عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 23 مرداد 1398
بازدید : 126
نویسنده : سئو سایت نوین

امروزه یکی از دغدغه های افراد حفظ زیبایی و سلامت پوست و مو می باشد. در گذشته این مساله بیشتر در بین خانم ها مطرح بود. ولی امروزه هم آقایان و هم خانم ها درگیر این مشاله است. پیدا کردن یک کلینیک زیبایی خوب همواره سخت می باشد. یک کلینیک خوب به کیفیت خدمات و قیمت مناسب شناخته می شود. هرچند بسیاری از کلینیک ها در تبلیغات خود را بهترین کلینیک زیبایی در تهران و ... معرفی می کنند، ولی در واقع این مساله چندان درست نیست.

ما بر اساس همین تقاضا سعی کرده ایم که یک وب سایت را راه  اندازی کنیم که در آن کلینیک های مختلف را معرفی کنیم. بر اساس امتیاز شما بهترین کلینیک انتخاب شده و معرفی گردد. ما همچنین سعی کرده ایم که تمامی نیازهای زیبایی پوست و مو را در آن بگنجانیم.

شما می توانید از طریق وب سایت کلینیک یاب با کلینیک های زیبایی مختلفی آشنا شوید. کلینیک های زیبایی با خدمات لیزر موهای زائد ، میکرونیدلینگ , هایفو , پلاسماجت , میکرونیدلینگ , آر اف فرکشنال , مزوتراپی ،  میکرودرم ، بوتاکس ، تزریق ژل ، فیلر ، درمان آکنه ، جوانسازی پوست ، پاکسازی پوست ، رفع چین و چروک و ...

 

کلینیک یاب شامل بخش اخبار و مقالات می باشد. در این بخش شما می توانید مقالات به روز سلامتی و زیبایی را مطالعه نموده و برخی راهکارهای خانگی زیبایی و سلامتی را یاد بگیرید.

بخش تخفیفات کلینیک زیبایی ، بخش مهم دیگر ماست. در این بخش نیز می توانید از آخرین تخفیفات کلینیک های زیبایی اطلاع پیدا کنید.

بخش گفتگو یک بخش برای تبادل نظرات بین افراد است. در این بخش می توانید عضو شوید و درباره تجربیات خود به گفتگو بنشینید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: کلینیک زیبایی , ,
:: برچسب‌ها: بوتاکس , تزریق ژل , جوانسازی پوست , درمان آکنه , رفع چین و چروک , لیزر موهای زائد , مزوتراپی , میکرونیدلینگ , پاکسازی پوست , کلینیک یاب ,
تاریخ : چهار شنبه 23 مرداد 1398
بازدید : 97
نویسنده : سئو سایت نوین

نکاتی در خصوص لیزر مو در کلینیک دکتر هنرور

کلینیک زیبایی دکتر هنرور جزو یکی از بهترین کلینیک های زیبایی در تهران می باشد. لیزر مو جزو خدمات اصلی این مرکز می باشد. دوستان عزیزى که قصد انجام لیزر موهای زائد در کلینیک ما را دارند لطفا به نکات زیر توجه داشته باشند:

لیزر موهای زائد در کلینیک دکتر هنرور در اکثر مواقع با استفاده از دستگاه لیزر  ” دستگاه لیزر دایود الکس سوپرانو ” انجام می شود. هر چند که کلینیک مجهز به دستگاه های دیگری از جمله دستگاه لیزر سوپر ایلایت SHR نیز می باشد. مشخصات دستگاه ، اثرگذاری و نتیجه لیزر مو توسط دستگاه دایود لیزر الکس سوپرانو به شرح زیر است.

دایود لیزر الکس سوپرانو

١- دستگاه دایود لیزر الکس سوپرانو با لیزر بار قوى آلمانى ساخت شرکت معروف GenOptik می باشد. این دستگاه دارای کولینگ قوى با استفاده از سیستم tec+sopphire است.

٢- دایود لیزر الکس سوپرانو به عنوان تکنولوژی برتر روز دنیاست. این دستگاه برای اولین در ایران توسط کلینیک دکتر هنرور استفاده شده است.

٣- هنگام استفاده از این دستگاه لیزر، بیمار هیچ دردی احساس نخواهد کرد. همچنین به هیچ وجه امکان سوختگی در این دستگاه وجود ندارد.

٤- لیزر موهای زائد کل بدن با استفاده از دستگاه دایود لیزر الکس سوپرانو تنها ۴۰ دقیقه زمان بر است. در حالی که این زمان برای دستگاه الکساندرایت ۲ ساعت است.

٥- اثر بخشی دستگاه لیزر دایود الکس ۸۸% می باشد. همچنین اثر بخشی این دستگاه های برای پوست های تیره ۵ درصد بیشتر از سایر دستگاه های موجود در بازار ایران است.

 

لیزر موهای زائد
 
 
مشاوره حضوری در کلینیک زیبایی دکتر هنرور رایگان است. در صورت نیاز به مشاوره در خصوص لیزر مو و دیگر خدمات می توانید با ما هماهنگ شوید.

دستگاه لیزر سوپر ایلایت SHR

١- دستگاه لیزر دیگری که در کلینیک استفاده می کنیم، سوپر ایلایت SHR می باشد. با دستگاه لیزر SHR معمولا در عرض ۶-۸ جلسه به طور معمول ۸۰% موها از بین میروند. و باقیمانده موها نیز به شکلی نازک و پراکنده تبدیل می شوند. که پس از آن برای حذف دائمی موها بایستی در سال اول هر سه تا شش ماه یک جلسه و بعد از آن سالیانه یک تا دو جلسه لیزر را تکرار نمایید. البته بسته به بدنهاى مختلف ممکن هست تعداد جلسات لیزر کمتر یا بیشتر شود. به عنوان مثال در اختلالات هورمونى معمولا تعداد جلسات بیشتر است و گاهى به موازات لیزر موها ، دارو مصرف شود و …

٢- دستگاه مورد استفاده در کلینیک کاملا بدون درد می باشد و استفاده از کرم هاى بى حسى لازم نیست. تنها در لیزر ناحیه بیکینی کمى درد در ناحیه بیکینى حس می شود که با استفاده از یخ میزان درد تقریبا به صفر می رسد.

با خیالی راحت به ما مراجعه نمایید و نگران دردهای رایج نباشید ، با دستگاه سوپراسلایت هیچ دردی را تجربه نخواهید کرد.
لیست قیمت لیزر مو را در بالا ببینید.

٣- سرعت شات دستگاه لیزر مورد استفاده در کلینیک ما بالا می باشد در نتیجه کار بسیار سریع و راحت انجام میشه به طوریکه لیزر کل بدن در کمتر از ٤٠دقیقه قابل انجام است .

٤- سعى ما در مرکز زیبایی و لیزر مو دکتر هنرور بر این می باشد که بهترین خدمات با حداقل قیمت را به شما عزیزان گرامی ارائه دهیم. قیمت های پایین ما در راستای جذب مشتریان وفادار و ثابت می باشد. شما می توانید آن را تجربه کنید.

٥- یک نکته مهم : هرچند تفاوتهایی بین دستگاههاى مختلف لیزر وجود داشته و این دستگاه ها نسبت به هم مزایا و معایبى دارند ولی در نهایت نتیجه کار در همه آنها تقریبا یکسان می باشد.

ما اکیدا توصیه می کنیم که اگر در استفاده از یک دستگاه خاص اصرار دارید و یا قبلا از یک دستگاه جواب خوب گرفتید دستگاه مورد نظرتان را براى درمان انتخاب کنید چون انرژى که خودتون براى انجام کار میذارید خیلى به روند درمان کمک میکنه.

در صورتیکه نیاز به مشاوره در مورد لیزر یا سایر روشهاى درمانى دارید با کمال میل در ساعات ادارى مشتاقانه جوابگوى شما عزیزان هستیم .

۰۲۱۶۶۵۶۱۶۸۷     –      ۰۹۳۵۹۰۹۰۹۸۱

 

برخی لینک های مهم ما:

لیزر مو , میکرونیدلینگ , هزینه لیزر موهای زائد لیزر موهای زائد , لیزر موهای زائد زیر بغل , لیزر موهای زائد صورت , لیزر موی زائد , آر اف فرکشنال , لیفت پلک با پلاسماجت , پلاسماجت , پلاسماتراپی , بلفاروپلاستی بدون جراحی , لاغری موضعی با دستگاه , هزینه پلاسماجت , قیمت پلاسماجت

نکاتی که باید در مورد لیزر موهای زائد بدانید

در خصوص لیزر موهای زائد و دستگاه لیزر مو نکات مهمی است. نکاتی که بایستی قبل از انتخاب کلینیک بدان توجه کنید. در ادامه ما در این خصوص مطالبی را برای شما آورده ایم.

هرچه دستگاه برند معتبرتر و جدیدترى داشته باشد قطعا هزینه هر شات دستگاه و تعویض فلش لامپ دستگاه بیشتر خواهد شد. در نتیجه هزینه انجام لیزر هم افزایش مى یابد. بعضى دستگاهها مثل آى پى ال ،ایلایت و آى پى ال-اس اچ آر دستگاههاى ارزانترى هستند. در نتیجه هزینه انجام کار با آنها کمتر مى باشد. اما بدلیل اینکه سیستم نورى دارند برگشت موها با این دستگاهها سریعتر و بیشتر اتفاق مى افتد. و در نتیجه تعداد جلسات افزایش مى یابد طوریکه در صورت فقدان مشکل هورمونى حداقل هشت جلسه درمانى لازم است که جلسات شارژ در سال اول هر سه ماه یکبار و سپس هر شش ماه یکبار مى باشد.در نتیجه تعداد کل جلسات و هزینه نهایى بالاتر از زمانى است که از سیستم هاى لیزرى استفاده مى شود.

سیستم هاى لیزرى مثل الکساندرایت ،دایود و دایود الکس دستگاههاى گرانترى هستند. در نتیجه هزینه انجام کار با این دستگاهها بیشتر مى باشد. اما خبر خوب اینکه در صورت فقدان اختلال هورمونى تعداد جلسات به حداکثر شش جلسه کاهش مى یابد. جلسات شارژ به صورت هر شش ماه تا سالى یکبار مى باشد (ناحیه بیکینى استثنا مى باشد و به هشت تا دوازده جلسه نیاز دارد.)

در نتیجه با توجه به اینکه تعداد جلسات کاهش مى یابد در نتیجه هزینه نهایى کمتر خواهد شد.

دستگاه دایود لیزر الکس سوپرانو بهترین دستگاه موجود ایران. لیست قیمت لیزر با این دستگاه را در بالا ببینید

نکته قابل توجه این است که فلش لامپ هر دستگاه بعد از تعداد شات مشخص قدرت لازم براى جوابدهى مناسب را نخواهد داشت. در نتیجه انجام لیزر بدون نتیجه خواهد بود. و حتما باید تعویض گردد. متاسفانه بسیارى از مراکز اقدام به انجام لیزر با دستگاهى مى کنند که عمر مفید لامپ تمام شده است و معمولا براى جذب مراجعه کننده لیست قیمت لیزر بسیار پایینی ارائه می کنند. اینکار صرفا جهت تامین هزینه تعویض لامپ با نام دستگاههاى مطرح اقدام به انجام لیزر مى کنند.

در چنین مواردی با وجود خروج نور از دستگاه جوابدهى و تاثیر ندارد. حتى بدتر اینکه اگر در ابتداى تمام شدن طول عمر لامپ مراجعه نمایید هنوز دستگاه قادر به انتقال انرژى کمى مى باشد. اما این انرژى براى از بین بردن موها کافى نیست و موها را به فاز خواب مى برد. در این حالت مراجعه کننده فکر مى کند از لیزر جواب گرفته است. ولى بعد از چند ماه شاهد رشد مجدد و کامل موها خواهد بود که در نتیجه تعداد جلسات افزایش مى یابد. حتى در مواردى مقاومت به درمان ایجاد مى شود.پس مراقب باشید کیفیت را فداى کمیت نکنید.

لطفا براى کسب اطلاعات بیشتر یا مراجعه جهت مشاوره حضورى رایگان با ٦٦٥٦١٦٨٧-٦٦٥٦١٨٦-٠٩٣٥٩٠٩٠٩٨١ تماس حاصل نمایید.

دستگاه لیزر مو مورد استفاده در مطب دکتر هنرور دایود لیزر الکس سوپرانو جدیدترین تکنولوژى و بهترین دستگاه لیزر مو برای رفع موهاى زائد مى باشد که بدون درد و سوختگى در کمترین تعداد جلسه موها را از بین مى برد. قیمتها به گونه اى تنظیم شده است که تعداد شات لازم در هر ناحیه زده شود و همه نقاط به طور کامل شات زده شود.چون یکى از عوامل طولانى شدن تعداد جلسات شات ناکافى است.پس باز هم تاکید مى کنیم که کیفیت را فداى کمیت نکنید زیرا باعث طولانى شدن پروسه درمان میشود. همچنین براى رفاه حال مراجعین پکیج هاى به صرفه و اقتصادى در نظر گرفته شده است تا انجام لیزر نواحى بزرگتر و بیشتر با هزینه کمتر قابل انجام باشد.

همچنین با پیوستن به کانال تلگرام یا صفحه اینستاگرام ما مى توانید از تخفیفات هفتگى مطلع شوید.

چند توصیه پزشکی در مورد لیزر برای شما عزیزان

در سالهاى اخیر حرفه پزشکى در زمینه زیبایى پوست متاسفانه به نوعى تجارت تبدیل شده است. افراد غیر پزشک و غیر متعهد به اخلاق پزشکى در این حیطه وارد شده اند. شاهد رفتارهاى غیراخلاقى و خلاف اصول پزشکى هستیم .لذا خواندن مطالب زیر را قبل از انجام لیزر توصیه مى نمایم . 

از بین بردن موهای زائد با لیزر درحال حاضر بهترین روش کاهش دائمی و نه مادام العمر موهای زائد می باشد که در عین موثر بودن عوارض درمانی نادر است.  علت آنکه از لیزر مو زائد به این سرعت جایگزین روش های دیگر کاهش موهای زائد شده است. این است که به نسبت وقت و هزینه ای که صرف می شود ، هیچ روش دیگری از نظر تاثیر و ماندگاری و سرعت ، قابلیت رقابت با حذف موهای زائد با لیزر را ندارد .

بیشتر بخوانید : نکاتى مهم در مورد لیزر موهاى ناخواسته

بیشتر بخوانید : لیزر جوان سازی پوست

بیشتر بخوانید : چگونه دستگاه لیزر مو مناسب را تشخیص دهیم ؟

بطور خلاصه در مورد از بین بردن موهای زائد با لیزر می توان چنین گفت ، هرچه موها ضخیمتر و تیره تر بوده و پوست اطراف روشن تر باشد نتیجه نهایی درمان رضایت بخش تر است و بالعکس، یعنی از بین بردن موهای نازک بخصوص روی پوستهای سبزه و تیره کاری بس دشوار به شمار می رود. بسیاری از متقاضیان از بین بردن موهای زائد باورهای غیر علمی در خصوص این تکنیک دارند یا بیش از حد انتظار دارند و یا بیش از حد نگران هستند.

تعداد جلسات لازم

تمامی پزشکان تعداد جلسات حداقل ۴ تا ۶ جلسه را پیشنهاد می کنند. لیزر موها باعث از بین رفتن ۱۰۰ درصدی نمی شود. در بهترین حالت نتیجه گیری ۸۰% می باشد. در گروهی از افراد (٥٪) ممکن است تنها پاسخ درمانی به شکل نازک تر شدن تارموها باشد و هرگز شاهد ریزش مو نباشیم.

هر تار مو در سه مرحله رشد می کند. اما فقط در فاز رشد فعال، تراکم ملانین در پیاز مو به اندازه ای است. که انرژی نورانی را در حد تخریب جذب می کند. از آنجائیکه در هر مقطع زمانی تنها یک سوم موها در این فاز قرار دارند، لذا حداقل ۴ تا ۶ جلسه برای از بین بردن موهای زائد با لیزر مورد نیاز است. افرادی که دارای پوست تیره یا موهای روشن هستند نیازمند جلسات بیشتری برای درمان هستند.

تعداد جلسات درمان بخصوص در متقاضیان با موهای باریک ، موی روشن، پوست تیره ، وجود اختلالات هورمونی زمینه ای ، نامنظمی سیکلهای ماهیانه ، و نیز در خصوص آقایانی که تمایل به پیرایش موهای صورت و یا پشت گردن دارند بیشتر خواهد بود و گاهی تا ۱۲ جلسه نیز خواهد بود. به یاد داشته باشید که لیزر مو باعث ریشه کنی مو نمی شود.

بعلاوه نتیجه نهایی درمان کاهش نسبی قابل توجه در تعداد و ضخامت موها می باشد و تقریبا در هیچ شرایطی پوست بطور کامل عاری از مو نخواهد گردید. تعداد جلسات لیزر مو در آقایان دو برابر خانم هاست.

آیا صد در صد موها با لیزر از بین میرود؟

توجه داشته باشید که نتیجه گیری در لیزر مو ۱۰۰ در صدی نیست. دلیل عمده این امر نیز مواردی زیادی است. همچون اختلالات هورمونی درمان نشده یا ناقص درمان شده، زمینه های ژنتیکی. موارد دیگری مانند کیستهای تخمدان ، درمان جهت ناباروری ، وجود استرسهای شدید روحی و کاهش وزن زیاد از طریق تاثیر بر محور هیپوتالاموس – هیپوفیز. عدم استفاده مناسب از ضد آفتابها و برنزه شدن پوست می توانند سبب شکست درمان یا رشد مجدد موها شوند.

میزان تاثیر حداکثری لیزر مو تا ۸۰ درصد می باشد. اما هیچگونه تضمینی در خصوص عدم رشد مجدد موها و یا برطرف شدن کامل موی محل لیزر وجود ندارد. بنابر این از بین بردن موهای زائد با لیزر تضمینی اصلا از نظر علمی درست نیست.

این امر نه به مشکلات تکنیکی یا روش انجام لیزر بلکه ریشه گرفته از ماهیت ارگانیسم انسانی است. در ۵ درصد مواقع ممکن است هیچگونه پاسخ درمانی را حتی بعد از ۱۰ جلسه لیزر موهای زائد شاهد نباشیم.

فریب تبلیغات کلینیک های مختلف را نخورید. تبلیغات حذف کامل موها دروغی بیش نیست. البته لازم به ذکر است که در درصد بسیار کمى از افراد نزدیک به صد در صد موها از بین مى رود.


:: موضوعات مرتبط: کلینیک زیبایی , لیزر مو , ,
:: برچسب‌ها: فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد , قیمت لیزر موهای زائد , لیزر مو , لیزر مو دکتر هنرور , لیزر موهای زائد , لیزر موهای زائد بدن , لیزر موهای زائد بیکینی , لیزر موهای زائد زیر بغل , لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی ,
تاریخ : چهار شنبه 23 مرداد 1398
بازدید : 77
نویسنده : سئو سایت نوین

گروه تولیدی آراکانکس با بیش از 10 سال سابقه، در زمینه طراحی و تولید انواع کانکس ، اتاق و خانه پیش ساخته و قابل حمل ( انواع  کانکس اداری  ,  کانکس سرویس بهداشتی  ,  کانکس فروشگاهی  ,  کانکس ویلایی  ,  کیوسک نگهبانی  ,  کانکس دست دوم  ,  کانکس مسکونی) فعال می باشد.

این شرکت همچنین در زمینه طراحی ، ساخت و اجرای ویلای پیش ساخته با ابعاد مختلف و امکانات لوکس ( ویلای معمولی و دوبلکس) دارای تجربه ای چند ساله می باشد. ما در ساخت و اجرای این سازه های پیش ساخته در کنار نبوغ کارشناسان خویش همواره مرهون پیشنهادات خلاقانه مشتریان خویش نیز بوده ایم. از اینروست که نمونه کارهای ما در این زمینه بسیار زیبا و با کاربری عالی بوده است. اگر شما ایده ای در خصوص ساخت ویلای پیش ساخته و یا خانه پیش ساخته برای خود در ذهن دارید با ما تماس بگیرید. شما همچنین می توانید در خصوص اطلاع از قیمت کانکس و یا خرید آن با ما تماس بگیرید.

مشخصه های اصلی ما در آراکانکس بر اساس اصول زیر می باشد.

تضمین کیفیت محصولات

استفاده از مواد اولیه با کیفیت و متریال های استاندارد در ساخت کانکس تضمین می شود.

گارانتی مطمئن محصولات

گارانتی محصولات تولیدی توسط شرکت در خصوص درب ها ، یراق آلات و … تا 2 سال

پشتیبانی محصولات

پشتیبانی و تامین نگهداری و جابجایی و نصب مجدد محصولات توسط آرا تامین می شود.

قیمت غیرقابل رقابت

قیمت کانکس تولیدی آرا به نسبت کیفیت بسیار بالا غیر قابل رقابت می باشد.

 

برای استعلام قیمت کانکس ، خرید کانکس و شرایط فروش کانکس با ما تماس بگیرید.

خرید و فروش کانکس دست دوم و کانتینر

گروه تولیدی و صنعتی آراکانکس امکان خرید و فروش کانکس دست دوم مشتریان را دارد. افرادی که به کانکس دست دوم و کانتینر دست دوم خود احتیاجی ندارند با ما تماس حاصل نمایند. خرید بر اساس نظر کارشناسان بوده و میزان سلامتی کالای دست دوم تعیین کننده قیمت آن است.

در صورتی که مشتریان از ما خریداری نموده باشند کارشناسان تنها ظاهر آنها را بازبینی خواهند نمود. بنابراین نیازی به کارشناسی فنی مصالح بکار رفته نیست. این مساله در قیمت فروش آنها تاثیر مثبتی خواهد داشت. ما با در اختیار داشتن فضایی بسیار بزرگ امکان خرید و انبار کانتینر دست دوم شما را داریم.

پس از خرید از مشتری در صورت نیاز عیب و ایراد احتمالی رفع میگردد و یک بازسازی کلی و دقیق در آنها انجام می شود. شما میتوانید برای اطلاع از خرید و فروش و قیمت کانکس دست دوم و کانتینر دست دوم 20 فوت و 40 فوت با ما تماس بگیرید.

قیمت کانکس دست دوم چه در زمان خرید از مشتری و چه در زمان فروش به مشتری بر اساس میزان سلامت و متریال استفاده شده و نیز امکانات آن لحاظ می شود. ما برای هر کدام از محصولات پایه خود قیمت حدودی بر اساس قیمت مصالح روز را داریم. شما برای اطلاع دقیق و محاسبه هزینه تمام شده برای کانــکس خویش می توانید با ما تماس بگیرید.

خرید و فروش کانکس دست دوم در آراکانکس

برخی از کانکسهای دست دوم که در بازار خرید و فروش می شوند به خاطر عدم استفاده اصولی دچار نقص های زیادی می شوند. آسیب ها مخصوصا در بخش های میانی دیوارها و عایق ها می باشد. عدم دقت مشتریان در هنگام خرید باعث زیان  ضرر مالی و مشکلات فراوان در استفاده خواهد شد. ما بر اساس تعهد و وظیفه کاری خود همواره سعی کرده ایم که در هنگام فروش و یا خرید کانکس دست دوم مشتری را در جریان مشکلات احتمالی آن قرار دهیم.

هرچند که تقریبا تمامی محصولات دست دوم ما بدون مشکل این چنینی بوده و نواقص آنها به صورت کامل رفع گردیده است. این مساله را ما مطرح نمودیم چرا که درد دل و شکایت بسیاری از مشتریانمان بوده است.که تجربه های این چنینی را با همکاران ما داشته اند که به کار اصولی و حقوق مشتری گاها احترامی نمی گذارند.

قیمت کانکس

عوامل متعددی در محاسبه قیمت کانکس دخیل می باشد. که این مساله در ساخت و اجرای انواع آن و اتاقکهای پیش ساخته و سازه های پیش ساخته قابل حمل، بر مبنای ابعاد، کیفیت، طرح و مکان قرار گرفتن سازه می باشد. که بنا به خواسته و نیاز مشتریان قابل محاسبه می باشد.

گروه صنعتی آرا با اجرای سازه های پیش ساخته و کانکس در کیفیت های متفاوت و قیمت های متنوع، مشتریان خویش را در امر انتخاب نوع سازه درخواستی یاری نماید، امید آن است تا بتوانیم در رفع نیازهای مشتریان خویش کوشا باشیم. کافیست شما نیاز خود  را با ما در میان بگذارید. بهترین قیمت بازار به نسبت متریال و مصالح استاندارد بکار رفته به شما اعلام خواهد. با توجه به تغییرات قیمت مواد اولیه برای ساخت ، قیمت تمام شده متغیر می باشد. شما می توانید برای استعلام قیمت کانکس به صورت به روز با کارشناسان ما تماس بگیرید.

کانکس مسکونی

یکی از محصولات پرتقاضا توسط مشتریان کانکسهای مسکونی می باشد. با توجه به سختی پروسه گرفتن مجوز ساخت از ادارات ، این روزها تقاضا برای کانکسهای مسکونی بسیار زیاد است. البته در میان مشتریان نوع مسکونی تعاریف متفاوتی دارد. کلا ما هر نوع کانکس با قابلیت سکونت را مسکونی می گوییم ولی ابعاد و کیفیت کار از منظر مشتریان متفاوت است.

به عنوان مثال برخی به دنبال نوع ویلایی با امکانات بیشتر هستند و برخی از مشتریان به دنبال صرفا مکانی ساده برای سکونت. فرقی نمی کند در هر دو حالت استانداردهای لازم مسکونی بایستی رعایت شود. کانکسهای مسکونی تولیدی در دو نوع ساده و یا ویلایی شناخته می شود.

قیمت کانکس مسکونی

قیمت کانکس مسکونی بر اساس متریال مورد استفاده متغیر است. کانکس مسکونی می تواند ساده به صورت سالنی با ابعاد مشخص باشد. کانکس 12 متری (4 در 3) و یا همان کانکس 4 متری (بر اساس طول) بیشترین سفارش را از طرف مشتریان دارد. البته در ساخت کانکس عرض استاندارد 2.5 متر است. ابعاد دیگر 10 متر مربع ، 15 متر مربع و … به بالاتر باشد (از این نوع برای زلزله زدگان اخیر بسیار ارسال گردیده است) که صرفا یک مکان مسکونی به صورت اضطراری است. یا اینکه به صورت ویلایی باشد که طراحی خاص و زیبایی را داشته باشد. در طراحی کانکسهای مسکونی ویلایی بر اساس سلیقه مشتری عمل می شود. به گونه ای که شما هر طرحی را که در نظر داشته باشید برای شما خواهیم ساخت. استفاده از متریال استاندارد و با کیفیت بالا عمر محصول را بسیار بالاتر می برد.

انواع کانکس

ما در آراکانکس تمام نیازهای بازار مصرف را پوشش می دهیم. انواع کانکسهای مورد استفاده و پرکاربرد به شرح زیر است. کانکس مسکونی ، سرویس بهداشتی ، حمام ، کارگری ، فروشگاهی ، اداری و ویلایی. ما سعی کرده ایم بر اساس نیاز مشتری همه موارد رو پیش ساز کرده و در کارگاه انبار نماییم. به جز پیش سازه ویلایی که بر اساس سلیقه مشتری است.

مابقی محصولات آماده تحویل می باشد. در توالت سیار و یا همان سرویس بهداشتی کانکسی ما دو متراژ استاندارد 120 سانتی متر مربع و 140 تولید می نماییم. کانکسهای کارگری بیشتر از ورق گالوانیزه عایق ساخته می شود. همچنین برای کانکسهای فروشگاهی از متریال های مختلف می توان استفاده نمود. نمای سایدینگ ، وود و ساندویج پانلی از برخی اقلام مورد استفاده است.

کانکس نگهبانی آرا

کیوسک نگهبانی یکی از محصولات ما می باشد. این محصول مورد نیاز بسیاری از افراد می باشد. کیوسک نگهبانی تولیدی ما بر اساس نیاز مشتری ابعاد مختلفی را دارد. یک اندازه استاندارد کانکس نگهبانی 2 در 2 می باشد. هرچند می توان بر اساس سفارش مشتری ابعاد را جابجا کرد. کیوسک ها بر اساس متریال قیمت متفاوتی دارد. مشخصه اصلی کیوسک نگهبانی داشتن دید 4 طرفه هست. کیوسک های ساخته شده با ورق گالوانیزه ، ساندویج پانل از محبوب ترین سفارشات مشتریان است.

کانکس ویلایی تخصص گروه صنعتی آرا

یکی از محصولات پرطرفدار ما کانکسهای ویلایی است. ساخت و ساز در بسیاری از زمین های ویلایی با مشکل مجوز روبروست. گرفتن مجوز بعضا غیرممکن است. در زمین های ویلایی شما می توانید از کانکسهای ویلایی ما استفاده کنیم. نصب این سازه ها نیاز به مجوز ندارند. در ضمن شما تمامی امکانات مدنظرتان را می توانید در یک ویلای پیش ساخته داشته باشید. ویلای پیش ساخته می تواند متراژ دلخواه شما را داشته باشد. همچنین شما می توانید تعداد اتاق دلخواه آشپزخانه و سرویس و حمام را داشته باشید. ما حتی می توانیم ویلای پیش ساخته دوبلکس برای شما بسازیم.

یک کانکس ویلایی حداقل دارای عمر 15 الی 20 سال می باشد. البته مصالح مورد استفاده این عمر را تعیین می کند. همچنین بر اساس وضعیت آب و هوای مورد استفاده عمر می تواند بیشتر و یا کمتر باشد. برای هماهنگی بیشتر و آشنایی با نحوه کار با ما تماس بگیرید.



:: موضوعات مرتبط: کانکس , ,
:: برچسب‌ها: کانکس , کانکس اداری , کانکس ساندویچ پانل , کانکس سرویس بهداشتی , کانکس فروشگاهی , کانکس مسکونی , کانکس ویلایی , کانکس پلیس , کانکس چرخدار , کانکس کارگری , کیوسک نگهبانی , آراکانکس ,
تاریخ : چهار شنبه 23 مرداد 1398
بازدید : 132
نویسنده : سئو سایت نوین
شرکت کانتینر و کانکس سازی سامان با بیش از نیم قرن تجربه در زمینه کانکس و کانتینر یکی از بزرگترین کارخانجات تولیدی و صنعتی است.  شرکت سامان با تولید و بهره گیری از دانش فنی روز و با استفاده از بهترین مواد اولیه افتخار دارد تولیدات خود را با بالاترین کیفیت عرضه نماید . از سال 1346 با بکارگیری نیروهای کار آزموده با تاسیس کارخانه ای در محمود آباد مازندران و کارخانه دیگری در ابتدای جاده ساوه در امور تولید اتاق های پیش ساخته در انواع مختلف مسکونی ، اداری ، کارگاهی ، کیوسکهای نگهبانی ، اتاق فرمان مجهز به کلیه تجهیزات و امکانات رفاهی اقدام نموده و اکنون قادر به تأمین اقلام مورد نیاز شما در زمینه های مذکور می باشد.

شرکت کانکس سازی سامان با بهره گیری از نیروی متخصص و آخرین متد های روز دنیا در صنعت کانکس و کانتینر سازی توانسته است، محصولات خود را مطابق با آخرین استاندارد های روز دنیا تولید کند، استفاده از مواد اولیه با کیفیت ،ابزار و فناوری های جدید موجود در این صنعت ، باعث ارتقاء کیفی محصولات ما شده است.

شما می توانید هر گونه محصول مورد نیاز خود در زمینه کانکس و کانتینر را از ما بخواهید. برای اطلاع از چگونگی ثبت سفارش و یا سوال در خصوص خرید کانکس ، فروش کانکس ، کانکس دست دوم ، قیمت کانکس ، کانکس اداری ، کانکس فروشگاهی ، کانتینر ، کانتینر 20 فوت ، کانتینر 40 فوت ، کانکس سرویس بهداشتی , ، کیوسک نگهبانی , اتاق پیش ساخته و ... با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

شما برای اطلاع از نحوه خرید کانکس ، فروش کانکس ، قیمت کانکس و یا کانکس دست دوم می توانید با ما تماس بگیرید.

کانکس ویلایی پیش ساخته

کانکس ویلایی

 

کانکس ویلایی یا همان ویلای پیش ساخته در ابعاد مختلف ساخته میشود و طبق نقشه و سلیقه های مختلف در مکان های سرد و گرمسیر استفاده میشوند و دارای سرویسهای کامل مسکونی می باشند که به صورت دو طبقه یا حتی طبقات بیشتر هم ساخته میشود.

سبک بودن سازه و استراکچر قوی در ساخت کانکس ویلایی از مزیت های آن است و همچنین زیبا بودن نمای ظاهری با دیواره های دکوراتیو ،کامپوزیت و طرحهای مختلف و نماهای چوبی در ساختمان های ویلائی جذابیت و خواهان زیادی ( خریدار ) در شهرهای شمالی و توریستی داشته و مردم از این مدل کانکس ها جهت استراحتگاهها و برای اسکان خود میخواهند چون دقیقا" روی فونداسیون نصب میشود و دارای استحکام بالا بوده و ایزوله بودن و دیواره های داخلی PVC با طرحهای متنوع و پارتیشن بندی های داخلی با امکانات کامل سرویس بهداشتی و آبدارخانه با تمامی امکانات اعم از هود –گاز و کابینت های فلزی و MDF خیال استفاده کننده را آسوده ساخته است.

 مونتاژ و دمونتاژ شدن کانکس ویلایی از جایی به جایی حتی از یک شهر به یک شهر یا محل تفریحی دیگر خریدار در این فکر برده که هر وقت بخواهد ساختمان ویلایی دلخواه خود را انتقال دهد درست بر عکس ساختمانهای با مصالح سنتی که انجام این کار در آن غیر ممکن است و همیشه باید در تعویض آن ضرر کرد به خاطر سبک بودن سازه هیچ تهدیدی کمپهای ویلایی پیش ساخته را تهدید نمیکند و به وضوح در آینده ای نزدیک خواهیم دید مانند کشورهای پیشرفته این نوع کانکس ویلایی جای ساختمان سنتی را خواهد گرفت و تمام مردم قبول خواهند کرد که سرعت در ساخت ، قابلیت جابجایی سریع و ضد زلزله بودن مهمترین رویکرد به این مدلهای ساختمانی ویلایی میشود.

فروش کانکس اقساطی

فروش اقساطی کانکس خدمتی دیگر برای مشتریان کانکس سامان

شرکت کانکس سامان در راستای ارائه خدمات بیشتر به مشتریان اقدام به فروش کانکس اقساطی نموده است. این طرح فروش کانکس شامل تمامی کانکس های تولیدی سامان می باشد. بنابراین شما می توانید انواع کانکس تولیدی شامان شامل کانکس مسکونی ، کانکس فروشگاهی ، کانکس سرویس بهداشتی ، کانکس ویلایی و … را به صورت اقساطی از ما خریداری نمایید.

طرح فروش کانکس اقساطی بخاطر اوضاع ناناسب اقتصادی انجام می شود. بنابراین هدف ما از اجرای این طرح افزایش توان خرید مشتریان است. به نحوی که بتوانند کانکس مورد نیاز خود را تهیه کرده و هزینه ان را به صورت قسطی پرداخت کنند. فروش اقساطی فقط با %۲۵ میلغ از کل فاکتور به عنوان پیش پرداخت و الباقی مبلغ به صورت ۲ تا ۲۴ ماه قسط ( به داخواه مشتری ) می باشد. مشتریان این مجموعه در نظر داشته باشند فروش اقساطی کانکس به مانند وام و یا پرداخت قسط به صورت ماهیانه در نظر گرفته شده است. این کار به مشتری کمک می کند با بودجه اولیه خود بتواند کانکس مد نظرشان را خریداری کنند و مجبور به خرید کانکس کوچکتر نباشد.

 

فروش اقساطی کانکس

 شرایط خرید اقساطی کانکس

مشتریان عزیزی که در خواست خرید اقساطی کانکس را دارند می توانند به دفتر فروش سامان ایران مراجعه کنند و بنا به سفارش خود و قیمت تمام شده، ۲۵% از کل فاکتور را نقدا پرداخت کنند و الباقی را در تعداد چک های دلخواه توزیع کنند.

توجه داشته باشید که در فروش اقساطی چک هایی که تحویل می دهید به هیج عنوان برگشتی نداشته باشند ، استعلام در مورد موجودی و برگشتی چک از بانک توسط مجموعه صورت خواهد گرفت.

فروش کانکس اقساطی طی یک قرارداد رسمی فی مابین بین خریدار و مجموعه دپوماشین خواهد بود.

فروش اقساطی کانکس ویلایی

کانکس های ویلایی معمولا به دلیل هزینه ساخت بالا، از مشتریان توان خرید به صورت نقدر را ندارند ولی تمایل به تهیه کانکس ویلایی را دارند. مدیریت دپوماشین بسته به سلیقه و بودجه مشتری برای خرید کانکس های ویلایی در نظر گرفته است که تنها با پرداخت ۲۵% از کل مبلغ فاکتور را به صورت نقدر دریافت کرده و الباقی را به صورت چک های ۲ تا ۲۴ ماهه در دریافت کنند.

در نظر داشته باشید که امکان ارائه چک به تعداد اقساط را ندارید در ازای هر ۲ یا ۳ قسط یک چک ارائه دهید.

شما می توانید هم اکنون با ما تماس بگیرید و اطلاعات بیشتر را در این خصوص از واحد فروش دریافت نمایید.

برای استعلام قیمت کانکس و خرید آن می توانید با ما تماس بگیرید.



:: موضوعات مرتبط: کانکس , ,
:: برچسب‌ها: کانکس , کانکس اداری , کانکس ساندویچ پانل , کانکس سرویس بهداشتی , کانکس فروشگاهی , کانکس مسکونی , کانکس ویلایی , کانکس پلیس , کانکس چرخدار , کانکس کارگری , کیوسک نگهبانی , کانکس سامان ,
تاریخ : چهار شنبه 23 مرداد 1398
بازدید : 115
نویسنده : سئو سایت نوین

کارخانه مهندس محمد کرمانچی از سال ۱۳۳۶ فعالیت خود را در زمینه تولید ماشین‏ آلات راهسازی و ساختمانی از قبیل دستگاه های سنگ‏ شکن، تسمه ‏نقاله، سیلو، فیدر، ماسه شو، بتونیر، و دامپر و اتاق پیش‏ ساخته (کانکس) و دستگاه آسفالت و سانترال بتون آغاز نموده و در همان سالهای نخستین با توسعه فعالیت خود در زمینه واردات از ۲۲ کشور خارجی جهت ورود انواع بیل، سنگ شکن، غلطک، جرثقیل، تاورکرین و سایر وسایل و ماشین آلات و قطعات یدکی مورد نیاز آن ها با تکنولوژی جدید انجام داده است.

دپوماشین از سال ۱۳۶۰ با بکارگیری از نیروی کارآزموده و فعال با تاسیس کارخانه ای واقع در محمودآباد مازندران و کارخانه دیگری واقع در ابتدای جاده ساوه در امور تولید کانتینر و انواع کانکس از جمله اتاق پیش ساخته ، کیوسک نگهبانی ، اتاق فرمان مجهز به کلیه تجهیزات و امکانات رفاهی اقدام نموده است و اکنون قادر به تأمین اقلام مورد نظر شما در زمینه های مذکور می باشد. دوام، زیبائی، ایمنی در مقابل حوادث طبیعی و همچنین دارا بودن عایق مناسب حرارتی، صوتی، امکانات رفاهی مناسب و شرایط راحت حمل و نقل از ویژگی های خاص تولیدات ما می باشد.

 

شما می توانید برای استعلام از نحوه خرید کانکس ، قیمت کانکس ، فروش کانکس ، کانکس دست دوم با کارشناسان ما تماس بگیرید.

خدمات کانکس دپوماشین

شرکت تولیدی و صنعتی دپوماشین ، تولید کننده انواع کانکس مسکونی ، اداری ، ویلایی ، سرویس بهداشتی می باشد. یکی دیگر از محصولات ما کانتینر می باشد. ما بر اساس سفارش مشتری کانکسهای اختصاصی مشاغل را نیز تولید می کنیم. خرید و فروش کانکسهای دست دوم یکی دیگر از خدمات ما می باشد. دپوماشین با تکیه بر تجربه ۶۰ ساله تولید ، محصولات با گارانتی دپوماشین به مشتریان عرضه می کند. تحویل سفارش مشتریان در حداقل زمان ممکن انجام می شود.

انواع کانکس دپوماشین

دپوماشین بر حسب نیاز مشتریان انواع کانکس را تولید می کند. محصولات ما با استفاده از بهترین متریال و مصالح ساخته می شود. ما تولید کننده انواع کانکسهای مسکونی ، ویلایی ، سرویس بهداشتی و حمام ، نگهبانی و … هستیم.

گروه تولیدی دپوماشین توان طراحی و تولید کانکسهای سفارشی مشاغل را نیز دارد. ما با تکیه بر واحد طراحی توانمند خود قادر به انجام به اجرا و ساخت انواع سفارشات اختصاصی شما عزیزان هستیم.

 

کانکس ویلایی

کانکس ویلایی

یکی از تولیدات مهم دپوماشین کانکس ویلایی (ویلای پیش ساخته) است. ویلای پیش ساخته دپوماشین یک محصول بر پایه مصالح کانکس است. این ویلاهای پیش ساخته همانند یک واحد ساختمانی با مصالح سنتی هستند. در کانکسهای ویلایی همانند یک خانه تمامی بخش ها طراحی و ساخته می شود. متراژ ویلاهای پیش ساخته هیچ محدودیتی ندارد. همچنین در طراحی و ساخت این ویلاها می توان تعداد طبقات را بیشتر از یک طبقه ، دو طبقه و … طراحی نمود. طراحی و ساخت این کانکسها هیچ محدودیتی ندارد. شما می توانید حتی کانکس ویلایی دوبلکس نیز از ما بخواهید.

این سازه ها بر اساس محاسبات مهندسی دقیق طراحی می شود. قبل از شروع ، پلن کار مشخص و نقشه ساخت تهیه می شود. سپس کل کار به صورت قطعات مجزا در کارخانه ساخته می شود. پس از اتمام کار قطعات به محل مشتری انتقال می یابد و در محل مونتاژ می شود.

طرح و مصالح استفاده شده بر اساس خواست مشتری متغیر است. شما می توانید ویلای پیش ساخته خود را در کمترین زمان داشته باشید. بر اساس پیچیدگی کار ساخت ویلای پیش ساخته از ۱۰ روز تا ۱ ماه متغیر خواهد بود.

کانکس های ویلایی به طور متوسط تا ۲۰ سال عمر می کنند. بسته به کیفیت نگهداری این سن می تواند افزایش یابد. مزیت عمده این سازه ها ، سرعت نصب می باشد. همچنین عدم نیاز این سازه ها به مجوز ساخت شهرداری نیز مزیت دیگر آن است.

 

ساخت کانکس در محل

ساخت کانکس در محل

شرکت تولیدی کانکس دپوماشین دانش و نیروی فنی لازم برای اجرای کانکس در محل را دارد. در صورتی که مشتریان عزیز نیاز به ساخت کانکس در محل داشته باشند می توانند با همکاری دپوماشین پروژه خود را اجرا کنند. در عمل امکان ساخت پروژه های بزرگ به صورت کارگاهی وجود ندارد. در چنین مواقعی بخش های مختلف در کارخانه ساخته و در محل نصب می شود. در برخی مواقع کل پروژه در محل ساخته می شود. کمپ های اداری ، مجتمع های خوابگاهی ، کلینیک های درمانی و … از جمله مواردی است که می توان به صورت ساخت در محل اجرا شود.

شایان ذکر است که ما تا کنون پروژه های بسیاری در این خصوص برای ادارات و سازمان های مختلف انجام داده ایم. ما در شرکت دپوماشین کلیات طرح را بر اساس محاسبات مهندسی آماده کرده و سپس اجرا می کنیم. انتخاب متریال بر اساس نیاز مشتری و با پیشنهاد واحد انجام می شود. نمونه های ساخت کانکس در محل ما را ببینید.

روند کار برای ساخت در محل شامل موارد نشست با مشتری ، نیازسنجی ، طراحی پلن ، طراحی نقشه نهایی ساخت و اجرا می باشد. توجه داشته باشید که طرح شما توسط مهندسان فنی شرکت تهیه و آماده می شود. طرح آماده شده بر اساس خلاقیت گروه فنی ما می باشد. شما می توانید نظرات خود را در ابتدای کار مطرح و جمع بندی نمایید.

کانکس دست دوم | خرید ، فروش و قیمت

یکی از خدمات ما در دپوماشین خرید و فروش کانکس دست دوم می باشد. در صورتی که شما تمایل به خرید و یا فروش conex دست دوم خود دارید می توانید به دو روش زیر با ما در ارتباط باشید. ۱٫ در صورتی که مکان شما به ما نزدیک باشد، ما می توانیم کارشناسان خود را اعزام نماییم. البته در صورتی که تعداد کانکسهای فروشی شما زیاد باشد هم امکان اعزام کارشناس وجود دارد. کارشناسان ما پس از حضور، وضعیت کانکس را به لحاظ پوسیدگی ، فرسودگی و یا شکستگی کف و … بررسی می کنند. قیمت کانکس دست دوم برای اساس میزان پوسیدگی و یا خرابی تعیین می گردد. در صورتی که هیچ مشکلی وجود نداشته باشد، قیمت برآوردی ما حداکثر خواهد بود. خرید کانکس دست دوم ما از مشتریان به صورت نقد و در محل است.

در صورتی که فاصله شما با دپوماشین زیاد باشد، ما امکان اعزام کارشناس به محل را نخواهیم داشت. در این حالت قیمت گذاری بر اساس عکس های ارسالی خواهد بود. میزان سلامتی نمای بیرون ، اسکلت و نمای داخل کانکس در قیمت گذاری تاثیر گذار است.

کانکسهای دست دوم خریداری شده توسط دپوماشین تعمیر و رفع می شوند. در اکثر مواقع کف نیاز به تعمیر دارد و بایستی تعویض شود. شکستگی های داخل و بیرون نیز بایستی تعمیر شود. در کل کانکس های دست دوم دپوماشین بدون عیب و ایراد به مشتری فروخته می شود.

برای استعلام موجودی و قیمت می توانید با ما تماس بگیرید.

فروش اقساطی کانکس

شرکت دپوماشین در راستای تسهیل خرید مشتریان اقدام به فروش اقساطی کانکس نموده است. در طرح فروش اقساطی ، امکان پرداخت هزینه در بازه ۲۴ ماهه وجود دارد. شما می توانید برای اطلاع از شرایط فروش قسطی کانکس به صفحه مربوطه مراجعه کرده و شرایط را مطالعه نمایید.

 



:: موضوعات مرتبط: کانکس , ,
:: برچسب‌ها: کانکس , کانکس اداری , کانکس ساندویچ پانل , کانکس سرویس بهداشتی , کانکس فروشگاهی , کانکس مسکونی , کانکس ویلایی , کانکس پلیس , کانکس چرخدار , کانکس کارگری , کیوسک نگهبانی , دپوماشین ,
تاریخ : چهار شنبه 23 مرداد 1398
بازدید : 122
نویسنده : سئو سایت نوین

شرکت جهان کانکس

جهان کانکس یکی از تولیدکنندگان برتر در زمینه انواع کانـکس می باشد. یکی از مشخصات ویژه ما کیفیت بالای محصولات می باشد. کانکس جهان دارای تجربه تولید ۱۰ ساله در این زمینه می باشد. فضای کارگاهی مناسب و نیروی انسانی متخصص باعث شده است که ما بتوانیم انواع سفارشات مشتریان را در اسرع وقت انجام دهیم. ما دارای طیف وسیعی از مشتریان من جمله شرکت های بزرگ هستیم. همچنین افتخار آن را داریم که هر روزه بر خانواده مشتریان ما اضافه می گردد.

ما تولید کننده انواع کانکس مورد نیاز بازار مصرف کشور هستیم. عمده محصولات ما در زمینه : کانکس اداری ، کانکس مسکونی ، کانکس فروشگاهی ، کانکس ویلایی ، کیوسک نگهبانی ، کمپ پیش ساخته پانلی ، کانکس سرویس بهداشتی ، کانکس ساندویچ پانل ، کانکس پلیس ، کانکس کارگری ، کانکس چرخدار ، کانکس کامپوزیت ، کانکس حمام  می باشد. در صورت نیاز مشتری می توانیم ساخت کانکس در محل را نیز انجام دهیم.

خدمت دیگر مجموعه ما به مشتریان ، خرید کانکس دست دوم و فروش آن به مشتریان دیگر است. قیمت کانکس دست دوم در مجموعه ما به صورت کاملا کارشناسی ابرآورد می شود. بسیاری از همکاران قیمت های بسیار پایین را تعیین می کنند. ما سعی می کنیم که بر اساس میزان سلامت و کارکرد آن قیمت عادلانه را تعیین کنیم. ما همواره در کارگاه کانـکس دست دوم داریم. برای خرید می توانید با تماس بگیرید.

کانکس

برای استعلام قیمت کانکس ، خرید کانکس و فروش کانکس با ما تماس بگیرید.

کانکس دست دوم

کانکس را می توان برای مدت طولانی استفاده کرد. عمر کانکس بر اساس کیفیت مصالح مورد استفاده می تواند تا ۲۰ سال هم باشد. با اینحال بسیاری از مشتریان و افراد و شرکت ها نیاز مقطعی دارند. این افراد پس از مدتی نیازشان برطرف شده و نیازی بدان ندارند. با توجه به فضاگیر بودن نگهداری آن ، بهترین پیشنهاد فروش آن می باشد. همچنین در بسیاری از مواقع افراد تمایل ندارند هزینه زیادی بابت خرید بپردازند. بهترین پیشنهاد برای این افراد نیز خرید کانکس دست دوم می باشد.

شرایط خرید کانکس دست دوم

برای خرید کانکس دست دوم ، کارشناسان ما در محل حاضر می شوند(در صورت نزدیکی محل شما). کارشناسان ما وضعیت سلامتی و یا فرسودگی محصول را بررسی کنند. قیمت برآورد شده بر اساس میزان سلامت نمای داخلی و ظاهری ، میزان فرسودگی و یا پوسیدگی ، سلامت کف و … می باشد. خرید کانکس دست دوم به صورت نقدی توسط ما انجام می شود.

در صورتی که شما در محدوده کارگاهی ما نباشید، امکان بازدید میسر نخواهد بود. در اینصورت ما از شما می خواهیم که عکس های کانکس خود را برای ما بفرستید. عکس ها بایستی از داخل و نمای بیرونی باشند. ما شما راهنمایی می کنیم تا عکس های دقیق و واضحی را تهیه کنید. پس از بررسی عکس ها و اطلاع از وضعیت آنها، ما قیمت کارشناسی خود را اعلام می کنیم. در صورت توافق برای انتقال هماهنگی لازم انجام می شود تا در کارگاه بازبینی نهایی نیز انجام شود. در  صورت تطابق عکس ها با محصول در محل به صورت نقدی با شما تسویه خواهد شد.

در صورتی که کانکس دست دوم شما جزو تولیدات خود ما باشد، در هنگام خرید تنها میزان استهلاک و یا آسیب دیدگی های احتمالی بررسی می شود.

شما می توانید هم اکنون با کارشناسان ما تماس بگیرید تا هماهنگی های لازم در این خصوص انجام گیرد.

فروش کانکس دست دوم

فروش کانکس دست دوم | کانکس دست دوم خریداری شده در اکثر مواقع دارای عیوب و آسیب دیدگی هستند. در چنین مواقعی ما موارد آسیب دیده را تعمیر می کنیم تا محصول هیچ عیب و ایرادی را نداشته باشد. بنابراین هیچ محصول دست دومی چه در نمای ظاهری و چه داخلی و چه به لحاظ فنی و استراکچر هیچ مشکلی نخواهد داشت.

برخی از مشخصات محصولات دست دوم جهان :

• جنس و متریال خوب و عالی برای پوشش بدنه خارجی و داخلی

• کف و سقف با استحکام بسیار بالا

• هوک های قوی نصب شده بر روی ستون های اصلی

•بارگیری ، جابجایی و انتقال اصولی با استفاده از میلگردهای با قطر ۲۰ و ۲۲ میلیمتری

• جوشکاری محکم و یکپارچه نقاط مختلف برای کلیه اتصالات کانکس دست دوم

• سلامتی کامل کف پوش ، تخت کف ( این قسمت ها بیشتر در معرض فرسایش می باشند )

• استفاده از ورق گالوانیزه محکم برای بدنه خارجی و استفاده از ورق گالوانیزه ساده به همراه ایزوگام برای سقف

• تعمیر کف کانکس دست دوم با استفاده از ورق ام دی اف استاندارد

• رنگ آمیزی نمای بیرونی به منظور زیباسازی با استفاده از رنگ های روغنی صنعتی

انواع محصولات دست دوم جهان

شما می توانید انواع کانکس دست دوم را از ما بخواهید. سرویس بهداشتی سیار دست دوم ، کیوسک نگهبانی دست دوم ، کانتینر مسکونی دست دوم ، اداری دست دوم ، فروشگاهی ، ویلایی ، کارگری دست دوم و …

برای اطلاع از قیمت کانکس دست دوم بایستی تماس بگیرید.



:: موضوعات مرتبط: کانکس , ,
:: برچسب‌ها: کانکس , کانکس اداری , کانکس ساندویچ پانل , کانکس سرویس بهداشتی , کانکس فروشگاهی , کانکس مسکونی , کانکس ویلایی , کانکس پلیس , کانکس چرخدار , کانکس کارگری , کیوسک نگهبانی ,
تاریخ : چهار شنبه 23 مرداد 1398
بازدید : 93
نویسنده : سئو سایت نوین

گیت فروشگاهی AM

 

نحوه کارکرد دزدگیر فروشگاهی AM با گیت فروشگاهی RF متفاوت است. گیت فروشگاهی AM یک تکنولوژی جدید می باشد و در طراحی و تولید آن سعی شده است تا تمام معایب دزدگیر فروشگاهی RF رفع شود. گیت فروشگاهی AM بر اساس امواج اکوستو مغناطیس کار میکند و فرکانس کاری آن 58 کیلوهرتز می باشد. همین فرکانس پایین در گیت AM باعث شده است تا برای استفاده بر روی محصولات فلزی و یا نیمه فلزی نیز مناسب باشند.
تکنولوژی گیت فروشگاهی AM برای اولین بار در آمریکا ایجاد شده است که پس از آن شرکت های مطرح اروپایی نیز وارد تولید آن شده اند. دقت بالای دستگاه در تشخیص تگ و یا لیبل های عبوری باعث شده است تا در صورت نصب صحیح و رعایت فاصله مجاز پوششی دو آنتن هیچ تگ و یا لیبلی نتواند از دزدگیر AM رد شود.

گیت های فروشگاهی AM بخاطر پردازش سیگنال دیجیتال دارای دقت بالا بوده و درصد خطای آن نزدیک به صفر می باشد. گیت های فروشگاهی AM به نسبت گیت فروشگاهی RF فاصله بیشتری را پوشش می دهند (در حدود 4 متر).
پوشش عرضی بیشتر، دقت عملکرد خوب، عدم تداخل، تک فرکانس بودن (58 کیلوهرتز)، کوچکی لیبل ها و استفده راحت، قابلیت تنظیم دیجیتالی، کارکرد تگ ها در کنار هم جزو ویژگی های مثبت این گیت ها می باشد. گیت AM نسبت به گیت RF دستگاه گرانتری می باشد.. همینطور قیمت لیبل AM نسبت به لیبل RF حدوداٌ 3 الی 4 برابر گران تر می باشد.
دزدگیر فروشگاهی AM میتواند در حالت استفاده از 2 آنتن فاصله 2 متر را پوشش دهد. در صورتی که از یک تک آنتن استفاده گردد بسته به نصب آنتن در وسط عرض در، میتوان فاصله 240 سانتی متر را پوشش داد یعنی 120 سانتی متر از هر طرف.
در بازار ایران می توان مدل های مختلف ساخت ایران و وارداتی را پیدا کرد. گیت فروشگاهی AM ایرانی بخاطر قیمت پایین مشتریان بیشتری را نسبت به مشابه خارجی آن دارد. هرچند که به لحاظ کارایی تفاوتی را با نمونه های خارجی ندارد و قیمت پایین آن تنها به خاطر بومی سازی و نبود هزینه های حمل و نقل است. از برندهای مطرح داخلی می توان گیت سیگما و گیت ایمن موج و گیت استون را نام برد.

 

gate

انواع گیت فروشگاهی AM در بار وجود دارد. یکی از معروفترین برندها گیت سیگما است. ر زیر این مدل از گیت فروشگاهی را معرفی میکنیم.

گیت سیگما

گیت سیگما یکی از چند برند گیت فروشگاهی AM موجود در بازار است. گیت سیگما در اکثر مواقع متشکل از یک باکس و دو آنتن می باشد که بسته به نوع استفاده و موقعیت فروشگاه میتواند تک آنته و یا چند آنتنه نیز استفاده شود. تکنولوژی گیت سیگما متعلق به کشور فنلاند می باشد که در سالهای اخیر توسط متخصصین داخلی بومی سازی شده است و همین مساله باعث شده است تا با کسر هزینه زاید حمل و نقل و یا تعرفه های گمرکی قیمت این گیت بسیار مناسب باشد.

تکنولوژی و برد استفاده شده در این گیت فروشگاهی ، فنلاندی بوده و آنتن استفاده شده تولید داخل می باشد. هرچند که بسیاری از فروشندگان بعضا با اغراق کل سیستم را وارداتی می نامند که این مساله حقیقت ندارد. گیت سیگما یک برند آزموده است و کارایی بالای آن اثبات شده است.

یکی از مزیت های گیت سیگما تنوع در آنتن آن می باشد که همه سلایق را پوشش میدهد هرچند که قیمت آنتن ها متفاوت از هم می باشند ولی با این گیت فروشگاهی سیگما با گرانترین نوع آنتن قابل عرضه نیز قیمت مناسب و پایین تری را نسبت به نمونه های مشابه وارداتی اش دارد. گیت سیگما را می توان به عنوان دزدگیر ساعت، دزدگیر لوازم آرایشی، دزدگیر لوازم خانگی استفاده نمود.

بسته به نوع آنتن استفاده شده در گیت سیگما، این گیت فروشگاهی می تواند فاصله های متفاوتی را پوشش دهد که حتی فروشگاه های بزرگ با ورودی های عریض و بالای 2 متر را نیز پوشش دهد. باکس سیگما می تواند به تنهایی با یک آنتن باریک نیز کار بکند و این یک مزیت عمده برای فروشگاه های کوچک است که مشکل فضا برای نصب آنتن دارند.

 

برخی لینک های مهم ما :

گیت فروشگاهی , دزدگیر فروشگاهی , دزدگیر لباس , دزدگیر پوشاک , تگ فروشگاهی , لیبل فروشگاهی , نیوسک , گیت فروشگاهی نیوسک , قیمت گیت فروشگاهی , گیت فروشگاهی دست دوم  ,  تعمیر گیت فروشگاهی  ,  گیت فروشگاهی اسپینر  ,  گیت فروشگاهی اسپایدر  ,  بهترین گیت فروشگاهی

مدل های مختلف گیت فروشگاهی سیگما را می توانید در بخش گیت فروشگاهی AM ببینید.

برخی مزایای گیت های سیگما را می توان به شرح زیر بیان کرد:

1) استفاده از کنترلر باکس مجزا با قابلیت ساپورت تا 4 آنتن

2) دارای LCD گرافیکی و ریموت کنترل برای اعمال تنظیمات

3) تنوع در اتصال پایه ها به کنترلر بسته به موقعیت فروشگاه

4) دارای تنظیمات خودکار

5) دارای کد فعالسازی یکماهه و مادام العمر( قابل استفاده در فروش های غیر نقدی)

 

گیت فروشگاهی

لیبل AM بارکددار

برای سفارش گیت فروشگاهی و یا مشاوره با بخش فنی و یا فروش می توانید با ما تماس بگیرید



:: موضوعات مرتبط: گیت فروشگاهی , ,
:: برچسب‌ها: بهترین گیت فروشگاهی , تعمیر گیت فروشگاهی , تگ فروشگاهی , دزدگیر فروشگاهی , دزدگیر لباس , دزدگیر پوشاک , لیبل فروشگاهی , نیوسک , گیت فروشگاهی , گیت فروشگاهی دست دوم ,
تاریخ : چهار شنبه 23 مرداد 1398
بازدید : 119
نویسنده : سئو سایت نوین

گیت فروشگاهی , دزدگیر فروشگاهی , دزدگیر لباس , دزدگیر پوشاک , تگ لباس | نیوسک

نیوسک با تجربه ای چند ساله در زمینه تولید، فروش و راه اندازی سیستم های نظارتی و حفاظتی می تواند امنیت اماکن شما را تضمین نماید. محصولات تولیدی ما در عرصه گیت فروشگاهی و آنتن سهمی قابل توجه را در بازار مصرف مشتریان دارد. وجود تیم فنی متخصص و مجرب برای اجرا و راه اندازی جزو مزیت های ماست.

نیوسک در زمینه فروش و نصب و راه اندازی انواع سیستم های نظارتی و حفاظتی از جمله دوربین مداربسته ، گیت فروشگاهی ، دزدگیر فروشگاهی ، دزدگیر لباس ، دزدگیر پوشاک ، صندوق فروشگاهی ، بارکد خوان ، تجهیزات و سیستم های مبتنی بر RFID فعالیت دارد. نیوسک مفتخر است که تاکنون سیستم نظارتی و حفاظتی بسیاری از اماکن، فروشگاهها، موسسات اداری بزرگ و کوچک را اجرا نموده است و به داشتن چنین مشتریانی افتخار می کند

شما می توانید قبل از هر اقدامی از طریق مشورت با مشاوران و کارشناسان ما بهترین راهکار امنیتی و بهترین خرید تجهیزات را داشته باشید.

کافیست با شماره های ما تماس بگیرید.

 

گیت فروشگاهی نیوسک

گیت فروشگاهی

گیت فروشگاهی یا همان سیستم گیت امنیتی ضد سرقت فروشگاهی (Electrical Article Surveilling) یک سیستم امنیتی مورد استفاده در فروشگاه ها می باشد که متشکل از یک یا 2 آنتن و تگ و یا لیبل استفاده شده بر روی اجناس می باشد. در برخی از فروشگاه های بزرگ که عرض در خروجی فروشگاه بزرگ می باشد می توان از چندین آنتن در کنار هم استفاده کرد. گیت فروشگاهی در بازار به اسم های زیاد دیگری نیز شناخته میشود. دزدگیر لباس، دزدگیر فروشگاهی، دزدگیر پوشاک، گیت امنیتی فروشگاهی، گیت پوشاک، گیت، گیت دزدگیر، و .... اسامی هستند که در بین مصرف کنندگان رایج می باشد.

 گیت فروشگاهی در حقیقت یک سیستم امنیتی برای جلوگیری از سرقت احتمالی در فروشگاه ها می باشد. با اینکه کارکرد گیت فروشگاهی خیلی پیچیده نیست ولی کارایی بسیاری زیادی را در جلوگیری از دزدی در فروشگاه ها دارد.

صاحبان فروشگاهها مخصوصا فروشگاه های بزرگ معمولا سعی می کنند با نصب دوربین مداربسته و استخدام کارمندان زیاد امنیت خود را تامین کرده و از سرقت جلوگیری کنند ولی همیشه موفق نیستند چرا که دوربین مداربسته فقط سرقت ها را ضبط میکنند و اگر مسئول مانیتور حواسش نباشد سارق میتواند به راحتی جنس را از فروشگاه خارج کند.

 

گیت فروشگاهی

گیت فروشگاهی همانند یک پلیس باهوش و هوشیار تمام مشتریان را چک میکند و در صورت بروز سرقت و هنگام خروج سارق از فروشگاه آژیر میکشد. در صورتی که در یک فروشگاه از گیت فروشگاهی استفاده شده باشد احتمال دزدی تقریبا به صفر میرسد.

در سیستم گیت فروشگاهی، آنتن ها در خروجی فروشگاه نصب می شود و همواره روشن می باشند. این آنتن ها یک میدان رادیویی و یا مغناطیسی ایجاد می کنند. تگ ها و یا لیبل ها که متشکل از یک مدار الکترونیکی می باشند توسط صاحبان فروشگاه بر روی محصولات نصب میشوند و پس از فروخته شدن توسط صاحب فروشگاه تگ و لیبل باز شده و یا خنثی میشود. در صورتی که محصول سرقت شده باشد به هنگام خروج از فروشگاه آنتن های گیت فروشگاهی به تگ و لیبل روی محصول واکنش نشان میدهد و صدای آژیر آن بلند میشود.

یک تگ در اکثر مواقع مانند یک صدف از دو بخش تشکیل شده است که به هم متصل می شوند و برای باز کردن باید از جداکننده تگ و یا همان تگ بازکن مخصوص استفاده کرد و به هیچ عنوان نمیتوان آن را با ابزار دیگری مثل چاقو و یا پیچ گوشتی و غیره باز کرد.

یک لیبل نیز بوسیله چسب قدرتمندی بر روی محصول چسبانده میشود و کندن آن از روی محصول وقت زیادی را از سارق میگیرد و کلنجار رفتن با آن صاحب فروشگاه را متوجه می سازد. لیبل ها را میتوان بوسیله ابزار مخصوصی به نام خنثی کننده لیبل خنثی کرد.

با توجه به تنوع محصولات فروشگاهی و جنس آنها 3 نوع گیت فروشگاهی تولید شده است که هر نوع کاربرد و کارایی و فرکانس کاری متفاوتی را دارند.

برخی لینک های مهم ما :

 تگ فروشگاهی , لیبل فروشگاهی , نیوسک , گیت فروشگاهی نیوسک , قیمت گیت فروشگاهی , گیت فروشگاهی دست دوم  ,  تعمیر گیت فروشگاهی  ,  گیت فروشگاهی اسپینر  ,  گیت فروشگاهی اسپایدر  ,  بهترین گیت فروشگاهی

گیت فروشگاهی RF

گیت فروشگاهی RF برای محصولات لباس، کیف و کفش، چرم، کتاب و در کل برای هر محصول غیر فلزی کاربرد دارد که بسته به نوع محصول میتوان از لیبل RF و یا تگ RF در این نوع گیت فروشگاهی استفاده کرد. این نوع گیت با توجه به قیمت مناسب و نسبتا پایین استفاده بسیار بالایی را دارد.

گیت فروشگاهی AM

گیت فروشگاهی AM برای محصولات نیمه فلزی و یا فلزی همچون محصولات آرایشی و بهداشتی، لوازم آشپزخانه، لوازم ورزشی، عطر و ادکلن، بدلیجات و فروشگاههای لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل کاربرد دارد.

گیت فروشگاهی EM

گیت فروشگاهی EM بالاترین دقت را در بین گیت های فروشگاهی موجود دارد. این گیت برای فروشگاههای زیورآلات و طلا مناسب می باشد. با توجه به کوچکی تگ های این گیت فروشگاهی استفاده از آنها بر قطعات ریز طلا و جواهر امکان پذیر است. قیمت این گیت از بقیه گیت های موجو بالاتر است.

گیت فروشگاهی

گیت فروشگاهی AM نیوسک نصب شده در شعب پوشاک زارا تبریز



:: موضوعات مرتبط: گیت فروشگاهی , ,
:: برچسب‌ها: بهترین گیت فروشگاهی , تعمیر گیت فروشگاهی , تگ فروشگاهی , دزدگیر فروشگاهی , دزدگیر لباس , دزدگیر پوشاک , لیبل فروشگاهی , نیوسک , گیت فروشگاهی , گیت فروشگاهی دست دوم ,
تاریخ : چهار شنبه 23 مرداد 1398
بازدید : 97
نویسنده : سئو سایت نوین

میکرودرم ابریژن روشی برای لایه برداری , پاکسازی و جوانسازی

میکرودرم ابریژن یک روش لایه برداری پوست می باشد. در این روش پوست به وسیله یک ماده معدنی به نام پودر اکسید آلومینیوم ساییده می شود. این ساده ترین تعریفی است که می شود از میکرودرم بیان کرد. مکانیزم کار در میکرودرم به این صورت است که اکسید آلومینیوم به پوست ساییده شده و سلول های مرده از خارجی ترین سطح پوست جدا می گردند و به صورت همزمان دستگاه با عمل ساکشن پودر و سلول های جدا شده را می مکد.

تعداد جلسات لازم برای نتیجه گیری مناسب بین 4 تا 6 جلسه می باشد. دستگاه میکرودرم ابریژن یک دستگاه به روز برای زیبایی است. در نتیجه انجام میکرودرم ، پوست شما شفاف , شاداب و جوان خواهد شد.

میکرودرم یکی از روش های روز دنیا برای لایه برداری پوست , پاکسازی پوست و جوانسازی می باشد. میکرودرم برای موارد بسیاری چون رفع لک های پیری و حاملگی ، رفع جای زخم و اسکار ، رفع جای جوش و … استفاده می شود که در این صفحه به صورت کامل توضیح داده خواهد شد. میکرودرم یکی از خدمات ما می باشد که بوسیله دستگاه های تخصصی در کلینیک زیبایی رها انجام میشود .

 
 

میکرودرم ابریژن چیست و چگونه عمل می کند ؟

میکرودرم ابریژن روشی برای لایه برداری پوست بوسیله دستگاه است. دستگاه میکرودرم لایه ای بسیار سطحی از پوست ( معمولا فقط تا استراتوم کورنئوم ) را بر می دارد . این لایه برداری می تواند بنا به مشکلات پوست در سطوح مختلفی انجام شود. دستگاه میکرودرم ابریژن پودری کریستالی از جنس آلومینیوم را بر روی پوست می پاشد. همزمان با سایش سطح پوست ، لایه مرده و شاخی پوست را مکیده و حذف می کند.

میکرودرم، پوست را کاملا پاکسازی نموده و موجب افزایش جریان خون و فعال شدن سلول های فیبروبلاست میشود. در نتیجه آن ترمیم و جوانی پوست اتفاق می افتد. میکرودرم ابریژن، کلاژن سازی را تحریک میکند و به این ترتیب باعث تولید سلولهای جدید در پوست می شود. میکرودرم باعث استحکام و قوام پوست می شود.

میکرودرم ابریژن در کاهش خطوط و چروک ها ، لکه های قهوه ای، و دیگر لکه های سطحی پوست موثر است و افتادگی پوست ، جای جوش و زخم، تخریب های ناشی از نور خورشید و را بهبود میبخشد.

همچنین می تواند باعث کاهش منافذ پوست شده و دانه های سرسیاه و سر سفید را از بین برد.

لینک های مهم :

لیزر رها , لیزر مو رها , لیزر موهای زائد , هزینه لیزر موهای زائد صورت , عوارض لیزر موهای زائد صورت , لیزر موهای زائد بدن , لیزر موهای زائد بیکینی , فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد , لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی , لیزر موهای زائد زیر بغل , قیمت لیزر موهای زائد , لیزر مو , میکرودرم ابریژن , تزریق ژل | میکرودرم , قیمت تزریق ژل

فرق میکرودرم با میکرودرم ابریژن

یکی از سئوالاتی که مراجعه کنندگان از ما می پرسند این است. فرق میکرودرم با میکرودرم ابریژن چیست؟ اصطلاحاتی که شاید به گوش شما خورده باشد عبارت است از درم ابریژن , میکرودرم و میکرودرم ابریژن. ما در زیر درم ابریژن را برای شما مختصرا توضیح می دهیم تا تفاوت آن را میکرودرم ابریژن متوجه شوید.

درم ابریژن

یک روش جراحی تهاجمی می باشد. درم ابریژن توسط متخصص پوست انجام  می شود. برای انجام درم ابریژن از بی حسی موضعی استفاده می شود. هرچند در برخی مواقع پزشک می تواند برای شما داروی خواب آور و یا بیهوشی نیز استفاده کند. در درم ابریژن پوست بوسیله یک دستگاه چرخشی ساییده می شود. روش درم ابریژن برای اسکارهای عمیق پوست همچون جی آکنه مناسب تر است. درم ابریژن تنها برای پوست های روشن قابل انجام است.

برای پوست های تیره انجام درم ابریژن باعث تغییر رنگ پوست می شود. درم ابریژن برای درمان جای عمیق جوش ، جای آبله و یا زخم ها و اسکارهای ایجاد شده بواسطه تصادف و بیماری مناسب است. انجام درم ابریژن باعث می شود که پوست تا چند روز دچار سوزش شده و شما مجبور به مصرف دارو باشید. درم ابریژن برخی عوارض را به همراه دارد. شایع ترین عوارض درم ابریژن عبارت است:

عود جوش  تغییر رنگ پوست  باز شدن منافذ پوست که موقتی است  کک و مک  قرمزی و خارش و تحریک  ورم و یا التهاب پوست

مشاوره قبل از میکرودرم

میکرودرم همانند هر اقدام پزشکی نیاز به مشورت با پزشک دارد. شما بایستی قبل از انجام با پزشکتان مشورت کنید. وظیفه پزشک بررسی پوست شماست. همچنین ایشان وظیفه دارد تا خطرات احتمالی آن را به شما توضیح دهد. در جلسه مشاوره بسته بر ارزیابی پوست شما مزایا و نتیجه میکرودرم برای شما توضیح داده می شود. شما با توضیح مشکلات موجود و نتیجه ای که انتظار دارید می توانید پزشک را راهنمایی کنید. جلیه مشاوره کمک می کند تا بدانیم که آیا روش های دیگر برای شما مفیدتر است و یا اینکه میکرودرم بهترین روش برای شماست.

مراقبت‌ بعد از میکرودرم

برای نتیجه گیری و جلوگیری از مشکل شما بایستی مراقبت های بعد از میکرودرم را انجام دهید. شستشوی پوست جدید بلافاصله پس از درمان ، استفاده از کرم های ضد التهاب و یا کمپرس سرد ، استفاده ز پاک کننده های ملایم ، محافظت از پوست در برابر ضربه ، جلوگیری از التهاب پوست ، استفاده از کرم های مرطوب کننده ، قرار نگرفتن در معرض آفتاب ، عدم استفاده از جاهای گرم همانند سونا ،مصرف زیاد آب ، میوه و سبزیجات. در کل شما بایستی به توصیه پزشکتان عمل کنید.

مشاوره قبل از میکرودرم , مراقبت بعد از میکرودرم

موارد استفاده و مزایای میکرودرم ابریژن

  • شادابی پوست , درخشندگی پوست و نرم شدن آن
  • رفع چین و چروک پوست ، فرورفتگی های پوست , رفع جای زخم و اسکار و جای جوش
  • پایین بودن هزینه نسبت به سایر روش های جراحی و یا تهاجمی
  • بدون نیاز به بیهوشی و انجام بی حسی در صورت تمایل بیمار

عوارض میکرودرم

  • احتمال تغییر اندک پوست در محل درمان. امکان رخداد این مورد برای پوست های تیره وجود دارد.
  • احتمال بروز زخم و یا عفونت در صورت استریل نکردن دستگاه. (این مشکل در کلینیک های غیر مجاز می تواند ایجاد شود)
  • احتمال استنشاق کریستال دی اکسید آلومینیوم در حین عمل. (لزوما از ماسک استفاده نمایید)
  • افزایش حساسیت به آفتاب که موقتی است و سریعا رفع می شود.
  • میکرودرم ابریژن به خودی خود هیچ عارضه موثر ندارد و تمامی خطرات آن می تواند به خاطر غیراستاندارد بودن کلینیک است.

هزینه میکرودرم ابریژن

قیمت میکرودرم ابریژن به صورت جلسه ای محاسبه می شود. البته هزینه میکرودرم ابریژن هر بیمار بعد از معاینه توسط پزشک مشخص می شود. بدین صورت که تعداد جلسات مورد بر حسب نیاز توسط پزشک تعیین می شود. برای اطلاع از قیمت با ما تماس بگیرید.

عوارض میکرودرم ابریژن , مزایای میکرودرم ابریژن

مدت زمان هر جلسه میکرودرم ابریژن

مدت زمان هر جلسه میکرودرم ابریژن مابین 10 الی 20 دقیقه می باشد. بر حسب نوع درمان این زمان متغیر است.

فاصله و تعداد جلسات میکرودرم ابریژن

تعداد جلسات میکرودرم بر اساس تشخیص پزشک برای هر بیمار متغیر است. با اینحال برای جوانسازی پوست تعداد 4 الی 6 جلسه نیاز است. برای رفع لک پوست و روشن شدن نیز 10 الی 12 جلسه نیاز می باشد. بعد از هر 3 الی 4 ماه با نظر پزشک می توان یک جلسه نگهداره انجام داد. فاصله جلسات میکرودرم از 1 تا 4 هفته با نظر پزشک معالج می باشد.

 



:: موضوعات مرتبط: کلینیک زیبایی , ,
:: برچسب‌ها: عوارض میکرودرم , قیمت میکرودرم , میکرودرم , میکرودرم ابریژن , هزینه میکرودرم ,
تاریخ : چهار شنبه 23 مرداد 1398
بازدید : 144
نویسنده : سئو سایت نوین

تزریق ژل بر روی قسمت های مختلف بدن انجام می شود. در زیر برخی از پر استفاده ترین تزریق ژل را بیان می کنیم.

تزریق ژل لب

در تزریق ژل لب از یک پرکننده طبیعی و یا مصنوعی برای حجیم کردن لب برای مدت چند ماه استفاده می شود. تزریق ژل لب در یک جلسه درمانی انجام می شود. پروتز لب و سایر روش های جراحی راه کارهای طولانی تری در اختیار افراد قرار می دهند. اما علاوه بر وجود عوارض تزریق ژل در این جراحی ها، نتایج آن ها به راحتی قابل بازگشت نبوده و دوره ریکاروی طولانی تری دارند. هر سال هزاران نفر از تزریق ژل برای بزرگ کردن لب های خود استفاده می کنند و از نتایج آن راضی و خشنود می باشند.

تزریق ژل لب برای این موارد استفاده می شود:

  • لب های نازک
  • لب های پهن
  • عدم تقارن لب ها
  • خطوط ایجاد شده ناشی از کشیدن سیگار
  • ترک خوردگی در اطراف لب ها
تزریق ژل لب , هزینه تزریق ژل لب , قیمت تزریق ژل لب

مراحل تزریق ژل لب

تزریق ژل در لب ، در مطب پزشک و یا کلینیک در زمانی کوتاه بدون نیاز به بستری شدن انجام می شود. در جلسه تزریق ژل لب موارد زیر انجام می شود:

 

  1. متخصص پوست وضعیت لب ها و پوست شما را با دقت بررسی کرده و ناحیه اطراف لب ها را برای تزریق معاینه می کند.
  2. نقاط استراتژیک به عنوان راهنما برای تزریق مشخص می شوند.
  3. نقاط تزریق با استفاده از مواد آنتی باکتری، ضد عفونی می شوند. و سپس بی حسی موضعی استفاده می شود. گاهی اوقات خود ژل حاوی ماده بی حسی است اما در غیر اینصورت، و در صورت لزوم، بی حس کننده به طور جداگانه تزریق می شود.
  4. عمل تزریق ژل در تنها چند دقیقه انجام می شود. کل طول جلسه درمانی کوتاه می باشد.
  5. هر گونه علائم باقیمانده در نواحی مربوطه پاک شده و معمولا از یخ برای کاهش ناراحتی موقت استفاده می شود.

 

این مراحل، تقریبا در تمامی درمان های همراه با تزریق ژل یکسان می باشد. نتایج اولیه تزریق ژل لب، ممکن است بیش از حد انتظار باشد که این شرایط پس از گذشت چند ساعت یا چند روز برطرف خواهد شد.

تزریق ژل گونه , تزریق ژل چانه , تزریق ژل صورت

تزریق ژل گونه | تزریق ژل چانه

گونه بخش بسیار مهم میانه صورت است که در جوانسازی صورت توجه ویژه ای به آن می شود. کم حجم بودن گونه موجب می شود صورت صاف به نظر بیاید و انحناهای طبیعی گونه های پر که به صورت شادابی می بخشد، وجود نداشته باشند. علاوه بر این، گونه از پلک پایین حمایت می کند و برجسته کردن آن موجب از بین رفتن پف زیر چشم می شود. بهترین روش برای حل این مشکل، گونه گذاری بدون عمل جراحی می باشد. تزریق ژل گونه خطوط اطراف گونه را مشخص می کند.

ماندگاری تزریق ژل گونه و یا چانه، به طور متوسط 6 ماه تا یکسال می باشد.

مراحل انجام تزریق ژل گونه و تزریق ژل چانه ، مانند لب می باشد. بیمار بلافاصله بعد از تزریق ژل، با مقداری کبودی و پف موقت و یا التهاب و حساسیت در اطراف ناحیه تزریق رو برو خواهد شد. این مساله جای نگرانی ندارد. پزشک برای برطرف شدن تورم ایجاد شده کمپرس سرد می دهد. مدت زمان رفع این عوارض تا حد زیادی بستگی به نوع مواد تزریق شده دارد. اما معمولا قرمزی، کبودی و ورم ظرف یک هفته تا ده روز برطرف می شوند. فرد بعد از تزریق، می تواند فعالیت های روزانه خود را ادامه دهد. توصیه می شود تا 12 ساعت پس از تزریق آرایش نکنید. همچنین نباید در معرض نور خورشید قرار گرفته و به حمام بخار یا سونا برود. بیمار اجازه انجام هیچ درمان دیگری را در ناحیه مربوطه، تا 7 روز پس از تزریق نخواهد داشت.

تزریق ژل بینی | تزریق ژل برای گودی بینی

تزریق ژل بینی ( رینوپلاستی غیر جراحی ) یک درمان بسیار ساده است که برای صاف کردن یا بالا بردن نوک بینی، اصلاح انحراف، رفع قوز و یا گرد کردن نوک بینی انجام می شود. این عمل بدون جراحی بوده و نیازی به بیهوشی ندارد. عمل تزریق بینی یک روش درمانی بی خطر و غیر تهاجمی ست که می تواند جایگزینی برای جراحی رینوپلاستی باشد. در این روش عوارضی مانند خشکی بینی و یا خطرات ناشی از بیهوشی و جراحی در آن وجود ندارد. این عمل توسط جراح بینی انجام می شود و پزشک در بررسی های قبل از عمل، وضعیت بینی را مشخص کرده و بر اساس چهره بیمار و معیارهای زیبایی بینی، فرایند تزریق ژل را طراحی می کند. لازم به ذکر است این روش مانند دیگر عمل های تزریق ژل، ماندگاری دائمی ندارد و با توجه به نوع ژل تزریق شده تاثیر آن باقی خواهد ماند.

تزریق ژل بینی برای موارد زیر قابل انجام است:

 (1) بینی های کوچکی که به تجدید ساختار نیاز دارند. (2) بینی هایی همراه با کمی انحراف (3) وجود قوز بینی متوسط بر روی پل بینی (4) افتادگی بینی به میزان خفیف تا متوسط  (5) بینی های شبیه قلاب که نیاز به اصلاح ظاهر و صاف کردن دارند.  (6) بینی با نوک سر بالا، در مواقع نیاز به اصلاح نوک بینی  (7) زمانی که بعد از عمل جراحی رینوپلاستی نیاز به اصلاح باشد.

تزریق ژل بینی , تزریق ژل برای گودی بینی , قیمت تزریق ژل بینی

تزریق ژل بینی | تزریق ژل برای گودی بینی پگونه انجام می شود ؟

این روش درمانی در طول یک جلسه با بی حسی موضعی انجام می شود. نیاز به ریکاوری و مراقبت خاصی پس از آن وجود ندارد. هیچ جراحتی از آن بر صورت بیمار باقی نمی ماند. در عمل زیبایی بینی با تزریق ژل ، پر کننده های پوستی به مقدار کم و دقیق در محل مورد نظر تزریق می شوند. به عنوان مثال اگر ریشه بینی در بالای پل بینی فرو رفته باشد یک خطای بصری از قوز و برآمدگی  ایجاد می کند در حالی که اینگونه نیست. در این زمان باید محل دقیق تزریق توسط پزشک مشخص شود. پس از انجام عمل، پزشک محل تزریق را ماساژ می دهد تا تغییر شکل بینی ایجاد شود. همچنین برای درمان فرورفتگی بینی، تزریق بدون بالا بردن و یا تغییر نوک بینی انجام می شود و شکل و زاویه و یا طول بینی تعییر آشکاری نخواهد کرد.

لینک های مهم :

لیزر رها , لیزر مو رها , لیزر موهای زائد , هزینه لیزر موهای زائد صورت , عوارض لیزر موهای زائد صورت , لیزر موهای زائد بدن , لیزر موهای زائد بیکینی , فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد , لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی , لیزر موهای زائد زیر بغل , قیمت لیزر موهای زائد , لیزر مو , میکرودرم ابریژن , تزریق ژل | میکرودرم , قیمت تزریق ژل

بیمار در طول جلسه درمانی کاملا هوشیار بوده و با آینه می تواند نتایج عمل را مشاهده کند. تاثیر تزریق بلافاصله پس از عمل ظاهر می شود و با توجه به نوع ژل بین 8 ماه تا 2 سال ماندگاری دارد.

از مزایای این روش هزینه کمتر آن نسب به جراحی زیبایی بینی، غیر تهاجمی بودن و عدم نیاز به دوره ریکاوری می باشد. همچنین به علت داشتن نتایج نیمه ماندگار، افرادی که قصد انجام جراحی داشته اما در مورد آن تردید هایی دارند می توانند به صورت موقت نتایجی مشابه نتایج عمل رینوپلاستی را در صورت خود به وجود آورند.

تزریق ژل برای خط اخم ، خنده ، چین و چروک های دور چشم و گردن

همانطور که پیش از این نیز اشاره شد از دیگر کاربردهای تزریق ژل، رفع خطوط خنده و اخم و چین و چروک های صورت و گردن می باشد. به این دلیل که در ساخت ژل ها از مواد طبیعی استفاده شده، حساسیت زا نبوده و نیازی به تست ندارند. این ژل های پر کننده مشتقات اسید هیالورونیک، مانند رستیلان می باشند. رادیسه -Radiesse- نسبت به رستیلان دواک و ماندگاری بیشتری دارد. بدن کلاژن را به دور کره های بسیار ریز تشکیل می دهد از این رو نواحی ای که در آن تزریق ژل صورت گرفته حجیم می شوند.

تزریق ژل برای لاغری صورت

برای رفع ظاهری لاغری صورت می توان از تزریق ژل استفاده کرد. تزریق ژل برای لاغری صورت یک روش هست که می توان قسمت های استخوانی صورت را پر کرد.



:: موضوعات مرتبط: کلینیک زیبایی , ,
:: برچسب‌ها: تزریق ژل , فیلر , تزریق ژل گونه , تزریق ژل لب , تزریق ژل برای لاغری صورت , تزریق ژل چانه , تزریق ژل پیشانی , تزریق ژل صورت ,
به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جوپرس و آدرس joopress.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com