شرکت بازرگانی کارا ترخیص


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 23 مرداد 1398
بازدید : 135
نویسنده : سئو سایت نوین

شرکت بازرگانی کارا ترخیص یک شرکت فعال در حوزه واردات و صادرات کالا و نیز ترخیص کالا از گمرکات کشور می باشد. این شرکت فعالیت هایی متمرکز در این بخش دارد. دانش فنی بالا ، نیروی انسانی زبده و داشتن ارتباطات کاری زیاد و عمیق باعث شده است که ما بتوانیم سفارشات کار مشتریان را در اسرع وقت و با بیشترین دقت انجام دهیم.

ترخیص کالا

ترخیص کالا از گمرک یک فعالیت بسیار تخصصی می باشد که نیاز به دانش و تجربه زیادی دارد. و عدم وجود چنین ویژگی هایی می تواند منجر به تاخیر در انجام کار و دشواری بسیار زیادی شود.

همچنین عدم آشنایی با محیط ترخیص کالا و بازرگانی می تواند باعث اتلاف در وقت و سرمایه شما شود.

شرکت بازرگانی کارا دارای تیمی متشکل از ترخیص کار ها و کارشناسان بازرگانی می باشد که با تجربه و دانش خود قادر به ترخیص کالا ی شما مشتریان گرامی در کمترین زمان ممکن می باشند.

فعـــالیت های بازرگـــانی کارا ترخـــیص

شرکت بازرگانی کارا ترخیص سعی دارد تا با استفاده از دانش و تجربه چندین سال فعالیت در زمینه ترخیص کالا از اتلاف وقت و سرمایه شما مشتریان گرامی جلوگیری نماید. و کالاهای مشتریان خود را در اســـرع وقت  به صاحبین کالا تحویل دهد.

مشاوره امور بازرگانی

آشنایی با قوانین و تعرفه های گمرکی کشورهای مختلف و همچنین آشنایی با پروسه ورود و خروج کالا از کشور و فرایند سرمایه گذاری و جلب توجه سرمایه گذار لازمه یه فعالیت تجاری و بازرگانی می باشد. لذا ما در بازرگانی کارا ترخیص با ارائه خدمات مشاوره بازرگانی سعی در ارائه خدمات مشاوره به شما مشتریان گرامی را داریم تا از اتلاف وقت و سرمایه شما جلوگیری شود.

 

واردات کالا با ارز مبادله ای

شرکت بازرگانی کارا ترخیص در کنار ترخیص کالا از گمرک، به ارائه خدمات ارزی و بانکی ، دریافت ارز مبادله‌ای و تخصیص ارز دولتی با انجام حواله های ارزیکه شامل حواله های یوان و گشایش ال‌سی برای جا به جایی ارز مبادله ای است، میپردازد. شرکت بازرگانی کارا ترخیص ، کلیه خدمات ذکر شده از قبیل ترخیص کالا و خدمات ارزی و بانکی و خدمات بازرگانی شامل صدور و اخذ مجوزهای واردات کالا از وزارت بازرگانی را ارائه می‌دهد.

 

ثبت سفارش کالا

شرکت بازرگانی کارا ترخیص ، تمامی خدمات ترخیص کالا همانند ثبت سفارش واردات کالا در سامانه جامع تجارت وزارت بازرگانی و اخذ مجوز های بازرگانی را در کوتاه ترین زمان، ارائه می دهد. شرکت کارا ترخیص و با اخذ کد فیدا برای فروشنده و ثبت اصلاحیه و جایگزین در ثبت سفارش کالا در ntsw و اظهار حمل در سامانه جامع تجارت ( ثبتارش ) جهت ثبت سفارش کالا با ارز دولتی اقدام می نماید. تخصیص ارز مبادلاتی از خدمات بازرگانی شرکت کارا ترخیص می باشد.

 

ترخیص کالا از گمرک

شرکت بازرگانی کارا ترخیص با فعالیت در زمینه ترخیص از گمرک و ثبت سفارش کالا در سامانه جامع تجارتو داشتن مدرک رسمی کارگزاری گمرک و پروانه حق العمل کاری گمرک با ترخیص کار های مجرب خویش در گمرک های سراسر کشورمان ایران خدمات ترخیص کالا را ارائه می دهد. این شرکت با اخذ مجوز های واردات کالا به ارائه خدمات بازرگانی و ترخیص به شرکت های بازرگانی واردات و صادرات می پردازد.

 

شرکت بازرگانی کارا ترخیص

شرکت ترخیص کالا و بازرگانی کارا ترخیص خدمات بازرگانی و واردات کالا را به واردکنندگان و تولید کنندگان سرتاسر کشور ارائه می کند. تمامی خدمات ترخیص کالا همچون ثبت سفارش کالا در سامانه جامع تجارت و …  از همان اولین مراحل بازرگانی با تحقیقات بازار ، منبع یابی ، انجام گرفتن مذاکرات بازرگانی بین الملل ، اخذ proforma پیش فاکتور ، عقد قرارداد بین الملل و انجام امور بازرسی حضوری و اعتبار سنجی فروشنده کالا است. علاوه بر این اخذ معافیت گمرکی از وزارت بازرگانی در سامانه بهین یاب ، انجام ثبت سفارش ، ارائه کارت بازرگانی ، اخذ مجوز واردات کالا ، انجام ترخیص کالا از گمرک توسط با تجربه ترین ترخیص کار ان شرگت ترخیص کالا انجام می گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با روند ترخیص از گمرک می توانید با شماره تلفن های ۲۲۶۳۹۵۸۰ و یا ۲۲۶۳۹۵۷۹ تماس حاصل فرمایید.

 

تاجـــریار

اولین اپلیکیشن هوشمند خدمات بازرگانی در تجارت بین المللی کشور

اپلیکشن بسیار  هوشمند تاجریار ، قبل از اقدام به واردات کالا ، ثبت سفارش کالا توسط ترخیص کار  و تجربه ی لطمه ها و هزینه های بالا ناشی از نداشتن اطلاع تاجر ، بازرگان و ترخیص کار از مقررات و قوانین واردات کالا ، و محدودیت های ترخیص کالا از گمرک و مقررات گمرکی با انجام محاسبه هزینه های واردات کالا به صورت اعم و ارائه انواع گوناگون  محدودیت ها و تسهیلات در کمترین زمان مسیر صحیح را برای انجام تجارت بین المللی ، واردات کالا و صادرات کالا به تمامی تولید کنندگان و تاجران معرفی می کند.

  • تعیین تعرفه کالا به صورت هوشمند
  • محاسبه اتوماتیک هزینه های گمرکی
  • محاسبه حقوق ورودی کالا
  • محاسبه حقوق گمرکی کالا
  • محاسبه مالیات کارت بازرگانی در واردات

و …

ترخیص کالا از گمرک

گمرک در همه کشورها مکانی است که کالا های وارداتی و صادراتی در آن مورد بازرسی و وارسی قرار می گیرد. تمامی کالا هایی که میخواهیم آن ها را از مرز کشورمان عبور دهیم باید اول وارد گمرک بشود و سپس مراحل و فرایند ترخیص و یا صادرات کالا انجام شود. برای مثال ترخیص کالا از چین. تمامی این مراحلی را که برای واردات کالا انجام میگیرد را ترخیص کالا از گمرک می گوییم.

ایران به عنوان یک کشوری که در زمینه واردات کالا و صادرات کالا بسیار فعال می باشد. دلیل این فعالیت و توجه زیاد به آن می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. برخی از این دلایل را ذکر میکنیم:

  1. موقعیت جفرافیایی خاص ایران   ۲٫ امکان واردات و صادرات کالا از طریق مسیر های زمینی ، هوایی و دریایی              و ….

مقدار حجم و ارزش دلاری کالا هایی که ایران آن را واردات کرده است. همجون خرید از چین ، واردات از چین ، واردات از ترکیه ، واردات از ایتالیا ، واردات از آلمان و … . در سال ۱۳۹۵ در حدود ۱ میلیارد و ۳۱۶ میلیون تن بوده است با ارزشی در حدود ۱۶ میلیارد و ۷۰۹ میلیون دلار. برای ترخیص کالا از گمرک این حجم و مقدار کالا از گمرک های کشورمان ایران به شرکت ترخیص کالا همچون بارزگانی کارا ترخیص ، و ترخیص کار های مجربی نیازمندیم.

ایران از جمله کشورهاییست که در حوزه صادرات و واردات فعال است. نظر به موقعیت جغرافیایی ایران، کالا ها از میسر راه های زمینی، هوایی و دریایی وارد مرزهای گمرکی آن می شوند. واردات کالا به ایران مانند خرید کالا از چین و واردات از چین در پنج ماه تخست سال ۹۵ بیش از ۱ میلیارد و ۳۱۶ میلیون تن با ارزش دلاری معادل بیش از ۱۶ میلیارد و ۷۰۹ میلیون دلار بوده. برای ترخیص این حجم محموله وارده به کشور شرکت های ترخیص کالا همچون شرکت کارا ترخیص خدمات ترخیص کالا از گمرک را ارائه کرده و این مقدار محموله را از گمرک های گوناگون ترخیص کرده و به دست شرکت های صادرات و واردات و تولیدی ها رساند.

طبق آمار ارائه شده از سمت گمرک ایران در ۵ ماه نخست سال ۱۳۹۵ بیش ترین مقدار ترخیص کالا از گمرک شهید رجایی بوده.

میزان ترخیص کالا از گمرک های مختلف کشور چقدر بوده است؟

گمرک شهید رجایی یکی از بزرگترین و اصلی ترین گمرک های کشور در مرزهای جنوبی کشورمان ایران می باشد. این گمرک بیش ترین مقدار واردات را به خود اختصاص داده است به شکلی که در این مدت ۵ ماهه از لحاظ ارزش دلاری بیش از ۵ میلیارد دلار واردات و ترخیص کالا از گمرک شهید رجایی انجام گرفته است. این مقدار و حجم  ۳۲ درصد کل ارزش دلاری واردات کشور را مشمول می شود.

گمرک بندر امام خمینی از نظر حجمی بیش ترین مقدار واردات و ترخیص را دارد به شکلی که ۴۴ درصد کل واردات کالا به این بندر بوده است که (خرید از چین نیز جزء آنها می باشد) و بیش از ۵۵ میلیون تن کالا به این گمرک وارد شده است. این به شکلی است که حجم واردات کالا به گمرک شهید رجایی بیش از ۲۸ میلون تن یعنی ۲۲ درصد کل واردات کالا به کشور بوده. علاوه بر این ارزش دلاری کالا های ترخیص شده از گمرک امام خمینی ۱۳ درصد کل واردات است. یعنی مبلغی بیش از ۲ میلیارد دلار.

طبق این آمار به آسانی می شود این دو بندر را با هم مقایسه کرد. به دلیل اینکه که بزرگ ترین کشتی ها قادر به بارگیری و تخلیه در گمرک بندر امام هستند و اسکله های موجود در آن بیش ترین مقدار و ظرفیت برای پذیرش کالاهای فله ای و کیسه ای را دارد می شود نتیجه گرفت که اکثر کالا هایی که وارد گمرک بندر امام می شود کالا های فله ای است که حجم بالایی دارد و ارزش دلاری آن ها نسبتا کم است.

کالا هایی مانند ذرت های دامی، کنجاله، حبوبات و غیره به همین خاطر است. ولی کالا هایی که به بندر شهید رجایی وارد می شوند حدودا از نظر حجمی کمتر و با ارزش دلاری بیش تری می باشند. برای مثال ماشین آلات، خطوط راه آهن و دیگر محصولات که از نظر ارزش دلاری گران تر از کالا های فله ای می باشد.

طبق آمار می شود گفت که گمرک فرودگاه امام خمینی از نظر ارزش دلاری بیش ترین مقدار واردات و ترخیص کالا را پس از گمرک شهید رجایی و گمرک بندر امام داشته به شکلی که ۹ درصد کل واردات کالا به این گمرک بوده . در گمرک فرودگاه امام خمینی نیز کالا هایی با حجم و مقدار نسبتا کوچک ولی ارزش دلاری خیلی بالا ترخیص می شود. به همین خاطر این گمرک با حجم خیلی کم واردات نسبت به دیگر گمرک ها رتبه سوم را در ارزش دلاری کل واردات کشور دارد.

از نطر حجمی گمرک منطقه آزاد بندر انزلی رتبه سوم را دارد و ۹ درصد واردات و ترخیص کالا از گمرک بندر انزلی انجام گرفته است. گمرک بندر انزلی واقع در استان گیلان می باشد و در قسمت جنوبی دریای خزر واقع شده . گمرک بندر انزلی هم با توجه به موقعیت جغرافیایی، انبارها و اسکله هایی که در خود دارد بیش تر پذیرای کالاهای فله ای و پر حجم است.

غیر از این چهار گمرک بالا از نظر ارزش دلاری می شود بیان کرد که ۸ درصد واردات و ترخیص کالا از گمرک تهران، ۵ درصد ترخیص کالا از گمرک انزلی، ۴ درصد ترخیص کالا از گمرک بوشهر، ۳ درصد ترخیص کالا از گمرک غرب تهران و الباقی از سایر گمرک های کشورمان ایران انجام گرفته است. همچنین از نظر حجم واردات می شود گفت که ۴ درصد ترخیص کالا از گمرک امیرآباد، ۳ درصد ترخیص کالا از گمرک بوشهر، ۲ درصد واردات و ترخیص کالا از گمرک تهران و الباقی از دیگر گمرک ها بوده است.

ترخیص کالا از گمرک با شرکت بازرگانی کارا ترخیص

شرکت کارا ترخیص به نام یک شرکت بازرگانی واردات و صادرات با استفاده از ترخیص کار ان مجرب و حق العمل کار گمرکی – کارگزار گمرک – خبره که در گمرک های گوناگون کشور مشغول به فعالیت هستند به ارائه خدمات ترخیص از گمرک خود به شرکت های واردات و صادرات و شرکت های تولید کننده و بازرگانی در حوزه خدمات بازرگانی و خرید مستقیم از چین ، ترخیص کالا از چین ، واردات از چین و امور ترخیص کالا و تشریفات گمرکی کمک رسانده و در کوتاه ترین مدت کالا ها و محموله های گوناگون را از گمرک ترخیص می کند. همچنین با ارائه مشاوره بازرگانی در حوزه ی واردات و صادرات و خرید کالا از خارج به تجار و بازرگانان آگاهی های لازم را می دهد تا فرایند واردات به بهترین شکل و بدون مشکل انجام گیرد.

 

 





:: موضوعات مرتبط: ترخیص کالا , ,
:: برچسب‌ها: ترخیص , ترخیص کار , ترخیص کالا , ترخیص کالا از گمرک , ثبت سفارش کالا , شرکت ترخیص کالا , واردات از چین , واردات کالا , واردات کالا از ترکیه , واردات کالا از چین ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جوپرس و آدرس joopress.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com