با خصوصیات خاص نیاز به برخی افزودنی های بتن می باشد. صنایع شیمی در راستای بهینه سازی این امر پیش قدم شده و متناسب با نیازها افزودنی های مختلفی را تولید کرده اند. تولید افزودنی های بتن برای مصارف و کارایی متنوع، نیاز به تحقیق و آزمایش بر روی ترکیبات مختلف دارد تا بتوان محصول مورد نیاز را تولید کرد.

شرکت شیمی ساختمان علاوه بر واحد تحقیق و توسعه، مجهز به آزمایشگاه های مختلفی برای تولیدات خود می باشد. آزمایشگاه افزودنی های بتن یکی از بخش های آزمایشگاهی شیمی ساختمان است. این شرکت با احداث آزمایشگاه بتن توانسته است در راه بهینه سازی بتن گام موثری بردارد. در حال حاضر آزمایشگاه بتن این کارخانه علاوه بر خدمت بر صنایع مختلف، همکاری نزدیک با سازمان استاندارد ایران و دانشکده های فنی و مرکز تحقیقات ساختمان ایران و انجمن بتن ایران دارد.

عملیات کنترل در آزمایشگاه افزودنی های بتن شیمی ساختمان

1- کنترل مواد اولیه

تمامی اجزای افزودنی های بتن با توجه به نوع کاربری آن ها مورد آزمون قرار می گیرند. محصولات در صورت دارا بودن مشخصات مطابق 1-2930،2-2930 و تست های عملکردی تایید و وارد پروسه تولید می گردد.

برای تمامی تولیدات افزودنی بتن ، تست های شیمیایی انجام می پذیرد (تست های عملکردی). همچنین ساخت بتن به صورت رندوم بر روی محصولات و با توجه به تناژ تولیدی انجام می گیرد.

تست های افزودنی بتن

تست های مختلفی بر روی محصولات تولیدی انجام می شود:

یکنواختی – رنگ – ترکیبات موثر- چگالی خالص – مقدار ماده خشک – PH – کلر کل – کلرید محلول در آب – قلیایی در صد جرمی ، تست افزودنی عملکردی مطابق با تمامی جداول استاندارد 2-2930 انجام می پذیرد.

تست سنگدانه ها – تست سیمان – طرح اختلاط بین – تعیین هوای بتن – تعیین وزن مخصوص – اسلامپ – مقاومت 1،7،28 روزه
با توجه به تست های بالا بتن شاهد و بتن کنترل ساخته شده و افزودنی های مورد نظر تحت آزمون قرار می گیرند.

آزمایشگاه بتن و گروت

بتن یکی از مصالح ساخت ابنیه می باشد که در ساخت و سازهای شهری و صنعتی به فور استفاده می شود. برای داشتن بتن استاندارد بایستی پروسه عمل آوری آن به صورت صحیح و استاندارد طی شود. لزوما با داشتن ماسه و شن و سیمان استاندارد ، بتن استاندارد به دست نمی آید. در آزمایشگاه بتن شیمی ساختمان ما مراحل عمل آوری بتن نظیر نحوه ساخت بتن مناسب ، چگونگی رسیدن به مقاومت دلخواه ، مبارزه با شرایط خورنده ، ساخت بتن با دوام و … مورد بررسی قرار می گیرد.

آزمایشگاه بتن شیمی ساختمان علاوه بر رفع نیازهای شرکت به عنوان واحد آزمایشگاهی همکار و استاندارد می باشد.

گزارشات آزمایشگاه بتن به صورت موارد زیر است :

تعیین وزن سیمان – نوع دانه بندی خاک – میزان درصد جذب آب – تعیین وزن مخصوص ظاهری بتن به روش های پیکنومتر و دونگان -محاسبه وزن واحد حجم مصالح بتن – طرح اختلاط بتن – دانه بندی مصالح -نمونه برداری از مصالح – میزان درصد جذب سطحی – ارزش ماسه ای SE (هم ارزی) – وزن مخصوص توده ای – میزان درصد جذب آب بتن – آزمایشهای کششی ، خمشی و فشاری و تعیین مقاومت سائیدگی مصالح سنگی

شرکت شیمی ساختمان علاوه بر واحد تحقیق و توسعه، مجهز به آزمایشگاه های مختلفی برای تولیدات خود می باشد. آزمایشگاه بتن یکی از بخش های آزمایشگاهی شیمی ساختمان است. این شرکت با احداث آزمایشگاه بتن توانسته است در راه بهینه سازی بتن گام موثری بردارد. در حال حاضر آزمایشگاه بتن این کارخانه علاوه بر خدمت بر صنایع مختلف، همکاری نزدیک با سازمان استاندارد ایران و دانشکده های فنی و مرکز تحقیقات ساختمان ایران و انجمن بتن ایران دارد.

عملیات کنترل در آزمایشگاه بتن شیمی ساختمان

1- کنترل مواد اولیه

تمامی اجزای بتن و افزودنی های بتن با توجه به نوع کاربری آن ها مورد آزمون قرار می گیرند. محصولات در صورت دارا بودن مشخصات مطابق 1-2930،2-2930 و تست های عملکردی تایید و وارد پروسه تولید می گردد.

برای تمامی تولیدات افزودنی بتن ، تست های شیمیایی انجام می پذیرد (تست های عملکردی). همچنین ساخت بتن به صورت رندوم بر روی محصولات و با توجه به تناژ تولیدی انجام می گیرد.

تست های افزودنی بتن

تست های مختلفی بر روی محصولات تولیدی انجام می شود:

یکنواختی – رنگ – ترکیبات موثر- چگالی خالص – مقدار ماده خشک – PH – کلر کل – کلرید محلول در آب – قلیایی در صد جرمی ، تست افزودنی عملکردی مطابق با تمامی جداول استاندارد 2-2930 انجام می پذیرد.

تست سنگدانه ها – تست سیمان – طرح اختلاط بین – تعیین هوای بتن – تعیین وزن مخصوص – اسلامپ – مقاومت 1،7،28 روزه
با توجه به تست های بالا بتن شاهد و بتن کنترل ساخته شده و افزودنی های مورد نظر تحت آزمون قرار می گیرند.

آزمایشگاه چسب کاشی

چسب کاشی یکی از مصالح مورد نیاز در ساخت و سازها است. با توجه به گسترش استفاده از دیوارهای پیش ساخته گچی و بتنی ، استفاده از ملات برای کاشیکاری همواره مقدور نیست. آزمایشگاه چسب کاشی شیمی ساختمان یکی از آزمایشگاه های مجهز و با دانش در زمینه انجام تست های ارزیابی چسب کاشی است. همچنین این واحد آزمایشگاهی ما به عنوان آزمایشگاه همکار استاندارد فعالیت می کند.

آزمایشگاه چسب کاشی

فعالیت ما در این آزمایشگاه ، کنترل کیفی محصولات تولیدی و نیز پروسه های قبل از تولید است. ما آزمایشات و تحلیل های متنوعی در این آزمایشگاه انجام می دهیم. ما به عنوان آزمایشگاه همکار استاندارد در زمینه چسب کاشی اجازه انجام آزمون استاندارد برای الزامات ، طبقه بندی و شناسایی بر اساس مرجع ISIRI 12492,a-12492 داریم.

 

عملیات کنترل کیفی محصول در آزمایشگاه شیمی ساختمان شامل 3 مرحله است. کنترل مواد اولیه ، تولید آزمایشگاهی و ارسال دستور تولید ، کنترل کیفی محصول نهایی تولید شده. در زیر شرح مختصری بر فعالیت این بخش داده ایم.

عملیات کنترل چسب کاشی در شیمی ساختمان

کنترل مواد اولیه

تمامی اجزای چسب های کاشی با افراد متخصص و روش های استاندارد کنترل شده و چسب کاشی مورد نظر ساخته می شود.

بعد از مرحله تست و تایید مطابق 12492 مواد و اجزای تشکیل دهنده در چسب ساخته شده تایید می گردد و سپس وارد پروسه تولید می شود.

بعد از تولید بچ های مختلف، تولید نمونه به آزمایشگاه ارسال می گردد و تست های اولیه مطابق استاندارد 12492 روی آن انجام می گیرد. در صورت تایید کیفی محصول ، اجازه ورود به سطل ها و بسته بندی صادر می گردد. بعد از بسته بندی محصول به صورت رندوم از چسب های کاشی تولیدی نمونه برداری می شود تا برخی تست های عملکردی بر روی آنها انجام گیرد.

تست های عملکردی بر روی چسب های سیمانی و چسب های دیسپرسی متفاوت از هم است.

تست های عملکردی بر روی چسب های سیمانی

  • مقاومت چسبندگی کششی اولیه
  • مقاومت چسبندگی کششی بعد از قرار گرفتن در معرض حرارت
  • مقاومت چسبندگی کششی بعد از غوطه وری در آب
  • مقاومت چسبندگی کششی بعد از قرار گرفتن در چرخه یخ زدگی
  • لغزش
  • زمان باز بعد از حداقل 20 دقیقه

این تست ها بر روی چسب کاشی بنیادی و اصلی هستند. در صورتی که محصول یکی از این تست ها را احراز نکند قابلیت استفاده نخواهد داشت. این تست ها به صورت روزانه بر روی محصولات نمونه برداری شده انجام می شود. نمونه های برداشته شده از خط تولید به مدت شش ماه در آزمایشگاه نگه داری می گردند.

تست های عملکردی بر روی چسب دیسپرسی

  • مقاومت چسبندگی برشی اولیه
  • مقاومت چسبندگی برشی بعد از قرار گرفتن در معرض حرارت
  • زمان باز بعد از حداقل 20 دقیقه

چسب دیسپرسی

  • مقاومت چسبندگی برشی اولیه
  • مقاومت چسبندگی برشی بعد از غوطه وری در آب
  • زمان باز بعد از حداقل 20 دقیقه

آزمایشگاه همکار استاندارد

شرکت شیمی ساختمان بر اساس قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد مصوبه 1396 و در اجرای مصوبات شورای عالی استاندارد به عنوان آزمایشگاه همکار استاندارد شناخته می شود. طبق این گواهینامه، شیمی ساختمان اجازه انجام آزمون ها بر اساس شرح مندرج در گواهینامه را مطابق مقررات مربوطه دارد.

گواهینامه تمدید آزمایشگاه همکار استاندارد شیمی ساختمان

شیمی ساختمان برای ششمین سال پیاپی افتخار همکاری با سازمان استاندارد را دارد. شماره گواهینامه اعطایی از طرف سازمان ملی استاندارد ایران به شرح AL/2520 ی باشد.

شیمی ساختمان در زمینه چسب کاشی و افزودنی های بتن به عنوان آزمایشگاه همکار استاندارد فعالیت می کند. در زمینه چسب کاشی اجازه انجام آزمون استاندارد برای الزامات ، طبقه بندی و شناسایی بر اساس مرجع ISIRI 12492,a-12492 دارد. در زمینه افزودنی های بتن نیز اجازه انجام آزمون استاندارد افزودنی های بتن ، ملات و دوغاب بر اساس مرجع ISIRI2930-2 را دارد.

گواهینامه همکار استاندارد در راستای ارزیابی انطباق کالاهای ساخت داخل، وارداتی و نیز خدماتی که از لحاظ ایمنی، بهداشت و سلامت عمومی حائز اهمیت می‌باشند به شیمی ساختمان اعطا شده است. مطابق با این گواهینامه، ما به عنوان یک نهاد ارزیابی انطباق تأیید صلاحیت‌شده در راستای بالا بردن کیفیت تولیدات داخل در زمینه مزبور همکار یمی کنیم.

آزمایشگاه رنگ

آزمایشگاه رنگ و پوشش های صنعتی وظیفه کنترل کیفیت این رده از محصولات را بر عهده دارد. در این واحد آزمایشگاهی بنا به ضرورت و اهمیت آزمون های رنگ در استانداردهای ملی و بین المللی انجام می شود. آزمایشگاه رنگ و پوشش های صنعتی شیمی ساختمان دارای تجهیزات و دستگاه های مورد نیاز جهت آزمایش های لازم به منظور کنترل کیفیت انواع رنگ ها میباشد.

آزمایشگاه رنگ و پوشش های صنعتی

پروسه فعالیت در این آزمایشگاه شامل 3 مرحله است. تست و ارزیابی مواد اولیه قبل از ورود به چرخه تولید ، تولید آزمایشگاهی نمونه رنگ و پوشش و تایید دستور ساخت و در انتها بررسی و آزمایش نمونه تصادفی محصول تولیدی.

همانگونه که گفته شد وظایف آزمایشگاه رنگ و پوشش های صنعتی  3 مرحله کلی دارد. قبل از تولید ، آزمایشگاه بر روی کلیه اجزاء مواد اولیه ، آزمایشات لازم را انجام می دهد. در این مرحله مواد اولیه از لحاظ مختلف موثر در تولید بررسی می شود. تمام مواد اولیه در ابتدای ورود به کارخانه نمونه برداری شده و طبق استاندارد های مرتبط مورد تست و آزمایش قرار می گیرد. درصورت تایید جهت مصرف به خط تولید فرستاده میشود. و در غیر اینصورت به تامین کننده برگشت داده خواهند شد. در مرحله دوم با ساخت نمونه آزمایشگاهی و تایید دستور ساخت رنگ به سالن تولید اعلام می گردد. پس از ساخت رنگ و پوشش های صنعتی به صورت انبوه ، نمونه ای به صورت راندوم به آزمایشگاه ارجاع داده می شود. آزمایشگاه محصول نهایی را مطابق با استانداردهای بین المللی به شرح زیر انجام و کنترل کیفیت می نماید.

آزمون های آزمایشگاه رنگ و پوشش های صنعتی شیمی ساختمان

تمام آزمون های تعیین ، مشخصه های فیزیکی ، مکانیکی و شیمیایی رنگ به صورت کامل بر روی تمامی محصولات اجرا می شود. فیلم رنگ ، زمان خشک شدن رنگ. آزمون ها عبارتند از :

آزمون های واحد رنگ

  • آزمون تعیین براقیت
  • آزمون تعیین سختی
  • آزمون تعیین مقاومت خمشی
  • آزمون تعیین مقاومت پوشش ها در برابر مواد شیمیایی
  • آزمون تعیین مقاومت پوشش ها دربرابر آب
  • آزمون مقاومت رنگ در شده
  • آزمون تعیین مقاومت سایشی
  • آزمون تعیین مقاومت ضربه
  • آزمون تعیین دانسیته
  • آزمون تعیین دانه بندی
  • آزمون تعیین ویسکوزیته رنگ
  • آزمون تعیین درصدحجمی مواد جامد
  • آزمون تعیین درصد وزنی مواد جامد
  • آزمون تعیین زمان خشک شدن رنگ
  • آزمون ضمانت سنجی بر روی فیلم خشک
  • آزمون تعیین مقاومت چسبندگی

رنگ های صنعتی و پوشش ها و اندودها در صنایع و ساخت و ساز بسیار مورد استفاده است. ساخت هتل ، بیمارستان و پتروشیمی ، صنایع فولاد و …. با پیچیدگی هایی که دارد نیاز مبرم به محصولات و پوشش های مختلف تعمیراتی و نهائی دارند. بنابراین بر اساس اعلام نیاز مصرفی در چنین پروژه هایی لازم است که محصولات اختصاصی تولید و عرضه شود. بروز رسانی تولیدات منطبق بر نیازهای بازار مصرف مستلزم کار تحقیقاتی و آزمایشگاهی و همکاری با موسسات علمی مختلف برای رسیدن به محصول نهائی است.

کارخانجات تولیدی دانش محور نقش مهمی در این زمینه خواهند داشت. شرکت شیمی ساختمان با تکیه بر واحدهای تحقیقاتی R&D و آزمایشگاهی خود توانسته است محصولات مورد نیاز بازار مصرف را تولید کند. تنوع محصولات تولیدی ما پاسخگوی نیازهای مصرفی بازار داخل بوده است. بخاطر گام های اساسی که ما در این زمینه برداشته ایم، شیمی ساختمان امروزه یکی از شرکت های پیشرو و صاحب علم در این زمینه است.

آزمایشگاه رزین

شیمی ساختمان تولید کننده انواع محصولات بر پایه رزین های امولسیونی (محلول در آب) ، رزین های اکریلیکی ، رزین های مصنوعی و سیلیکونی ، رزین های اپوکسی حلالی و پودر روی و رزین های اکریلیک ترموپلاست می باشد. تنوع محصولات در زمینه رزین باعث شده است که در شیمی ساختمان ، آزمایشگاه رزین به صورت مجهز و با دانش بالا فعال باشد. وجود آزمایشگاه به ما در جهت کنترل کیفی محصول تولیدی کمک کرده است.

فعلیت آزمایشگاه رزین در شیمی ساختمان در 3 پروسه انجام می گیرد. کنترل کیفی مواد اولیه مورد استفاده ، تولید آزمایشگاهی محصول و آزمایش و ارزیابی محصول از بین نمونه های تصادفی.

آزمایشگاه رزین

پوشش های صنعتی بخشی از محصولات شیمی ساختمان است. در این بخش از محصولات انواع پوشش های صنعتی با کارایی مختلف تولید می گردد. پوشش های صنعتی تولید شده برای کنترل کیفی و عرضه نهایی به بازار مصرف مدام در آزمایشگاه مورد ارزیابی قرار می گیرند.

اولین قدم در کنترل کیفی پوشش صنعتی ، ارزیابی کیفی مواد اولیه است. مواد اولیه در صورت عدم احراز استاندارد در چرخه تولید وارد نمیشود. وظیفه آزمایشگاه در قدم دوم تولید نمونه آزمایشگاهی و ارزیابی عملکردی آن است. در صورت احراز استاندارد دستور تولید صادر شده و محصول نهایی تولید می شود. نمونه های رندوم محصول انبوه تولیدی در فاصله زمانی مختلف تولید، به آزمایشگاه ارسال می شود. آزمایش بر روی نمونه ها به صورت مداوم و روزانه انجام می شود.

 

شیمی ساختمان , شیمی ساختمان هنرمند , شرکت شیمی ساختمان تهران , شیمی ساختمان میرداماد , shimisakhteman

افزودنی های بتن , روان کننده بتن , روان کننده بتن شیمی ساختمان , فوق روان کننده بتن , فوق روان کننده بتن شیمی ساختمان

چسب بتن , چسب بتن اپوکسی , چسب بتن ساروج , چسب بتن پودری , قیمت چسب بتن

چسب کاشی , چسب سرامیک , چسب کاشی و سرامیک , چسب کاشی ساروج , لیست قیمت چسب کاشی , چسب کاشی شیمی ساختمان

گروت , گروت اپوکسی , قیمت گروت آماده

 ماستیک درزبندی , ماستیک آب بندی , واتر استاپ , نوار واتر استاپ

رنگ صنعتی , رنگ صنعتی اپوکسی , رنگ روی بتن

آدرس دفتر

تهران – بلوار میرداماد – بعد از خیابان نفت جنوبی – پلاک 242- طبقه 2

info@shimisakhteman.net

کدپستی : 1549845115

شماره تماس : 27427-021

سایر شماره تماس ها:   021-22263099  -   021-22263100  -  021-22259736  -  021-22921708  -  021-22921709   - 021-22921710

شماره فکس: 22260586-021

 

 

آدرس کارخانه

کرج-ابتدای جاده شهریار-شهرک صنعتی سیمین دشت-خیابان سوم شرقی (قطعه دوم سمت راست) و خیابان دوم شرقی

کدپستی : 3165953535

شماره های تماس کارخانه:

0263-6670012   -   0263-6670013  -  0263-6670014  -  0263-6670015  -  0263-6670017  -  0263-6670018

0263-6670019

شماره فاکس: 6670016-0263

 



:: موضوعات مرتبط: شیمی ساختمان , ,
:: برچسب‌ها: افزودنی های بتن , روان کننده بتن , شرکت شیمی ساختمان تهران , شیمی ساختمان , شیمی ساختمان میرداماد , شیمی ساختمان هنرمند , فوق روان کننده بتن , مدیر عامل شیمی ساختمان , نماینده شیمی ساختمان ,
تاریخ : چهار شنبه 23 مرداد 1398
بازدید : 94
نویسنده : سئو سایت نوین

مراقبت های بعد از کاشت ریش و سبیل

پس از کاشت ریش و سبیل بیمار بایستی برخی مراقبت ها را انجام دهد. این مراقبت های بعد از کاشت ریش برای جلوگیری از بروز مشکل احتمالی است. انجام مراقبت های توصیه شده توسط پزشک باعث می شود نتایج دائمی باشد. همچنین این مراقبت ها احتمال بروز عفونت را به حداقل می رساند. ما در ادامه برخی از مراقبت های لازم پس از کاشت را بیان می کنیم.

خودداری از اصلاح صورت

به طور معمول پس از کاشت ریش ، بیمار نباید تا 10 روز الی دو هفته اصلاح کند. هرچند با توجه به تفاوت شرایط هر بیمار با دیگری این زمان متغیر است. پزشک جراح این زمان را برای بیمار مشخص می کند. برخی از بیماران می توانند با رعایت احتیاط موهای خود را کوتاه کنند.

خودداری از تماس با آب

ریش و سبیل کاشته شده نباید تا 5 روز با آب تماس پیدا کند. تماس با آب احتمال عفونت را تشدید می کند. بیمار بعد از یک روز می تواند در سرکار حاضر شود.

رشد طبیعی موها و ماندگاری کاشت

پیوند مو مادام العمر است. موهای کاشته همانند موهای طبیعی شروع به رشد خواهند کرد. موهای کاشته شده خاصیت قبلی خود را حفظ می کند.

روند رشد ریش و سبیل کاشته شده

افرادی که کاشت ریش و سبیل انجام می دهند. نسبت به کاشت مو رشد بیشتری را در ناحیه کاشته شده می بینند.این مساله کاملا آشکار است. حدودا پس از 2 ماه رشد موها چشمگیر خواهد بود

 

 

کاشت ریش و سبیل برای چه افرادی مناسب است؟

کاشت مو صورت به عنوان ریش و سبیل برای هر فردی که دوست دارد مناسب است. برخی افراد برای پر پشت کردن ریش سراغ کاشت مو می روند. برخی افراد برای پوشاندن ناحیه زخم و اسکار. در کل مردانی که دنبال جذابیت بیشتر با ریش و سبیل هستند می توانند از این روش استفاده کنند. برای افرادی که بر روی سطح صورت خود دارای زخم و اسکار هستند این کار بهترین روش می باشد. شایان ذکر است که موی کاشته شده در ریش مادام العمر می باشد. این مو همانند موهای بدن رشد کرده و نیاز به اصلاح خواهد داشت.

سن کاشت ریش چقدر است ؟

یکی از سوالات افراد در خصوص سن کاشت ریش است. طبیعتا افرادی که در سن رشد و دوران بلوغ هستند نباید اقدام به کاشتن ریش و سبیل کنند. در این سن احتمال رشد مو در صورت بالاترین میزان را دارد. بهتر است که مردان پس از رد شدن سن رشد و بلوغ اقدام به کاشتن ریش و سبیل کنند. پیشنهاد ما این است که افراد در سن 25 سالگی به سراغ کاشت ریش و سبیل بیایند. هرچند بعد از 20 سالگی هم می توان اقدام کرد. عدد 25 به این خاطر است که در این سن فرد به لحاظ هورمونی و رشد رشد جسمی کامل را کرده است.

در بحث سن کاشتن ریش و سبیل ، عوارض کاشت در میان نیست. به هیچ عنوان. بحث رشد طبیعی موها موها در زمان بلوغ است. برای اینکار عجله ای نداشته باشید. اجازه دهید دوران بلوغ تان طی شود و این موها به صورت طبیعی درآمده و رشد کنند. در صورتی که موهایتان تنک و کم پشت بود همیشه می توانید برای کاشتن ریش اقدام کنید.

آیا بین کاشت مو و ریش تفاوتی وجود دارد؟

یک از سئوالات همیشگی مراجعه کنندگان همین است. تفاوتی بین کاشت مو و کاشت ریش وجود دارد؟ آیا روش های کاشت مو متفاوت است؟ روش های کاشت در هر دو یکسان است. یعنی روش هایی که برای کاشتن مو در سر استفاده می شود. برای کاشت مو در صورت نیز کاربرد دارد. منتها یک تفاوت اساسی در بین این دو وجود دارد. تفاوت در خواص موهای سر با موهای ریش و صورت است. جنس موها !!!

روند رشد موهای صورت (ریش و سبیل) اکثرا در دوره بلوغ آغاز می شود. این رشد موها به وسیله هورمون های جنسی مردانه به نام آندروژن تقویت می شود. پس از شروع رشد ریش و سبیل تا مدت 20 سال به تراکم این موها اضافه می شود. گاها افزایش هورمون های جنسی آندروژن باعث ریزش مو در سر شده و فرد طاس می شود. این مساله به خاطر این است که فولیکول های مو در برخی مردان به هورمون های جنسی آندروژن حساسیت بالاتری را دارد. البته این مساله علمی در نزاد های مختلف انسانی متغیر است. به عنوان شرقی مردان سفید پوست و آفریقایی دارای تراکم ریش بالاتری نسبت به مردان شرقی دارند.

همین مسائل رشد و تاثیر هورمون های جنسی باعث ویژگی متفاوت موهای سر و ریش می شود. در کاشتن ریش ، مو از بانک موی پشت سر برداشته می شود. تفاوت جنس موهای صورت فرد با پشت سرش باعث می شود که انتخاب مو با حساسیت همراه باشد. این تفاوت ها می تواند در زبری ، قطر موها و حالت لختی و یا فری موها به چشم بیاید.

برخی سوالات که شاید برایتان پیش آمده باشد

در ادامه ما برخی سئوالات و مسائلی که شاید برای شما پیش آمده است را جواب می دهیم.

دلیل ریش و سبیل کم پشت چیست؟

شاید شما نیز جزو آن دسته از مردانی باشید که ریشی کم پشت دارند. درست است که شما با کاشت ریش می توانید این مساله را حل کنید. ولی دانستن علت آن می تواند هم به شما و هم پزشکتان کمک کند. ما در ادامه برخی دلایل آن را بازگو می کنیم.

نقش وراثت در کم پشتی ریش و سبیل

وراثت نقش مهمی در شکل گیری جسم و فاکتورهای زیستی شما دارد. امروزه پزشکان باور دارند که ریشه بسیاری از بیماری ها در مسائل ژنتیکی فرد است. تمام وجود انسان تحت تاثیر نقش وراثتی شکل می گیرد. به عنوان مثال شما رنگ موها ریال ظاهر ، استخوان بندی و … را از پدر و مادر و یا افرادی که در زنجیره وراثتی تان هستند میگیرید. نقش وراثت در داشتن ریش پرپشت غیر قابل انکار است. در صورتی که کم پشتی ریش و سبیل موروثی باشد نمی توان با درمان های دارویی کار خاصی کرد.

نقش هورمون در پرپشتی و یا کم پشتی ریش

یکی از اولین احتمالات در کم پشتی ریش و سبیل نقش هورمون هاست. یکی از دلایل کم بودن موها در صورت برخی مردان ، جریان کم خون در آن ناحیه هاست. کمبود جریان خون در گونه ها باعث نرسیدن مواد مغذی و هورمون ها به آن قسمت می شود. دو هورمون مهم در مردان به نام تستوسترون و دی هیدروتستوسترون هست. تستوسترون هورمونی است که شروع ترشح آن باعث گذر از بلوغ به مردانگی می شود. علم پزشکی ثابت کرده است که مردان با میزان کمتر تستوسترون ، عموما ریش های پرپشتی ندارند.

نقش طاسی منطقه ای در کم پشتی ریش

طاسی منطقه ای بیماری نیست که همه مردان بدان مبتلا شوند. اما در صورت وقوع ، نقاط کوچکی از مناطق پرموی بدن دچار ریزش می شود. این مساله قابل درمان است. در برخی موارد هم به خودی خود خوب و رفع می شود.

نقش شیو زندگی در کم پشتی ریش نقش سبک زندگی در سلامت افراد غیر قابل انکار است. تغذیه مناسب ، خواب کافی ، ورزش منظم ، نداشتن استرس مواردی است که برای سلامتی لازم است. نقش تغذیه و ورود مواد مغذی به بدن در سلامتی مهم است. برای سلامتی ریش وجود بیوتین و نیاسین در غذای فرد لازم است. سعی کنید تغذیه مناسب داشته باشید تا سلامتی تان به راه باشد.

عوارض کاشت ریش و سبیل چیست ؟

کاشت ریش و سبیل به خودی خود عارضه ای ندارد. برخی عوارض زودگذر در این جراحی وجود دارد. همچون احساس درد کوتاه مدت ، قرمزی ناحیه و متورم شدن آن. البته در جای سوزن ها هم در چند روز اول خون لختگی وجود دارد که سریعا رفع می شود. این ها عوارضی است که بیمار در طی چند روز اول شاید با آن مواجه شود. در برخی موارد ناحیه کاشته شده دچار عفونت می شود. این عفونت می تواند ریشه چربی زیر پوستی داشته باشد. گاهی نیز استفاده نکردن از وسایل استریل باعث این مشکل می شود. در کل شما در اگر به توصیه های پزشکتان عمل کنید هیچ مشکل خاصی نخواهید داشت. کاشت ریش و سبیل دوره نگاهت کوتاهی دارد و شما می توانید به زندگی تان برسید.

 

 

مراقبت های پس از کاشت ریش چند روز است ؟

در کل شما به مدت 5 روز بایستی مراقبت نمایید. در مدت 5 روز محل کاشته شده را خشک نگه دارید. از تماس با آب اجتناب کنید. از روز دوم شما می توانید به محل کار خود هم بروید. سعی کنید فعالیت های شدید نکنید. مخصوصا فعالیتی که باعث عرق کردن شما شود. به مدت 5 روز اول پس از فرایند، باید از نواحی دریافت کننده پیوند مراقبت شود تا کاملا خشک بمانند. تا 10 الی 14 روز از اصلاح ریش خود اجتناب کنید. بعد از حدود دو هفته موهای کاشته شده ریزش می کنند. نگران نباشید !!! این سیر طبیعی جراحی است. این موها پس از 3 ماه دوباره رشد می کنند. پس از رشد دوباره ، این موها مادام العمر و همیشگی خواهد بود.

آیا می توان موهای کاشته شده را اصلاح کرد ؟

بله می توان. پس از کاشت مو و سبیل و طی دوره نقاهت شما می توانید موهای خود را اصلاح کنید. موهای کاشته شده در ریش و سبیل دارای زاویه همسو با موهای قبلی تان است. بنابراین هیچ مشکلی از این بابت نخواهید. ما در کلینیک آرین سیما نهایت تلاش خود را می کنیم که موهای کاشته شده دارای خط رشد طبیعی باشد.

در کلینیک آرین سیما توصیه هایی تخصصی به مراجعه کنندگان مرد و در ارتباط با گزینه های درمانی پیوند ریش، عوارض جانبی پیوند ریش و بازگردانی موهای صورت داده می شود. هم اکنون جهت دریافت یک مشاوره رایگان در زمینه پیوند ریش تماس گرفته و سوالات خود را در ارتباط با فرایند های پیوند ریش با ما در میان بگذارید.



:: موضوعات مرتبط: کاشت مو ، کاشت ابرو و کاشت ریش , ,
:: برچسب‌ها: بهترین مرکز کاشت مو در تهران , هزینه کاشت مو , کاشت ابرو , کاشت ریش , کاشت مو , کاشت مو SUT , کاشت مو fit , کاشت مو fut , کلینیک کاشت مو ,
تاریخ : چهار شنبه 23 مرداد 1398
بازدید : 93
نویسنده : سئو سایت نوین

ریش و سبیل یکی از زیبایی های صورت مردان است. امروزه کاشت ریش و سبیل به عنوان یکی از خدمات و جراحی های زیبایی ارائه می شود. کاشت مو بر روی صورت برای جبران کم مویی صورت انجام می شود. برخی از مردان علیرغم علاقه به ریش و سبیل ، موی قابل توجهی بر صورت خود ندارند. این افراد به راحتی می توانند با کاشت ریش و سبیل چهره خود را آنگونه که دوست دارند تغییر دهند. برخی مواقع نیز کاشت مو بر روی صورت برای پوشاندن جای زخم ، اسکار ، آکنه و جوش است.

در عمل کاشت ریش نیز همانند کاشت مو، بانک مو پشت سر و یا اطراف آن است. موهای کاشته شده در پیوند موی ریش همیشگی بوده و روند رشد طبیعی دارند. ما در کلینیک آرین سیما برای کاشت ریش از روش FUE و FUT استفاده می کنیم. استخراج واحد فولیکولی (FUE) و پیوند واحد فولیکولی (FUT) دو روش به روز در کاشت ریش می باشند. هر کدام از این روش ها برای فرد خاصی مناسب است. بسته به هدف کاشت ریش و سبیل ما یکی از روش ها را برای جراحی انتخاب می کنیم.

کاشت ریش و سبیل برای افراد متفاوت مناسب است. افرادی که صورت آنها به طور ژنتیکی مو ندارد و یا کم پشت است. افرادی که پوست ناحیه ریش آنها دچار زخم و سوختگی و … شده و مو در آن ناحیه ها رشد نمی کند. افراد دارای ریش پراکنده و کم پشت. همچنین افرادی که دوست دارند که دیزاین ریش و سبیل خود را تغییر دهند.

 

علل ریزش ریش و سبیل

ریش و سبیل از جذابیت های صورت مردانه است. برخی از زن ها و مردها عاشق ریش و سبیل هستند. برای همین داشتن سبیل و ریش خوش فرم برای آنها مهم است. نداشتن مادرزادی و ژنتیکی آن برخی ها را آزار می دهد. همچنین ریزش موی ریش و سبیل باعث استرس و درگیری فکری افراد می شود. استفاده از درمان دارویی در ابتدا راهکار تمامی افراد است. از این رو به پزشک متخصص مراجعه می کنند. برخی از عوامل ریزش موهای ریش و سبیل را در ادامه بیان می کنیم:

(1) گاهی علت ریزش موی ریش و سبیل عوامل و آسیب های محیطی هست. تصادفات رانندگی ، مواد شیمایی و سوختگی پوست

(2) ابتلا به بیماری هورمونی (سیستم بدن) و ابتلا به بیماری های محلی همانند آلوپسی و …

(3) نروییدن ریش و سبیل به صورت مادرزادی و یا کم پشتی مادرزادی آن

(4) تریکوتیلومانیا : این یک بیماری روانی است که فرد عادت به کندن ریش و سبیل های خود دارد.

(5) آسیب به موی صورت و پوست به خاطر درمان های مانند اشعه درمانی و شیمی درمانی.

در جلسه مشاوره کاشت مو ، ما کلیه دلایل احتمالی برای ریزش و یا نبودن ریش و سبیل را بررسی می کنیم. بررسی علل ریزش مهم است. چرا در صورت عدم ریشه یابی و درمان هم کاشت ریش موفق نخواهد بود. در این حالت پس از کاشت موها دچار ریزش می شوند. در صورت داشتن تریکوتیلومانیا ، کاشت مو بی فایده است. در این حالت فرد باید تحت درمان روانپزشک قرار گیرد. شایان ذکر است در صورتی که فرد دارای بیماری آلوپسی آره آتا باشد نمی توان کاشت مو انجام داد. در کل کاشت مو برای چنی افراد ممنوع است. در این بیماری دایره های کوچک و بزرگی در ناحیه صورت خالی از مو می شود. کاشت مو در این افراد فایده ای ندارد.
 

موانع و مشکلات کاشت ریش و سبیل

(1) موهای هر ناحیه از بدن با ناحیه دیگر فرق دارد. بنابراین هیچ مویی در بدن وجود ندارد که به طور کامل مشابه با ریش و سبیل باشد. بنابراین ریش و سبیل کاشته شده با موهای صورتتان مقداری متفاوت خواهد بود. البته این مساله برای بیمارانی که کلا مویی در صورت ندارند موضوعیت ندارد. علیرغم دقت بالا در انتخاب موی پیوندی ، موهای کاشته شده به لحاظ رنگ و ضخامت و … متفاوت از موهای ریش و سبیل تان خواهد بود. شایان ذکر است که ما نهای دقت خود را در انتخاب موهای مشابه خواهیم داشت.

(2) علیرغم پیشرفت تجهیزات کاشت مو باز هم نمی توان تراکم کاملا طبیعی ایجاد کرد. لوازم و تجهیزات پزشکی فعلا برای داشتن تراکم طبیعی ناقص هست. بنابراین در نظر داشته باشید که فاصله موهای کاشته شده بیشتر از موهای نرمان و طبیعی خودتان خواهد بود. هرچند می توان طی 2 و یا 3 جلسه این فواصل را به حداقل رساند. ۳)باتوجه به چرب بودن طبیعی پوست صورت در ناحیه ریش و

(3) پوست صورت در ناحیه ریش و سبیل در اکثر مواقع چرب است. احتمال دارد که پس از کاشت، جوش های چرکی در محل کاشت ایجاد شود. در صورت بروز این اتفاق بیمار بایستی برای مدتی آنتی بیوتیک مصرف کند. مساله جوش زدن و یا مصرف آنتی بیوتیک ارتباطی به رشد موهای کاشته نخواهد داشت.

روند برداشتن موها و کاشت آنها برای ریش و موی سر مشابه است. تنها تفاوت در این است که در کاشت ریش و سبیل ما تنها از واحدهای فولیکولی با یک یا دو تار مو استفاده میکنیم. همچنین در سوراخ کردن پوست از ابزار بسیار ظریف استفاده می شود.

 

 

 
 

انواع کاشت ریش و سبیل

روش های بسیاری برای کاشت ریش و سبیل وجود دارد. دو نوع روش عمده در کاشت ریش و سبیل وجود دارد که ما در کلینیک آرین سیما استفاده میکنیم. روش های FUE و روش FUT. روش کاشت FUE روش استخراج واحد فولیکولی است. و روش FUT روش پیوند واحد فولیکولی. در هر دوی این روش جراح موی پیوندی را از بانک موی و یا همان نواحی دهنده مو بر میدارد.

در کاشت ریش به روش FUE ، جراح موهای پویندی را یکی پس از دیگری از بانک مو بر میدارد. برداشت مو از ناحیه وسیع تری انجام می شود. روش FUE شایع ترین و رایج ترین روش کاشت مو برای ریش و سبیل است. در این روش هیچ زخمی جز جای زخم های سفید بر روی پوست باقی نمی ماند.

روش دوم برای کاشت سبیل و ریش روش FUT می باشد. در این روش یک نوار کوچک و باریک از بان ک مو برداشته می شود. برش انجام شده توسط میکروسکوپ انجام می شود. پس از برداشتن نوار باریک پوست جراح دو لبه را بهم نزدیک کرده و بخیه می زند. یک زخم باریک در این ناحیه ایجاد می شود. این ایراد این روش است.

 

لینک های مهم و مرتبط :

کاشت مو , هزینه تقریبی کاشت مو , بهترین کلینیک کاشت مو، کلینیک کاشت مو، کاشت مو آرین سیما , بهترین روش کاشت مو   کاشت ریش  ,  هزینه کاشت ریش   ,     , کاشت ابرو ، هزینه کاشت ابرو

مزایای کاشت ریش به روش FUE و FUT

یکی از مزایای روش FUE به جا نگذاشتن زخم است. برخلاف روش FUT ، این روش هیچ جای زخمی بر روی پوست نخواهد گذاشت. همچنین روند بهبودی در این روش سریعتر است. مهمترین مزیت این روش بازگشت سریع بیمار به محل کار و زندگی روزمره است.

آنگونه که گفتیم در روش FUR بر روی پوست جای زخم هایی به جا می ماند که رنگ سفید و کوچک هستند. ای زخم در نواحی ظاهر می شوند که موها کوتاه شده باشد. میزان راحتی بیماران در روش FUE نسبت به روش دیگر بیشتر است. همچنین دردی که بیمار تحمل می کند بسیار خفیف است.

یکی از مزیت های روش FUTاین است که موهای بیشتری را برداشت می کند. این کار باعث می شود که در فرایند کاشت مو بتوانیم حداکثر تراکم را داشته باشید.



:: موضوعات مرتبط: کاشت مو ، کاشت ابرو و کاشت ریش , ,
:: برچسب‌ها: کاشت مو , هزینه تقریبی کاشت مو , بهترین کلینیک کاشت مو , کلینیک کاشت مو , کاشت مو آرین سیما , بهترین روش کاشت مو , کاشت ریش , هزینه کاشت ریش , کاشت ابرو , هزینه کاشت ابرو , کاشت ابروی طبیعی , کلینیک کاشت ابرو ,
تاریخ : چهار شنبه 23 مرداد 1398
بازدید : 84
نویسنده : سئو سایت نوین

کاشت ابرو و مژه در کلینیک آرین سیما

با توجه به موقعیت حساس ابروها در صورت ، کاشت ابرو یک جراحی حساس می باشد. طراحی و کاشت طبیعی ابروی مناسب به مهارت پزشک بستگی دارد. برآورد موقعیت و اندازه و ابعاد ابروها چیزی است که در حین معاینه و بر اساس سلیقه بیمار تعیین می شود. هرچند دوره نقاهت کاشت ابرو کوتاه است. با اینحال انتخاب پزشک با تجربه می تواند شما را از عوارض کاشت ابرو که بعضا ناخواسته هستند دور نگه دارند. مثل عفونت و یا رشد ناصحیح موها. شایان ذکر است که روش مورد استفاده برای کاشت در کلینیک آرین سیما همان روش های مورد استفاده کاشت مو و کاشت ریش و سبیل است.

در کاشت ابرو ، بانک مو در سر می باشد و مو از پوست سر برداشته می شود. در کاشت طبیعی ابرو، موها به صورت تکی و یا جفت کاشته می شود. کاشت مو برای ابرو یک پروسه ظریف جراحی است. در کاشت موی طبیعی برای ابرو موها در فواصل نیم میلیمتری کاشته می شوند. زاویه و جهت دادن به مو های کاشته شده ظرافت خاصی را می طلبد. این کار باعث می شود که موها در جهت طبیعی ابروها رشد کنند. عدم رعایت این مساله بیمار را بعدا دچار مشکل کرده و ابروهای نامنظمی را به او خواهد داد.

 

مراحل کاشت ابرو

کاشت ابرو در کلینیک کاشت مو آرین سیما، در اکثر مواقع تنها در یک مرتبه و یک جلسه انجام میشود. هرچند گاهی برای پرپشت کردن نیاز به دو یا سه جلسه می باشد. پس از کاشت همانند کاشت مو ، موها بعد از دو هفته می ریزند. اصلا جای نگرانی نیست. چرا که موهای کاشته شده پس از 3 ماه دوباره شروع به رویش کرده و مادام العمر خواهند بود. پس از شروع رشد موها تا 6 ماه حداقل 60 درصد نتیجه کار مشخص خواهد شد. نتیجه حداکثری و 100 درصدی در طی 9 الی 12 ماه قابل رویت است.

مدت زمان کاشت ابرو

مدت زمان کاشت ابرو حدودا بین 4 تا 7 ساعت طول می کشد. این جراحی با بی حسی موضعی قابل انجام است. این جراحی نیاز به استراحت ندارد. ریکاوری پس از جراحی نیز بسیار سریع و بدون درد است. پس از جراحی نیز تا 3 الی 4 روز ورم و کبودی مختصری در اطراف چشم ها خواهد بود که در طی این 3 روز کامل رفع می شود.

 

سئوالات متداول در زمینه کاشت ابرو و مژه

آیا کاشت موی طبیعی ابرو برای همه قابل انجام است؟ قبل از کاشت طبیعی ابرو معاینات لازم انجام می شود. پرسشنامه ای که به شما داده میشود حاوی سئوالاتی در خصوص سابقه بیماری شماست. به جز موارد نادر همه می توانند از این روش ها استفاده کنند.

شکل ابرو چگونه تعیین می شود؟ طراحی ابرو بر اساس سلیقه بیمار است. بیمار می تواند طرحی که مدنظرش می باشد را به پزشک ارائه کند. قبل از کاشت طرح بر روی جای ابرو کشیده می شود تا بیمار خروجی جراحی را مشاهده کند. در صورت تایید کاشت انجام می شود.

لینک های مهم و مرتبط :

 

کاشت مو , هزینه تقریبی کاشت مو , بهترین کلینیک کاشت مو، کلینیک کاشت مو، کاشت مو آرین سیما , بهترین روش کاشت مو   کاشت ریش  ,  هزینه کاشت ریش   ,   کاشت ابرو ، هزینه کاشت ابرو

رفع آثار جراحی کاشت ابرو چند روز طول می کشد.

کاشت ابرو دوره نقاهت طولانی ندارد. با اینحال شما باید پس از آن به اندازه کافی استراحت کنید. پس از عمل ورم اطراف ابرو طبیعی است. رفع این ورم و کبودی 3 الی 4 روز زمان بر است

کاشت ابرو درد دارد ؟

قبل از جراحی موضع بی حس می شود. بنابراین بیمار هیچ دردی را حس نمی کند. البته طبیعی است که بلافاصله بعد از عمل و با رفتن اثر دارو مقداری درد حس کنید. با اینحال شما حین عمل هیچ دردی را متوجه نخواهید شد.

خطرات کاشت ابرو چیست ؟

این عمل هیچ خطر احتمالی را برای سلامتی فرد ندارد. هرچند گاهی خطای پزشک مشکل ساز می شود. گاهی دقت نکردن پزشک باعث می شود موها در جهتی اشتباه رشد کنند.

چند روز پس از کاشت می توان به سرکار بروم ؟

شما می توانید پس از حداکثر دو روز به سر کار خود بروید. دوره بهبودی حدودا 5 روز است. بعد از این مدت هیچ اثری از جراحی در چهره شما وجود ندارد.

نتیجه کاشت مادام العمر است ؟

بله موهای کاشته شده تا آخر عمر با شما خواهند بود. این موها همانند موهای طبیعی شما ماندگار هستند.

مراقبت های بعد از کاشت ابرو

پس از کاشت ابرو تا چند روز شما نباید به ابروها آب بزنید. موهای کاشته شده باید خشک بمانند. این کار برای جلوگیری از عفونت می باشد. همچنین تماس با آب می تواند جراحی را تحت تاثیر قرار دهد. تا یک هفته الی 10 روز با ملاطفت با ابروهایتان رفتار کنید. به آنها فشار نیاورید. توصیه های پزشکتان را رعایت کنید.

آیا خارش بعد از کاشت ابرو ، طبیعی است ؟

بله بعد از کاشت احتمال خارش وجود دارد. وسوسه انگیز است ولی شما باید از خاراندن ابروهایتان به شدت بپرهیزید. خاراندن ابروی کاشته شده به ان آسیب خواهد زد.

آیا دلمه های بعد از کاشت ابرو ، طبیعی است ؟

همانگونه که در بالا اشاره کردیم بعد از کاشت اطراف ابروها دچار ورم و کبودی می شوند که به سرعت رفع می شود.

تا چند روز شستشو بعد از کاشت ابرو ممنوع است؟

حدودا تا 5 الی 7 روز توصیه پزشک بر این است که شما ابروهایتان را نشویید.

کاشت ابرو آقایان

برای کاشت ابرو به صورت طبیعی جنسیت مهم نیست. برای اقایان هم می شود ابروی طبیعی کاشت. این یک مساله در مورد زیبایی افراد است. بنابراین آقایان نیز می توانند بدون نگرانی و با خیال آسوده دنبال کاشت موی طبیعی بر روی ابروهای آسیب دیده خود باشند. خط رویش طبیعی و میزان تراکم باعث میشود ابروها کاملا طبیعی به نظر بیایند.

بهترین دکتر کاشت ابرو در تهران

ما بر اساس تجربه کاری 10 ساله و نمونه بسیار زیاد موفق در زمینه کاشتن ابروی طبیعی ادعای کیفیت بالا را داریم. شما می توانید بر اساس نمونه کارهای ما توان و دانش و دقت کار ما را قضاوت کنید و سپس تماس بگیرید. خدمات ما محدود به شهر تهران نمی باشند. مراجعه کنندگان بسیاری از شهرهای دیگر به کلینیک ما مراجعه می کنند. شیراز ، اصفهان ، تبریز ، اهواز ، مشهد ، ساری ، رشت و … مدیریت کلینیک برای مراجعه کنندگان از شهرستان تمهیداتی را اندیشیده است که در سریعترین زمان عمل کاشت ابرو را انجام دهند. خواهشمند است هنگام تماس با ما اعلام نمایید.



:: موضوعات مرتبط: کاشت مو ، کاشت ابرو و کاشت ریش , ,
:: برچسب‌ها: کاشت مو , هزینه تقریبی کاشت مو , بهترین کلینیک کاشت مو , کلینیک کاشت مو , کاشت مو آرین سیما , بهترین روش کاشت مو , کاشت ریش , هزینه کاشت ریش , کاشت ابرو , هزینه کاشت ابرو , کاشت ابروی طبیعی , کلینیک کاشت ابرو ,
تاریخ : چهار شنبه 23 مرداد 1398
بازدید : 83
نویسنده : سئو سایت نوین

کاشت ابرو یک راهکار دائمی و مطمئن برای رفع مشکلات ابرو می باشد. این روش برای همه کسانی که ابروی آنها حالت طبیعی اش را از دست داده مناسب است. در صورت وجود شکستگی ، تتو و برخی بیماریها احتمال ریزش و یا کم پشتی ابرو وجود دارد. این موارد با استفاده از کاشت ابروی طبیعی قابل رفع می باشد. البته برخی روش های دیگر نیز امروزه وجود دارد. کاشت طبیعی ابرو تنها روش بدون عارضه است که در آن موی طبیعی خود فرد از سر به ابرو پیوند زده می شود.

یکی از مسائل مهم در کاشت ، رشد طبیعی ابروها و همگونی آنها با موهای قبلی ابروست. ما در کلینیک آرین سیما جدیدترین روش کاشت ابرو را به کار میگیریم. خروجی کار در نحوه کاشت ابرو آرین سیما کاملا طبیعی می باشد. به گونه ای که تشخیص موهای کاشته شد ابرو با موهای قبلی امکان پذیر نیست.

ابروهای کاشته شده به صورت دائمی و مادام العمر می باشند. این موها همانند سایر موها رشد مداومی را دارند. بنابراین شما پس از کاشت نیاز به اصلاح و منظم کردن آنها خواهید داشت. البته به خاطر داشته باشید که موهای پیوندی از سر به ابرو بیشتر از موهای خود ابرو رشد دارند. این سرعت بخاطر تفاوت الگوی رشد موی سر و ابرو است. بنابراین نیاز شما به کوتاه کردن موهای کاشته شده نسبت به موهای اصلی ابرو هم بیشتر خواهد بود. شما می توانید برای مشاوره کاشت ابرو با ما هماهنگ شده و از مشاوره حضوری ما استفاده نمایید.

 

علت ریزش ابرو چیست؟

چرخه طبیعی بدن به گونه ای است که همواره موی بدن دچار ریزش می شود. ولی در روند طبیعی فرد این ریزش مو را حس نمی کند. گاهی ریزش به اندازه ای هست که آثار ان مشخص می شود. در این حالت می گوییم که فرد دچار ریزش مو و یا ریزش ابرو هست. در چنین مواردی بایستی درمان انجام داد. ابروها صرفا برای زیبایی صورت نیست و وظیفه محافظت از چشم در برابر ذرات و عرق پیشانی را دارد. بنابراین حفظ سلامت ابرو چه در زنان و چه مردان مهم می باشد.

کمبود مواد مغذی بدن : کمبود پروتئین ها و مواد معدنی و ویتامین می تواند اثر سوئی بر موها داشته باشد.

عوارض مصرف داروها : برخی از داروها عوارضی چون ریزش مو را در پی دارند. بنابراین بایستی این مساله را احتیاط کرد.

اختلالات خود ایمنی بدن

در بدن انسان اختلالات خود ایمنی متعددی می تواند اتفاق بیفتد. در صورتی که بدن دچار اختلالات خود ایمنی شود موی بدن دچار ریزش ناگهانی می شود. برخی از انواع اختلالات خود ایمنی به شرح زیر است:

  • (1) آلوپسی آره تا : در این عارضه سیستم ایمنی بدن به فولیکول های مو حمله می کند. احتمال دارد آلوپسی در ابروها اتفاق بیفتد و ابروها به صورت ناگهانی دچار ریزش کلی شود.
  • (2) لوپوس : در این عارضه ابروها جزو مناطق اولیه برای ریزش مو هستند.

مشکلات پوستی : بیماری های پوستی مانند اگزما ، پسوریازیس و درماتیت سبورئیک باعث ریزش ابروها می شود.

مشکلات ناشی از تیروئید : یکی از علل نازکی ابروها کم کاری تیروئید است. البته نازکی ابرو علت های مختلفی هم می تواند داشته باشد. در نظر داشته باشید که نازکی ابرو در اثر کم کاری تیروئید دارای یک الگوی معین است که قابل تشخیص است.

اسکار و یا زخم : زخم ها می توانند بخشی و یا کل ابرو را از بین ببرند.

افزایش سن : به صورت طبیعی با افزایش سن احتمال ریزش ابرو وجود دارد. ما در ادامه برخی دلایل ریزش ابرو را بیان می کنیم.

درمان ریزش ابرو | دارویی و کاشت

برای جلوگیری از ریزش ابرو درمان های مختلفی وجود دارد. گاهی برای درمان بسیار دیر شده و هیچ درمان دارویی تاثیری ندارد. در چنین صورتی بهترین روش برای داشتن دوباره ابرو ، کاشت ابرو به صورت طبیعی است.

درمان های دارویی متفاوتی برای جلوگیری از ریزش ابرو وجود دارد. شاید اسم بردن از برخی داروهای درمانی در اینجا درست نباشد. چرا که برخی بیماران تمایل داشته باشند که به صورت خودسرانه از آنها استفاده نمایند. به خاطر داشته باشید که در درمان های خودسرانه بیمار احتمال آسیب به خود را بالا می برد. امکان دارد که استفاده بی مورد و بی رویه باعث آسیب های جبران ناپذیری هم بشود. بنابراین خواهشمندیم برای حفظ سلامتی و زیبایی خودتان همواره از پزشک متخصص کمک بگیرید.

ما در کلینیک تخصصی پوست و مو آرین سیما درمان های های دارویی ریزش ابرو را نیز تجویز و دنبال می کنیم. در صورتی که بیمار مستعد درمان دارویی باشد حتما از این روش ها برای جلوگیری از ریزش ابرو استفاده می کنیم. پروسه درمان ریزش ابرو با استفاده از دارو شامل دو مرحله توقف ریزش ابرو و رشد مجدد ابرو می باشد. در صورتی که در جلسات معاینه و آزمایش متوجه بی اثر بودن درمان دارویی شویم، به شما کاشت ابرو را پیشنهاد خواهیم کرد.

لینک های مهم و مرتبط :

 

کاشت مو , هزینه تقریبی کاشت مو , بهترین کلینیک کاشت مو، کلینیک کاشت مو، کاشت مو آرین سیما , بهترین روش کاشت مو   کاشت ریش  ,  هزینه کاشت ریش   ,   کاشت ابرو ، هزینه کاشت ابرو

 

درمان ریزش مو در کلینیک آرین سیما

نتایج بررسی علت ریزش ابرو به ما کمک می کند درمان های متفاوتی را شروع کنیم. گاهی علت ریزش ابرو به خاطر عوارض دارویی است که در این صورت با قطع داروی عارضه دارد و یک دوره درمانی می شود موهای ریخته شده را دوباره احیا کرد. گاهی شرایط کمی سخت تر است و بیمار با مشکلات پوستی درگیر است. مدت درمان در این شرایط کمی متفاوت است. گاهی نیز بیمار دچار اختلالات تیروئیدی و یا اختلالات خود ایمنی است. درمان در این موارد طولانی تر و سخت تراست. نتیجه گیری درمان بسته به ری اکشن بدن بیمار نیز خواهد بود.



:: موضوعات مرتبط: کاشت مو ، کاشت ابرو و کاشت ریش , ,
:: برچسب‌ها: کاشت مو , هزینه تقریبی کاشت مو , بهترین کلینیک کاشت مو , کلینیک کاشت مو , کاشت مو آرین سیما , بهترین روش کاشت مو , کاشت ریش , هزینه کاشت ریش , کاشت ابرو , هزینه کاشت ابرو ,
تاریخ : چهار شنبه 23 مرداد 1398
بازدید : 90
نویسنده : سئو سایت نوین

کلینیک کاشت طبیعی مو | آرین سیما

کلینیک آرین سیما یک مرکز تخصصی پوست و مو می باشد. بخش “کاشت مو” کلینیک، خدمات پیوند طبیعی مو ارائه می دهد. در این مرکز, کاشت ریش و سبیل و کاشت ابرو نیز انجام می شود.

در کلینیک آرین سیما روش های کاشت طبیعی مو بر پایه 3 روش به روز دنیا انجام میشود. ما کاشت مو به روش FUT ، کاشت مو به روش FIT و کاشت مو به روش SUT انجام میدهیم. روش FUT به نام میکروسرجری نامیده می شود. همچنین روش FIT یک روش غیرجراحی کاشت مو می باشد. روش SUT نیز یک تکنیک نوین در کاشت طبیعی می باشد.

کلینیک آرین سیما به مدیریت سرکار خانم دکتر فاطمه یکه زارع اداره می شود. دکتر فاطمه یکه زارع عضو انجمن جراحان پیوند موی طبیعی است . ایشان دارای بورد پیوند موی طبیعی از آمریکا ABHRS می باشد.

کاشت مو به روش FIT

کاشت مو به روش FIT یک روش غیر جراحی می باشد. در این روش فولیکول های مو به طور همزمان از بانک مو برداشته میشود. و در لحظه در ناحیه بدون مو کاشته می شود. روش FIT یک روش کمتر تهاجمی است. در روش FIT تبحر و تجربه جراح بسیار حائز اهمیت است. تجربه و توانایی بالای جراح ، زیبایی و تراکم عالی و خط رویش طبیعی را تضمین می کند.

روش FIT هیچ گونه جای زخم و یا اسکار را بر جا نمی گذارد. انجام عمل بدون درد و خونریزی است. نیازی به بیهوشی بیمار وجود ندارد. در صورتی که شما نگران نمای عروسکی در محل کاشته شده هستید. می توانید از این روش استفاده کنید. روش FIT در صورتی که جراح با تجربه ای آن را انجام دهید به شما موهای کاملا طبیعی خواهد داد.

کاشت مو به روش FUT

کاشت مو به روش FUT یکی از روش های سنتی در پیوند مو می باشد. در این روش یک بخش باریک از پوست پشت سر برداشته می شود. بسته به تعداد تار موی مورد نیاز این مساحت این تکه برداشته شده متفاوت خواهد بود. پس از برداشتن این قسمت از پوست ، فولیکول های مو از پوست خارج می شود. در نهایت گرفت هایی که جدا شده اند در قسمت گیرنده کاشته می شود. با توجه به ایجاد زخم در ناحیه برداشته شده، این قسمت بخیه زده می شود.

ایراد مهم این روش کاشت مو در اسکار ایجاد شده در ناحیه برداشته شده است. البته ما در کلینیک آرین سیما سعی کرده ایم که این زخم اسکار در حد یک خط زخم باشد. این خط زخم در صورتی مشخص می شود که شما موهایتان را از ته تراشیده باشید. همچنین در این روش ظاهر موهای کاشته شده به صورت عروسکی است. ظاهر و خط رویش موهای کاشته شده نیز غیر طبیعی است. این روش امروزه کمتر استفاده می شود.

کاشت مو به روش BHT

در کاشت مو به روش BHT ، بانک مو از بدن فرد بیمار است نه لزوما سر. در تمامی روش های پیوندها ، موی کاشته شده از پشت سر برداشته می شود. در روش BHT بخاطر نبودن بانک موی پشت سر موها از بدن برداشته می شود. ساختار موهای بدن همانند موهای سر است. هر قسمت از بدن بیمار که مو داشته باشد برای پیوند برداشته می شود. نواحی مختلفی همچون ساق پا ، بازوها ف ناحیه شکمی و قفسه سینه و یا حتی زیر بغل. شایان ذکر است که این روش در موارد خاص انجام می شود.

البته در نظر داشته باشید برخی از بیماران موهای بدن به شدت زیاد است. در این حالت ما خود داوطلبانه از موهای بدن استفاده می کنیم. بنابراین در این صورتی بانک موی سرتان خالی باشد هم چندان نگران نباشید.

کاشت مو به روش SUT

کاشت مو به روش SUT همان روش FIT می باشد که تنها در یک بخش با هم متفاوت هستند. در روش SUT فولیکول های مو توسط دستگاهی اتوماتیک برداشته می شود. روش برداشت به صورت گروهی و دانه ای است. دستگاه اتوماتیک بسیار دقیق عمل نمی کند. بعضی اوقات گرافت موی برداشته شده توسط دستگاه آسیب می بیند. کاشتن مو با روش SUT به صورت یک روزه انجام می شود. در روش SUT نیز همانند روشFIT ، تخصص و تجربه پزشک بسیار مهم است.

روش ترکیبی و فوق ترکیبی

گاهی بیمار دارای سطح وسیعی از طاسی سر است. وسعت منطقه طاسی باعث می شود که نتوان با یک روش کل آن را پوشش داد. در چنین حالتی از روش های ترکیبی FUE و FUT استفاده می شود. در این حالت میزان و تعداد برداشت گرافت های مو بیشتر است.

بهترین روش کاشت مو

ما چیز مطلقی به نام بهترین روش کاشت مو نداریم. اینکه هر کلینیک روش خود را بهترین روش برای پیوند مو می داند یک دروغ است. بهترین روش کاشت برای هر فرد، روشی است که با شرایط او سازگار باشد. این شرایط تحت تاثیر وسعت منطقه تاسی ، بانک مو ، سن افراد و شرایط سلامتی و … می باشد. احتمال دارد که روش FIT برای یک فرد، بهترین روش کاشت باشد. احتمال هم دارد که بیمار دیگری با روش FUT ، بهترین نتیجه را بگیرد. بنابراین بهترین روش کاشت مو برای هر فرد پس از جلسه معاینه و مشاوره تعیین می شود.

هزینه کاشت مو

هزینه کاشت مو بر اساس تعداد تار مو محاسبه می شود. هزینه برای روش های مختلف متفاوت است. هزینه تقریبی کاشت مو پس از جلسه مشاوره به بیمار اعلام می شود. طبیعتا قیمت قطعی قبل از انجام کاشت مشخص می شود. خواهشمندیم برای اطلاع از هزینه های لازم با ما تماس بگیرید. ما در جلسه مشاوره تمامی موارد را با شما در میان خواهیم گذارد.

عوارض کاشت مو

یکی از سئوالات مهم در ذهن بیمار عوارض کاشت مو هست. هر عمل جراحی و یا دارویی طبیعتا دارای عارضه می باشد. این یک اصل مهم در درمان و پزشکی است. بسته به نوع روش پیوند مو ، عوارض متفاوت است. به عنوان مثال در روش fut یک نوار باریک از بانک مو افراد بریده شده و محل بخیه زده می شود. همین جای بخیه می تواند به یکی از عوارض کاشتن مو با روش fut لحاظ شود. بایستی بگوییم که کاشت و پیوند مو عارضه به خصوصی ندارد که بخواهد بیمار را برای مدت طولانی درگیر کند.

طبیعی است که پس از عمل ناحیه پوست خارش و درد داشته باشد. در صورت عدم رعایت مراقبت های پس از کاشت ، محل کاشت می تواند عفونی شود. در صورتی که پزشک مجربی اینکار را انجام دهد. همچنین در صورتی که مراقبت بعد آن را رعایت کنید هیچ عارضه ای شما را تهدید نمی کند.

آیا کاشت مو با ترمیم مو و یا پیوند مو متفاوت است؟

نخیر فرقی ندارند. در حقیقت عمل کاشتن مو در ناحیه ای از پوست رو میشه با این سه عنوان نام گذاری کرد. هدف در این عمل جراحی ترمیم مو در ناحیه خالی شده است. و یا پیوند مو به معنای برداشت مو از ناحیه و کاشت در ناحیه دیگر است. توجه داشته باشید که در کاشتن موی طبیعی ، گرافت های مو برداشته شده و در پوست ناحیه بی مو کاشته می شوند. یعنی کل ساختار یک تار مو.

کاشت ابرو در آرین سیما

در بسیاری از موارد افراد دچار ریزش ابرو می شوند. و یا قسمتی از ابروی آنها بواسطه زخم اسکار از بین می رود. کاشت ابرو یک روش بی خطر برای داشتن ابرو است. ابروی کاشته شده با متناسب با الگوی موی سر رشد می کند. موهای کاشته شده در ابرو رشد طبیعی خود را دارند. در کاشت ابرو، بانک موی انتخابی بایستی موهایی شبیه به موهای ابرو داشته باشد.

برای کاشت ابرو از روش های FIT و روش FUT می توان استفاده کرد. با توجه به حساسیت ناحیه ابرو ، تخصص و تجربه پزشک بسیار مهم است. با توجه به اینکه کاشت ابرو یک عمل محدود می باشد، بنابراین عوارض خاصی را در پی ندارد. برخی عوارض همانند ورم و … در مدت کوتاهی رفع می شود. هزینه کاشت ابرو متناسب با تار موی کاشته شده می باشد.

کاشت ریش و سبیل

کاشت ریش و سبیل یک از خدمات ما در کلینیک کاشت مو آرین سیما می باشد. علل درخواست کاشت ریش و سبیل متفاوت است. کم پشتی ریش ها ، ریزش موهای صورت و یا وجود زخم و اسکار بر روی پوست صورت در محل ریش ها. کاشت ریش همانند کاشت موی سر می باشد. البته کاشت ریش و سبیل ظرافت بیشتری را می طلبد. در کاشت ریش و سبیل بایستی جهت رشد موها در نظر گرفته شود.

در کاشت ریش و سبیل در صورتی که عمق و سایز سوراخ ها درست انتخاب نشود. احتمال تغییرات دائمی در پوست صورت خواهد بود. در کاشت ریش و سبیل ، موهای کاشته به صورت طبیعی رشد خواهند کرد. همچنین خط رشد طبیعی خواهند داشت. پیوند ریش طبیعی بدون نیاز به بیهوشی انجام می شود. بیمار توسط آرامبخش و بی حسی موضعی اماده عمل می شود.

مزیت های کاشت مو در کلینیک آرین سیما

1- بهترین و طبیعی ترین نتایج کاشت مو را می توانید در کلینیک آرین سیما مشاهده کنید. نمونه کارهای کاشت مو که در سایت است موید این موضوع می باشد.

2- تیم جراحی آرین سیما از بهترین استانداردهای پزشکی برخوردار هستند.

3- ارائه ضمانت نامه کتبی در مورد خدمات انجام شده.

4- انتخاب تیم پزشکی حرفه ای برای کمک به تیم تخصصی ترمیم مو.

5- ایجاد حداکثر تراکم در منطقه گیرنده و انجام حداکثر تعداد موهای کاشته شده در یک جلسه.

6- برداشت موها به روش های اختصاصی و مدرن.

7- ترمیم ریزش مو در ابرو با نمای کاملاً طبیعی.

8- ترمیم مو.

9- استفاده از تکنیک های پیشرفته کاشت مو .

10- متدهای شمارش مو در منطقه دهنده و گیرنده.

11- استفاده از سه نوع گرافت.

بهترین مرکز کاشت مو در تهران

ما ادعای بهترین مرکز کاشت مو را نداریم، ولی رضایت مشتریان و انجام بیش از 650 عمل پیوند مو در طول 10 سال باعث شده است که یکی از بهترین ها باشیم. برای انتخاب بهترین دکتر کاشت مو نباید فریب تبلیغات را خورد. توصیه ما به شما این است که در اولین گام نمونه کار دکتر را ببینید. در صورتی که کاشت طبیعی باشد. و یا خط رویش طبیعی داشته باشد و یا پرپشت باشد ، آن دکتر قابل اعتماد است. افتخار ما این است که تمامی کاشت های انجام شده ، کاملا طبیعی می باشند.



:: موضوعات مرتبط: کاشت مو ، کاشت ابرو و کاشت ریش , ,
:: برچسب‌ها: بهترین مرکز کاشت مو در تهران , هزینه کاشت مو , کاشت ابرو , کاشت ریش , کاشت مو , کاشت مو SUT , کاشت مو fit , کاشت مو fut , کلینیک کاشت مو ,

به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جوپرس و آدرس joopress.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com